19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Nadsenec 23.12.2009 0:31

Autore, dekuji

Jsem rad, ze jste tam dal tu krasnou reklamu na Heineken. Ta byla asi natocena jen pro povzneseni lidu. Proc jinak? Ale ono to pusobi skvele. Predtim jsem Heineken nepil, povazoval jsem to za pivo nekvalitni, vy jste mne ale tou reklamou tak nadchnul, ze hned jsem si sel koupit bednu a ode dneska uz nic jineho, jen Heineken. To jsem na to vyzral jak jsem chytrej, jeste jednou DEKUJI.

mik 22.12.2009 23:33

Re - klama, neboli opakované klamání

by mělo být trestné. Opravdová reklama nesmí lhát, manipulovat, nesmí útočit na děti. Dokud se toto reklamní společnosti nenaučí JE TŘEBA JE REGULOVAT.

I-Worm 22.12.2009 23:23

Autor chce říci, že svět je nespravedlivej

blbí mají peníze, a ti chytří trpí nouzí. No a ta reklama slouží ke spravedlivému přerozdělení peněz od blbých k chytrým. Něco jako církev svatá, jejímž úkolem je opravit vše, na co panbůh nestačil...

mik 22.12.2009 23:33

Re: Autor chce říci, že svět je nespravedlivej

A AUTOR JE TEN BLBEJ NEBO TEN CHYTREJ?

Z. Novotny 23.12.2009 0:09

Re: Autor chce říci, že svět je nespravedlivej

A jak jste, proboha, prisel na to, co chtel autor rici?

Vlado Z 22.12.2009 23:04

Skvělé řešení

Ja kříká autor - třetina lidí má mdlý rozum, takže s nimi nelze udělat nic jiného, než je šoupnout do blázince.  Doufám, že to autor také zaplatí. Já jim raději pomůžu, aby mohli fungovat v tomhle světě a eventuelně i přispívat růstu národního hospodářství ;)

Jinak autorovo rozhořčení nad nestydatostí snadných půjček právě na ten tovar, kterému dělá reklamu je pokrytectví par excellence.

Všechno má mít své hranice - i umění. Jedna věc je fingovaný atomový výbuch v TV a jiná věc je skutečný výbuch (proč by to někdo nemohl vydávat za umění?). Nadsázka je v pořádku, lži v reklamě být nemají. Nikdo nemápřehled o všem a naletět je snadné. Kdo z ví oprojímadle,které "večer chutná a ránopomáhá" a je "mimořádně šetrné", že jej nelze brát dlouhodobě protože je návykové a poškozuje střevo? Hledat rovnováhu mezi svobodou a anarchi je třeba vždy, řešením není ani jeden ani druhý extrém.

Hnyk 22.12.2009 18:39

No jasně

Čecháček nedokáže pochopit, že mezi slušnými lidmi se nelže a lháře je dokonce možné trestně stíhat. (Y)>-

Autor 22.12.2009 20:09

Re: No jasně

Páááni, Hnyk... vy jste na to kápnul! Tak vy byste stíhal autory reklamy na RedBull, protože ve skutečnosti se po něm fakt létat nedá? Přísnost musít být, bravo! Radši nejdříve myslete hlavou, příteli. Slovo "lež" je v nadpisu samozřejmě  záměrně. 

novaz 22.12.2009 17:03

děti laskavě vynechat

Už o tom dole někdo psal, ale nedá mi, abych to zopakoval. Vyloženě  mi vadí reklama zaměřená na děti, hlavně ta před večerníčkem, to je opravdu hnus.

Forstmeister 23.12.2009 0:45

Re: děti laskavě vynechat

Tak je na to nenechte čumět a přečtěte jim pohádku. Váš problém.

RosPerot jr 22.12.2009 16:49

reklama do postele

Jozefe, tobe to mozna nevadi, ale ja bych si do bytu rad poustel jenom toho koho jsem pozval nebo toho koho mam rad a kdo me nesere. Reklama ti ale vleze nejen do bytu, ale i do podtele, do vany a do poklopce. Me by nevadilo, kdyby v televizi rekli: tak a ted bude hodina reklam. Kdo to chce videt at se diva a kdo nechce, at to vypne a jde si treba zakourit nebo zryt zahradku. Jenomze ta reklama se te nezepta a vleze ti rovnou za kosili kdy te to proste sere, a ty s tim nic nemuzes delat. Reklama prerusi neco na co se chces divat, ty nevis, kdy ji to prestane bavit, je to proste okupace, vetrelec. Ty mozna pracujes v reklame tak to vidis jako svuj dzob lezt za lidme vzdy a vsude. Ale vetsinu normalnich lidi to urcite sere. Akorat s tim noc nemuzou udelat jenom se  nasrat. Zdravim reklamni vyderace. 

Medvídek:-) 22.12.2009 18:24

Re: reklama do postele

Kdo by tu "hodinovou" reklamu asi platil.

Nebo jinak, byl bys ochoten platit za tři programy TV tisícovku, či víc za měsíc? Ani odpovídat nemusíš, stačí když se zamyslíš.

JaS 22.12.2009 19:09

Re: reklama do postele

Za to ty programy nestojí. Jiné řešení je bez televize.

Abraxas 22.12.2009 20:51

Re: reklama do postele

Jo a taky bez dalnic...

HonzaV 22.12.2009 22:40

Re: reklama do postele

hele zajimavej napad...

financovani dalnic z billboardu po jejich okrajich! uplne jasny, pruhledny a spravedlivy: jezdis, koukej!

R^

co na to liberalove?

