28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 11.12.2010 14:15

Re: pane Fajmone

Jistot máme pane Šejno podstatně méně, než si myslíte (nebo se nám snažíte namluvit). Jedna z těch mála, je příchod další doby ledové. Jen nevíme kdy a dost přesně ani proč ty úděsné ledové doby posledních 2,1 milionu let pravidelně přicházejí (že by nedostatek CO2? A co tedy vlastně víme, když nevíme toto?). Zjištěný stoletý nárůst teplot (cca 0,7°C) je na hranici statistické chyby a je s pravděpodobností hraničící s jistotou (podle současných, klimalarmisty ignorovaných výzkumů slunečních cyklů a historických a paleoklimatických výzkumů)byl způsobený končící (malou) dobou ledovou. A podle těchže výzkumů jsme na počátku další malé doby ledové. Oxid uhličitý se podílí na "skleníkovém efektu" cca 15% a jen malý zlomek tohoto množství souvisí s lidskou činností.

PS. Zkuste si odpovědět na otázku, proč se život na Zemi "neuvařil, když bylo CO2 v atmosféře cca 500-krát víc než dnes. A proč zvýšení teplot v minulosti bylo o cca 700 let opožděno za zvýšením koncentrace CO2.

J. Kanioková 9.12.2010 17:23

Máte pravdu,

ale já si opravdu myslím, že Fajmon neřekl, že neexistuje. Je třeba to vidět v celém kontextu a Fajmona za člověka mluvícího ve zkratkách nepovažuju.

K. Kužel 9.12.2010 16:40

Re: Nechápavý agresivní ignorante Šejno

Cituji a chytám za slovo: "...teorie globálního oteplování není prokázaná". Mám za to, že žádná TEORIE globálního oteplování NEEXISTUJE. V rámci klimatologie existují HYPOTÉZY o vlivu různých faktorů na globální teplotu a jiné parametry klimatu. Teplotní trend se určí statistickými (tvůrčím způsobem modifikovanými) metodami z naměřených (a zfalšovaných) dat. Není vyloučeno, že TEPLOTNÍ TREND za posledních sto let je (prakticky nevýznamně) vzestupný, ale to není teorie, to je jen interpretace dat.

IPCC vyzdvihuje vliv CO2, který nepochybně existuje, ale zdaaaaleka není ani jediný ani dominantní. A v rámci tohoto poměrně podružného vlivu zdůrazňuje IPCC vliv CO2 vyprodukovaného lidmi. To se dá nazvat hypotézou antropogenního vlivu na globální oteplování.

Možná se pan Fajmon na půdě EP nevyjádřil zcela přesně, ale mám silný dojem, že by sebebrilantnější formulace nebyla nic platná.

www.karelkuzel.cz

M. Prokop 9.12.2010 15:44

Re: Nechápavý agresivní ignorante Šejno

Nárok na absolutní pravdu nemám ani já, ani Fajmon, ani vy. Já si toho vědom jsem.

M. Prokop 9.12.2010 15:43

Re: Nechápavý agresivní ignorante Šejno

Pokud byste mu to jen vytýkal, bez idiotů a ignorantů, nic proti tomu.

M. Prokop 9.12.2010 15:42

Re: pane Šejno,

Ano, s takto napsaným se dá souhlasit, ač by to asi potřebovalo podrobnější vysvětlení.

Navážet se do něj idiotsky jako Šejna ovšem nemá smysl.

B. Rybák 9.12.2010 15:42

Re: Pěkně hororové čtení

Souhlasím. Představa, že naši promrzlí zadkové (opak našich předků), na kost promrzlí pro evropskou pavědu nečekanou (malou?) dobou ledovou se budou na starý kolena učit padat k Mekce (a nebude to měkce, protože na v Číně vyrobený kobereček mít nebudou, opravdu není lákavá.

