25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Dostál 16.5.2011 17:58

Milý příteli

obávám se, že podle starého dobrého bolševického zvyku, který vám vyhovuje, že když dojdou argumenty nastoupí hrubost. Ostatně jste neodpověděl na základní otázku - co se stane na Balkáně, tedy v bývalé Jugoslávii, až , nebo kdyby, odešly armády NATO?

V. Novák 16.5.2011 17:23

Inu, nebavte se, hošku...

Vy jste kladl otázku - vy jste si začal. A blbě - moc blbě. Bez znalosti základních faktů - to se pak nedivte, že si vás vychutnám. S chutí - protože kecáte nesmysly, byť se je snažíte okecat "tou jedinou pravou ideologií". Argumentovat neumíte a nemůžete, protože zkrátka nemáte čím.

Bosna a Hercegovina je už dávno rozdělená na etnickém principu, Republika Srpska (u BiH) má svoje hranice - ty stačí uzavřít a zavést vlastní měnu. Případně převzít srbský dinár.

J. Novak 16.5.2011 17:10

Paranoia, nebo schizofrenie?

Pan Altner zjevně trpí stihomamem, ty nesmysly, co píše, jsou tak na to poslat jej na psychiatrii.

V. Dostál 16.5.2011 17:02

Re: Nevím, komu odpovídáte, ale v každém případě kecáte.

Pokud podle Vás nevydrži Bosna a Hercegovina bez cizích jednotek  co se stane až odejdou? Je to prosté, srbové budou zase zabíjet v etnických čistkách ženy a děti. To samé Kosovo. Ale bavit se s sovětofilem vašeho formátu postrádá smysl. Vy jste měli vždycky pravdu tu svoji jedinou a věčnou. Ale teď vám spadli hračky do kanálu.

V. Novák 16.5.2011 16:48

Nevím, komu odpovídáte, ale v každém případě kecáte.

Jaké pseudostáty? Moldova? Nebo středoasijské republiky? On snad někdo úsilovně bojoval za jejich odtržení od státu, kam patřily? Nevšiml jsem si...

Všechny tyto státy uskutečnily své právo na sebeurčení až do odtržení. Právo dané ústavou SSSR. Stejně byste mohl za pseudostáty označit Litvu, Lotyšsko a Estonsko. Ale to jsou kamarádi - tak to ne, že?

Ostatně jaké ovládání Moskvou vidíte? Moldova má vládu, která se snaží vstoupit do EU. Nejde jí to, protože takového žebráka Evropy snad ani EU nepřijme. Středoasijské republiky lavírují dle vzoru perského bazaru mezi USA, Ruskem a Čínou a přiklánějí se k tomu, od koho zrovna kápne víc. K dokonalosti to dovedl kyrgyzský Bakijev, který pro jistotu nechal zřídit dvě základny - jednu rusku a jednu americkou. A inkasoval za obě.

Kosovo je pseudostát, protože vzniklo násilným odtržením bez souhlasu mateřské země (samozřejmě i bez referenda) a především - za celou dobu své existence nedokázalo vytvořit demokratické instituce, ústava mu musela být naoktrojována a pořádek udržují výhradně protektorátní jednotky. Podobným pseudostátem je Bosna a Hercegovina - další nesmysl vzniklý jen a pouze z vůle (zvůle?) EU a USA. Útvar, který bez cizích jednotek nevydrží ani půl roku.

Ale původně jste se ptal, kde NATO násilím rozšiřovalo svou moc. Nasal jsem vám to.

V. Novák 16.5.2011 16:32

Vaše?

A mně už dávno připadalo, že máte nějakou dianózu...

V. Novák 16.5.2011 16:31

Island, Lichtenštejnsko,

Norsko a Švýcarsko - no, to bychom si pomohli...

Většina původních členů EFTA změnila dres a přešla k EU. Island o to žádá...

J. Kanioková 16.5.2011 15:02

Paranoia

J. Kanioková 16.5.2011 14:59

EFTA

V. Dostál 16.5.2011 13:57

Jste úsměvný,

jak bylo podle Vás možné zastavit balkánské šílenství? A co pseudostáty, když použijeme Vaší terminologie, jako Moldavie a ty střeoasijské, pevně ovládané Moskvou? A jaký je rozdíl mezi obraným a útočným uskupením? Asi jako mezi Varšavskou smlouvou, zcela jistě pouze obranou a NATO?

R. Langer 16.5.2011 13:53

Re: Je na tom dost pravdy.

No, nejsou. Jsou to potrhlí pánbíčkáři. Nicméně proti islámu je to určitá varianta, i když...

