16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Stejskal 15.6.2010 17:52

Odpověď

Omlouvám se za pozdní odpověď, ale teprve dnes jsem obdržel aktivační kód ke vstupu do diskuse (pozdě jsem se zaregistroval).

Internetový odkaz je zde:

http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=177445

Pokud by nefungoval, pošlu Vám článek mailem. Moje adresa: mrstejskal@gmail.com.

L. S.

A. Hrbek 7.6.2010 21:12

odkaz na důstojníky

http://www.rozhlas.cz/zpravy/blizkyvychod/_zprava/742946

O. Kadlec 7.6.2010 18:16

Re: Potvrdilo se

:-)

Je vidět že vy nejste humanista. Inkvizici na vás! Španělskou.

O. Kadlec 7.6.2010 17:40

Re: Odpornost médií

levičáci, pravičáci, jděte k šípku! Jste blázni. Jeden z vás vidí celý svět levičácky, druhý zase naopak...

Média si hrajou na "pravicová média" a přeberou každou propagaci "levičáků". A vy jste se zbláznil!

M. Stuchlik 7.6.2010 17:07

Re: Potvrdilo se

Jo, to propuštění humanistů a jiných teroristů bylo předčasné. Měli je aspoň vyměnit za toho kluka, kterýho hamas vězní už několik let.

M. Stuchlik 7.6.2010 17:01

Re: Odpornost médií

V případě, že jde o propagaci levičáků naše média přeberou rády jakoukoliv hovadinu z jakéhokoliv zdroje, a to ikdyž si hrajou na pravicová média. Dodnes se směju  když si vzpomenu jak Respekt psal, že Obama a Hilary jsou lepší kandidáti na prezidenta než McCain protože chcou zřídit digitální rozvod energie což prý McCain nechce slíbit.

H. Lukešová 7.6.2010 16:57

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

Řekl jste to na prosto přesně.

J. Štrobl 7.6.2010 16:49

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

Podle mého názoru se tak reportéři přiřadili sami k teroristům. Jestliže vás chytnou v autě s bandou, která vyloupila právě banku, tak budete také spoluvinice.

H. Lukešová 7.6.2010 16:36

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

mě fascinuje, když pan John tvrdí, že je přítel Izraele a při tom je ovlivněn nejhorší protiizraelskou propagandou, mediální masáží ČT. Odpovězte mi na otázku, co na provokační lodi měli dělat reportéři ČT? Reportéři mají být nestranní, ne fandit jedné straně. Fuj ČT.

J. Štrobl 7.6.2010 16:28

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

Na pana Johna neberte zřetel. Choroba kterou trpí se jmenuje logastenie.

J. Štrobl 7.6.2010 16:20

Re: Potvrdilo se

No, když měl volné ruce, tak šest těch šmejdů odbouch ajncvaj.

J. Štrobl 7.6.2010 16:05

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Podle mezinárodního právo v tomto případě Izraelci zastavit právo měli. Zase se ukazuje, že blábolíte islamistické nesmysly. Podle mě tam žádní novináři nebyli i když ti naši se tak tváří, ale samí propalestinští teroristé.

O. Kadlec 7.6.2010 15:44

Re: Odpornost médií

Děkuji, četl jsem to. Jak jsem napsal výše, není jasné, co je "odporného" na jakém médiu, že nešíří pozvánky z facebooku.

nejde mi o obhajobu médií, ty toho mají na svědomí dost, ale vždycky je potřeba vědět CO, KDO...v tomto případě rozvířeného prachu kolem izolace Hamásu plní co se dá asi čekat. Komentáře se objevují ze všech stran, ale často nesmyslně zaujaté. Ne jen pro jednu stranu. Jen málo z nás se na to všechno dokáže koukat cool.

H. Lukešová 7.6.2010 15:38

Už jste stihli odsoudit Izrael?

http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/743203

S. Netzer 7.6.2010 15:21

Re: Hergot, co je to za kecy.

Ráda.

R. John 7.6.2010 15:19

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Zase jen teoretické plané řečnění, viděla jste třeba někdy naživo Povolžského němce? Víte o tom, že jako skoro všude po světě , vytlačila rusko-přistěhovalecká mafie i tu místní domácí ? V tomto případě izraelskou ? Udělali s nimi krátký proces. To asi nebylo moc mírumilovné, co říkáte? A jaké asi budou vlivy na politiku těchto lidí ? Není něco třeba jako zástěrka ? Zlé jazyky tvrdí, že kdyby nechali Arabové deset let Izrael na pokoji, ten skončí v občanské válce a zanikne. Neberte to až tak doslova, ale něco na tom je.

H. Lukešová 7.6.2010 15:13

Re: Odpornost médií

Zde máte informace o proizraelské demonstraci- http://eretz.cz/content/view/9770/41/

O. Kadlec 7.6.2010 15:10

Re: Odpornost médií

Cche! Pche!

Sám jsi komouš. Už tvůj děda byl komouš.