JaS 22.12.2009 19:07

Re: reklama do postele

RosPerot to dobře vystihl.

jabrak 23.12.2009 20:13

Re: reklama do postele

naprostý a totální souhlas. ALE. Zase je to o tom, že každý je odpovědný sám za sebe. A každý, kdo na mě chce páchat dobro za moje vlastní peníze je zločinec. To než pochopí spousta pitomců, to nás všechny bude ještě dlouho a dlouho bolet.

? 22.12.2009 16:20

Reklama je jen navoněná zdechlina...

Vlad 22.12.2009 15:19

Čo si predstavujete pod takým oným

accountským oddělením? ;-D

Taky jste ventoval s horsem sítovat kornu za rivrem? (Werich)

Klobouk 22.12.2009 12:47

povedeny PP

product placement. pochopil jsem ze jsou dva druhy reklamy: ta spatna co reguluje nejaky organ eu, ci nekdo, a ktera je dukazem socialistickeho mysleni a ta dobra, kterou preferuje autor a ktera je zarukou svobody a prosperity. aby to bylo jasne - jako lakadlo (product placement za ktery se normalne hodne kasiruje) je link na spot s pivem.Proc jste tam nedal tu cast s botama ?

Jura Jurax 22.12.2009 13:10

Re: povedeny PP

No, reklamy jsou z jistého pohledu špatné všechny nebo dobré všechny bez ohledu na to, která pomazaná hlava je reguluje. Tím pohledem samozřejmě nemyslím uměleckou kvalitu ani etiku.

Potřeba ochránit blbý lid před jeho vlastní blbostí je sama o sobě blbost, před kterou by měli být ti, kdož tuto potřebu mají, chráněni. Nejlépe extra ouřadem, co to bude regulovat..

A u sebe pozoruju asi tento myšlenkový pochod - vidím-li někde něco, co mi reklamy  vlezle vnucují - nanuka, tyčinku či prací prášek, holítko či kosmetiku  - tak mi v hlavě bliká tohle nekupuj, zbytečně platíš v ceně tovaru tu blbou a otravnou reklamu, co je jí všude plno ... a nekoupím ;-)

Vlad 22.12.2009 15:22

Re: povedeny PP

Vždycky mně napadne, jaký musí být ten výrobek předražený šmejd, když z ceny zaplatí reklamu a šašky v příslušném oddělení.

Abraxas 22.12.2009 17:11

Re: povedeny PP

Je naivni myslet si, ze na Vas reklama nefunguje.

Autor 22.12.2009 11:36

Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Dívám se, že někteří čtenáři mají trochu problémy s pochopením textu. To je škoda. Protože podstatou článku není to, že bych miloval reklamu. Jádrem článku je otázka, jestli regulace něčemu pomohou. A to všeobecně. Někteřé příměry zdejšího váženého čtenářstva o tom, že by se tedy  také mohlo vraždit a krást...hm, nevím.

Reklama je bezpochyby často pitomost a soudný člověk by ji měl brát s odstupem. To neustále nutkání někoho chránit před sebou samým je mi ale z duše protivná. Tomu, kdo bere reklamu opravu smrtelně vážně, tak tomu stejně není pomoci. Kéž by tomu bylo jinak...

JaS 22.12.2009 11:54

Re: Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Jde o to, jestli je reklama jen sranda (jak ji mnoho lidí bere), když ji musím trpět i když o ni nestojím.

Medvídek:-) 22.12.2009 12:09

Re: Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Kdybys měl platit to, na co čumíš, a co za tebe platí reklama, tak ti garantuji, že bys měl televizor v obyváku tak akorát jako kus nábytku.

Didi 22.12.2009 12:12

Re: Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Ale vždyť za to platí. V ceně zboží, na které ta reklama byla.

Medvídek:-) 22.12.2009 12:15

Re: Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Nikdo nikoho nenutí kupovat vložky se superkřidélky, aby mohl létat.

:-)

Didi 22.12.2009 18:53

Re: Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Já to vím, Vy to víte. Teď ještě jak to vysvětlit těm, co pořád cítí nutkavou obsesí ostatním něco nařizovat a zakazovat.

Jiri Hovorka 22.12.2009 19:13

Re: Žádnou reklamu není třeba brát vážně

Pane Provazníku, ve svém článku jste vědomně zamlčel dvě věci:

1) Že ta reklama s Twiggy byla už přes čáru - proč jste nepřipojil obrázky této reklamy? Podle mě proto, že by bylo vidět, že ta reklama nenadsazuje, ale vyloženě lže.

(nahlédněte na http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Airbrushed-Photo-Of-Twiggy-Is-Slammed-By-Advertising-Standards-Authority-For-Being-Misleading/Article/200912315501064?lpos=UK_News_First_Home_Article_Teaser_Region_2&lid=ARTICLE_15501064_Airbrushed_Photo_Of_Twiggy_Is_Slammed_By_Advertising_Standards_Authority_For_Being_Misleading a http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1202399/The-faces-Twiggy-59-How-airbrushing-Olay-ad-hides-truth-skin-shes-in.html. Srovnám-li to s Vámi vloženou reklamou na pivo (která se mi mimochodem líní a nemám k ní výhrady) - na ní je nadsázka patrná. Na té Twiggy se nemáte čeho chytit - a to je podle mě minimálně neetické.

2) čeho paní Swinsonová dosáhla: reklamy, které k výslednému obrazu používají počítačové úpravy (Photoshop), musí být v UK viditelně označeny. Toto je podle Vás socialistická regulace? Já na tom nevidím nic špatného.

Z toho mi vychází, že se z nás svým článkem děláte (i když elegantně) blbce. Příště své články lépe vyargumentujte a neukazujte "jen tu jednu pravou pravdu"... nebo ve Vašem případě spíš Pravdu(TM)?:-/