16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Láníček 23.9.2010 23:20

Slanino, kdy se vám ta pitomost s Lanžhotem

vykouří z té vaší makovice ? Asi budete muset spadnout na hlavu z ještě větší výšky !

J. Slanina 23.9.2010 21:08

Re: Velice nesouhlasím

Třeba ve francii, žejo? No ono to tam taky podle toho vypadá.

J. Slanina 23.9.2010 21:05

Re: Proboha,

někde jsem snad napsal, že schlanger je policejní odborář? domnívám se, že někdo s maturitou (nebo snad právě z důvodu její neexistence u tebe už jsi pouze bývalý policajt?) by snad mohl pochopit, že jsem psal o odborářských výžirkách coby o parazitním živočišném druhu.

BTW: píši bez verzál, snad se ti to bude lépe chápat.

J. Slanina 23.9.2010 20:57

Re: Ve své uvědomělosti byste mohl jít ještě dál

Naprosto symptomatické pro přiblblého oranžgutána landyse z Lanžhota. Doporučuje opustit státní službu ausgerechnet jednomu z těch mála rozumných a evidentně i poctivých.

J. Šejnoha 23.9.2010 20:24

Re: Ve své uvědomělosti byste mohl jít ještě dál

Logické by bylo, kdyby státní službu opustili  protestující zaměstnanci.

Jetliže  se  cítí podhodnoceni, tak  by si nepochybně  vydělali  víc v soukromém sektoru. Ať už jako  zaměstnanci nebo, kdy by nikdo nechtěl dostatečně ocenit vysoké jejich kvality, jako úspěšní podnikatelé.  To je  přece  jasné !

F. Pavlis 23.9.2010 20:22

Re: Ve své uvědomělosti byste mohl jít ještě dál

Láníčku, do sprchy, potom si vezmi čípek a potit a potit až to z tebe vyleze....

J. Skotnica 23.9.2010 20:07

Re: Ve své uvědomělosti byste mohl jít ještě dál

Pane inženýre, že vy jste ale demagog!!

M. Sedláček 23.9.2010 19:04

Re: Velice nesouhlasím

IMHO (když už tyhle termíny chcete používat) byl ten termín vybrán dobře. On totiž reagoval na to, kdy se dotyčné změny měly projednávat ve vládě, nemůžete soudit podle sebe, pro Vás tenhle den měl před dvaceti lety třeba význam, na který narážíte....................P.S. Odbory jsou v mnoha zemích, které nemají socialistickou minulost.........

M. Baloun 23.9.2010 15:05

Re: Proboha,

schlanger je policejní odborář? no divil by ses slanino, ale nejen že ti zpropadení policajti mají maturitu (asi nějakej švindl), ale dokonce všichni musejí projít ještě před psychotesty i IQ testy a divil by ses dál, více než 60% uchazečů se k těm psychotestů ani nedostane.

a přitom je íčko tak změkčil. chtěl totiž v souladu s dlouhodobou strategií vlády, jejíž byl součástí doplnit řady policie (proč, když je tu tak přepolicajtováno) a tak tehdejší ministerstvo s požehnáním vlády začalo nákladně přestavovat a zušlechťovat služebny (aby je teď zavíralo), také kupovat nová auta a stříkat je veselými barvičkami a opatřovat srandovními nápisy (aby teď hnila v garážích), a samozřejmě rozjelo nákladnou bilbordovou, rádiovou a tv kampaň, jejímž cílem bylo přivést do sboru nové příslušníky (aby je teď přinutilo odejít). a kdopak si asi to stříkání, stavění a reklamování poctivě vysoutěžil, a daň ze zisku z něj poctivě do posledního halířku odvedl státu? nu slanino to nebyli ti policajti, to byli ti svatí soukromí sektoři. jó to se to dojilo. tak teď to těm nenažraným policajtům spočtem!

J. Láníček 23.9.2010 14:35

Ve své uvědomělosti byste mohl jít ještě dál

a státní službu dobrovolně opustit, je vás tam moc. Můžete posílit řady nezaměstnaných, ale podporu žádat určitě nebudete, protože i tam je málo peněz. A pokud nejste politicky organizován, ideální by pro vás byla TOP 09.  Takoví by se jim tam hodili, mohli by vás vozit po předvolebních mítincích na ukázku !

