29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavel 21.8.2010 10:24

Re: Podivná obchodní praxe v ČeskoZlodějsku?

Pane Peszyňski! Váš názor beru! Zmiňuji se proto v úvodním příspěvku právě také o tom, že jsem připraven svůj názor obhajovat u soudu! Předložení případného opačného názoru, než má zákazník, k rozhodnutí soudu, bych T-mobilu ve svém případě nezazlíval. Za vadné pokládám praxi předávání, z jejich pohledu sporných věcí, výlučně vymahatelům a následnou pochybnou praxi vymahatelů, kteří právně vůbec neví o co jde, a proto, bohužel, v některých případech svému klientovi /poskytovateli veřejných služeb/, zvyšují režii a kazí jeho pověst porušováním "dobrých mravů" při neúspěšném vymáhání. Měl jsem přesněji na mysli, že poskytovatel služeb, kromě využívání vymahačů, by měl rovněž využívat zákonných prostředků, tedy justice a nikoliv spoléhat pouze na stupňovaný primitivní nátlak diskutabilních vymahačských firem. Chápete?

T. Peszyński 21.8.2010 9:57

Re: Podivná obchodní praxe v ČeskoZlodějsku?

Na druhou stranu, si představte tento případ: Zákazník si koupí službu s nějakou výhodou, která mu bude poskytnuta, protože se zavázal využívat onu službu na nějakou dobu. Zákazník  výhodu využije a pak se vyváže z podmínky, kterou slíbil tím, že nahlásí nefunkčnost své služby. To je taky ČeskoZlodějský přístup ne?

T. Peszyński 21.8.2010 9:55

Je to přirozené...

...že firmy chtějí, aby jim jejich zákazníci platili co nejvíc a zároveň, aby od nich neodcházeli, čili takový přístup je z hlediska poskytovatele služby přirozený.

F. Doušek 20.8.2010 18:34

Re: Máte smůlu,

nepsali docela nedávno, že se mBank ocitla na pokraji bankrotu?

R. Langer 20.8.2010 11:26

Re: Máte smůlu,

... ale proti ostatním bankám stále mizivé!

J. Němec 20.8.2010 11:15

Re: Máte smůlu,

Nevím jak FIO, ale mbank už zavedla také poplatky.

R. Langer 20.8.2010 7:57

Re: Máte smůlu,

Ale jinak doporučím mBank a FIO, a pokud byste k nim neměl důvěru a používáte pouze internetové bankovnictví, tak je účet vedený zdarma u Poštovní spořitelny (zdarma je i výběr z bankomatů PS a ČSOB).

R. Langer 20.8.2010 7:53

Máte smůlu,

v bance to nefunguje. I kdybyste tam měl několik miliónů. To je na zvláštní tarify málo.

V. Pavel 20.8.2010 7:02

Podivná obchodní praxe v ČeskoZlodějsku?

Praxe služeb u nás je taková (?) ....... podivná! Doporučeným dopisem jsem odhlásil špatně fungující internetové připojení od T-mobile, zaplatil za následující měsíc a trvalou platbu z konta zrušil. T-mobile reagoval absurdním požadavkem na doplatky a sankce za údajné nedodržení smlouvy. Zdvořile jsem opět doporučeným dopisem vysvětlil své stanovisko a názor, že není důvod mne sankcionovat a proto jejich pohledávku odmítám. Od té doby, je to již cca 3 roky, mne poměrně intenzivně obtěžují, vč. nezákonných výhrůžek, různé mimopražské vymahačské agentury, kterým T-mobile kauzu předal. Již jsem 2x podal trestní oznámení po výhrůžkách, které přesáhly hranici přijatelnosti a domnívám se, že i zákona, a tím vymahače "ukáznil". Nyní mne obtěžuje jistá vymahačská agentura MBA z Jeseníku, která mne mj. již seznámila s tím, že vymáhání "nikdy nevzdává". Asi mám pochopit, že mne "uvymáhá až k smrti", nebo co? Po trestním oznámení mi ale již aspoň MBA přestala vyhrožovat tím, že mi její pacholci navštíví v Praze na mé adrese a provedou přes můj odpor soupis majetku a bláboly, že "páchám hospodářskou kriminalitu". Je zajímavé sledovat, kolik parazitů se na nemravné pohledávce T-mobile léta přiživuje, místo aby operátor svou věc zažaloval u soudu, je - li přesvědčený, že mé odmítání pohledávky je neoprávněné? Tohle jsou také služby zahraničních operátorů po "česku"!