26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Naděžda M. Holá 19.1.2010 4:21

Křesťané nebudou podporovat homosexuály

     Tak jako křesťané nemohou podporovat potraty, myslím si, že ortodoxní křesťané nemohou podporovat ani homosexuály v jejich homosexualitě a schvalovat například jejich hluboké líbání na ulici. Je to v rozporu s podstatou křesťanství. Na druhé straně: Náboženství, pokud jsem jej správně pochopila, respektuje především přírodu. A homosexualita je přirozená. Takže i křesťané by jejich city neměli, podle mého, ani zavrhovat nebo nepřijímat. A pomáhat bližním znamená v tomto případě také respektovat jejich potřeby. Já osobně se považuji za člověka věřícího, který slepě nepřejímá dogmata. Beru lidi takové, jací jsou a jsem tolerantní i vůči jejich prožitkům. Pokud tím ovšem neomezují druhé lidi kolem sebe a chovají se prostě jako lidi. Pak je pohlaví ukradené. Stejně se rozdíly čím dál víc stírají. Obzvlášť citlivá jsem ale v otázkách týkajících se dětí. Zásadně nesouhlasím hlavně s adopcí dětí stejnopohlavního páru, protože dítě by na startovní čáře života mělo vidět  Adama a Evu. Rodiče. Ikdyž nedokonalé rodiče, ale vlastní. Pokud nelze, pak náhradní. V žádném případě však dvě mamky nebo dva taťky. To je hybrid - homosexuální pár jako rodičovský? Říkám ne! Nemohou být rodiči. City, sexualita, partnerství, veřejné přijetí méně obvyklého vztahu i manželská práva - ANO,

Josef 8.12.2009 16:01

Křesťanský homosexuál - to je protimluv

Autor je aspoň slušný. Agresivně nám nevnucuje jeho normy ..

Ale přece - křesťanský homosexuál - to je protimluv. Něco jako křesťanský

nevěrník.

Prostě a jednoduše: VELKÉ POCHOPENÍ PRO SLABÉ, KTEŘÍ

KŘESŤANSKÉ IDEÁLY NENAPLNÍ NA 100%!! ALE NE SLEVA Z TĚCH IDEÁLů,  TO BY NÁM PŘI TOM VŠEM RELATIVISMU NEZBYLO UŽ VůBEC NIC!!!

Kamil 8.12.2009 21:36

Re: Křesťanský homosexuál - to je protimluv

Máte svůj díl pravdy, bezpochyby. Jen nezapomeňte, že homosexuál zpravidla nemá na výběr, narozdíl od toho nevěrníka.

Josef 9.12.2009 12:23

Re: Křesťanský homosexuál - to je protimluv

Toť otázkou. Jestli v tom jsou hormony, tak možná platí, že jak nevěrník, tak i homosexuál má nějakou hladinu zvýšenou či sníženou. Pak by se i nevěrník mohl odkazovat na to, že se tak holt narodil.

Ať je to, jak je to - každý z nás si nese něco s čím musí bojovat (nemoc, láska k penězům, lhaní ...). A to, že s tím bojuje, prokazuje platnost vyšších ideálů. A o to přeci jde, jestli nechceme popřít sami sebe jako lidi.

Magda Šindelářová 8.12.2009 11:57

no a?

Když se někdo narodí jiný, než ostatní, nemůže za to a nikomu neubližuje, proč ho/ji za to soudit a trestat? Proč se pohoršovat? Nejsme přece všichni stejní. Každá duše má na světě svůj směr a cíl a proč by to mělo být zrovna rozšiřování už tak přemnoženého lidského druhu? Od přírody neplodní heterosexuálové se by se za to také neměli stydět a skrývat to. Nebo ano? A co ti, co zůstali bez potomstva dobrovolně? Odsuzuje je společnost? Tomáši a ostatní, držím palce, ať se mezi námi "normálními" cítíte v pohodě, přijímaní a nemusíte se zabývat prkotinama, jako kdy se můžete radostně vzít za ruku a jestli si můžete dát pusu. 

xy 7.12.2009 13:38

Homosexualita a propaganda

V současných masových médiích a zábavním průmyslu jsou nadprůměrně zastoupeni homosexuálové. Současně jsme svědky toho, že se pod záminkou lidských práv z homosexuality dělá žádoucí norma, pravděpodobně proto, že vlastníci světových mainstreamů, což nejsou křesťané, usilují o zničení křesťanské morálky. Prosazování homosexuality je jednou ze zbraní proti lidské civilizaci. To, že něco nemusím, přece neznamená, že jsem xenofob a fašista. Takové názory hlásají ti, kdo jsou sami genocidní xenofobové.