F. Eliáš 23.9.2010 13:50

Jsem státní zaměstnanec,

ktreý chápe, proč je nutné snižovat naše platy. Co nechápu jsou odboráři. Jsou ti lidé opravdu tolik tupí?

R. Langer 23.9.2010 13:38

Re: Ale??

Že slouží, možná i poctivě, o tom ani tak nepochybuji. Zato poslední dobou pochybuji o tom, zda slouží skutečně MNĚ (nám).

J. Fiedler 23.9.2010 13:32

Demonstrace není řešení

ale zákon o statní službě,výběrová řízení na vedoucí pracovníky a zrušení hromady zákonů a vyhlášek,které nic nepřináší pro řízení státu,ale pouze stále navyšují počty uředníků.Ano potřebujeme státní zaměstnance,policii,ale ne ty o kterých každý den čteme,že zneužívají svoje postavení.

J. Slanina 23.9.2010 13:17

Re: Proboha,

" Odboráři si platí odbory z příspěvků ze svých mezd, s kterými si mohou dělat, co chtějí, chápete?"

Ano, se svých mezd ať si klidně kupují šampáňo s kaviárem, ale mohli by mít natolik dost rozumu (údajně prý má každý policajt maturitu), aby se dobrovolně nezříkali toho kaviáru ve prospěch takových komoušských pohrobků jako je soudruh Zavadil či soudružka Vondrová. To jim skutečně nedochází, že s jejich penězi hospodaří například soudruh Schlanger takto:

Tento soudruh, zastávající se tak vehementně práv zdravotníků i pacientů, vesele podniká se svým s.r.o. Bona Serva, do kterého nasypal jediné peníze z účtu Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR. Zdroj: http://www.profirm.cz/obchodni-rejstrik/  (nutno zadat Schlanger Jiří, posléze "Výpis platných" - po několika minutách totiž mizí). 

http://www.bona-serva.cz/  

J. Slanina 23.9.2010 13:05

Re: Velice nesouhlasím

"Jednak demonstrovali proti novým platovým tabulkám, jejichž přijetí budí rozpaky i v rámci vlády. Dále demonstrovali policisté a hasiči proti snižování platů a šetření na nepravém místě."

Nu osobně si myslím, že spousta z nich, alespoň ti posilnění chlastem a demolující recepci MV, neměli ani tušení proti čemu to vlastně demonstrují. Prostě jenom kravál pro kravál. Mám vybílit hospodu, jako minulou sobotu nebo vrátnici ministerstva? Mé ego je v obou případech uspokojeno.

BTW: Rozkošný byl též termín, který soudruzi odborářští bossové vybrali. Zřejmě si sami pro sebe v tom kraválu zaslzeli a zavzpomínali na kouzelné chvíle oslav Dne tisku a Rudého práva.

P. Hofman 23.9.2010 11:15

OTLOUKÁNEK STÁTNÍ ZAMĚSTNANEC

Hrozně se mi líbí, jak "MY" - soukromý, poctivě pracující sektor, živíme "JE" - budižničemy ze státní správy.

Ne, že bych se v životě nesetkal se státním flákačem, ale to se mi, koneckonců, stává i u soukromníka. Spíš mně na tom fascinuje ta naše komická slepota. Jako bychom nechtěli vidět, že stát se svým úřednictvem existuje výhradně na základě naší vůle. A jsme to zase jen my, kdo volí politiky naprosto neschopné učinit správu věcí veřejných efektivní. Nikdo není schopen řvát, že ani po 20-ti letech demokracie není funkční zákon o státní službě, kde by úředníci nepodléhali zvůli politiků.

Myslíte si snad, že za méně peněz budou státní zaměstnanci pracovat lépe? Či že jim má být jedno, když vidí, jak politici, krize nekrize, hrabou pod sebe vidlemi a šetřit chtějí na nich?

Půvabná je též kritika demonstrantů za jejich údajný alkoholismus (prázdné flašky pod auty před ministerstvem). Slyšel snad někdy někdo z vás, že by při hromadných akcích a to jakéhokoliv druhu absentoval alkohol? Já tedy ne. I když možná v Iránu. To je ale jiné kulturní prostředí.

