24.4.2019 | Svátek má Jiří



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Proč potřebujeme Lisabon



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 285, poslední: 5.11. 2009 18:28, přehled diskusí

Re: JISTÉ JE:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:52

pro jednodušší : EU neznamená LS, LS je pro EU záhubou, socialistickou záhubou.

Re: pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:52

že jste si ale polepšil....;-)

Re: JISTÉ JE:
Autor: PROKOP BUBEN Datum: 20.10.2009 10:52

Určitě a Klaus a jeho nohsledi jsou na destrukci machři.....

Re: 2clay:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:51

1.jednak jdu na teni 2. i tak neníním ztrýcet čas s pošahancem užívajícím termíny jako socialistickomuslimská evropa....3. když se očkova xenofobin, vy jste si byl dvakrát?Rv

Re: Nic neni cernobile,:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:51

snaha dobrá, ale bez valného významu. EU nemá průkazné účetnictví.

Re: pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:49

to je v návratové směrnici z r. 2008. Tato oblast byla do LS pod vetem....

přerozdělování nebylo nikdy schváleno a s rozšířením eu ochota k tomu ještě víc klesne. A je potřeba, baby s tím souhlasilo nejméně 55% států. Přitom dotčené jsou Francie, Itálie a Španělsko......;-P

2clay:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:49

Aby to tady nezaniklo, tak to zkusime znovu. Ktere pravicove zme jsou v EU? Ktere pravicove opatreni a pravicove strany mate na mysli?

Muzete mi sdelit, kde presne dava LS moznost rychlejsi repatriace imigrantu? Tedy to, co by bylo naprosto logickym krokem bez jakychkoli socialistickych blabolu ala LS? LS je dalsi krok v rade, ktery podporuje muslimskou kolonizaci. Kdyz uz nic jineho, tak odnima dalsi pravomoce CR ve prospech nikym nevolenych instituci, ktere obsazeny salonnimi levicaky vidi v muslimech obrovskou volicskou zakladnu. Od strany 11jsou to sama lidska prava, prava mensin, socialni spravedlnost, odstraneni chudoby.

O imigraci ani repatriaci neni v cele LS ani slovo.

Na strane 58 Neprobiha kontrola osob na vnitrnich hranicich. Rozviji spolecnou politiku v oblasti pristehovalectvi (tu spolecnou politiku vidime uz dnes, muslimska kolonizace pod taktovkou EU, kdyz se nekdo vzepre ala Italie, hned ma problem). Solidarita mezi staty (ono prerozdelovani kolonizatoru) a spravedlnost vuci prislusnikum tretich zemi. Strana 61: Ma-li jeden ci vice statu problem s kolonizatory, Rada prijme opatreni. ono opatreni spociva v rovnomerne distribuci kolonizatoru do vsech zemi EU, at si uziji i ostatni.

Jak jste dospel k mylnemu zaveru, ze diky LS budeme repatriovat? Nebo jste si myslel, ze LS opravdu nikdo nebude cist?

Re: Poznámka k odstavcům:
Autor: pragmatik Datum: 20.10.2009 10:48

Při vší úctě k VAšim názorům myslím, že to vidíte příliš idealisticky.

Nikde není jistiota, jak by se zachovalo 26 států Unie k nám jako odpadlíkům. Není to jen o vztahu k Rakousku a Něměcku, Unie je to 26 států! A koneckonců není problém pro Němce přenést výrobu Škodovek třeba do Číny. Je to přeci jejich fabrika, stejně jako ty další vlastní někdo jiný, než Češi.

Proč jsme se nestali ostrůvkem svobodného podnikání již dříve, před vstupem do EU? Proč máme dosud nepřehlednou legislativu, nefunkční soudy, rozhádané politické strany a občany? Proč máme rozbujelou zkorumpovanou byrokracii? Proč podplacené státní veřejné zakázky deformují trh a zdražují veřejné výdaje? atd ... Může za to EU nebo my sami? Nevím, že bychom byli někdy azylovou zemí pro skutečné svobodomyslné a pracovité Evropany - znám naopak dost našich schopných a pracovitých lidí, kteří odešli do zahraničí (Kanada, VB, Německo, Francie apod.)

Cestovní ruch díky zlodějským manýrům z doby RaJ, taxikářům apod.a neschopností podpořit tuto oblast, naopak v poslední době poklesl více, než v okolních zemích. V organizaci cestovního ruchu je rozhodně dále např. Rakousko.

Nic neni cernobile,:
Autor: JJ Datum: 20.10.2009 10:47

ovsem me osobni svobode EU spise prospiva, nez skodi. Politicke panoptikum v CR je silne doleva v porovnanim i s pry "socialistickou EU". A prestoze EU dela boty, tak na ceskeho sibala, ktery necha CR zaplatit za ekologicke skody 120 miliard jedne firme, navic pravdepodobne bez zaruk pri odhadovanych nakladech 40 miliard, proste nema. Holt mame jinsi sekace.

Re: pěkné:
Autor: zk Datum: 20.10.2009 10:46

smějete se jen své hlouposti:-/

Re: pěkné:
Autor: zk Datum: 20.10.2009 10:45

a vám  ještě ani žádné argumenty nedorazily, že?:-/

tak clayi,:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:44

pochlubte se pravicovostí zemí EU, tedy jejich politiky. Je třeba pravicové zavedení dotací a regulací trhu ? Centrální celoevropská měna ? Tak do toho.....

Re: pěkné:
Autor: zk Datum: 20.10.2009 10:43

;-D;-D;-Dto je vtip;-D

Re: JISTÉ JE:
Autor: zk Datum: 20.10.2009 10:43

to ještě jde, více oslabovat EU?