H. Lukešová 7.6.2010 15:07

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Antisemitismus se definuje jako nenávist k Židům. Vy fandíte palestinským Arabům, je to Váš názor a postoj, máte na něj právo, ale neříkejte, že jste stoupenec Izraele. Věše útoky na ruské Židy, se neliší příliš od Zvědavce. Ruští Židé jsou všelijací, jsou mezi nimi lidi hodní a zlý a nejsou to oni, kdo by táhl Izrael ke dnu. Když jsme u původu Židů v Izraeli tak víte, že polovina židovské populace Izraele je NEvropského původu (jsou to Sefardé a orientální Židé pocházející ze zemí Blízkého východu). Ve vztahu k Izraeli píšete jako Rudé právo.

M. Prokop 7.6.2010 14:59

Re: Odpornost médií

Jo, ČT si všimne když komouš Palcát Janeček dopustí .........

M. Prokop 7.6.2010 14:58

Re: Potvrdilo se

Ono se dobře kritizuje někoho, kdo má cosi řešit s minimálně jednou rukou uvázanou za zády.

R. John 7.6.2010 14:52

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Když si představím, že i kvůli takovým jako Vy, jsem chodil za bolševika na demonstrace, chce se mě brečet. Fakt. Vzteky. Já Vám přeji, aby k Vašemu domu spadlo trošku logiky, né bomba od machometánů, jako přejete Vy mě.

R. John 7.6.2010 14:29

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

A ještě něco, když chcete nálepkovat, to bych podle Vás ale nemohl fandit machometánům v Palestině, protože to jsou také Semité , takže jsem poloantisemita ? Nebo jak to je ?

R. John 7.6.2010 14:26

Re: Potvrdilo se

Kde jsou ty setinové reakce komanda, jak jste mě ráčil poučovat?  ?

R. John 7.6.2010 14:24

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Řeknete nějaký  názor, ale né povšechné, všeobecné propagandistické porotiřečící si řeči. To již udělal pan Stejskal.

J. Maleček 7.6.2010 14:22

Pohádka

Pane Stejskale, ještě přidejte tu pohádku O pejskovi a kočičce. Ta je taky pěkná.

R. John 7.6.2010 14:15

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Neuvedl jste jediný konkrétní argument, jen povšechná vyjádření, pak kdo mlátí slámu. Jen k tomu Vašemu" nacvičené reflexy ve zlomku sekundy", to by pane milý nezůstal na palubách nikdo živý. Ale ono to asi tak nebylo, co říkáte ?

R. John 7.6.2010 14:10

Re: Hergot, co je to za kecy.

Klidně jedovatá buďte,mě to nevadí, za 40 let jsem si zvykl na nejednu nadávku či zlomyslnost, jen to od určitých lidí , jako Vy  mrzí .Jen dodám , že nejen k vnitrozemské plavbě,ale to je jedno. Kdybych přistoupil na Vaši argumentaci, nemohl bych se vyjadřovat k ničemu, musel bych být jak tupec stáda, co bučí vděk, když dostane silážní meny. Z toho jsem ale vyrostl , nejpozději v patnácti letech. Na moji osobu se vykašlete, argumentujte k problému, snad se někam diskuzí  pohneme, nebo ne ?  Dnes již nebudu mít tolik času,ale máte na mne mejla, tak to můžeme probrat, mám se co držet, abych některé věci tady nenapsal. A nebo vůbec nejlepší bude , pokud máte zájem, spojit se přes Skype,Jirka má adresu,tak není problém, naopak, přeci jen, jsem lopata a nepíši jak sekretářka deseti prsty. bylo by to pro mne pohodlnější. Nebo to necháme na později a proberem to od "Adama". Ještě jednu poznámku, právo není rovnice o mnoha neznámých, právo je jednou dané,ale dá se různě kroutit, přesně tak, jak se nám to tady nelíbí, když je to tak  praktikováno, rozum zůstává stát , vztek vzrustá, srdce pláče , ale "odborníci" se smějí a říkají, to je "právo" ,tak co chcete. Takové jste měla na mysly v tomto případě? Čekat na vyjádření překrucovačů ? Trošičku málo , zase rozum dostává na frak.

L. Severa 7.6.2010 14:02

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Přečetl jsem si všechny Vaše diskuzní příspěvky a z toho jak neomylně a sveřepě obhajujete svůj postoj vyplývá jediné: jste  zavillý antisemita a jakákoliv  snaha o objektivní výměnu názorů s Vámi je mařením času.

J. Kulheim 7.6.2010 14:00

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Zákony můžete dodržovat jenom tehdy,  když je dodržují i ti druzí.  Pokud někdo po vás nebo vaší rodině střílí, tak se musíte bránit. Vlastně nemusíte, můžete čekat až vás zastřelí. Vy jste asi právní purista, který se nechá raději zastřelit než by se bránil a tím porušil zákon.  Vy si počkáte až vám soused vyhodí dům a potom ho zažalujete u soudu. Pokud ho nevyhodí i z celou vaší rodinou. Možná by nybylo na škodu,  kdyby k vašemu domu nějaký granát od islamistů spadl.