J. Schwarz 23.9.2010 10:34

Dnešní státní zaměstnanec

je obdoba dřívějšího královského výběrcího daní a drába. jsou potřební, ale když začne být drábů víc než těch co robotují, je čas na revoluci. Nebo alespoň na pokornou supliku k panstvu, neráčilo-li by počty drábů ještě rozvážit. A když panstvo blahosklonně přivolí, ztropí drábové s rodinami v okolí zámku přenáramný rámus, ba i vstupní portál vyvrátí - protože prý kdyby neměli denně na talíři vypečenou husu a máz piva či se zmenšily jejich počty, neměli by dost sil udržet robotníky na poli a též panstvo by to pocítilo. To je ale dilema!

V. Kusý 23.9.2010 9:03

Re: Ale??

Prosím jmenovitě!

M. Sedláček 23.9.2010 8:15

Proboha,

pane, kdo si myslíte, že jste? Nejsem v odborech, ale takhle uvažovat, vždyť to je  totalitarismus a namyšlenost současně. Odboráři si platí odbory z příspěvků ze svých mezd, s kterými si mohou dělat, co chtějí, chápete? Když se Vám nebude líbit ČSTV, budete vyčítat zaměstnancům, že ze svého platu hradí příspěvky do STS Chvojkovice Brod? A to vytváření hodńot, nenechte se vysmát. Když lidem v prvovýrobě někdo nebude hlídat děti ve školkách, učit je ve školách, vozit je do práce, léčit je, uklízet jim ulice, odvážet jim odpadky a tak podobně, to se jim to bude vyrábět. Budou stát u linky, vedle dítě v kočárku, další čtyřleté jim bude pobíhat kolem a oni budou tvořit hodnoty............

V. Váňa 23.9.2010 8:06

Velice nesouhlasím

Ačkoli nejsem státní zaměstnanec, chápu, že některé kontroverzní návrhy na šetření zvedlo zaměstnance státního sektoru ze židlí. Pokud vím, tak nedemonstrovali proti propouštění, jak naznačujete.

Jednak demonstrovali proti novým platovým tabulkám, jejichž přijetí budí rozpaky i v rámci vlády. Dále demonstrovali policisté a hasiči proti snižování platů a šetření na nepravém místě. Jestliže není benzín na výjezdy, jestliže nemají na služebnách teplou vodu, a jestliže kriminalistický ústav nemá na chemikálie, a proto nutí kriminalisty, aby usvědčovali zločince jinými než biologickými stopami (jak za rady Vacátka), ačkoli zločinci využívají v našem sofistikovaném světě nejmodernějších vědeckých poznatků, je opravdu něco shnilého ve státě Dánském. A dopélatíme na takový postup zase jen my, daňoví poplatníci.

Pokud jde o vpád do budovy MV, šlo podle záběrů nikoli o snahu vymlátit budovu, nýbrž o nezvládnutý nával demonstrujících, kteří chtěli ministrovi říci, co si o něm a celém vedení ministerstva myslí. Ostatně škoda není velká, a reakce pana ministra, že to jsou peníze, které mohli dostat policisté, je směšná, kdyby nebyla drzá.

Pokud jde o financování odborů, tak policie (stejně jako např. soudci) odbory ze zákona mít nesmí. Ostatní civilní státní zaměstnanci ano. Daňový poplatník má jistě právo vyjádřit se k výši platů ve státním sektrou, ale těžko může mluvit jednotlivým lidem do toho, jak plat utratí. Nebo že byste třeba kontroloval, zda státní úředníci neutrácejí za cigarety nebo nepřiměřeně mnoho alkoholu?

Promiňte mi tu kritiku, ale Váš článek se mi zdá jako opravdový blábol. Jsem toho názoru, a mnohé jiné články mi dávají za pravdu, že se celá demonstrace dá zkritizovat podstatně inteligentněji.

J. Veselý 23.9.2010 7:29

Ale??

Pěkné, hodit všechny zaměstnance do jednoho pytle jak ohyeny co tyjí z mozolů dělnické třídy. Ta se pisateli nějak vytratila ale argumentuje že před rokem 89 by si to tito zaměstnanci nedovolili. Neuvědomuje si že ani on by ale nemohl psát do novin. Tohle si ale podobní pisatelé neuvědomují. Víte kolik je poctivých úředníků kteří vámn slouží?