17.6.2019 | Svátek má Adolf



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


BLÍZKÝ VÝCHOD: Zastaví EU financování teroristů?



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 59, poslední: 9.5.2011 12:24, přehled diskusí

A:
Autor: I. Fencl Datum: 6.5.2011 21:10

Absolutní souhlas, p. Svobodo.

5 mio dolarů?:
Autor: M. Koutný Datum: 6.5.2011 16:09

Použil bych jedno půvabné slovenské prohlášení: FIGU BOROVÚ!!!!

Proč musí Araby podporovat Evropa ?:
Autor: K. Křivan Datum: 6.5.2011 11:34

Proč to nedělají Arabové sami ? Peněz mají, že nevědí co s nimi. Proč  zločinci v Bruselu defraudují takhle naše daně ?

Re: Proč musí Araby podporovat Evropa ?:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 14:14

Proč? Protože zločinci z Bruselu chtějí zničit evropské hodnoty, evropské národní jazyky, všelidské evropské hodnoty, to je nejhorší, kálet si do vlastního hnízda. No a jeden představitel Západu se jmenuje Izrael, statečný a bodrý státeček v moři nenávisti... No a jelikož bruselští zločinci nenávidí naše hodnoty, tak nenávidí Izrael. A duševně vyprázdněnou Evropu nahradí islám... Muslimové dobudou Evropu ne zbraněmi, ale porodností. Zatímco rodilí Evropané musí pracovat, dřít, obstarávat si obživu sami, muslimští imigranti pobírají dávky a parazitují na evropském sociálním systému. Stačí totiž jedno jediné. Odstřihnout muslimské imigranty od dávek. Ať si dámy a pánové obživu obstarávají sami.

Re: Proč musí Araby podporovat Evropa ?:
Autor: J. Mrázek Datum: 6.5.2011 17:37

Trchu komplexnosti Vám chybí....ale závěr a jeho výsledek bych nepřeceňoval, podpora JIM může přicházet zvenčí....Saudové mají dost...

A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: J. Láníček Datum: 6.5.2011 20:03

Rozjela jste to opět ve velkém stylu, ale na okraj byste nás mohla při svém přehledu třeba poinformovat, kolik těch love dostal za léta své existence Izrael, jen tak pro porovnání. Ty atomové zbraně asi za své prachy nemají. To jen tak, ať v tom máme úplné jasno !

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 20:06

Od EU nedostal Izrael ani cent! Izraeli pomáhají jen USA. My Evropané podporujeme palestinské Araby... Kam dávají peníze Američani, to je mi jedno, ať si investují peníze, kam chtějí...

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: P. Beránek Datum: 6.5.2011 23:10

"Kam dávají peníze Američani, to je mi jedno,".... hehe, jedno pokud je dávají Izraeli, že. Kdyby je dávali okupovaným Palestincům, to byste ječela.

Jinak Svoboda mě překvapil. Nemile. Považoval jsem jej za vcelku rozumného chlapa. Že se nerozčiluje nad podporou izraelských teroristů ze strany světového gangstra No 1 ?!?

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 23:31

Velmi velmi vtipné, jak komunistické. Pan Svoboda je rozumný muž a má přehled. Teroristi jsou tady palestinští Arabové, ne Izrael. Okupace? Jakápak? USA gangster? Jako Vojta Falmer Filip a rudé Haló noviny... Neječím. USA podporuje i palestinské Araby a to velmi, ale je to věc Američanů, já v USA nežiji, neplatím daně.

Kdežto v Evropě žiji, odvádím daně teroristům. A to mi vadí.

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: P. Beránek Datum: 7.5.2011 22:22

Němečtí fašisté také nadávali partyzánům do teroristů..

A jinak vážená, pletete si příčinu s následkem. Nejsou to Palestinci kdo zabral a zabírá cizí území, ale někdo jiný. Hádejte kdo.:-(

A co se týče JůEsEj jako světového gangstra No. 1 - jistě čtete noviny. S tím nemá Filip nic společného.... Filip nedával příkazy na vraždění v Jugoslávii, Iráku, Afganistánu, teď v Lýbii a Pakistánu. Tolik byste snad ještě mohla pochopit.:-) Při Vašem věku.

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: S. Rehulka Datum: 8.5.2011 11:39

pane Beránku (ne)boží, němečtí byli nacisté, nikoliv fašisté.

Tato chyba v názvosloví, Vás jasně staví do komunistické bandy. Jestlipak víte, proč sovětští komunisté (a po nich jejich českoslovenští slouhové) raději říkali "fašisté", místo "nacisté" ? Protože název "naci", příliš připomíná socialismus, který měla v titulu i NSDAP (Nazional Socialistische Deutsche Arbeiter Partei), tedy svoloč původem ze stejné zkumavky !

Fašisté byli v Itálii, v Madarsku,na Slovensku, i pár směšných v Protektorátu Bohmen und Mahren, ale v Německu byli náckové !

Re: Kecy:
Autor: P. Beránek Datum: 8.5.2011 14:19

Von fašismus je příliš spjatý s kapitalismem, proto ta dnešní snaha o obhajobu fašismu.

