25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

KOČKY: Zrzek a Tříbarevka aneb CD zasahuje

Nějak v tom čase téměř vánočním častěji ožívají vzpomínky. Pokusím se vám převyprávět příběh, který se udál sice už před lety, nicméně stále nutí k zamyšlení. Posuďte sami...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
marcus 10.12.2009 19:41

Re: co má společného KSČ s kočkama ?

vy pletete politiku k příběhu otrávené kočky - jste normální???

marcus 10.12.2009 19:40

co má společného KSČ s kočkama ?

je fuk zda komouš či homouš !!!

Jakub S. 10.12.2009 14:29

Re: otrava

Strašné. Za dobrotu... neskutečné řetězení!

radanova 10.12.2009 11:17

Re: OT- svrab

hroznej zážitek pro personál i pacienta, aspoň, že byl za tři dny nějakej úspěch

tenhle sajrajt by měl být přímo psí, jestli ušní nebo ten druhej se neví, ne ten člověčí, sice tím psím člověk zasažen být může, ale na něm se to nemnoží (i tak fuj, fuj, fuj), ale mělo by to po odejití ze psa zmiznout samo i od člověka.

Snad to nemáme, Argo má jednu lysinku v podpaží ( může být skutečně od uhlíku) a uši sice čistý, ale nějak teplejší a za jedním uchem se poškrabuje, Dan se Šmudlou bez vnějších příznaků, vzorky jdou pod mikroskop, uvidíme, mají všichni advocate (za 14 dní to zopakujeme),je udělán větší a pečlivějí úklid než jindy, já mám navíc  příliš lehkou peněženku

no mějte se lidi jak nejlíp umíte, já se zase jdu ukáznit a respektovat zákazy

Bára 10.12.2009 10:10

Re: otrava

PS. Pokud to tedy nebyla ta samá kočka, tahle situace se zjevně občas opakuje.... Ach jo

Bára 10.12.2009 10:04

otrava

Kdysi jsme k jedné plaché tříbarevce s malými koťaty přijímali další osiřelá mimina "na výchovu", také jakási půdní, máma se jim ztratila. Když jim začala téct nesražená krev "z otvorů", došlo nám to. Zřejmě transportem jedu přes mléko a olizování zemřela pak i její vlastní miminka s výjimkou jednoho a i máma kočka se pěkně přiotrávila. Ještě si živě pamatuju na ty večerní jízdy na Kladno, kde byla tehdy v depozitu, boje s plašankou, injekce a infuze... přežila, žije dodnes a pokud vím, tak i její kotě. Ale už tenkrát jsem přemýšlela, jaktože jed měl "takovou sílu", přes původní matku do koťat, z nich do "kojné" a  i jejích koťat. Jsem líná hledat, jak a v jaké míře se vylučuje třeba kumatox mlékem, ale z téhle zkušenosti - zjevně ano. Ale na pozření otrávené myši to nevypadalo, spíš také na větší otravu, snad úmyslnou, té původní mámy. Bylo mi tehdy té "kojné" kočky líto, zaplatila vlastními dětmi za ochotu se starat, ale na těch koťatech to nebylo vůbec poznat, nedalo se tomu předejít. Ač to není ideální, kočky rodící v depozitech, nebo ty, které přijdou s miminy, jsou, pokud jsou tedy ochotné, náhradními matkami často. A ony se většinou starají a tak nějak to míň řeší než matky lidské :-)

Bára 10.12.2009 9:36

Re: Vůbec

naproti veterině.

sempervivum 9.12.2009 22:56

Re: OT- svrab

Jen to napíšeš, už se drbu. Existuje forma svrabu: svrab čistotných lidí. Držím palec, ať to není pravda.

Neodpustím si vzpomínku: Jednou jsem viděla masivní multiparazitární invazi. Záchranka nám dodala  pacienta. Byl uložen na bílé prostěradlo a viděli jsme, jak od něj pochodují zvířátka.8-o Po třech dnech se šesti směnám sester podařilo ho dekontaminovat.

Marek 9.12.2009 20:59

Re: Pamatuju jednu drobnou starou babulenku.

Oni sou spíše šťastni škoděním. Liška popadne slepici a sežere ji, "škodík" zadáví celý kurník a chichotajíce je odplazí do křoví kde si dá vegeteriánský salát.