Re: pěkné:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:43

Ptal jsem se Vas, ktere pravicove zeme mate na mysli. Vy jste mi nedpovedel, protoze nemate co, stejne jako v pripade azylove politicky, podle Vas zakotvene v LS.

Muslimsti kolonizatori vyborne vyuzivaji socialistickych opatreni EU. V tom to bude (krom jineho).

Re: pěkné:
Autor: zk Datum: 20.10.2009 10:42

ano, to třeba Chamberlain s Daladierem se pěkně s Hitlerem dohodli, co?:-/

Re: pěkné:
Autor: šimon klein Datum: 20.10.2009 10:42

podívejte se na příspěvky kolem - kdo je tada pro srandu jste vy, emeritní poslanče:-/...

Re: pěkné:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:42

tak sem s tou pravicovostí států EU ! A nechte si ty ideologické, směšné bláboly !

JISTÉ JE:
Autor: PROKOP BUBEN Datum: 20.10.2009 10:42

že je možno vždy a snad všude něco zlepšovat, ovšem postoje Klause a jemu podobných jsou kaprice sebestředných sabotérů silně zavánějící tím, že z popudu jiných mocností, chtějí EU oslabovat....

Re: pěkné:
Autor: zk Datum: 20.10.2009 10:41

ano, nějaké dohody:-/

Re: Poznámka k diskusi:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:40

doposud ale máme pojistku proti diktátu - právo veta.

Re: pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:40

čtvrtá říše, můj goebbels, čím dál tím lépe, hlupáčku.....jen se dál shazujte;-)

Re: pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:39

no vy zřejmě míníte, že ten pravý kapitalismus je tam, kde nejsou muslimové, kde je socialistický zákoník práce, kde je regulace nájemného, kde jsou mandatorní výdaje na socialismus 82%, kde je zaručeno právo na bezplatné zdravotnictví a vysoké školství a.....;-D;-D;-D Ti muslimové, jo, v tom to bude;-D

Re: Poznámka na okraj:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:38

Klaus jedna podle ustavy. Ratifikuje smlouvu. Neni napsano kdy a dle nasich zakonu jej neni mozne k podpisu (z casoveho hlediska) donutit. Tak tady nemlzte.

LS je mrtva, Irove ji v referendu odmitli. Toto odmitnuti se zaklada na vlastnich pravidlech EU. VK tedy nema co podepisovat.

Re: Poznámka na okraj:
Autor: Herdík Datum: 20.10.2009 10:38

No vidíte, postupně se k tomu dostaneme. Tedy: Společná evropská energetická koncepce je pro nás nějak závazná?

Izolovaný rozvoj jádra u nás nám jako spotřebitelům nepřinese v cenách absolutně nic, pokud nebude v Evropě dostatek až přebytek energie.

Zvláštní logika, případný zisk ČEZ, a.s. , se v příjmech státního rozpočtu vůbec neprojeví a neovlivní relativní výši ceny za elektrickou energii? A náš rozvoj jaderné energitiky k dostatku této v Evropě nějakým dílem nepřispěje?

Re: pěkné:
Autor: šimon klein Datum: 20.10.2009 10:38

vám ,pane hloupý, nedošly, nikdy jste žádné neměl, jen čím dál nestydatější lži.....ideový otec té vaší čtvrté říše dr. goebbels by z vás měl radost......

Re: pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:36

vaše reakce potěší, vždy potěší, když hloupému dojdou argumenty;-)

Re: pěkné:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:35

Ktere "pravicove zeme" mate na mysli? Velky Britanistan, socialistickou Francii nebo komunisticke Svedsko? Pravicove Svycarsko neni soucasti EU.

Re: Poznámka na okraj:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:34

v eu mají převahu pravicové strany, já vidím v eu menší bordel než je bordel český. Navíc s pádem vet je tu možnost konečně vynutit přes dřívější francouzská veta zastavení penězovodu do zemědělství Francie. Islámská kolonizace probíhá, jak jste si všiml, bez LS. LS ale dává možnost rychleji imigranty repatriovat. Vidíma ale že jste "heslař" nebudu vám již socialistickoislámskou evropu vyvracet.Rv

Re: pěkné:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:34

Muzete mi sdelit, kde presne dava LS moznost rychlejsi repatriace imigrantu? Tedy to, co by bylo naprosto logickym krokem bez jakychkoli socialistickych blabolu ala LS? LS je dalsi krok v rade, ktery podporuje muslimskou kolonizaci. Kdyz uz nic jineho, tak odnima dalsi pravomoce CR ve prospech nikym nevolenych instituci, ktere obsazeny salonnimi levicaky vidi v muslimech obrovskou volicskou zakladnu. Od strany 11jsou to sama lidska prava, prava mensin, socialni spravedlnost, odstraneni chudoby.

O imigraci ani repatriaci neni v cele LS ani slovo.

Na strane 58 Neprobiha kontrola osob na vnitrnich hranicich. Rozviji spolecnou politiku v oblasti pristehovalectvi (tu spolecnou politiku vidime uz dnes, muslimska kolonizace pod taktovkou EU, kdyz se nekdo vzepre ala Italie, hned ma problem). Solidarita mezi staty (ono prerozdelovani kolonizatoru) a spravedlnost vuci prislusnikum tretich zemi.

Strana 61: Ma-li jeden ci vice statu problem s kolonizatory, Rada prijme opatreni. ono opatreni spociva v rovnomerne distribuci kolonizatoru do vsech zemi EU, at si uziji i ostatni.

Jak jste dospel k mylnemu zaveru, ze diky LS budeme repatriovat? Nebo jste si myslel, ze LS opravdu nikdo nebude cist?