25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vilda 2.9.2009 7:26

Re: Vzhledem

Socialistické bláboly o klidu na budování společnosti jste si mohl odpustit, pokud by politická "elita" dodržovala literu ústavy, tak k této situaci nedošlo. Pláčete na špatném hrobě, ikdyž usilovně;-(!!

j 2.9.2009 7:26

Re: Vzhledem

rychle zvolte Paroubka nebo tady umřeme hlady;-D

Honza 2.9.2009 7:38

Re: Vzhledem

Pane Stando,příměr s fotbalem je myslím přesný,tomu by mohlo rozumět mnoho občanů,milovníků této lidové zábavy,při níž také často dochází ke škodám na majetku,často i na zdraví.Nenapadejme autora a soustřeďme se na obsah textu. 

Ludva 2.9.2009 8:00

Re: Vzhledem

Jo, falešný doktor a přeběhlík jsou ti praví, co nám tu budou kázat o morálce.:-(

j 2.9.2009 7:14

půl roku pryč a politici nikomu nechybí

navrhuji odsunout volby na neurčito, tedy na hodně dlouho neurčito a nechat tam nepolitiky, kteří se nemusí zalíbit lidu , tudiš budou dělat taková rohodnutí, která opravdu tomuto státu pomohou. Nebo můžeme počkat až se to pos-ere a předat jim to později. viz Madarsko:-)

Nikol 2.9.2009 7:08

V zemi, kde je to samý lžidoktor a komunista,

nelze očekávat serioznost od nikoho!;-D

Vilda 2.9.2009 7:14

Re: V zemi, kde je to samý lžidoktor a komunista,

Co sem pletete Křečka8-o?

Mislead 2.9.2009 6:55

to všechno je hezké

a dalo by se s tím i souhlasit. Ale může mi někdo vysvětlit, proč kdokoliv (nejen třeba Melčák) nepodal ústavní stížnost PŘED zkrácením volebního období současné Sněmovny? Vždyť byl použit stejný ústavní zákon podruhé..........

Vilda 2.9.2009 6:42

Díky za Melčáka

Pominu-li facku politikům za znásilňování ústavy ústavními zákony dle vlastní libovůle, tak je tu šance, že se současná sněmovna bude muset vybarvit při schvalování rozpočtu na rok 2010.

Už jenom z těchto dvou důvodů díky za stížnost Melčákovi.

Pokud by snad političtí hokynáři chtěli narychlo příští týden schvalovat další ústavní zákon, může se stát, že bude opět napaden. To by se ovšem už stali úplně nahými.

Takže i za to dík Melčákovi.

5 O 2.9.2009 6:00

Do houfu!

Každý rovného si hledá, vrána k vráně sedá.

arch.JJ 2.9.2009 5:13

Celková neúcta a chybějící respekt k pravidlům hry, to přeci není v této zemi ničím novým. Tento přístup je mírou převelkou zakořeněn v tomto národě.

 Vážený pane doktore,

na Vašem rozboru, určenému tisku a tedy i laické veřejnosti, do které se řadím i já, mne zaujala mimo jiné tato skutečnost:  Datum sepsání tohoto textu. (Podepsáno 31.8.09). Pobavilo mne, jak dobře znáte právní a občanské prostředí této země. Jistě, reakce našich pseudopolitiků a prezidenta se daly přinejmenším tušit, ale přesto velký a upřímný hlubosklon. Není tajemstvím, že je v této zemi dlouholetou tradicí a takřka národním sportem porušovat vše, co se občanovi jednotlivci, či spolku kverulantů,(dnes PS,Senát, prezident), nelíbí. V tomto případě se jedná o porušení, jak jsem pochopil, zákona nad zákony všemi, a to Ústavy České republiky. Předpokládám s Vámi, že nikdo z těchto „narušitelů“ se nebude zamýšlet nad jejím vyjímečným obsahem. Všichni budou zapojeni do vskutku silné adrenalinové hry : „Jak vyzrát na tohoto společného nepřítele“. Toto bude jejím hlavním a jediným mottem a to i za cenu, že  vynaloží extrémní snahu a vůli Ústavu zdeformovat nebo ji obejít. Takto pracuje naše pseudopolitická špička, naše státní reprezentace. Místo příkladu a následováníhodného vzoru, snůška nezodpovědných deviantů. Jestliže někteří z těchto označených se byli schopni na jaře postavit proti zájmům celé země a to bez uzardění a studu, dodávám, je třeba jim příkladně a stroze dát navědomí, že konají proti zájmům celé země a zemi škodí. Myslím, že je právě dnes k tomu dobrá příležitost. Chci tím vším říci, že Vám držím palce.

