28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ravnagorac 9.2.2010 22:03

Klvaňo, to je blábol

Vy tak akorát můžete dělat píárku na cigára nebo na americký radar v Brdech.

Vodička-sapér 9.2.2010 23:34

Re: Klvaňo, to je blábol

Klnava je čiperný mladý pán , který má poměrně velké vzdělání , spoustu ocenění, jenže jeho hvězda zapadá. všude už jen "byl". Radar nakonec v Brdech nebude ,  ale Kiňava si přitom pěkně namastil kapsu.Teď vyučuje na amer.univ. v Praze, dělá managera u světového trafikanta BAT(British Amerikan Tabacco) v Londýně .  K tomu , jako melouch napíše sem, tam nějaký podobný pomlouvačný  blábol, jinak žádný význam nemá, je to nula, a  u většiny Čechů má hodně pošramocenou pověst.   

ps 9.2.2010 23:46

Re: Klvaňo, to je blábol

Jasně, učí na VŠ, dělá manažera v zahraniční firmě, snažil se v ČR popularizovat velmi užitečnou věc a pár bolševiků ho nesnáší,  takže je to nula. Ty sedíš na prdeIi a kritizuješ ho, takže jsi eso.

Vodička-sapér 10.2.2010 0:08

Re: Klvaňo, to je blábol

Tak k té užitečné věci, proti ní, to neokecáte, byly přes dvě třetiny českých občanů,  Nula je v tom, že  demagogicky odsuzuje a uboze špiní velký evropský národ a současnou světovou velmoc.  

guerrier 9.2.2010 19:41

Rudé kreatury

se zde krásně snaží. Protestujte přátelé, protestujte, to jediné vám ještě zbývá. Muhehe... Azbuci nemytí, ochlastaní... Brrr

La voce della Germania 9.2.2010 19:47

Re: Rudé kreatury

Tož Thyronx vleze alespoň někdy do vířivky.

Thyronx 9.2.2010 19:50

Re: Rudé kreatury

:-))))

guerrier 9.2.2010 19:50

Re: Rudé kreatury

Jen aby.

Thyronx 9.2.2010 20:15

Re: Rudé kreatury

Zeptejte se Chocholouska, tomu se o tom v noci zda.

Joe 9.2.2010 19:49

Re: Rudé kreatury

Lepsi nemyty a ochlastany azbuk, nez takovy krivy odpad jako ty.

guerrier 9.2.2010 19:54

Re: Rudé kreatury

Svůj k svému že?

Thyronx 9.2.2010 19:50

Re: Rudé kreatury

Na Vasem komentari je dobre videt, ze jste clovekem "ktery si je vědom neschopnosti fundované odpovědi a zbývají mu pouze ideály které ignorují uvedená fakta."

No, spise urazky, nez idealy, ale to se ve Vasem pripade skoro prekryva! :-)

guerrier 9.2.2010 19:53

Re: Rudé kreatury

I kdež vy převlíkači kabátů, vy náš nově zrozený demokrate... muhehe. Na lživé ujišťování zde přítomných bolševnických kreatur jen nemá cenu nijak reagovat. Vy také ostatně rozumíte pouze lži jak jsem si všiml. A dokonce už asi i vím proč vy úspěšný emigrante. Muhehe...

strejda 9.2.2010 19:57

Re: Rudé kreatury

Muhehe, to je nějaká vada?

Thyronx 9.2.2010 20:12

Re: Rudé kreatury

Ne, to je u nej normalni. Kdysi uklouzl ozraly na mydle ve sprse a ted s tim porad bojuje. :-/

strejda 9.2.2010 19:56

Re: Rudé kreatury

Znám jednu Rusku. Co vám mám povídat, hned by mi to místní cenzura vymazala. Jistě si ale umíte představit tu azbuku jen s prstýnkem a řetízkem ležící na kůži ledního medvěda - také z Ruska. To světlavě jemně nahnědlé tělo - je netypická, je brunetka. No nic, kdyby jen tělo. Dali jsme si tehdy i skleničku. Vodka byla ale finská. Mně to nevadilo, hlavně že ta azbuka byla pravá. Musím říci, že se divím, že vymírají. A pak se nedivte, že těm azbukům fandíme. Vám asi více konvenují černošky. Také dobré, ale ve tmě se blbě hledají, když se nesmějí.

