24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Roman 25.12.2009 23:09

GO existuje, člověk ho možná urychluje, ale zcela jistě nezastaví,to si přiznejme.

Takže pokud s tím souhlasíte, je další debata zbytečná a bavme se o tom, jak se přizpůsobit, jak řešit zaplavená území, jak vychovávat k adaptabilitě, hádat se můžeme až bude lidstvo připraveno na cokoli, a to nebude nikdy(jak kdo). Podle mě se otepluje jen pro to, aby se pak o to více ochladilo(jako vždy) a na člověku to nezávisí(slunce,sklon osy + o.dráha + erupce atd.,známe z historie). Jinak vidím ale opatření jako vesměs pozitivní, i když drahá, člověk se naučí vnímat citlivěji přírodu, a to je dobře, otázka je zda na to nedoplatíme všichni, a proti tomu jsem ochoten bojovat.

Milan 21.12.2009 13:01

trochu dějin

Pro ty co stále se ohánějí tím že člověk může za zmenu klimatu tak trochu úvah Grónsko bylo ve středověku zeleným ostrovem (od tud jeho název) a vikingové tam měli svoje hospodářství kdo tedy způsobil předtím který neexistující antický či starší průmyslník to že tam bylo tak teplo???;-DNebo chcete některé archeologické nálezy označit za povrh který tam někdo připravil???Z výše uvedeného vyplívá::1)at jeden chce či ne tak lima se mění ale člověk do toho toliko moc nezasáhl(pokud vynecháme případné účinky freonů)

2)jak dokazují záznamy různých kultůr(třeba čína) tak zas tak vedro není a je to z dlouholetého pohledu normál3)lidi se nějak musí zaměstnat řešením nějakého problému protože by jim zbývalo moc času myslet  a přišli by na jiné věci kterými je ohlupují.4)Svět si vytvořil nové další náboženství v jehož jménu se může páchat cokoliv.(judaizmus křestanství a islám přestal bavit,ikdyž u toho islámu je zapálenců dost)

5)Novináři dnes a deně dávají zkreslený pohled na svět(nic nového pod sluncem,skutečnost  by je neuživila)

6)dejte dostatek peněz kterémukoliv "vědciů jež nemá problémy s výrobou toho co je poněm žádáno a udělá vám studii že váš velký kůn je ve skutečnosti miniaturní poník neznámého druhu.

Na závěr bez zdravého rozumu v životě se žít nedá   >-

Milan 21.12.2009 12:33

Re: 30 000 vědců....

Souhlasím taky ho nemusím ale v tomto má pravdu.A kdo by tam seděl?to raději nechci odhadovat:-(

Sven Australan 20.12.2009 6:48

30 000 vědců....

 30 000 vědců protestuje proti (podvodnému) klimatickému náboženství ! - Je-li to pravda, pak tedy ještě donedávna nejméně 30 000 reporterů, hlasatelů a pisálků novin, podvádělo veřejnost, zamlčovalo pravdu a dělalo si bohapustou srandu z jednotlivých vědců, politiků i logicky myslících amatérů, kteří toto novodobé náboženství zpopularizované neúspěšným politikem Al Gorem vtloukali do dětských hlaviček ve školách, tak, jako kdysi komunisté se svou svinskou ideologií !  Osobně "nemusím" Vencu Klause (znám jej osobně z mládí), ale v současnosti, právě po tomto hromadném vědeckém prohlášení, bych uvítal, kdyby ti mnozí otroubkové, kteří jej za jeho skeptický názor uráželi, alespon skromně řekli : "Sorry Venco, měl jsi v tomto pravdu !"   -   A také, Češi, čas mu naneštěstí dá asi za pravdu i v obavách z EU - (velcí bráškové Německo a Francie ), ale L.S. jste ho už dokopali podepsat. Je pravda, jak také mnozí tvrdí, že mohl rezignovat, když se mu to tolik nelíbilo, ale jak ho znám, už nechtěl být "Timurem bez party" ! - A koho byste si tam posadili ? Paroubka .......?

MaB 20.12.2009 6:18

Propaganda druhé strany

Mě by ale zajímala PRAVDA, ne propaganda jedné nebo druhé strany.  I když pravdou je především to, že někteří obsah té samé sklenice prohlásí za poloprázdný, jiní za poloplný .......

L 19.12.2009 20:04

Re: Teorie rodinneho stribra

Miliardove dotace, protoze by chudaci jinak krachly. Blahopreji k oziveni ekonomickych teorii 50. let. Pak jeste je dobre pohovorit o tom, ze vlastne zachranovali pokrokove vselidove masy pracujiciho lidu.

Větší vlastenec 17.12.2009 11:41

Re: Vysoce vážený !

Ale kdeže !

