29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

Gubernátorův nový švindl

David Rath si ve své samolibosti nedá s porušováním zákona pokoj - i kdyby se na ministerstvu vnitra či v Evropské komisi na hlavu postavili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Fryš 28.7.2010 12:54

Re: Nechte prosím hádání

Idole nechceš se někam projít ? Třeba do prdele. Jsi otravný, málem jako Kmotr Drobek.

H. Lukešová 28.7.2010 11:38

Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

pro Vás je bohatství sprosté slovo a každý "bohatý" je podle Vás gauner. V mé vesnici žije podnikatel, je to velmi bohatý člověk, ale slušný a charakterní, zaměstnává stovky lidí z mé obce i mimo ni. Díky němu mají obyčejní lidé co do úst.

Socani se schovávají za obyčejné lidi, ale co pro chudé lidi udělali? Proč si ze svých obrovských mezd něco neseškrtali a nedali obyčejným lidem? Nepatřím mezi zbohatlíky! 5 let jsem nebyla na zahraniční dovolené! Ale mám oči a vidím. Zvyšováním daní podnikatelů, povede jen k tomu, že podnikatelé nebudou zaměstnávat obyčejné lidi, protože samozřejmě chtějí něco vydělat a vysoké daně je přiškrtí.

J. Blažek 28.7.2010 11:48

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Paní Lukešová, diskutejete se mnou op něčem, co jsem nenapsal, posouváte mi cosi! Taková diskuze prostě nemá smysl. Jinak moje věcná a obšírná odpověď je níže.

J. Slanina 28.7.2010 12:06

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

No, mně se moc líbí to o tom "posouvání":

„Zřejmě patříte ke zbohatlické smetánce (nebo jste jejich potomek) a tak obyčejné lidi neznáte a děláte si z těch slov srandu.

J. Blažek 28.7.2010 12:12

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Bohatství samo o sobě není zločin. Zločinem je, že k tomu bohatsví mnoho lidí přišlo nezákonným způsobem a určitá část z nich, jak jistě víte, byla za ten zločin nezákonného získání majetku i odsouzena. .... Kontrolní otázka: Myslíte si, že všichni?

J. Slanina 28.7.2010 12:21

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Jo, to už jsem četl. Ale co to "posouvání"?

J. Blažek 28.7.2010 12:38

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

To je můj překlep, patří ... podsouvání... . Opravuji a omlouvám se, i když jsem si myslel, že vnímavý čtenář slovo pochopí i s překlepem.

J. Slanina 28.7.2010 12:59

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Ale mně se vůbec nejedná ani o posouvání, ani o podsouvání, ale o fakt, že slečnu Lukešovou z něho obviňujete, aniž bych vlastně tušil z čeho a při tom mně podsouváte příslušnost k jakémusi zbohatlickému rodu, vysmívajícímu se "obyčejným" lidem . Už to zapálilo?

J. Blažek 28.7.2010 23:51

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Ale vždyť takto to vůbec není. Čtěte přesně a nepodsouvejte někomu něco !

Z. Bureš 28.7.2010 12:06

Re: Soudruhu Blažku . . .

. . . ani já nejsem žádný zbohatlík, ale musel bych se hanbou propadnout do západního Německa, abych nemohl . . . čas od času . . . zaplatit 30 Kč u doktora !!!

V pomyšlení, kolika lidem těch 30 Kč zachránilo život, protože na operace "nebylo" . . . tak v tomto kontextu bych se musel z těch svých ušetřených 30 Kč (stejně jako z Vás) . . . poblejt !!!

J. Blažek 28.7.2010 12:20

Re: Soudruhu Blažku . . .

