25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Matematik 13.1.2010 17:27

Re: Opět jeden přiblblý článek o ČD

Zkuste si koupit jízdenku do Paříže třeba v Říčanech. :-))

Carlos 12.1.2010 23:36

Zbytečnosti

Těch příliš drahých zbytečností je daleko víc. Problém je ten , že každý se na ně dívá ze svého úhlu pohledu. Např. mě vadí že z daní jsou financovány církve (všechny), některé druhy kultury , řada politických institucí , studenti VŠ (zejména ti zahraniční) atp. Jaký má společnost profit třebas z těch církví? Takže kritizovat se dá ledacos...

gnomon 12.1.2010 20:26

Re: Nechte těch dohadů....

na stránkách www.babitron.cz sleduji zpoždění již několi roků, věřte mi s tím zpožděním to není tak zlé, jedná se o promile vlaků.

sekyra 12.1.2010 20:24

Re: Opět jeden přiblblý článek o ČD

Zkuste si  v některé stanici zprivatizované tratě koupit jízdenku do Paříže.

Minutus 12.1.2010 19:57

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

IC, EC, SC i rychlíky Praha - Ostrava kolem 100 km/h, včetně zastávek. Ale i rychleji.

Minutus 12.1.2010 19:54

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

To taky netvrdím. Pokud někdo ví o defraudaci, ať podá trestní oznámení, defraudant nechť je souzen a odsouzen.

Vodička-sapér 12.1.2010 19:01

Re: Milý packale,

Pane huhu, Co Vás znám, pořád samé parádní huhu a pak tady uděláte tohle  trapné huhu, sakra , co to huhu ,do Vás vjelo? Co je to lukrativní linka? , jak to vůbec může vzniknout?,tak tohle extempóre  bych od Vás opravdu nečekal!

Sumo 12.1.2010 18:57

Re: Všechno by šlo...

Nedělejte mi tiskového mluvčího, vymyslete si laskavě svůj nick, třeba jirka.s. .

Sumo 12.1.2010 18:55

Re: Všechno by šlo...

Neděle te mi tiskového mluvčího a vymyslete si svůj nick, třeba jirka.s 

huhu 12.1.2010 18:47

Re: Milý packale,

ty prodělečné linky kraje dotují, takže co ? Slovo "lukrativní" je takové šibalské. Socani vědí, jak něco "zlukrativnit" - prostě mocensky si přihrát zisk. Na trhu kde je konkurence "lukrativní" neexistuje, protože to  konkurence srovná.

A jinak - Jančura nabídl vše, co kraje chtěly a že je Student Agency zisková a veřejností oblíbená pro kvalitu a láci, snad víte.

Jiřík 12.1.2010 18:36

Re: Milý packale,

Vysvětlím,pochopíte to i Vy.Lukrativní linka je ta,kde je  vysoká frekvence cestujících-třeba Praha-Ostrava.Linka prodělečná je ta,pomocí níž zajištˇujete dopravní obslužnost,ale cestujících je málo.Dopolední ,večerní a víkendové spoje pro pár cestujícících,kteří nemají auto,nebo jsou to školáci,důchodci jedoucí k lékaři atd.A Hašek se z žaloby toho protekčního mazánka nep......Napsal jsem to dost srozumitelně snad i pro Vás-huhu?

huhu 12.1.2010 18:19

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

letiště v Plané u ČB zůstalo po armádě, takovýc dnes opuštěných letišt je po ČR celá řada, je dobře, že se postaví barák a letiště využije, v té oblasti jiné není, může dobře sloužit pro chartery k moři

huhu 12.1.2010 18:16

Re: Milý packale,

co je to lukrativní linka ? a jak to vůbec může vzniknout ? 

