25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Klamete, pane Zahradile

Toto tvrzeni je přímém rozporu s realitou a prostými kupeckými počty. Oba koaliční partneři ve vládním prohlášení ze dne 25.4. 2007 (s kterým souhlasila a vzala je na vědomí i poslanecká sněmovna, 14. schůze, 300. hlasování, 10. 5. 2007) dali premiérovi mandát k podpisu jen takové smlouvy, která „Nesmí zhoršit postavení ani rozhodovací a hlasovací váhu ČR a zemí srovnatelné velikosti v EU vzhledem ke stávajícímu stavu.“ Je možné, že by obě strany přesto z vlády odešly – i když o tom dost pochybuji při jejich snaze „být při tom“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Gebauer 24.5.2009 23:05

P. Zahradil

Je člověk stejného ražení (my, komunisté jsme lidé zvlaštního ražení) jako námi milovaný Kléma, nezdá se vám?

Vzpomeňme, jak vyhrožoval "buržujům", že jim zakroutí krkem tak, jak se tomu v Moskvě naučí!

A o co se snaží zmíněný pan? Plat europoslance se mu zamlouvá, ale "unie" již tak móc ne! Takže: využít vše dobré, co unie nabízí, ale "hájit české zájmy".

Z nich se mi, mimochodem dělá nevolno: jednak proto, že je hájí p. prezident Klaus, a jednak proto, že se domnívám, že čím méně "českých zájmů" uhájeno bude, tím lépe se bude v této zemi žít a dýchat! Či snad vám se naše politická scéna zamlouvá? Nebo snad chcete čekat dalších 50 let, zda se snad božím řízením kultivuje?

Loki_F 24.5.2009 15:24

Re: Když si uvědomím, že jsem Zahradila minule volil, ...

A když si uvědomíme, že ta "menšina", která ten obludný záměr, eufemisticky nazývaný smlouva  - tedy Lisabonská smlouva - odmítá a která nebude ODS volit, bude to "menšina" větší, než si kdy bafuňáři ODS byli schopni v nejčernějších odhadech zkalkulovat.

V těchto volbách do EU prdlamentu bude Topolánkovi a jeho bratřím v (politickém) triku vystaven první meziúčet... a dobře jim tak!

Fišta 24.5.2009 9:50

Celoevropská

www.petice.eu

lifo01 23.5.2009 8:44

Re: žádná naše vláda nebyla dobrá

naprosto souhlasím..když se podívám do nějaké jiné země (např. Anglie) a vidím, jak jim to tam šlape, nemají problémy, nemají tam zloděje, nemají tam bídu, tak se mi chce brečet nad tím, co my máme tady, zvlášť v době, kdy se koná politicky důležitá dobročinná dražba s kandidáty a kandidátkami do Evropského parlamentu na http://www.zlutaraketa.cz/drazba-politiku,105.html.

Ivan Nový 22.5.2009 21:00

Re: Fanatismus

Vašku proti LS je většina Evropanů, pro jsou jen eurokrati. LS nás přivede na pokraj občanské války.

ap 22.5.2009 20:00

Vynikající glosa - ukazuje posl.Zahradila,

který se chová dle momentální situace, a to jsem mu dřív věřila...

jasan 22.5.2009 19:34

Re: Fanatismus

no, nevim... kde jste to tam nasel..... ja tam ctu pozadavek referenda...

Vašek 22.5.2009 19:21

Fanatismus

Autor je fanatický odpůrce LS,kterého vůbec nezajímají okolnosti ,zejména předsednictví EU,odmítnutí LS by ČR zavedlo do naprosté izolace.Autor si neuvědomuje,že 4O % souhlasí s LS,15 % je proti,zbytek občanů nemá názor.Problémy,které z důvodu LS vzniknou budou jistě řešeny celou unií,zatím co sóloprotest ČR by jednak neměl žádnou účinnost a navíc by náš stát zcela nezvěrohodnil.Kdyby Klaus byl šéfem exekutivy a předsedal by Radě EU není pochyb ,že by mu nezbývalo nic jinbého,než LS doporučit ke schválení.