Asi jste se zmýlil. Slovem "soudruh" se oslovují členové KSČM, pokud tam jste, tak vám pane-soudruhu Bureši musím sdělit, že já ne. .... Ale k věci: Smyslem regulačních poplatků u lékaře (ne v nemocnici či v lékárně) podle Cikrta bylo, aby babky nechdily drbat do lékařských čekáren. Jejich smyslem nebylo, aby jedni nemocní platili operace jiným, více nemocným lidem. ... A pro regulační poplatky nejvíc horují mladí, krásní, zdraví, pravicoví, kteří jako vy, čas od času zajdou k lékaři. K těm já již bohužel nepatřím, neboť chodím k lékaři nejméně 2-krát měsíčně, dostanu recept na šestero léků a občas jsem dokonce poslán do nemocnice. Pokud jsem byl mlád a zdráv, bylo mně poctivě strháváno zdravotní pojištění a vůbec jsem jej tehdy nevyužil.

Z. Bureš 28.7.2010 12:27

Re: Soudruhu Blažku . . .

Z Vašeho blábolu je zřejmé, že se bavím s člověkem - tělem i duší komunistou, který o smyslu regulačních poplatků ví pouze od s. Filipa a od s.bratra Paroubka !!!

A to je, soudruhu Blažku - žalostně málo !!! A tudíž diskutovat s Vámi o poplatcích je "házení perel sviním" !!!

P.S. Bolševik se, soudruhu Blažku, pozná podle způsobu myšlení !!! A já jsem naprosto přesvědčen, že Vás by soudruh Jakeš . . . bral všema deseti !!!

J. Blažek 28.7.2010 12:42

Re: Soudruhu Blažku . . .

Ale Bureši, naučte se věcně diskuovat a nepoužívat nadávek, podsouvání a osočování. ... Já diskuzi s takovým sprosťákem končím, věren radě klasika Miroslava Horníčka:

 NIKDY SE NEPŘI S BLBCEM, NĚKDO BY SI NEMUSEL VŠIMNOUT, ŽE JE MEZI VÁMI ROZDÍL.

Howgh (domluvil jsem).

R. Janoš 28.7.2010 13:06

Re: Soudruhu Blažku . . .

Ale Gerone, pokud chodíte 2x měsičně k lékáři a dostáváte šestero léků, tak je prostě Vaše udržování velice nákladné a musíte připlácet, aby jste si malinko uvědomil, že to něco stojí. Že jste celý život platil pojistné??? No a co. Vemte si jeden večer kalkulačku spočítejte si kolik jste za svůj život zaplatil na pojistném a pak si to porovnejte např. s částkou za jeden den na JIPCE a pak pochopíte, že to vaše celoživotní pojistné stačí tak max na operaci slepého střeva.......... Prostě zdravotnictví stojí peníze, které Vy nedokážete pochopit, takže když se vytáhnou peníze od lidí přes poplatky nebo přes daně nebo přes desátky, tak to už je jenom technika věci...... Peníze budete solit, ať se Vám to líbí nebo ne.  P.S. Raději se nebudu ptát, kolik ročně necháte za večeře v restauracích, dovolený a dávání peněz dětem atd.

R. Tesařík 28.7.2010 12:08

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

ale napsal, a už mockrát.

Z. Bureš 28.7.2010 11:30

Na středočeského protektora . . .

 . . . . platí jediné : Pořádná rána do tlamy - ááááále pořádná . . . a ne takový "ucmrndánek" . . . co mu dal Macek !!!

M. Komárek 28.7.2010 11:05

privatizační zkušenosti z Afriky a J. Ameriky

jsou nedocenitelné! Žádná kuponovka, žádné aukce malé privatizace -  měli jsme to svěřit armádě! Každých 5 let zase zestátnit (samozřejmě pomocí armády) a pak zase privatizovat! Pavlíku, ještě nějakou dobrou radu nemáš?

V. Pavel 28.7.2010 11:23

Re: privatizační zkušenosti z Afriky a J. Ameriky

Mám ještě radu, pro tebe Komárku! Styď se udavači, zalez a neobtěžuj!

R. Tesařík 28.7.2010 11:37

Re: privatizační zkušenosti z Afriky a J. Ameriky

ale že bych viděl nějaký argument proti tvrzení pana Komárka....nevidím.

V. Pavel 28.7.2010 12:01

Re: privatizační zkušenosti z Afriky a J. Ameriky

Tesaříku! Abyste mohl činit seriozní soudy, musíte prostě číst víc, než jeden dialog. Chápete?