Z Ruska vodu, achhahaha (vlastně gagaga) ! Promiňte, vysoce vážený, ale to je tak absurdní představa ... A pak že já jsem žertéř.

Po návratu starých zlatých časů budeme opět dovážet vodku, a jako podpultové zboží minerálku Boržomi. R^  Obojí ve skleněných lahvích.

Nejtěžší součástí Stranické práce jsou přípitky Straně a jejím představitelům ! (V.vlastenec)   >-   Volte ČSSD a KSČM !

Informace 17.12.2009 6:09

Re: Vysoce vážený !

Až se začnete znovu radovat z budování, tak ten lesík zas vezme za své. A vodu budete dovážet ve flaškách z plastiky z Ruska.

Větší vlastenec 17.12.2009 5:36

Vysoce vážený !

Celý život chodím po horách.

Vzpomínám, jak jsem v r.1990 stál se svojí mladou ženou na jednom z vrcholků Jizerských hor, zhruba mezi Smrkem a Jizerkou : "Teda ! Dneska je vidět daleko. Hele, podívej támdle - ty děsný komíny a věže, jak stoupá kouř. Tepelná elektrárna ! A támdle další, to už je asi za hranicema. Teď vidím, proč se z těhle kopců ztratily všechny stromy, proč jsou pryč lesy, kterýma jsem tady chodil před patnácti lety !"

Nu, čas oponou trhnul, pryč je socialismus, pryč je drsná poezie kouřících komínů (i moje mladá žena). A na hřebenech Jizerek opět vyrůstá les.

Takže tak.

... 17.12.2009 2:22

Re: Kolikrat to mame vam oteplovacum opakovat,

"My" nejsme žádná jednolitá hmota s jednotným, jediným správným názorem určeným hlavními demagogy. "My" jsme normální lidé, schopní samostatného úsudku - proto se občas lišíme v názorech. Chápu ovšem že jako členu globálně oteplené církve vám to přijde nepochopitelné.

... 17.12.2009 2:19

Re: Nevim, proc bych mel prijimat

Obětujte co chcete, ale nenuťte k tomu ostatní, lidé to nemají moc rádi.

L'ego 17.12.2009 1:14

Velmi správný postřeh

Člověk jest přecijen bytostí společenskou, takže nějaká forma solidarity jej asi provázet vždy bude. Ale nenechal bych se zmást - i ve vyspělých zemích lidé umírají na ulici a neštěkne po nich ani pes: relativně málo je jich proto, že jsme (jako společnost) relativně bohatí, a celkem přecitlivělí, protože už jsme v reálu dlouho neviděli žádný pořádný krvák. Nikde není psáno, že to tak bude navěky, dokonce existují z historie i zcela opačné příklady.

L'ego 17.12.2009 1:01

Re: Nevim, proc bych mel prijimat

Koukám, že argumetny stále nic moc. Zejména s tím větším vlhkem a úrodností - nevím podle z jakých prognóz to čerpáte, ale vlhko bude tak maximálně u nás, tam, kde je naopak vody nedostaktek, to bude ještě horší. Ale oni už si Egypťané nebo Indové od lidí jako Vy a Klaus nechají vysvětlit, že se mají přizpůsobit :-). Třeba migrací na sever...

Jistě, nic dělat netřeba. Nebo jak dlouho tvrdily tabákové firmy, lidi prostě umřou v určitém věku - a kouření na to nemá vliv. Taky na ozonvou díru se dlouho nevěřilo. Existuje dokonce nemalá část doktorů, kteří si to doteď myslí (a čert ví, možná mají pravdu). Jinak se snížením produkce sám za sebe problém nemám - auto nevlastním a nejezdím jím, letadlem, pokud nemusím, nelétám, páč mám z létání strach, spotřební zboží nakupuji minimálně, páč mi něm stejně prd záleží, atd. už několik let.  Snížení CO2 o 40 % neznamená návrat na stromy, ale omezení rozežranosti. Já např. těch 5% ze svého ročního příjmu rád obětuji.

fassalelek 17.12.2009 0:18

Re: Blud o Klausovi

že by se ani neuklepl, Hirohito Sluncenaše?;-P

Queribus 17.12.2009 0:16

Je to marné,

oteplovači mají svoji PRAVDU a tu si nenechají vzít.

I když je třeba hloupá a nepodložená.

PetrH 17.12.2009 0:09

Re: Blud o Klausovi

Platí to i pro myšlenkovou potenci? Že byste si přitopil. ;-D

map 16.12.2009 23:55

Re: Jediná pravda

Díky za lichotku, právě Vás se moje poznámka týká.

mapx 16.12.2009 23:52

Re: Jediná pravda?

Co ten Váš příspěvek zkrátit takto: Trvale udržitelný rozvoj s ohledem na spotřebu a růst populace nelze udržet.