Suchoř 19.1.2010 18:10

křesťanská morálka?

to je již známý protimluv, jako dobrý vtip

Mgr. Milda 6.12.2009 12:18

Jako rakváč se už trochu v lidech vyznám

jako dědeček bych mohl mít také vnuka nebo vnučku s vrozenou sexuální deviací, čímž míním sklon k neplodnosti. To je třeba akceptovat, rozhodně bych takové dítě nijak neodstrčil nebo dokonce netrestal. Téměř každý člověk trpí nějakým handicapem, ale zpravidla se tím ve svém okolí nepropaguje.

helios 6.12.2009 3:56

chápu, že když je někdo "úchyl" je těžké sobě tuto "úchylnost" přiznat

ale proč probopha kvůli tomu obtěžujete ostatní, který prostě "úchyly" nejsou ??

Autor článku 6.12.2009 13:21

Re: chápu, že když je někdo "úchyl" je těžké sobě tuto "úchylnost" přiznat

Uveďte příklad, jak obtěžujeme ostatní, tedy pokud máte pocit, že já je také oběžuji

Kamil 7.12.2009 19:40

Re: chápu, že když je někdo "úchyl" je těžké sobě tuto "úchylnost" přiznat

Vážený autore, vnímám váš článek jako první věcně a inteligentně psaný podnět na téma homosexuality se kterým jsem se v životě potkal. S dojmem že ostatní veřejné a zejména oficiální projevy gay komunity jsou přinejmenším nevkusné a nepatřičné zjevně nejsem sám. Možná ty odmítavé postoje i tady v diskusi reagují víc než na váš článek na celkový špatný dojem, dlouhodobě vyvolávaný tupou propagací povinné multikulti tolerance všemožných nesmyslů. S tím se pak pro někoho bohužel spojí i vámi zcela legitimně kladené otázky.

Fafa 5.12.2009 0:00

Pane Bilku

Prostě, zohavený člověk (například), nemá potřebu považovat svůj stav za normální a chce se identifikovat se zdravými vzory.

Tohle ovsem plati predevsim pro fyzicka onemocneni a vady. U prekvapiveho mnozstvi psychickych onemocneni naopak pacienti povazuji svuj stav za zcela normalni a pokud maji potrebu se identifikovat, tak jejich vzorem budou lide se stejnou poruchou. 

Autor článku 5.12.2009 12:43

Re: Pane Bilku

Ano, to je relevantní argument. Proto také ve svém článku připouštím, že homosexuální projevy na veřejnosti opravdu nejsou nutně ten jediný správný ideál 

68 4.12.2009 23:16

Součástí imprintingu,

o kterém se zminuje příspěvek od "informace",          je také n.př. "sexuální výchova" ve školách i pro ty nejmenší a nejtvárnější, výchova podávající homosexualitu jako zcela legitimní a rovnoprávný projev sexuality. I za to vděčíme mohutné homosexualistické loby, která si je plně vědoma, že jediným možným způsobem rozmnožování těchto lidí, nebo aspon udržování jejich počtu (v množství je síla, hlasy!), jsou nejrůznější metody "seduction" (svádění) těch nerozhodných, nejistých, "experimentujících". Odstranění stigma, prezentace jakéhosi  "hledání sama sebe (sexuálně)" jako cosi velmi cool atd., jsou všechno dobré nástroje množení. Není to moc, ale pomůže to, pomůže velice. 

Fotbalový Rozhodčí 4.12.2009 22:38

Fotbal podle fotbalových pravidel !