Jinak plácáte blbosti po hejtmanu Haškovi, kterého už Jančura žaluje..

neuman 12.1.2010 18:13

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

Ano, máte pravdu. A ty miliardy za tu cestu z Budějovic, kterou nikdo nepotřebuje a je opět k ničemu, protože je to pouze pro lodě do 300 tun, takže pro výletní parníky (jedna nákladní loď pojme 40 kamionů, to je jiná ráce). A zdalipak víte, odkud jsou ty miliardy na tu cestu, co nikdo už 200 let nepotřebuje? Vzali to z evropského fondu určeného  na modernizaci plavidel těch dopravců na Labi. Protože ti grázli moc dobře vědí, že po Labi žádné lodě plout nemohou. Ale mosty za 1,5 miliardy Viamont a spol zvedají. To jo. Takže komu a čemu to slouží?

www.vodnidoprava.cz

Otakar 12.1.2010 18:03

Ale autore to z ČT a ČRo myslíte vážně.

Přece by jste "pravděalásce" nevzal její největší koryto, přece nedělali tu televizní stávku zbůhdarma, nebo je libo stávku repete. Tak dobře "zprivatizovanou" instituci jako ČT jen tak nenajdete. A vždyť ani nejde o státní peníze to jsou jen naše veřejnoprávní poplatky zajišťující dobré bydlo v rámci jánabráchizmu všem hochům a dívkám co spolu mluví a jsou jaksi ehm řízeni z kavárny Slávie. Tak opatrně - neklopit.

Jiřík 12.1.2010 18:01

Milý packale,

ČD dostávají nejmenší dotaci na osobu a kilometr v Evropě(krom Albánie),přitom máme nejhustší železniční síť.Modrými protěžovaný mazánek Jančura ,chce jen lukrativní linky-tak jako v autobusové dopravě.To by majoritního přepravce položilo úplně, a 60% tratí by se zavřelo-neměl by o ně za těchto podmínek zájem NIKDO.Autobusová doprava dostává dotace větší než železniční.Když nic nevíš,nic nepiš.

kurbet 12.1.2010 18:00

Re: Zatracení Britové

Pamětníku nepřirovnávej koně k volovi.Až bude ČT fungovat jako BBC tak si rád koncesí zaplatím.Zatím je to jen partička kámošů a videoarchiv.

Vodička-sapér 12.1.2010 17:58

Re: autor patří

No jo, ale ten fórek,stepujíci vánoční kapr, tedy tady všechna čest , Martin Tůma , třetiligový bloger,  mladý kluk, když si vezmeme třeba ,tady denně vystupujícího starého clauna B. D. tak ten se dodneška na něco tak špičkově humorného, zatím,  nezmohl ani náhodou.   

cimprlich 12.1.2010 17:39

Re: ČT a ČRo privatizovat

Možná že by stačilo zpočátku aby všechny pořady ČT byly zakódovány.V éře digitalizace to není problém. Dívali by se jen ti, co by si předplatili. Pak by se ukázalo, jak velký je divácký zájem o ČT. Lidi by si řekli-stojí ten pořad za ty peníze?

 A asi by to pak s celou ČT samo seklo.

liberal shark 12.1.2010 17:31

Re: omyl

Ano, ale obchodně i účetně oddělená. Odstranily se tak ty proklínané křížové dotace.

liberal shark 12.1.2010 17:29

Re: Tak nevim...

Je to tak. ČD a ČD Cargo jsou tak striktně odděleny, že už nejde ani posílat papíry po mašinfírovi do druhé stanice.

5P 12.1.2010 17:29

Re: autor patří

Ach jo. Opět jeden takový. Nic takového přece z článku nevyplývá. Aspoň si to přečtěte!!!