Nesouhlasím s Vámi a přesto Vaši poznámku beru jako přínos do diskuze a ne jako výtvor elitářů pečujících o naše DOBRO.

PetrH 16.12.2009 23:42

Re: Blud o Klausovi

Mohl by poradit i vám. Česky taky umí. ;-D

oak 16.12.2009 23:20

Re: Blud o Klausovi

nicmene obeta veporadi kazdemu gynekologovi, jak veci delat.

Ale protze ovlada ekonomi, coz je veda ved, ktera vysvetluje uplne vsechno, muze poradit i pokryvacum.

oak 16.12.2009 23:18

Re: Vidím, že Rusové by si přáli

a vzpomenme na Micurina!

Sýček 16.12.2009 23:15

Jo, páro, kdy bykl aspoň trochu chytrej, věděl by

že člověk nezavedl jen tu epochu vámi zmiňovanou, ale i prekambrium (archaikum, proterozoikum),....až kvartér jinak i antropozoikum. Pojmenoval vše co uviděl uslyšel, ucítil, ohmatal...

Tvůj pokřivený pohled vidí v každém člověkujen zlo a destrukci (atomová bomba, vykácené pralesy, ozonovou díru...), čímž odlišujete a vyčleňujete člověka z přírody. Kdybys měl jen špetku kritického rozumu, věděl bys, že všechno tu už bylo a se vším se život už setkal. Jakpak jsou asi staré korály (živočišné druhy), a jak se od té doby (z)měnilo klima a obsah CO2.

Ibalgin 16.12.2009 23:14

Re: Blud o Klausovi

Klaus je mimořádně citlivý jedinec. Jak známo teplo zvyšuje potenci a Klaus velmi citlivě reaguje i na skutečně, ale opravdu skutečně nepatrné výkyvy teploty do plusu. To potom mají letušky pohotovost a klimatologické konference jsou obohaceny o jeho vědecké argumenty zralé na Nobelovu cenu za přínos lidstvu o objasňování oteplování klimatu. Něco prozradím. Letí k nám kometa a ta to má na svědomí. Ale nikomu ani muk..8-o

mueller 16.12.2009 23:08

Jo, na tu diskusi

si vzpominam. Skutecne tu termodynamiku Metelka neumi.

mueller 16.12.2009 23:00

Ale dodává,

doví se to ale jenom gramotní, to jsou ti, co umí císt.

mueller 16.12.2009 22:58

Nevim, proc bych mel prijimat

bangladesskou rodinu - at jdou do Indie nebo Pakistanu, ja jsem je do Bangladese nenasadil, ostatne neni cely Banglades nizko - a pokud se bude oteplovat, ja za to nemuzu, at si stezuji u Slunicka. Kdyz bude tepleji, bude vic vlhko a budou vetsi urody, v historii byla vzdycky teplejsi udobi obdobim rozmachu a vzrustu civilizace a udobi studenejsi obdobim valek. Chcete valky nebo rozmach civilizace (abych pouzil vasi demagogie) ? Pokud jste pro ochlazovani, chcete valky. To jsou jenom takove nedolozene blaboly, ze kdyz je tepleji, je vetsi sucho, dolozene je to, ze kdyz je tepleji, je vetsi vlhko. Ale kdybyste se vsichni oteplovaci postavili na usi, se zmenami teploty Zeme nic nenadelate, na to jste moc mali páni, a jedina mozna strategie je prizpusobeni. Taky je daleko levnejsi a jednodussi. Pokud si myslite opak, zkuste snizit svoji produkci CO2 o 40%, jako to navrhuje EU. Vydrzte to rok a pak nam podejte zpravu.

JOGE 16.12.2009 22:51

Re: Blud o Klausovi

SOUHLASÍM.

Fafa 16.12.2009 22:45

L'ego

Ale ukažte mi člověka, který těžce nemocec, řekne: "Nechte mě umřít na ulici, neplatil jsem."

Otazkou spis je, jestli jsme ochotni mu to rict my jako spolecnost. Moje osobni zkusenost je takova, ze ani v cervenych statech tech asocialnich USA se to nedeje. Ne tak nekde uprosted Evropy.

Ivan Nový 16.12.2009 22:41

Re: Vidím, že Rusové by si přáli

A co se nemůže pěstovat? Olivy?

para 16.12.2009 22:05

Re: Vidím, že Rusové by si přáli

Ano pane Nový uznávám, že je to pěkný příklad Vašeho pozitivního postoje. Jen je už dnes nepříjemné, že pro jarní mrazíky nelze u nás lecos pěstovat a jinde to prosperuje....  Je ale pěkné,  že neztrácíte víru v nečekané možnosti přírody. Kéž by také homo projevil nečekané pozitivní schopnosti - také tomu věříte? Nebo po sobě byt  zamykáte?;-)