19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Nový 29.3.2009 20:42

naivní dotaz !

Paní Hybášková prosím o odpověď na dvě otázky k LS:

1. Co je pro  malý evropský stát přínosného v tom, že  se vzdává práva  veta ?

2. Když LS zásadně  mění postavení států ( zejména  malých)  v unii, proč se  vyhýbají  její příznivci  referendu ?  A proč, jako  bytostná demokratka,  nežádáte  referendum Vy !?

Argument, že  je LS  nečitelná pro voliče neuznávám. To je  chyba (  nebo spíš  záměr ) autorů LS. Nikoliv voličů.

Mistr Jan Hus 29.3.2009 12:11

Hybaj ven Hybášková!

;-D;-D;-D

kajik 29.3.2009 11:58

Nečvm, nadčím se tu rozčljete? EU jejen krátká epizodka dějin. Bude li fungovat takjak funguje, nepřežije dalších patnáct let.

s.p. 29.3.2009 7:04

Naopak!

J.H. prevysuje cele panoptikum cechackovskych politikosu v cele s panem profesorem o mnoho trid!!

cb 29.3.2009 10:05

Re: Naopak!

Ano, JH je panoptikalejesi o mnoho trid, neco takoveho se musi dlouho hledat.

korabelníkovová 29.3.2009 16:50

Re: Naopak!

Na tebe škoda reagovat,imbecile(Y)

Svatopluk 29.3.2009 6:13

Co věta, to důvod Vás nevolit

chouan 29.3.2009 10:41

Re: Co věta, to důvod Vás nevolit

R^R^R^.

Ačkoli uvidíte, že snaživá JH se v Bruselu udrží jako placená zaměstnankyně (podržtaška) kohokoli. Třeba i marťana špydly.

Praha-Brusel 28.3.2009 15:10

Koukam,

ze je to tu jako na sjezdu xenofobnich machistuRv

Harpyje 28.3.2009 15:58

Re: Koukam,

A jeden chytřejší než druhý. Kam se na ně paní Hybášková hrabe! :-/

whocares 28.3.2009 23:46

Re: Koukam,

Zdravím, paní Hybášková...;-P

JanaB 29.3.2009 10:31

Re: Koukam,

Proč zrovna machistů? Vzhledem k mé DNA mohu být těžko nazvána jako "macho" a přitom tuhletu ženskou taky nemusím. S komentáři většiny zdejších "machů" naprosto souhlasím.

Pete Brich 28.3.2009 14:27

"Je to (Lisabonská smlouva) jistá obdoba německého zmocňovacího zákona z roku 1933, kdy se koncentrovala původní moc parlamentu do nedemokratického centra."

To sedí jak Jandák na hrnci.

Stejně tak jako prohlášení paní Hybáškové, že dělá práci, za kterou je placena. Dodejme, že dobře placena. A že by jí to mohlo scházet, o tom svědčí odkaz v závěru na své autoreview. Když vás nikdo nepochválí, musíte se pochválit sami. Doufám, že tato madame v EP končí.

PB

erakk 28.3.2009 13:50

M. Chazin: USA budou brzy čelit nové „velké depresi“

Chcete skutečně vědět, kde toto všechno směřuje? – Jak Amerika dosáhla tenhle „blahobyt“, který tady byl do roku 2008? – Prohráli USA v roce 1974 STUDENOU VÁLKU se Sovětským Svazem? – Krize bude trvat minimálně 10 let a 1/3 americké ekonomiky se „vypaří“. – Jak se sponzoruje „banket“: nekrytí dolaru zlatem od roku 1971 a roztočení „tiskařských strojů“. – Je Obama politický kamikadze, který si „vypije“ 35-ti leté EKONOMICKÉ hříchy Ameriky? – Budoucnost: Mnoho lidí v USA a Evropě bude žít z ruky do úst a auto se bude dát považovat za přepych.

Dejte si do googlu heslo: Chazin velká deprese; ruský ekonom židovského puvodu rozepisuje o těchto tématech.

Jenda 29.3.2009 14:52

Re: M. Chazin: USA budou brzy čelit nové „velké depresi“

V anglictine se tomu rika wishful thinking.

BývalýVoličODS 28.3.2009 13:28

postavit se eurohujerství Hybáškové

Ono milá eurosvazačko Hybášková je potřeba se spíš stavět na odpor eurohujerů, jako jste vy! Předat právo řídit a rozhodovat o této repepublice socialistickým centristům v Bruselu, kteří kromě svých prebend sledují už jenom zájmy velkých zemí - je sebevraždené.

Celá EU mi dnes už naprosto identoicky připomíná bývalou RVHP - včetně vnějších atributů, kdy na vládních budovách, vedle české vlaky vlají i tybolševicky rudé (pardon modré), jako symbol toho, kdo tady vládne! (Y)

Pamětník 2 28.3.2009 13:14

K rozhovoru s Nigelem Faragem

Jak jsem si všimnul,asi moc povinností nemáte,když stačíte ještě zveřejňovat své myšlenky.Nebo to patří mezi předvolební akce?Asi bude lepší,když se budete věnovat tomu,co se od Vás v EU očekává.Jinak nikomu nevymluvíte,že je to pro Vás dobrá trafika.