V. Novák 16.5.2011 13:48

Vybombardování Jugoslávie?

Ustavení pseudostátu protektorátu Kosovo s největší vojenskou základnou USA mimo vlastní území?

Omezil jsem se striktně na akce NATO (proto vynechávám kupř. Irák) a to, kde došlo k poslíení vlivu (proto vynechávám nevyhratelný Afghánistán).

S. Ševeček 16.5.2011 13:40

Ano, slátanina

Ale na některých tvrzeních je mnoho pravdy.

K "euroskeptikům" - těm pravým, kteří myslí hlavou, je dle mého názoru moc líto, že Brusel to vede důsledně do socialistické brusele. Výtečný koncept svobodného svazku nezávislých národních států (v moderním obrysu národa jako svobodných občanů bez rasového vymezení) bude opět po zásluze zničen.

(Kajane - negativní smlouvu mám na mysli)

V. Dostál 16.5.2011 12:16

Re: K věci:

Pane Linhart, jistě jste dokonalý znalec politiky NATO. Uveďta aspoň jeden příklad rváčství NATO, prosím. A kdy si NATO svou akcí zvětšilo vliv, nebo území. Já si nějak nemohu vzpomenout

B. Rybák 16.5.2011 11:57

Cílem mediálního (aférového) šílenství

je bezpochyby odvrácení naší pozornosti od skutečných nebezpepečí, vytvořit politický rozvrat a zničit důvěru ve vlastní síly. Jeho kořeny ale jsou bezpochyby v Bruselu, s nímž je pevně spjata většina vlastníků "našeho" tisku. Necháme-li se jím připravit o zbytky své suverenity pak nám hrozí, že se Brusel na náš úkor dohodne s SNS nebo Čínou. (Např. dohoda otevírající do EU cestu čínskému textilu za to, že Čína koupí pár Airbusů, byla pro nás opravdu "výhodná"). A to je teprve začátek (zatím ptáčka lapají...).

D. Švik 16.5.2011 11:52

Re: Slátanina

Přesně tak. Už jsem dlouho nečetl takový blábol.

J. Urban 16.5.2011 11:44

Jo jo, přesně

a pak ještě čecháčkovští "vlastenci" budou u piva cintat, jak nás v tom svět nechal. No jistě. Co by nenechal? Jako v roce 1938, 1948, 1968... Kdo by se bral za tu verbež, která se už od bitvy u Lipan nesnese sama mezi sebou, Bílá hora byla jen logickým pokračováním. Česko bylo snadným soustem pro Habsburgy, HitIera i Stalina. I ti Slováci mají větší národní hrdost, o Polácích nemluvě.

B. Rybák 16.5.2011 11:44

Souhlasím s Vámi

M. Varadinková 16.5.2011 11:03

Slátanina

Když někdo napíše, že "euroskeptici mají v médiích zelenou", tak tím dokazuje svoji neschopnost reálně popsat situaci. V českých médiích totiž dominuje eurohujerství a propagace eurohujerských stran, zatímco ty euroskeptické jsou v lepším případě ignorovány, v horším vysmívány.

Stejně tak myšlenka, že se ochráníme před ruským chomoutem tím, že strčíme hlavu do toho bruselského, je hloupá, naivní a nedospělá. Před chomoutem (jakýmkoliv) se ochráníme jedině tím, že tam přestaneneme ustrašeně strkat hlavu!

V. Kolman 16.5.2011 10:53

DÍKY PANE ALTNERE ZA ZAJÍMAVÝ ČLÁNEK

V. Novák 16.5.2011 10:45

Ona snad ta západní Evropa

po radaru toužila? Naopak - dala jasně najevo, že brdský radar je výhradně bilaterální záležitostí USA a ČR, s níž nemá zbytek Evropy ani NATO nic společného.

ČR tak "prohrála" šanci stát se rozbíječem NATO a EU.

Ale nebojte - s naším presidentem a ODS těch možností ještě bude! A některou se podaří uskutečnit.

V. Novák 16.5.2011 10:41

A on není volný pohyb

osob, zboží a kapitálu? Je tak volný, až se euronihilistům zajídá - a přivítali by přitáhnou kohoutek.

Ale dobrá - když ne EU - tak co?

Do USA nás těžko přijmou...

K. Křivan 16.5.2011 10:39

Re: Naprostý souhlas,

k tomu není co dodat.  EU ano, ale jiná.  Ne socialistická, ne levičácká a ne zasviněná islámem a neevropskými immigranty. 