Jejich okolí je nešťastné jejch záští a nenávistí. Oni jsou šťastni, že zas někomu zavařili.

Rpuť 9.12.2009 19:58

Re: Pamatuju jednu drobnou starou babulenku.

Marku, oni jsou velmi nešťastní tou záští a nenávistí, která je stravuje.:-/

Marek 9.12.2009 18:38

žijeme na zahrádce

a ob jednu se objevil nový majitel. Začal s rekonstrukcí, ale spíš tam nebyl než byl. Zato si pořídil strašného vrahouna psa. Furt na nás při procházkách pokřikoval. Ale moje fenka BO ho brzy odhalila. Po pár dnech byli nejlepší kamarádi a když jsem mu jednou chtěl dát očichat (přes plot) svou ruku a on zavrčel, tak ho pěkně seřvala a on dobračisko schlípnul a dokonce mi tu ruku olíznul.

Pečováno něj asi moc nebylo, ale cizí psy nekrmím, nechci je pokazit. Ale po více než půl roce jse šli kolem prázdné zahrady. Někdo jej nakrmil, naposledy. Pes byl na dobře oplocené zahradě, nikdy neutekl, nikoho nenapadl,  jen byl ostrý (i na nás, pokud mu ta moje nedomluvila). Ptám se proč? vždyť tam ani přádně nebylo co ukrást. Proč?

Mj. chci poprosit, lidi prosím vás, nekrmte cizí psy, kazíte je a chystáte jim cestu do pekel. Pejskař to udělá jen se svolením majitele (ta moje coby štěník vyčmuchala piškoty u každého protivníka).

Han 9.12.2009 18:29

Re: nesoulad mezi vzhledem a duší člověka výš popisovaný

Asi příliš podléháte mediální masáži, která říká, že komunisté jsou zločinci, vždycky byli, a ti hodní a správní lidé, tedy disidenti a my (co jsme ze strany rychle vylezli) je měli hned po plyšáku všechny vystřílet, pověšet a vůbec stáhnout z kůže, aby se jako nastolila ta správná humánní společnost. 

Před několika lety byl v časopise o bydlení, snad to byl Dům a zahrada, rozhovor s nějakým architektem, myslím že se jmenoval Ing. Rampich. Ten se slzou v oku vzpomínal na své dětství, jak vzdor teroristickému režimu prožíval krásné časy, jak se nadováděli a nasmáli. Ovšem ti komunisté jim to kazili. Jednou si chytli - budoucí pan architekt a ostatní budoucí bojovníci proti totalitě - malého kocourka a aby v těch časech rudého temna byla aspoň nějaká legrace, natřeli ho olejovým latexem celého pěkně namodro. Kocour to teda nějak nevydržel a pošel. No a představte si, nějaká bába, známá komunistka, se toho kocoura pokoušela očistit a nadávala jim a ještě to řekla rodičům, kolaborantka jedna.

Marek 9.12.2009 18:17

Re: Ne tak uplne OT

pevně doufám že si nešťastnou náhodou zláme zápěstní kůstky, že několik příštích let udrží  stěží příbor, natož flintu. Možná že mu i nešťastně popraskají  i nártní kůstky aby nebyl tak svěží při svém šoulání bůh ví čeho.

Kdyby se to furt a furt nechtělo stát, tak napište ;-D.Neštěstí je vrtkavé.

radanova 9.12.2009 18:13

Re: nesoulad mezi vzhledem a duší člověka výš popisovaný

nemám čas na debatku ač mě to spíš zajímá, je tu šance na idealistu a nechtění vidět negativa, já to zvažovala, to o tý válce je pravda a  pravda je že diskuze s nimi je zbytečná, ono se to sem vůbec asi nehodí, na zvířetník, teď mi došlo

no stejně musím jít 

radanova 9.12.2009 18:07

OT- svrab

tak zas něco, to už sa nedá, lidi podržte mi prosím palec ať ti moji pejsani nemají svrab