MR 28.3.2009 12:40

Evropský Sládek?

Protože nejuchá jako vy? Demokracie není žádný zázrak a všelék a zrovna v případě EU tedy dostává řádně na frak. Paní Hybášková, jestli si myslíte, že všichni jsou tak blbí a mají klapky na očích, tak Vám musím sdělit, že všichni ne. Vidíme a slyšíme  dnes a denně jednání "demokratů" z Evropského parlamentu a neděláme si iluze. Kdo nejde s námi jde proti nám už tady jednou bylo. Tyhle neomylné pravdy mají problém, že až se jednou provalí tak se zjistí, kolim, že to zase stálo lidských životů. Obávám se, že tam EU v dobré víře, směřuje.

Když slyším o větší efektivitě a vyšší rychlosti rozhodování, které usnadní smlouva z Lisabonu, tak to si opravdu dokážu představit ale určitě ne v pozitivním světle. Zajímalo by mne zda jste tu smlouvu Vy osobně celou četla a zda ji rozumíte?     

sam 28.3.2009 11:45

autorka

by mohla hrat bullshit bingo. Spousta kecu, pomluv, ale nedozvedel jsme se nic.

Nechapu jednu vec: podle platne evropske legislativy je neschvaleni LS jednoznacne jejim definitivnim koncem. Mohla by nam autorka prosim jako doplnek v ramci diskuse vyjasnit, na zaklade ceho je LS po jejim neschvalenim v irskem referendu opet ozivovana? Pokud dostanu na toto jasnou a konkretni odpoved, budu pani Hybaskove velice vdecny. Nicmene nepredpokladam, ze cte diskusni prispevky obycejneho plebsu pod svymi clanky, nebot dle me zkusenosti vetsina poslancu plodi podobne vylevy predevsim proto, aby jejich jmeno bylo videt a u volebniho listku lide volili to zname jmeno. Predpokladam, ze s blizicimi s evolbami do EP nas zacnou tito giganti ducha oblazovat s jeste vyssi frekvenci.

Malý Aston 28.3.2009 11:50

Re: autorka

Nemohla,jednak končí jako poslankyně za jednu pidistranu která již není a i když se děvčica snaží,nikdo ji již volit nebude. Má totiž prokázanou bruseliozu a ta se nedá léčit.:-D

s.p. 29.3.2009 8:20

maly podvrataku

Chces se vsadit ze JH nikdo volit nebude? Nebo si jen tak stekas komplexy ukrivdeneho stenete?;-P

sam 29.3.2009 18:23

reakce

No, doufejme ze ji volit nikdo fakt nebude. Zadnou dalsi gigantickou myslenkou nas uz neobstastnila jak jsem predpokladal, takze fakt jenom pise blbosti a diskusi pod clankem neresi :)

Niky 28.3.2009 10:12

Sovětský disident Vladimír Bukovský,

který byl v letech 1963-75 vězněn ve svém projevu v Bruselu mimo jiné řekl:EU je nový Sovětský svaz,Evropská komise je stejná jako Sovětské politbyro,nikým nevolená Evropská komise dává příkazy Evropskému parlamentu,který vše otrocky schvaluje jako nejvyšší sovět,EU je totalitní zrůda,která se chová jako Sovětský svaz,není divu,že EU je jedna ruka z Ruskem!!!Předevčírem řekla veřejně Angela Merkelová:EU zahájí konzultace z Ruskem o společné obrané a bezpečnostní politice,studená válka skončila před 20 lety,je čas na těsnou a intenzivní spolupráci!!!!!

Emil XX 28.3.2009 8:36

Až na to, že ČR je už dnes POKUTOVÁNA za to,

že do svého práva neimplantovala výmysly Bruselu, třeba antidiskriminační zákon, který Klaus vetoval a parlament se k němu zatím nevrátil....

O tom, že EU donutila Bulhary odstavit čtyři starší jaderné reaktory VVER 440/230 v Kozluduji čímž vyvolala energetickou krizi na celém Balkáně a Slováky odstavit dva stejné, leč modernizované jaderné reaktory v Jaslovských Bohunicích, což se podepsalo i na ceně elektřiny u nás nemluvě.

A.S. Pergill 28.3.2009 8:30

Názorná ukázka sociálfašistické demagogie:

EU není standardní demokratická instituce. EU parlament, volený dosti pochybným a ne zcela demokratickým způsobem (např. absence politických stran s celoevropskou působností), nemá pravomoci zastupitelského orgánu ve standardní demokracii (o řadě zásadních věcí nemůže rozhodovat vůbec - v zásadě asi o 2/3 rozpočtových položek, o řadě věcí může rozhodovat pouze neplnohodnotně - může buď schválit nebo zamítnout celý balík silně různorodých opatření, atd.).