guerrier 9.2.2010 20:30

Re: Rudé kreatury

Jestli znáte jen jednu...

strejda 9.2.2010 20:38

Re: Rudé kreatury

Tak podrobně znám jen jednu. Mám-li se přiznat, za týden bude utrum, tak dávám přednost Kubánkám. Není to sice taková jemnost, na Rusky nikdo nemá, ale zato oheň. Všech barev - od čisté blond po ethiopskou čerň. Nádhera. Vřele doporučui, pokud ovšem nejste rasista. Ovšem můj problém je, že jsem moc starej a musím se trochu šetřit.

Hlas z Ruska 9.2.2010 19:07

Identity, Economic Development, Politics

  Since the very benning, Eastern European trasformation that perfomed the break with the authoritarian regime and centra1-p1anned economy raised the crucial question about democracy and market. Will transformation end in a stable democracy? WiIl the market be efficient? Will both democracy and rnarket be associated with ìndividual freedom and social justice? What political conditions and institutions will constitute this process? What quality of democracy and market are possible in the condition of the Soviet legacy?

Thyronx 9.2.2010 19:26

Re: Identity, Economic Development, Politics

Hlas z Ruska? I Rusko ma jiste sve Kivany.

Kdyz uz zde zverejnujete anglicky text, ja bych se mnohem vic bal o osud demokracie v USA. Tamejsi demokracii a trh urcite nelze spojovat se socialni spravedlnosti a s jeji kvalitou to jde take od desiti k peti. Staci se podivat, jak popularni jsou urvani idioti z Tea Party, kteri chteji udelat z blbosti doktorat! :-)

treperanda 9.2.2010 19:42

Re: Identity, Economic Development, Politics

To se ale divim, jak reaguji ctenari psa = cesky psaneho a oni, sikulkove, reaguji v anglicem jazyce, pod nazvem hlas z Ruska a hned pod timto prispevkem je jeste jiny, anglicky psany. Protoze otazky byly polozeny cca pred rokem 2000 a ptat se na to v roce 2010 je velky nesmysl, tak bych asi autora obou prispevku odkazala na Google.

Identita a politika 9.2.2010 20:05

Re: Mínění "ruských duší" v r. 2009

http://news.bbc.co.uk/2/hi/8311189.stm

Identita a politika 9.2.2010 20:06

Re: Mínění "ruských duší" v r. 2009

Storia libera 9.2.2010 18:32

Post- Communism: Vladimir Putin=s Russia

Russia appears less and less distant from its soviet past. A past not only not rejected, but seen with a sense of regret national greatness. Vladimir Putin, ex officer of the terrifying Kgb, appears to be the effigy of a dangerous return to the Soviet imperialism.

Is it licit to wonder the reason of the different behavior that could occur if the president of Germany would be an ex SS agent, compared with the recognition of the rule that the ex Kgb officer enjoys in the world?

Thyronx 9.2.2010 18:34

Re: Post- Communism: Vladimir Putin=s Russia

Prezident Spojenych statu byl v CIA.

Vodník 9.2.2010 18:49

Re: Post- Communism: Vladimir Putin=s Russia

Nejen to - šéfoval mu! Kdežto Putin byl úředníček někde v Berlíně. Ale to vykládat tady je skoro trestný čin! ;-)

strejda 9.2.2010 18:57

Re: Post- Communism: Vladimir Putin=s Russia

Na expozituře KGB v Drážďanech. Subalterní síla. Ale budoucnost, tu měl před sebou velkou.

V.Novák 9.2.2010 19:04

Re: Post- Communism: Vladimir Putin=s Russia

Halt si špatně vybrali, oligarchové.

Myslím, že Berezovský s Chodorkovským a Gusinským si trhají zbytky vlasů. Chodorkovskému to jde špatně, krátké se blbě uchopují.

Ovšem Rusku k jejich výběru blahopřeji.

strejda 9.2.2010 19:59

Re: Post- Communism: Vladimir Putin=s Russia

Byla to taková ruská ruleta. A (ne)vyšla. Kdo by se také bál poskoka z Drážďan, že?