kamarádka venčící mi hlásila, že po třech týdnech hledání důvodu proč se její pejsek škrábe, po léčení ATB i homeo, diagnostikoval  specialista dermatolog svrab, myslelo se nějaký ekzem a možná nakažlivý, tak jsem to vzala jako jeden z důvodů proč letos vzdát Mikulášskou. Pravda je, že Argo nedávno třepal uchema, škrábal si ho a měl 14 dní ATB kapičky od veta a přešlo to a  v "podpaží" měl divnej flek já myslela, že na zahradě lehl na uhlík z ohniště mazala aloe vera a ono to zmizlo a Dan se semo tamo drápe na bradě, každej ze tří se občas někde škrábe, nepřišlo mi že víc než obvykle, ale Dan po hledání na Příbramsku měl alergickou reakci na bříšku, červenou flekatici zahnali jsme ji fenistilgelem a v pondělí nejedl tak jsem raději na veterinu zajela, ale prý jen teplota tak injekci na zklidnění a na zažívání a včera byl zas v pohodě. Klidně je možný, že to vše v kuse značí nakažení a třeba sme to mohli přitáhnout z vyklízeného domečku my a máme jen  pomalejší nástup 

mažu domů, dnes ještě musím MHD pro auto odstavené u pumpy pak na veterinu a pokud se to prokáže dezinfikovat domácnost  JOJ

Marek 9.12.2009 18:04

Re: Pamatuju jednu drobnou starou babulenku.

Milá Rputi, jsi příliš laskavá když píšeš, že jsou nešťastní lidé. Prostě na tomto světě žijí i svině v rouše beránčím.

Apina 9.12.2009 18:02

Re: nesoulad mezi vzhledem a duší člověka výš popisovaný

S tou STRANOU je to, myslím, trochu složitější. Nemá cenu s těmito lidmi diskutovat, jsou nepřesvědčitelní. Jde také o to, kdy do strany vstoupili a z jakých motivů. Ony to jsou totiž různé kategorie. Kategorie Kariéristů je již dávno v parlamentních stranách a není to jen KSČM a dělají zpravidla velikou kariéru za každého režimu. Pak je kategorie Permanentně nasr..... , ti sice u současného žlabu nejsou, ale zato budou navěky vykládat, jak se měli za totáče dobře. Pak tu ale dožívá kategorie Idealistů, kterým idee nevzalo nikdy nic (zpravidla ani za totáče nebyli u vesla) a kteří tak maximálně tvrdí, že to matička Strana myslela dobře, jen tam bylo pár nehodných, kteří to všechno pokazili. Samozřejme se tyto kategorie dokážou prolínat.

Mě třeba k zamyšlení donutil pan Zdeněk Mlynář, který ve své knize "Mráz přichází z Kremlu" napsal něco ve smyslu, že v roce 1945 jeho generaci bylo tak 15 - 18 let a po vší té hrůzovládě si nedovedli představit nic jiného než možnému opakování do budoucna zabránit tak, že se budou bít za opak - tedy za komunisty. Vůbec přitom netušili, co to doopravdy obnáší. Informace ze SSSR byly značně zkreslené a idealistické, navíc Rudou Armádu v Praze vítali se šeříky. Věřili, že už bude jen a jen dobře a bylo jich hodně, kteří té pohádce uvěřili. Ono po válce to ještě vypadalo hodně měkce a vesele.  Z dnešního pohledu se to těžko soudí, já válku a teror třeba za Heydrichiády neprožila, nevím, jak bych někdy v 15, 18 letech reagovala po takové zkušenosti a na kterou stranu bych se po válce dala - s dnešními informacemi bych si dokázala vybrat, ale kdybych je prostě neměla????

radanova 9.12.2009 17:39

nesoulad mezi vzhledem a duší člověka výš popisovaný

až děsí, kolikrát o lidech zjistím věci u kterých mi klesne čelist, někdy toužím po neprozření, třeba když u babči milé a starající se o své bližní do roztrhání, věkem kmetím zjistím že je i vždy byla a navždy bude ve STRANĚ, protože přeci vona se dřív měla dobře - jak se měli ostatní je šumák, ona byla vyvolená a tak je to správné - mě to rozepřelo a dušu ponatrhalo

KOČIČCE přeju k tříbarevnému kožíšku dlouhý a spokojený život R^ 

Apina 9.12.2009 17:31

Re: jen jsem

Možná ta pěst, kdyby mu skončila v zubech nebo na nose, by mohla pomoci alespoň k určitému pohnutí.