EU nám pochopitelně mluví i do Trestního, Obchodního i Pracovního zákoníku, všechny musejí mít zakomponovanou řadu direktiv EU, vesměs naprosto nesmyslných či přímo škodících. Rozlišování mezi "zákony" a "direktivami" je demagogický nesmysl - důležité je, že (1) na jejich obsah máme vliv menší než malý (2) musíme je přijmout. Totéž se týká demagogického blábolu o tom, že je náš parlament zakomponuje do zákonů. Důležité je, že to pod hrozbou sankcí MUSÍME udělat. To, jestli se to napíše do nějakého zákona, nebo jestli to Klasu nechá vybubnovat na prvním hradním nádvoří, je z hlediska této povinnosti naprosto zanedbatelný detail. Daleko zajímavější je, že prakticky neexistuje žádná taková direktiva, která by přinášela cokoli pozitivního.

Emil XX 28.3.2009 8:39

Re: Názorná ukázka sociálfašistické demagogie:

Máte samozřejmě pravdu.

Nehledě na zatím "nenápadnou" snahu EU nanutit nám přijetí ilegálních imigrantů, které není schopna deportovat do zemí původu.

Princ Jasoň 28.3.2009 8:55

Re: Názorná ukázka sociálfašistické demagogie:

EU parlamen není volený zcela demokratickým způsobem - vy jste zase vynechal prášek.

Jarda 28.3.2009 8:04

O co jde autorce aneb "Entity se nemají zmnožovat více, než je nutné"

Tak praví Occamova břitva ústy Wikipedie; nebo také "pokud pro nějaký jev existuje vícero vysvětlení, je lépe upřednostňovat to nejméně komplikované".

Takže o co jde autorce? O koryto. Snad pouze blázen by to neviděl. Článek samotný je totiž zcela prázdný, obecné plácání atd. atd. Existuje totiž také orgán s rozhodující a nepřezkoumatelnou pravomocí, tzv. Evropská komise, jehož část pravděpodobně zešílela - jinak si neumím vysvětlit třeba zákaz žárovek.

Lisabonská smlouva je pro nás v dané podobě nevýhodná a pokud by měla být přijata, musí být revidována tak, aby nám skýtala jasné záruky našich národních zájmů, třeba vůže sudeťákům a jejich třeba zeleným pomahačům u nás. Doporučuji se do smlouvy orientačně podívat, aspoň na obsah - resp. na přílohy, třeba (str. 313):

"1. Listina nerozšiřuje možnost Soudního dvora Evropské unie ani jakéhokoliv soudu Polska či Spojeného království shledat, že právní a správní předpisy, zvyklosti nebo postupy Polska či Spojeného království nejsou v souladu se základními právy, svobodami nebo zásadami, které Listina potvrzuje.

2. Zejména, a aby se předešlo jakékoliv pochybnosti, nic v hlavě IV Listiny nezakládá soudně vymahatelná práva platná v Polsku či ve Spojeném království, pokud tato práva nejsou stanovena ve vnitrostátním právu Polska či Spojeného království."

whocares 28.3.2009 23:40

Re: O co jde autorce aneb "Entity se nemají zmnožovat více, než je nutné"

Zákaz žárovek svědčí naopak o zdravém pragmatismu v EUkomisi. Víte, jak ho ocení takové korporace jako např. Philips ?

Jinak ovšem souhlas. Pokud jsou všechny ostatní argumenty této paní stejně relevantní jako ten, že shodnost Evropské ústavy a LS je "osvětimská" lež, tak potěš koště...

Kolemjdoucí (J.Š,) 28.3.2009 7:29

Autorce: Pořád jen samá obecná tvrzení a žádné záruky

Myslím, že by bylo užitečnější, kdyby se paní Hybášková místo Farage věnovala konkrétním výhradám uvedeným např.v rozhovoru s J.Bobošíkovou z 23.3.2009

 http://neviditelnypes.lidovky.cz/rozhovor-v-pripade-prijeti-lisabonu-uvazujme-o-vystoupeni-z-eu-pwy-/p_politika.asp?c=A090322_104833_p_politika_wag

a kdyby se místo neustálého ujišťování, že se není čeho obávat, snažila spolu s ostaními europoslanci vyjednat v Bruselu písemné záruky, že se opravdu nestane nic z toho, před čím J.Bobošíková varuje. Všelijakých nezávazných slovních ujišťování už jsme v minulosti slyšeli až až. Např o tom, jak spor o Novu ve Stockholmu nemůžeme prohrát, nebo jak arbitráž s Nomurou máme v kapse (tvrdil tehdy jeden právníků zastupujících ČR! Jistě si své služby nechal skvěle zaplatit.) A jak jsme dopadli!

Takže, jak by řekl Kájínek, „Kecy nemaj cenu, ukázaná platí“. Eurooptimisté, ukažte, jaké záruky dovedete vyjednat, nebo mlčte.

Mimochodem, dodnes naše veřejnost není řádně seznámená s tajně vyjednanými přístupovými dohodami z let 2002-2003, na které se nedávno odvolával min.Gandalovič. Prý jsme si je sami schválili v referendu (!), tak si nemáme na co stěžovat. Je někdo schopen sem dát odkaz, kde se nachází písemné znění těch dohod?