J. Jonášek 9.12.2010 15:34

Re: pane Šejno,

Ac s p. Sejnou vetsinou nesouhlasim, tade se ho musim malinko zastat. To jak to prezentoval p. Fajmon, je malinko nestastne. Formulace (pokud to tak opravdu bylo), ze "globalni oteplovani neexistuje" je nestastna (a opravdu si lze myslet neco o pitomosti vyroku nebo autora). Spise by podle mne bylo rozumnejsi pouzivat formulaci ve stylu "klimaticke zmeny existuji, ale vliv cloveka na ne nebyl prokazan nebo je zcela zanedbatelny a proto nemam cenu zbytecne vynakladat prostredky na ovlivneni techto zmen" apod... Ostatni komentare p. Sejny nechavam radeji bez komentare :)

M. Šejna 9.12.2010 15:27

Re: Nechápavý agresivní ignorante Šejno

Aha, takže momentálně se trochu otepluje, ale teorie globálního oteplovaní není prokázaná. Jinými slovy : globálně se sice otepluje, ale globální oteplování to není, protože globální oteplování není prokázáno. Tak tohle opravdu nepoberu.

:-)

To je přesně to, co vytýkám Fajmonovi. Ono se sice otepluje a všichni to vědí, ale Fajmon zcela Vážně a prostoduše tvrdil na půdě evropského parlamentu, že globální oteplování neexistuje a není prokázáno. Nevadí mu, že z něj měli v tu chvíli všichni srandu a přestali Fajmona poslouchat. Fajmon pak žačal tvrdit, že boj proti oteplování je nesmysl (což měl naprostou pravdu), ale v tu chvíli už Fajmona skoro nikdo neposlouchal, protože se odebrali do "kuloárů" s tím, že poslouchat člověka ignorujícího realitu nemá smysl.

J. Jonášek 9.12.2010 15:22

Re: :))))

No jenze ono se uz 10 let neotepluje, ale to je v principu jedno... To ovsem nic nemeni na faktu, ze zmeny klimatu jsou dynamicky a neustavajici proces.

J. Kanioková 9.12.2010 15:20

:))))

J. Kanioková 9.12.2010 15:16

Já taky doufám, že se konce EU dožiju.

Čekám, všem je jasné, že buď padne Euro, nebo celou tu srandu Německo zatáhne. Nebo spíš, jak to vypadá, EU ožebračí Německo. A pak ta slavná fraška jménem EU stejně padne na hubu

J. Kanioková 9.12.2010 15:05

pane Šejno,

.." vzpomínám na Vaše loňské vystoupení v EU-parlamentu, kde jste tvrdil, že žádné globální oteplovaní neexistuje. Udělal jste ze sebe totálního pitomce"..

Pitomce z něho děláte vy i když jste jej nevolil.  Říká to, co si myslí stále větší počet lidí a byl tam zvolen. na rozdíl od Van Rumpuye, s.Aschtonovou, s.Barosa nebo soudruha Fülleho. Ty nikdo z občanů ČR ani ostatních států EU nevolil!

Ať jde EU do háje se svými nesmysly, kvótami, tegulacemi, látáním cizími penězi děravé rozpočty, krachujícím eurem.

A Oteplovači jsou mafie, co si hrají na mesiáše a přitom jsou to podvodníci

J. Kanioková 9.12.2010 14:48

Připojuji se, máte absolutní pravdu

M. Prokop 9.12.2010 14:44

Re: "a vím jak to s tím GO je. "

Viz výše.

Několikrát.

M. Prokop 9.12.2010 14:43

Nechápavý agresivní ignorante Šejno

tak polopaticky (jako) pro idiota.

Klima se mění neustále, nikdy nebylo dlouho ustálené. Momentálně se trochu otepluje, asi podobně jako za středověkého "klimatického optima". Nepopírá to, co já vím, nikdo.

Pouze ti, kdo se na tom humbuku chtějí přiživit, z toho udělali boj s "globálním oteplováním" aby mohli lidem vnucovat své předražené idiotské nápady typu uhlíkových odpustků, strkání CO2 pod zem či pod moře, přeplácení "biopaliv" a "obnovitelných zdrojů" a podobných vyžírkovských lumpáren.