Prezident Beneš a Horáková byli národní (nacionální) socialisté. Snad je nechcete taky dávat do stejné party?!:-(

Kdybychom si takhle hráli na slovíčka, tak například v NDR, Polsku a Maďarsku komunisté (dle této logiky) nikdy nevládli. Nevládla tam totiž strana, která by se jmenovala komunistická.

Re: Kecy:
Autor: S. Rehulka Datum: 9.5.2011 12:24

Co se týče názvu Národní Socialisté v ČSR, máte pravdu, ale ta strana vznikla brzy po 1.světové válce, tedy rozhodně nikoliv stejná parta s nácky.

Ovšem, já jsem Vám vytknul ty fašisty, protože to byl a je termín používaný pouze komunisty, tak, jak jsem psal.

A že u Dederonů, či v Polsku a Madarsku si říkali jinak ? -

- Éto maskírovka !- aneb : Different smell, but same shit !

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: H. Lukešová Datum: 8.5.2011 16:04

Vážený, Izrael žádné území nikomu nezabral. Jsou to palestinští Arabové, kteří si nárokuje něco, co jim nepatří. A s nacisty čile spolupracovali muslimové, konkrétně palestinští Arabové. Palestinským Arabům v Izraeli nepatřil ani centimetr země.

Re: A kteří to jsou, ti bruselští zločinci ?:
Autor: S. Rehulka Datum: 8.5.2011 11:18

Čest, bývalý doktore ! Nejvíce peněz dostává Izrael z Ameriky a to od Američanů židovského původu. V Evropě těch Evropanů židovského původu, přičiněním soudruhů nacistů, tolik nezbylo, proto těch "euro" do státu Izrael nejde tolik.

Zato ale, díky "Hitlerovým vnoučatům" a idiotským zákonům EU, i přemnožení muslimských nemakačenků, jdou velké sumy odtud do Gazy. Samozřejmě, není to tolik, jako z pokrytecké Saudi Arabie, ale stačí to financovat všechny antisemity a jejich bandy terroristů !

Re: Proč musí Araby podporovat Evropa ?:
Autor: V. Kain Datum: 8.5.2011 8:10

Moje řeč.Nejdříve musíme odstřihnout od moci takové ptáčky jako  je Barroso a jeho kumpány.Evropská komise přerozděluje naše peníze.Ono to je málo,že musíme živit dost parazitů doma,to ještě přispíváme na tlusté palestince.

Re: Proč musí Araby podporovat Evropa ?:
Autor: J. Šejnoha Datum: 8.5.2011 20:46

Izrael je  důležitý  ale  eliminace  Bruselksých  zlořádů ještě  více.

Výčet známých skutečností:
Autor: J. Tejkl Datum: 6.5.2011 10:02

článek je v podstatě výčet známých teroristických mordů  a otázka, zda má západní svět financovat vznik Palestinského státu. Nic víc. Do výčtu vražd bych přihodil ještě jednu nedávnou: Policie autonomní arabské Palestinské správy 21.dubna 2011 bezdůvodně zastřelila 1 Izraelce a 4 další zranila, když se vraceli z modliby u Josefovy hrobky. Napadení nebyli odzbrojeni, útok byl zcela bezdůvodný.

http://eretz.cz/2011/04/palestinska-policie-zastrelila-u-josefovy-hrobky-izraelce/

  Pokud jde o finacování Hamasu z dat, která se mi podařilo dohledat: na rok 2010  vyhlásil Hamas oficiální rozpočet 540 mil USD, Z toho 60 mil. USD hodlal vybrat na daních a dalších poplatcích, zbytek tj. 480 mil USD očekává od zahraničních sponzorů. Hlavním sponzorem je Irán, jeho příspěvek je odhadován 250 mil. USD ale někteří představitelé PS odhadují, že částka bude ještě vyšší, někde kolem 3/4 oněch 480 mil. USD. V uvedených číslech ovšem asi nebudou zahrnuty dodávky zbraní a vojenského materiálu.

Bude zajímavé sledovat, co se stane pokud dohoda Hamas Fatah přežije volby nebo dokonce budou po volbách obě organizace spoluvládnout. Potom teprve nastane pro EU a USA prekérní situace, protože ( pokud  finanční pomoc Palestincům nezmrazí)  pak už skutečně budou finančně teroristy z Hamasu přímo podporovat. 

 Kvůli dohodě Hamas Fatah, Izrael už přestal Palestinské správě převádět výnosy z daní 300 mil šekelů  (cca 1,3 mld Kč.) Podobně by se měla zachovat i Evropa a USA.        

Re: Výčet známých skutečností:
Autor: S. Netzer Datum: 6.5.2011 10:08

Opakuji se, ale ještě jednou odkaz o "smíření" znepřátelených bratrů 

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=219363

děkuji za odkaz:
Autor: J. Tejkl Datum: 6.5.2011 10:54

No jo. Jinak to asi ani dopadnout nemohlo. Ale je to stejně výkon: začít porušovat vlastní smlouvu už den po jejím podepsání! Článek v podstatě dává za pravdu p. Lukešové, že Fatah i Hamas jsou jeden za osmáct, a druhý bez dvou za dvacet...a to nejen pokud jde o dodržování smluv. Evropa i USA jsou hodně naivní, pokud těmhle lidem chtějí umožnit řídit vlastní stát: Kdyby mezi Gazou a tzv. West bank neležel Izrael, už dávno by se vzájemně požrali..   