PS. Je typické , tedy snadno předvídatelné zde na NP, že se spíše dočkáte nadávek a urážek ze strany některých, společností nedoceněných. Ovšem, jak jinak, vše bude tradičně postaveno mimo téma.

Hezký den. arch.JJ

Jara London 2.9.2009 9:26

Re: Celková neúcta a chybějící respekt k pravidlům hry, to přeci není v této zemi ničím novým. Tento přístup je mírou převelkou zakořeněn v tomto národě.

Hezky napsáno. Ušetřil jste mi spoustu času, pane arch.JJ. naštěstí jsem si Váš příspěvek přečetl dříve, než jsem začal psát svůj vlastní. Děkuji.

Fafa 2.9.2009 3:12

Kdy bude po zapase?

Jenze ve fotbale zapas skonci po 90 minutach, pripadne finale definuje konec turnaje. A pak je mozne v klidu debatovat o zmene pravidel nebo o zmene formatu turnaje. Kdy presne tedy v politice konci zapas a je mozne se bavit o pravidlech?   

R.J. 2.9.2009 3:23

Re: Kdy bude po zapase?

Kdy chtějí, ale musí to být Ústavním zákonem, který neodporuje konstrukci /duchu, chcete li/ Ústavy a Základní listině práv a svobod, jak jednoduché. Né  Ústavním paskvilem schváleným pro jednu událost.  

Horsky admiral 2.9.2009 3:25

Re: Kdy bude po zapase?

To je prave ten problem. Ustavni vetsina muze IMHO zrusit i Listinu. Je to hloupe, ale IMHO je to tak.  

R.J. 2.9.2009 3:44

Re: Kdy bude po zapase?

nemůže, já vím, těm šmejdům se snad i chce, ale nejde to.Je tam pojistka, ve znění listiny je, že lidská práva jsou nezcizitelná a jsou nedělitelnou součástí Ústavy. Takže pokud je zruší,zároveň zruší i Ústavu,  jsou mimo zákon,nemají legitimitu. Sice to můžou udělat, ale tomu se říká puč.  Dále by si to s nimi vyřídil Evropský Soudní dvůr, takže druhá pojistka. Zaplať bůh za Brusel. Jinak jsem byl  Fafo na koncertu Berezovského v Rudolfinu, hrál Lista , fenomenální výkon, je to "Paganini " klavíru. Ovace nebraly konce. Probíhá Dvořákova Praha. Také jsem byl na koncertu Vídenského rozhlasového sym. orchestru,také více než dobré. Bohužel, v rámci šetření ho chtějí zrušit, takže jsem asi viděl jejich jeden z posledních koncertů. Škoda, za to ty politické držky teď uvidím od rána do věčera. Jdu spát,mějte se fajn Fafo.

Fafa 2.9.2009 4:13

Re: Kdy bude po zapase?

Ja si furt myslim, ze muzou. Je to IMHO smutne, ale oni opravdu muzou skoro vsechno. Proste nam chbi tech x stoleti, aby se o ustave prestalo pochybovat.

Jinak, u nas ted budou hrat Mahlerovu Symphonii #1, mistrovske dilo rakouskeho skladatele. Ja jim snad budu muset napsat, kde presne lezi Kaliste.

Pamětník I. 2.9.2009 2:48

Bravo, JUDr.Kalvodo!

Zajásal jsem, když jsem se na konci článku dočetl, že jste právním zástupcem poslance Melčáka právě vy. Proto ten dokonalý timing podání. Byl už nejvyšší čas pořádně zpráskat ty nekvalifikované politiky, co se tváří jako majitelé státu včetně hradního pána i s jeho všemi kocoury. Však se včera opětovně stačili všichni dokonale odkopat během besedy s Moravcem. Jen ten vyčůraný Svoboda už sklízel body své opatrnickosti. Teď budou populisticky nasazovat psí hlavu kromě Melčáka i vám a vinit vás z plýtvání státními penězi v době krize. A někteří "právníci" se propůjčí k polemice s vámi jako bývalým předsedou legislativní rady vlády. Kdyby četli aspoň Neviditelného psa, věděli by, že jste zde všechny několikrát varoval před voluntaristickým výkladem zákonů a Ústavy - kocour to zde čte určitě. Kdysi soudci zachránili před klientelistickým rozvratem demokracii v Itálii a my už kráčíme tímto nebezpečným směrem hodně dlouho....

R.J. 2.9.2009 3:02

Re: Bravo, JUDr.Kalvodo!