A "vědecky dokázali", že je to vše kvůli skleníkovým plynům (kolik jich bylo v tom středověku?).

Klidně se z toho třeba pos...e, majiteli jediné nezvratné pravdy.

M. Šejna 9.12.2010 14:34

Re: "a vím jak to s tím GO je. "

Ach jo. Já o koze, Prokop o voze.

Takže znovu Prokope:

otepluje se nyní, nebo máte lepší informace a víte, že se ochlazuje?

M. Šejna 9.12.2010 14:33

Ignorante Prokope

to jste opravdu tak blbej, že nechápete, o čem píšu?

Vy tvrdíte, že klima se mění a měnit bude. To je samozřejmě pravda. No a teď se mění tak, že se otepluje. Jenže ignoranti typu Prokop a Fajmon budou furt tvrdit, že GO neexistuje. Pokud tedy teď oteplování neexistuje, tak se klima mění nebo nemění? Pochlubte se Prokope, jak to je. Pokud tvrdíte, že globální oteplování neexistuje, pak se nejspíš tedy ochlazuje. Nebo je to jinak?

:-)

M. Prokop 9.12.2010 14:13

Re: :))))

Jistě.

Proč se oteplilo ve středověku, to ještě fosilní oteplovači nevysvětlili, jen se to pokoušeli z grafů vymazat.

O. Uživatel 9.12.2010 13:30

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 9.12.2010 12:48

"a vím jak to s tím GO je. "

Vy víte, vědci nevědí.

http://www.osel.cz/index.php?clanek=4808

Zneuznaný genius občas končí u Chocholouška.

M. Prokop 9.12.2010 12:44

Re: pane Fajmone

No proto jsem ho také tituloval dle jeho slovníku.

M. Prokop 9.12.2010 12:43

Ignorante Šejno

Jediná realita je, že klima se neustále mění. Zbytek jsou více či méně podložené hypotézy, více či méně využité k okrádání lidí.

Koukám, žijete duchem ještě v komunismu, kdy byla jen jedna svatá a zjevená pravda.

Klidně si žijte, jen je to směšné, pokud z toho vyvozujete nějaké závěry o jiných lidech a jejich přístupu k realitě.

M. Šejna 9.12.2010 12:26

pane Řehulko

já odmítám proti klimatu bojovat, jestli jste si ještě nevšiml. Narozdíl od ignoranta Fajmona se ale o klimatologii zajímám a vím jak to s tím GO je.

Loňský výstup Fajmona ohledně GO byla neuvěřitelná ostuda. Mě vadí, když český poslanec ze sebe děla na půdě EU pitomce. Pokud to nevadí Vám, je to Váš problém.

Fajmonova snaha o to, aby EU zrušila své závazky v boji proti GO, je správná. Já mu nevytýkám jeho snahu o zastavení nesmyslného boje proti GO. Vytýkám mu ignorování reality a vědeckých poznatků. Alarmistické gaunery zastavíte jen tehdy, když je utlučete vědeckými argumenty a nikoli lhaním o neexistenci GO.

A pokud tohle nechápete, tak jste vůl Vy.

M. Šejna 9.12.2010 12:18

Ignorante Prokope

GO je realita. Za posledních 150 let se globálně oteplilo asi o 1 stupeň. Berte to jako fakt a nezavírejte před tím oči. Skleníkový efekt je také realita. Leda že byste chtěl zrušit fyzikální zákony. Stejně tak je realita, že skleníkových plynů přibývá díky spalování fosilních paliv, což lze zjistit na základě změn izotopů uhlíku. Kdo studuje, zajíma se o vědecké poznatky a není ignorant, tak tohle všechno ví.