Apina 9.12.2009 17:28

Re: Ne tak uplne OT

V našich končinách toto bohužel není zdaleka první případ a asi zdaleka ne ani poslední. Myslivci tu jsou silná lobby. Uvidíme, kam se to v tomto případě pohne, u takto cvičeného zvířete jde o veliké peníze.

Vím o naší známé, které zastřelili psa cca 2 metry od jejího plotu - sice ho na chvilku ztratila z dohledu (utíkal domů), ale pořád platí 200 metrové pásmo od obce, ale myslivci to bylo šuma fuk, hlavně že si střelil. Ten pes byl ještě ke všemu po náročných operacích zlomené nohy, a to známou tenkrát také stálo hodně peněz. Pes byl po zemřelém bratrovi paní, velký, ale nijak agresivní.

Co se týká diskuze, za pár dní ji na Lidovkách pěkně utnou a budou se všichni muset vyjadřovat slušně (s čímž souhlasím) a asi také podle představ Lidovek náležitě konformně (s čímž upřímně nesouhlasím). Tedy já chápu, že se chtějí bránit sprosťá_r.nám, ale přehánějí to. Budou chtít po lidech jejich celé jméno, které bude pokaždé zveřejňované a redakce bude mít adresu. Nedovolí ani registrovaný nick, což mi přijde absurdní. A jsem zvědavá, co se stane, až nějaký hacker napadne systém Lidovek, stáhne si adresy lidí a prodá je třeba ke komerčním nebo jakýmkoli jiným účelům.  Doufám, že se to nezavede tady na Neviditelném psu.

Rpuť 9.12.2009 17:20

Re: Ne tak uplne OT

Hanko, na Facebooku už se objevila fotka toho přiblblého střelce. A vzhledem k tomu, že majitel toho psa, je voják z Afgánistánu, tak bych za kůži dotyčného přiblíka nedala zlámanej pětník. To nemůže dobře dopadnout, ale jako výstrahu dalším podobným přiblblíkům to docela beru...

HanaW 9.12.2009 14:53

Re: Pamatuju jednu drobnou starou babulenku.

Svata pravda - nejhorsi jsou ti permanentne ukrivdeni - ukrivdeni ve vlastnich ocich.

HanaW 9.12.2009 14:47

Ne tak uplne OT

Cetli jste tohle v Lidovkach? http://www.lidovky.cz/myslivec-zastrelil-armadniho-psa-za-100-tisic-branil-jsem-se-tvrdi-pxv-/ln_domov.asp?c=A091209_133815_ln_domov_glu

A diskuse k tomu je naprosto vyzivna.

A to jsem mela v rodine myslivce. Dedecek si honitbu pronajimal a muj oblibeny stryc byl myslivec s dusi. A oba dva bezmezne milovali psy.

Jana Bu. 9.12.2009 14:29

Re: jen jsem

Nic by se v něm nepohnulo, věř mi.

RenataE 9.12.2009 13:41

Re: Vůbec

Jj, v Pardubicích je ženská věznice.

abyt 9.12.2009 13:40

Re: Vůbec

Tak tak Ygo, třetí nápravná pro ženy se zvýšenou ostrahou.;-€

Pitrýsek 9.12.2009 13:29

Re: jen jsem

Jak se znám, zase by se na mně provalilo, že nejsem dáma.  Možná bych ji, skryta plotem vyslechla, ale nic by mě neudrželo nakonec vykouknout  a dát jí na vědomí, že vím. Možná bych i pohrozila. Nejhorší čarodějnice jsou ty maskované. Kdo jí dal právo!!!

Zdena b.p. 9.12.2009 13:26

CHJO,

Taky znám. A otrava je opravdu moc zoufalá situace. Co dodat. Proti nám bydlela paní s bohatou minulostí. Udávala Němcům, udávala i v letech padesátých i šedesátých. Udávala cokoliv. I to, že někomu přivezli 2x za kvartál uhlí. Jak děti jsme to věděli a její půdní okna se před našimi praky jen třásla. Když se toho naši domákli, tak byl tanec. Ale my si připadali jako mstitelé.

YGA 9.12.2009 12:37

Re: Vůbec

Bane - to nebude blázinec, to bude basa!

Jakub S. 9.12.2009 12:27

Re: Vůbec

V Pardubicích = v Kromcu = v Kateřinkách = v Boh(u)nicích?