Vodička-sapér 12.1.2010 17:29

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

Pokud jde autorem uváděná rychlost na průměrné trati!?, ale i stížnosti na zpoždění, tak ,protože o tom vím stejně málo jako autor,jsem po všem pátral na inter. Tratě ČD jsou zařazeny do skupin, kategorií, nejde přeci "zprůměrovat" Praha-Kralupy a Praha -Ostrava. Jsou tam  rychlosti spojů mezi jednotlivými českými městy. množství, procenta, časy zpoždění  spojů, atd., je toho moc, radím ,seznamte se s tím taky. Autor nemá v tomto pravdu, ale to je jeho věc, dneska si každý můžeme  říkat, co nám  slina na jazyk přinese.Fakta?Jede, jede  mašinka,  někde 35, jinde  až 160km/h.

liberal shark 12.1.2010 17:26

Re: No, já najezdím s ČD 35 000 km ročně

To, že se krade jinde, není omluva pro defraudaci veřejných peněz na železnici.

liberal shark 12.1.2010 17:25

omyl

Miliardové dotace ČD platíte i bez chození na nádraží, ať chcete nebo nechcete.

liberal shark 12.1.2010 17:24

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

To nic není. Stát staví za mnoho miliard vodní cestu z Českých Budějovic do Prahy, kterou už od 200 let nikdo nepotřebuje. Stejně tak město Budějovice a jihočeský kraj staví v Budějovicích mezinárodní letiště, které je taky úplně na ...

honzak 12.1.2010 17:21

autor patří

do množiny vševědů, kteří BY všechno vyřešili mávnutí ruky a DOKONALE. Proč to tedy neuděl

neuman 12.1.2010 17:11

Re: Zejmě ještě nejste informován o zvedání mostů na Labi, jinak byste je zmínil.

Sám objednatel a plánovč této mystifikace století to již do tisku potvrdil: i kdyby bylo Labe splavněno, stát nepočítá s hloubkou větší než 2,2 metrů, což stále není minimální hloubka pro ekonomickou plavbu a už vůbec ne pro plavbu kontejnerových lodí se třemi patry kontejnerů na sobě. Ty mosty jsou zdůvodňovány právě tím, že po Labi poplují třípatrové kontejnerové lodě. Tento stát již potvrdil, že nemá žádnou povinnost k ponoru či hloubce labské vodní cesty. Stát svými činy dokázal, že cítí povinnost k výšece labské cesty. Zjevně tedy existuje i jiný plán: lodě se třemi patry kontejnerů potáhnou z Brandýsa přes Kostelec do Přelouče po břehu burlaci na lanech. Taky možnost. Prostě tento stát si z občanů vystřelil, za 1,5 miliardů našich peněz. Zkuste si ten záznam z té tiskovky poslechnout. To není žádná aktivistická agitka, pane nebo paní huhu. Dopraci jasně říkají, že podjezdná výška pro ně nebyla a nen problém, zatímco hloubka problém je a bude. Stále ještě nevěříe?

www.vodnidoprava.cz

huhu 12.1.2010 16:45

Re: Vážený autore,

co tím chcete říci ? ti provozovatelé busů za užívání zastávek přece platí. Stejně tak neuklízí ČD, protože trať a nádraží patří SDŽC (správa dopravní železniční cesty - stát)

huhu 12.1.2010 16:42

Re: Privatizace.

pokud jde o ty zdravotní pojišťovny tak opravdu kvůli zákonům a nařízením vlastně ani pojišťovnami nejsou natož nějakými navzájem si konkurujícími organizacemi, prostě nadále musejí "po socialisticku".

pokud jde o povinné ručení ano zdražilo. Protože taky jezdí lepší a dražší auta a servis a opravy jsou tedy dražší. 

pokud jde o majetek ČD tak je aktuální se zajímat, co se děje s těmi tam mizejícími penězi dnes, proč hejtmani čssd vyhodili těch 20 mld, když Sudent Agency je již zavedená kvalitní a zisková firma a narozdíl od ČD veřejností dobře přijímaná.

A pokud jde o ten krach dopravce - ČD krachují každý rok, pokud by nedostávali ty miliardy dotací, tak už dávno nejsou. To vše platí daňoví poplatníci, kolik platíte na daních vy ?