Nevím,o čem může být diskuze. Když jdu hrát fotbal na hřiště, tak hraju nohama, s míčem atd. podle fotbalových pravidel. Pokud si chci říkat věřící poslušný křesťan, tak dodržuji křesťanská pravidla. Nikdo mě k tomu nenutí, zvolím si to sám. Mohu být klidně homosexuál a nikomu do toho nemá co být, ale nemohu být současně věřícím křesťanem, poslušným Pána svého, s nadějí na cokoliv. Holt si musím vybrat. Starý zákon je v tomto ohledu krutě neůprosný a Nový zákon z toho nic nezrušil. Je to jako ve fotbale - nemohu si sem tam na hřiši pomáhat rukama jako v házené a hrát šiškou knedlí, byl bych vykázán z hřiště - u křesťanů tedy vykázán od spasení a života věčného. To se samozřekmě netýká přemáhání homosexuality, či pouhých pocitů - boj s pokušením je vysoce v křesťanství ceněn , ale skutečně provozovaní té  biblické sodomie. Nejde o  můj osobní názor, ale o pouhé zvýraznění zásad učení křesťanů. Jak se říká - slyšeli jste Slovo Rozhodčího.

Divá Bára 4.12.2009 22:55

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Ano, právě v tomto smyslu jsem myslela "dobrovolnost", když jsem psala, že homosexualita odchází z hřiště dobrovolně. Ale při setkání s živým člověkem a jeho jedinečným životním příběhem už nelze zůstat tak paušálním a je dobré přenechat soud B.hu. )

Autor článku 4.12.2009 23:33

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Nemyslte si, že jsem si tímhle chápáním pravidel neprošel. A stále nemám definitivní jasno o tom, jak jsou ta pravidla myšlena. Je dost výkladů těch veršů, ze kterých může vyplývat, že řešení není tak kruté a sveřepě asketické. Nebo si myslíte, že čím je člověk asketičtější (sebemrskačství, pobyt na poušti, nekončící mlčení v pravoslavných chrámech, sex v životě přesně tolikrát, kolik mám dětí), tím je jeho vztah k Bohu vyzrálejší?

68 4.12.2009 23:55

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Pokud budete, pane Bílku, dále tvrdě hledat, ale opravdu hledat, rozhodně nakonec budete mít ohledně těch pravidel definitivní jasno. Ten fotbal přece jen není tak komplikovaný, jak se ho někteří snaží prezentovat, nebo dokonce mlžit jeho pravidla.

žibřid 5.12.2009 0:53

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Jakkoli si Vašeho názoru vážím, musím se jako ateista zeptat: proč to vlastně Pánubohu vadí? Jen kvůli rozmnožování a přežití?

Fotbalový Rozhodčí 5.12.2009 10:04

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Já jsem také ateista, zajímající se o náboženství. Považuji-li Starý a Nový zákon nikoli za Slovo Boží, ale za za kolektivní moudrost zemědělských populací, shrnutou v místě jejich vzniku, po několika tisících letech, do návodu co je prospěšné (dobré) pro přežívání pozemské, či věčné (kulturní předávaný vzorec) populací - nikoliv jedince. Z tohoto hlediska byl tento antireprodukční aspekt - který spolehlivě likvidoval nesmrtelnost ducha - kulturní vzorec, tak péči o starší atd. zcela nevhodný. Toto chování bylo naopak tolerováno u populací válečnických viz rozšíření u bojovných Germánů, Keltů, stepních kočovníků a indiánů či dobyvačných Řeků. Kde podporovalo semknutost mužských izolovaných kolektivů , či vzájemnou pomoc v boji a na loupežných výpravách, které materiálně zajišťovaly následnou reprodukci doma zanechané ženské a dětské populace. Jak dopadly tyto pohanské populace z hlediska nesmrtelnost ducha - jejich kulturního vzorce, je všeobecně známo.

Kamil 5.12.2009 20:25

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Nevíme.

Tedy, pokud vím nevíme. Boží příkazy nebývají vysvětlovány, aspoň ne nějak jednoduše, přímočarou příčinnou logikou.

Autor článku 5.12.2009 22:10

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

A o to právě jde, že možná něco nahlédnout můžeme. Myslím si, že svědomí a jeho odpovědné správcovství je také důležité. Tedy, čtu-li v Bibli informaci - homosexualita je špatná, potvrzuje to mé svědomí nebo znásilňuje? I já si tuto otázku kladu a připouštím, že těch pár míst v Bibli skutečně mluví o něčem jiném, než o vyzrálém vztahu dvou zralých lidí.  