Druhou věcí je reakce politiků na tuto realitu. Bohužel alarmističtí politici jsou stejně vědou netknutí, jako ignoranti Fajmonové a Prokopové. Tihle alarmisté nechápou, že globální oteplení o 1 stupeň, nebo o 2 až 3 stupně, není žádná katastrofa a že není tedy nutné proti tomu bojovat. Jenže proti těmhle alarmistům nelze bojovat tím, že budete sám ignorovat fakta. Naopak. Fakta musíte znát a na základě těchto fakt udělat z alarmistů blbce. Ignorováním fakt děláte blbce jen sám se sebe.

S. Rehulka 9.12.2010 12:12

Re: pane Fajmone

Pane Šejno, Váš jmenovec byl kdysi generálem a kradl semínka. To mu ostatní soudruzi neodpustili, tak utekl do Ameriky. Možná, že to byl lump, ale byl realista.

Vy možná tomu, co říkáte i věříte, ale v tom případě patříte do té připitomělé bandy Al Gora a ostatních "oteplovačů a strašitelů". Nepoužil bych tvrdého slova, každý má přeci právo na svůj názor, ale nazýváte-li pana Fajmona idiotem, jse nejen sprosták, ale i vool !

M. Prokop 9.12.2010 12:04

Re: Tohle oteplování je profláknuté

Souhlas.

Ale, "tak dlouho se pumpuje sláva do prasete, až to prase praskne" (c) Hašek, Švejk.

Řekl bych, že prasknutí se blíží rychleji, než se čekalo.

M. Prokop 9.12.2010 12:01

Ignorante Šejno

"Kdy už konečně čestí politikové pochopí, že globální oteplování je realita a že je způsobeno rostoucím objemem lidstvem vypouštěných skleníkových plynů? "

Tato hypotéza není nijak prokázána a dokázána, prokázáno a dokázáno je, že na klimatických změnách, probíhajících co země zemí jest, se momentálně začal přiživovat větší počet lépe organizovaných příživníků.

Fajmona jste nejspíš nevolil, tak si úkolujte své spící poslance v kočovném paralmentu.

M. Šejna 9.12.2010 11:55

pane Fajmone

mohl byste nám sdělit, co Vy poslanče v tom EU-parlamentu děláte? Já si moc dobře vzpomínám na Vaše loňské vystoupení v EU-parlamentu, kde jste tvrdil, že žádné globální oteplovaní neexistuje. Udělal jste ze sebe totálního pitomce a ještě jste se divil, proč se Vám zbytek poslanců smál. A pak se divíte, že na půdě EU se poslanci vašeho ražení dostávají do izolace.

Kdy už konečně čestí politikové pochopí, že globální oteplování je realita a že je způsobeno rostoucím objemem lidstvem vypouštěných skleníkových plynů?

Ukolem Fajmona není dělat ze sebe idiota na půdě EU tím, že ignoruje vědecká fakta. Jeho úkolem je jasně říci, že představy EU o omezení skleníkových plynů jsou zcela nereálné a poškozují ekonomiku EU. Nedávno o tom psal dokonce i klimatolog Metelka (náš zástupce IPCC), který se rozčiloval, jak může EU sama sobě dávat nereálné cíle na omezení produkce skleníkových plynů. Metelka je narozdíl od ignoranta Fajmona vědec, který ví, že oteplování je skutečnost, proti které ale nemá smysl bojovat. Podle Metelky je nutné se přizpůsobit, protože to je levnější, než boj proti GO. 

Takže pane Fajmone, Vašim úkolemje na půdě EU říci zhruba toto:

"GO je sice realita, ale boj proti GO je ekonomický zločin, ke kterému se Česko odmítá připojit. ČR bude podporovat jakékoli akce na přizpůsobení se teplému klimatu. Bojovat proti klimatu ale odmíta"

J. Hejna 9.12.2010 11:45

Re: Tohle oteplování je profláknuté

Také nejsem mlád.

Ale těším se, že se konce EU dožiji.

Mám jenom obavy o způsob jeho nastání.