BTW, žádné "tvrzení" udavače Komárka nevidím.

J. Blažek 28.7.2010 11:03

Ale, ale JAGu ....

.... že i vy byste chtěl od kraje penízky a bojíte se, že dostanete nic? Tak aspoň pliváte jedovatou slinu! A že by peníze chyběly v krajském rozúpočtu? To nebudou. Vždyť tam peníze z tzv. regulačních poplatků nechyběly ani za těch zlých komunistů, nechyběly tam ani před Julínko-Cikrto-Šnajdrovým "regulováním", proč by tam měly najednou chybět. My obyčejní lidé ve středních Čechách jsme rádi, že nám kraj, potažmo MUDr. Rath protiústavně vysolené peníze vrátí. O tom, proč jsou tu peníze protiústavní si můžete přečíst v rozkladu oněch 7 ústavních soudců, kteří nebyli vrtichvosty a slouhy tehdejší Topolánkovy vlády jako 8 jejich kolegů!

J. Slanina 28.7.2010 11:07

Re: Ale, ale JAGu ....

Těší mne, že jsi se sám žařadil mezi ty jyrkovy "obyčejné" lidi. Pak už k tomu není co dodat.

J. Blažek 28.7.2010 11:14

Re: Ale, ale JAGu ....

Moc protiargumentů jste nenapsal a pojem "obyčejní lidé" není žádný "jyrkův" výmysl, obyčejní lidé totiž existují a tento termín použili občas i představitelé ODS včetně pana Nečase. Zřejmě patříte ke zbohatlické smetánce (nebo jste jejich potomek) a tak obyčejné lidi neznáte a děláte si z těch slov srandu. No tak ať, je to váš pohled na věc.

V. Pavel 28.7.2010 11:21

Re: Ale, ale JAGu ....

Pane Blažku - pro p. Slaninu je charakteristické, že neargumentuje, nýbrž rád odkazuje na psychiatrické diagnosy a tyto adresuje druhým. Zhlédl se v oboru, jako "odborník" i když nemá nejmenší příslušné vzdělání. Dokážete vytušit, proč asi je p. Slanina neodolatelně puzen právě uvedeným směrem?

R. Tesařík 28.7.2010 11:39

Re: Ale, ale JAGu ....

ono to totiž psychiatrickými problémy dost smrdí.

V. Pavel 28.7.2010 12:05

Re: Ale, ale JAGu ....

Pane Tesaříku - ano! Je zde zjevně např. využíván prostor pro kompenzování komplexů méněcennosti agresemi na vzdělanější a jiné záležitosti evidentně související s psychickými obtížemi, či dokonce poruchami.

J. Slanina 28.7.2010 11:50

Re: Ale, ale JAGu ....

A kdypak konečně, nejlepší argumentátore idole, odpovíš paní Heidlerové:

Autor: V. Heidlerová Datum: 28.07.2010 08:32Smím se skromně dotázat, jak byste Vy osobně řešil nastalou situaci 90. let? Souhlasím ovšem s Vámi, že "startovací čára" byla výhodná pouze pro komouše, nebyla stejná pro všechny občany. Ale jak se to dalo řešit jinak? Já jsem na kuponové privatizaci vydělala, tak si nemohu stěžovat.

V. Pavel 28.7.2010 12:15

Re: Ale, ale JAGu ....

Slanino, kdybyste se bůhví proč neptal Idola, ale zeptal se mne - odkázal bych vás na svou odpověď zde k přečtení, kterou u Idola poptáváte.

J. Slanina 28.7.2010 12:20

Re: Ale, ale JAGu ....

Jasně. F200 jak z praku.

J. Anděl 28.7.2010 11:28

Re: Ale, ale JAGu ....

Dělal jsem kdysi civilní službu v nemocnici na operačním sále. A víte, co vám řeknu? V pyžamu, s oholeným břichem a strachem tváří v tvář možné smrti jsme všichni obyčejnými lidmi.

Zbohatlická smetánka je zase levičácké klišé.