Pamětníku I ,souhlasím s Vámi,ale je fakt, že Svoboda to říkal v době, kdy to v parlamentu mršili, protože si mysleli, že nad ně není a můžou si dělat co chtějí. Svobodu nemusím, celé Lidovce, ale nebudeme jim v tomto punktu křivdit. Jinak souhlas s Váším názorem, podepisuji.

Dadacos 2.9.2009 1:39

Navydařený příměr

Ano, jsem si vědom, že prakticky každý příměr kulhá a že bychom tudíž nemohli vlastně žádného přirovnání užívat, pakliže bychom toužili být důslední.

Jenže tenhle Kalvodův příměr nejen kulhá - což by se obecně sneslo - on je to fundamentální chromajzl. Zákonodárci se od fotbalistů liší principiálně tím, že kromě hry samé mají ještě pravomoc zasahovat do pravidel, respektive je modifikovat a uvářet.

Martin Drnek 2.9.2009 1:45

Re: Navydařený příměr

ano, mají.. bohužel:-/

Dadacos 2.9.2009 1:53

Re: Nevydařený příměr

Proč "bohužel"?

Netka 2.9.2009 1:37

Jak je to s příspěvky stranám při zkrácení mandátu?

Připadá mi nemravné, že si poslanci mohou krátit volební období, ale peníze za hlasy ve volbách vysolíme znovu. Přitom snad měly pokrýt náklady na čtyřletý provoz stran. Teoreticky by se mohly vlády shazovat s listím vždycky na podzim, na Mikuláše by se volilo a kolem Vánoc by se hoši znovu opeřili. Krize nekrize.

těchňik 2.9.2009 2:19

Re: Jak je to s příspěvky stranám při zkrácení mandátu?

Další, ekonomický pohled na věc. A co kdyby si to zkracovali každý půlrok?! To by byly výdaje!

R.J. 2.9.2009 1:15

Doufám pane Kalvodo

že u Ústavního soudu proženete faldy těm parchantům, kteří si myslí že jsou nad Ústavou a mohou ji prznit podle sebe jak se jim hodí do toho jejich špinavého krámu. Doufám, že bude jako svědek povolán prezident a že mu také dáte školeníčko, co to je Ústava a Listina základních práv a občanských svobod. Potřebuje to jako prase drbání. Již je jak utržený ze řetězu.   On snad doteď ani neví, že nějaká  "listina" existuje.Snad si sebou přivede jako poradce Hájka, když pr/d/el, tak pořádná.  Ať všichni okolo ve světě vidí, co tu máme za svoloč, která se sápe k moci klidně protiústavně.

Horsky admiral 2.9.2009 3:23

RJ

Ja vim, ze je to hloupe, ale IMHO oni opravdu jsou bohuzel nad Ustavou. Pokud vim, tak v tehle zemi momentalne neexistuje vyssi zdroj autority nez 121 poslancu a 49 senatoru. Jsem naprostym pravnik laikem, ale do dusledku vzato techto 170 lidi muze zrusit Ustavu a Listinu, rozpustit Ustavni soud, zavest kanibalismus a pripojit Ceskou republiku k Stredoafrickemu cisarstvi.  ;-) 

R.J. 2.9.2009 3:48

Re: RJ

Ano , ale ti, co toto dělají se nazývají pučisté, né poslanci . Něco podobného jsme tu měli skoro šedesát let,  takže zase tak žádné nóvum by to nebylo. ;-D Hergot Admirále, "neschuntoval" jste se trošku ? ;-D

Fafa 2.9.2009 4:25

RJ

Snad ne. :-D

Tohle je IMHO jiny problem. Pokud je Ustava stara 250 let a psal ji Thomas Jefferson, tak se nenajde moc poslancu, kteri maji nerv ji rusit. Pokud je Ustava stara ani ne 20 let a jeji autori jsou na zivu, tak se snadno najdou lidi, kteri si mysli, ze by ji napsali jinak a lepe.  

Petr Kohout 2.9.2009 7:51

Re: RJ

PUČISTÉ se nazívají muži (zpravidla v uniformách) kteří honí a střílí poslance.

Pokud je přijat ústavní zákon dle pravidel, muže jít o svinstvo (viz Hitlerovské německo) ale o plně zákonná a legální svinstvo.

mol 2.9.2009 1:00

V tom případě

navrhuji referendum o předčasných volbách. Ono se uvidí, jestli si majitelé moci, voliči, přejí ještě rok platit Melčáka.

S pozdravem, jděte se utopit, zdraví mol.