Kamil 7.12.2009 19:51

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Ano. Osobně věřím, že je snad možné vztahovat biblické odsuzování homosexuality na historické sexuální praktiky souvisící prostě s různým promiskuitním zneužíváním sexuality. Bohužel nejsem schopen tento lidsky cítěný závěr nijak podložit ani z bible, ani z jiného křesťanského zdroje.

Josef 8.12.2009 16:08

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

Něco ale víme. Nectít zásady - to podkopává to společnost! Holt musíme dělat i věci, které jsou nepopulární a do kterých se nám moc nechce. Jako třeba pracovat a nekrást. Zlodějina přece nikomu neubližuje, tedy ubližuje jenom tomu kdo trvá na nějakých vlastnických zásadách majetku. A přece ji odsuzujeme. Homosexualita taky nikomu jakoby neškodí. Ale co naše děti, jaké mohou mít vzory pro život? Dnes více než kdy jindy potřebují opravdový ženský a mužský vzor. Krize identitity nám často znemožňuje žít opravdové, naplněné a smysluplné životy. A právě homosexualita, stejně jako krádeže naše životy ničí.

A nic proti homosexuálům, přiznám ani já nejsem svatý! Ale nemůže se to stát normou , jak se o to mnozí snaží.

Petr 8.12.2009 19:46

Re: Fotbal podle fotbalových pravidel !

"Ale co naše děti, jaké mohou mít vzory pro život?"

Zcela vhodné:

http://ptomes.blog.cz/0911/shoda-odborniku-na-adopcich-deti-homosexualnimi-pary

Divá Bára 4.12.2009 22:35

Homosexualita je ale SOUKROMÁ ÚCHYLKA

Takže:

Nevadí, pakliže zůstává oboustranně dobrovolnou sexualitou (citového vztahu. )

Nevystavuje se.

P 4.12.2009 21:45

Homosexualita je úchylka

beru to zcela logicky, homosexuálové, jako takoví, nemohou mít děti. A děti jsou budoucnost společnosti. V historii se homosexulita vyskytovala, mluví o ní i bible. Nemá smysl s homosexualitou bojovat, ale je třeba říct, že společnost potřebuje potomky, což homosexuálové nezajistí.

žibřid 5.12.2009 0:51

Re: Homosexualita je úchylka

Inu, vím o případu, kdy dva gayové mají pomocí "zkumavky" děti s dvěma lesbičkami. Touhu po potomcích mají tedy i homosexuálové a díky současné medicíně jsou pro ně potomci dosažitelní aniž by se museli nějak zvlášť přemáhat.

Kamil 7.12.2009 19:55

Re: Homosexualita je úchylka

Jasně že. Tím jen potvrzujete přirozenou domněnku, že jsou to nemocní lidé: bez lékařské pomoci by potomky neměli, nebo jen s obtížemi.

Poutník z Moravy 4.12.2009 21:16

Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

trapnou a neplodnou diskusi, čtěte pozorně můj poslední příspěvek: Nikde jsem v této diskusi nepsal o tom, že by se homosexuálové měli diskriminovat a šikanovat! To je kolosální nesmysl! Jsem pro to, aby jim ti křesťané, kteří jsou k tomu povolaní a pomazaní trpělivě vysvětlovali, že způsob života, který homosexuálové vedou je nesprávný a odporuje jak zdravému rozumu, tak tomu, co říká Bůh v Bibli, že je to hřích. Ve staré, Kralické Bibli je skutečně psáno, že ,,chlapcomilci" nevejdou do Božího Království, pokud nebudou činit pokání! Naposledy opakuji, že každému z nás byla Bohem dána svoboda uvěřit, nebo se od Něho odvrátit a žít ve hříchu. Následky svého nesprávného jednání si každý ponese sám, bude to jen a jen jeho osobní peklo, do kterého se dostane! Mě nepřísluší ani soudit! Nikomu svoji víru nevnucuji, ani vnucovat nebudu. Mám však povinnost lidi varovat a informovat o Bohu, i jak se zařídit, aby se vyhnuli peklu, ale abych to někomu vnucoval, ani náhodou ne! To nedělají ani misionáři, jakkoli plamenně kážou pokání! A jestli přece, pak to nejsou misionáři, ale vlci v rouše beránčím, jak říká sám Pán Ježíš v evangeliích! Přeberte si to jak chcete, nejsem a nebudu fanatik, řekl jsem vám to po lopatě, nic ve zlém a nezlobím se na vás! Sbohem!