Richard III. 22.5.2009 19:02

Hodně hloupý článek

Ivan Nový 22.5.2009 18:13

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

Ano a my budeme platit jeho dluhy :-))))

zoch 22.5.2009 17:06

VAŇKU, BĚŽTE FASOVAT KONZERVY RUM ! BUDE HŮŘ.

JJ. 22.5.2009 16:46

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

8-o To musite cist i to, na co jsem reagoval trumbero.

šakal 22.5.2009 16:41

...TEČKA!...

...R^

huhu 22.5.2009 16:38

Re: to je bezva napad

vy jste spindoktor

Niky 22.5.2009 16:29

Viděl jsem volební televizní spot ODS,

kde Zahradil a Topolánek lžou,tak neuvěřitelným způsobem,že to nemá obdoby!

knihovnik 22.5.2009 16:27

hlavne v tech diskusich

nezamenovat suverenitu se suterenitou!

Ivan Nový 22.5.2009 16:26

knihovníku,

pro ČR by bylo výhodné vystoupit z EU. Díky naší strategické poloze.

jasan 22.5.2009 16:25

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

sypu si popel na hlavu... nejak se mi ti severane a ryby pletou.

Gronsko

knihovnik 22.5.2009 16:25

Re: sokole,

proto vystoupit, at si to posilaji treba do bulharska

knihovnik 22.5.2009 16:24

to je bezva napad

ODS by mohla mit jako volebni program vystoupeni z EU. to by pomohlo.

knihovnik 22.5.2009 16:23

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

island vystoupil z eu, zajimave, spis to vypada ze do 5 let chce byt v EU.

Ivan Nový 22.5.2009 16:11

sokole,

to je ale tragický omyl, Němci, Angličanovi, Francouzovi, Holanďanovi, švédovi ani Dánovi nejde o to, aby vám zaručil základní životní hodnoty, jim jde o to, abyste jim to zaručil vy. A jak toho dosáhnou? Exportem k nám svých neřešených problémů. Proto potřebují LS, aby to mohli udělat.

Princ Jasoň 22.5.2009 16:05

Re: Voliči ODS a Lisabon

Ne, nemusí. Ale musí se na ně reagovat - LS je přesně taková reakce.

sokol 22.5.2009 16:03

žádná naše vláda nebyla dobrá

na co si tady všichni hrajete. Všechny naše vlády po II.s.v. stály za prd. Prostě si neumíme vládnout. Mně je jedno kdo to bude ze západní Evropy Němec , Angličan, Francouz, Holanďan, Švéd, Dán - všichni jsou pro mne mnohem větší zárukou základních životních hodnot než kdokoliv z těch našich šmoulů. Pokud jim LS vyhovuje , mně také.

Princ Jasoň 22.5.2009 16:01

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

Odkud že to Island vystoupil?!?!?

jasan 22.5.2009 15:56

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

LS neni EU

JJ. 22.5.2009 15:53

Re: chyba je, že ODS neprosazoval avystoupení z EU.

Ani Klaus si nedovoli otevrene rici, ze chce CR mimo EU. Naopak v jednom s poslednich rozhovoru tvrdi, ze k clenstvi v EU nenei pro CR alternativa. Mimo EU chce byt tak 30% volicu maximalne a o ty by se ODS delila s KSCM. Ja bych protievropskou ODS nevolil.

libero 22.5.2009 15:48

Re: ...I to je možné,...

Nebo "a mám to zadarmo!"

libero 22.5.2009 15:47

Re: Voliči ODS a Lisabon

A každá změna zrovna nemusí být k lepšímu, že?

libero 22.5.2009 15:46

Re: Voliči ODS a Lisabon

Jo, přesné!