  

Upozornění ! ! !:
Autor: F. Svoboda Datum: 6.5.2011 10:01

Upozorňuji všechny diskutující, že já F.Svoboda, nejsem tím panem Svobodou, o kterém je v diskusích zmínka

Já jsem jednoznačně po Israel, proti musulmanským teroristům a proti všem multikulti, kterých je zde bohužel požehnaně.

Re: Upozornění ! ! !:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 10:03

Ale ano, to všichni víme! Pan autor se jmenuje Jiří Svoboda, ale stejně jako Vy je rovněž proizraelsky orientovaný. Vyrazil mi dech! Je totiž komouš... Ale sionista, takže je na naši straně! Chvála mu.

Režisér Jiří Svoboda už dááávno není komouš,:
Autor: J. Kanioková Datum: 6.5.2011 12:54

sleduji jeho blog dost často. Je to velice racionálně uvažující pán, kterého si docela vážím.

Re: Upozornění ! ! !:
Autor: S. Rehulka Datum: 6.5.2011 13:02

Kopretino, Izrael nepotřebuje podporu sionistů, kteří jsou zároven komunisty ! Podívejte se na KS Izraele, jak v Knesetu podráží státní politiku !

Když stát Izrael vznikl, měl podporu SSSR a jeho kolonií (i ČSR), protože se domnívali, že to bude další komunistická země, protože mnoho předválečných Židů-komunistů, bylo z nacistických koncentráků (většinou na polském území)osvobozeno Sovětskou armádou. Když po válce viděli tradiční antisemitismus a neochotu nežidovských spoluobčanů vrátit nacisty uloupené majetky, viděli, že by přišli z deště pod okap ! Začali tedy budovat na SVÉM území stát Izrael a zařadili jej do Svobodného Světa, tedy Západu !

A od té doby se datuje komunistická nenávist k Izraeli, pouze maskovaná t.zv. antisionismem !

Re: Upozornění ! ! !:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 14:24

Levice v Izraeli dělá nepořádek. Spojuje se s palestinskými Araby a podvrací židovský národní charakter Izraele, špiní a pomlouvá své židovské věřící, nenávidí židovské náboženství jako celek... Takoví grázlové jako Amon Os, Uri Avneri, Israel Šamir, Mordechaj Vanunu, Richard Falk, Noam Chomsky, Amira Haas, Norman Finkelstein... Připomíná to jako protektorátní novináře a jiné aktivisty... Hlásali připojení pod ochranou 3. Říše. Nyní izraelská levice chce splynout s arabským světem...

Re: Upozornění ! ! !:
Autor: Z. Bureš Datum: 6.5.2011 10:03

A já Vás zdravím . . . a podávám ruku !!!

Hnusná diskuse na serveru aktuálně!:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 9:46

Pod článkem pana Svobody na serveru aktuálně... Takový hnus... Musela jsem toho hnusného čtení nechat...

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-svoboda.php?itemid=10678

Že mezi námi Čechy se najdou takové zrůdy, adepti kápů do Osvětimi. Existence žádného jiného státu není tak popírána jako republiky židovské.

Re: Hnusná diskuse na serveru aktuálně!:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.5.2011 10:01

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-svoboda.php?itemid=10678

Jakýsi Vorovka, Stan z Outsidermedia a další hnusná svoloč perlí...

ahoj Kopretino,:
Autor: J. Kanioková Datum: 6.5.2011 12:58

v zájmu svého zdraví na diskuze na Aktuálně jsem rezignovala už dávno. Poslední dobou je to podobné už i na Parlamentních listech, občas i na iHned či Novinkách. To jsou žumpy

Re: Hnusná diskuse na serveru aktuálně!:
Autor: M. Koutný Datum: 6.5.2011 16:21

Znám bohužel pár takových mudrců i z osobního kontaktu. Kdysi jsem s nimi měl shovívavost, a protože se v jiných ohledech chovali jako inteligentní lidé, vedl jsem s nimi disputace o Osvětimské lži, pravosti Protokolů či spiknutí 11/9. Časem jsem ale zjistil, že to nemá smyslu. Racionální argumenty nefungují, neb je buď propustí durch makovicí, aniž by se jim tam z nich něco zachytilo, eventuálně je s blazeovaným úsměvem označí za podvrh, spiknutí, a oponenta za hlupáka, který věří židoamerické propagandě. Sami pak berou za autoritu blba z Hornej Lehoty, který na youtube blábolí o nálezu Termitu (nespletl si ho s termity?) v troskách WTC, odvolávaje se na neexistující webové stránky (Jistěže neexistují, Židé je dali zrušit a jejich autory nejspíš ohavně zhubili, že) Takže jsem s těmito troupy rozvázal veškeré styky a od té doby se cítím mnohem lépe.