D. Švik 16.5.2011 9:46

Socialismus EU

jako ochrana před ruským imperialismem? Více už jste se pane Altnere zesměšnit nemohl. Ano Rusko je hrozba. Vždy bylo a řekl bych, že vždy bude /mužíci prostě totálnš nechápou demokracii. Oni svobodu nemají v krvi/. Ale rusákům, stejně jako islámu /a to je nebezpečí číslo jedna/ můžeme čelit jedině jako společenství suveréních, sebevědomých států, postavených na konzervativních základech. Nedávno jsme viděli jak "hrdinně" jsme pomohli Gruzíncům. EU je rakovina požírající samu sebe 

J. Kanioková 16.5.2011 8:58

:)))))))

J. Kanioková 16.5.2011 8:58

Naprostý souhlas,

a kecy o nějaké záštitě EU jsou k smichu poté, když vidíme, jaké direktivy se v Bruselu rodí. EU se nenápadně sune pořádně doleva, vymýšlí jak znepříjemnit lidem svobodné rozhodování. Jen regulace, regulace, regulace. Nesmyslný model centralistické ekonomiky.  Ještě že už lidi procitají a už většinově jsou proti euru a tudíž následně EU.

Lidi nejsou proti EU z nějakých nacionálních emocí, ale z naprosto špatné ekonomické strategie EU. Nikdo se nepřiklání k východnímu dubisku, je to jen reakce na stále další předpisy, tvrdší normy znemožňující podnikání, rostoucí byrokratickou zátěží, regulace, buzerace.  Levičácká EU se znemožňuje sama. Odpuzuje čím dál větší počet lidí.

Původní model evropské integrace byl - volný pohyb zboží, osob, kapitálu. Na zlepšení podmínek ekonomiky. Kam to ale EU dotáhla, to je hnus, a tady pramení čím dál větší odpor vůči ní. A že by EU nějak pomohla bezpečnosti??? K smíchu..

V. Linhart 16.5.2011 8:33

K věci:

Vašim výplodům o vlivu KGB nelze než se smát... Pokud by ovšem sama nevedla naši politickou reprezentaci k tomu, aby se chovala jako nedospělý, nevychovaný spratek, lačný pohlazení od svého velkého bráchy za své vykutálené kousky, které ani tak nemohou uškodit, jako otravovat ovzduší.

A propos, až se přestane NATO chovat jako venkovský rváč a stane se tím, za co se vydává,totiž obranným společenstvím a ne útočným uskupením, pak zajisté vzroste i podpora pro jeho aktivity. Ale k tomu musí urazit ještě notný kus cesty.

K. Křivan 16.5.2011 8:28

Tak nevím kdo je horší.

Jestli  car Putin, nebo maoista Barroso s agentkou KGB Ashtonovou ?

E. Heusinger 16.5.2011 8:25

Tohle se Vám nebude líbit.

Váleční zločinci byly "hájeni" i v BRD. Několik desitek prominentních esesáků si Amíci odvezli do USA.

A. Ruščák 16.5.2011 8:22

Pane Altnere,

máte pravdu. Upřímně se bojím toho, že na to zaprodávání si Češi vystačí zcela sami; i hodně lidí, které jsem považoval za inteligentní, začalo bohužel papouškovat názory českých "euroskeptiků", včetně těch, kde v podstatě relativizují členství v EU a tváří se, že členství v SNS by nebylo o nic horší. Nevidím pro tu zemi, pokud se nestane něco skoro jako zázrak, žádnou světlou budoucnost, protože si ji provaří sama a pak bude zase házet špínu na všechny okolo, jak ji zaprodali a zradili. Ani Barack Obama nemá povinnost udržovat ČR v bezpečí proti zlovolné vůli většiny jejích občanů, a jestli bude pak, až se stane průšvih, českými "znalci" hodnocen jako druhý Chamberlain, bude za to moct asi stejně, jako první Chamberlain, čili nijak. Jediné, za co jsem fakt vděčný, je, že se mi podařilo vystihnout okénko svobodného odchodu, jakých v historii této země bylo za posledních sto let jen velmi málo. Nehodlám čekat na to, až budu muset utíkat o holý život, nebo až se mi to nepodaří vůbec. Jen je mi líto té země a lidí v nich, protože zejména moje generace by si přála ČR západní a civilizovanou; bohužel normalizační kádry jsou pořád ještě hodně pevně u moci, a to nejen v politice, ale i v byznysu, justici a "nezávislých" médiích. Dokud nepřejde ještě čtyřicet let aniž by nastal nějaký závažný zvrat, budu tu zemi považovat za nestabilní a nebezpečnou pro usídlení se v ní natrvalo.