24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub Roth 13.3.2009 15:29

Re: Vosáhlo,

Je hezké, jak se vozíte po chybě ve jméně. Pokud vám přijde, že Keller píše vtipně, je to jen vaše věc, nicméně svědčící o absenci smyslu pro humor u levicových entit. Pokud jde o Hanáka, o něm nebyla řeč.

Sunny 13.3.2009 15:29

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

8-o Proboha, nestrašte.... A myslíte, že dRath nařídí, aby si ten list kupovali i slepci? Mohla bych třeba simulovat šedý zákal (nebo zelený, to je fuk). No, jen aby to nebylo na křídovém papíře, ten navíc blbě hoří...

Öman 13.3.2009 15:28

Re: Vosáhlo,

Článek  je o něčem jiném. Nikoliv o volbě článku k přečtení ale o vnucované "povinnosti" ty Paroubkovy bláboly tisknout ;-P

Kylchap 13.3.2009 15:28

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Dostane-li se pes do kouta, začne kousat. Dostane-li se pravičák do kouta, začne obviňovat, že pane.

Öman 13.3.2009 15:25

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

A jéje! Názor v posledním odstavci zmíněného, užitečného idiota ;-D

yorik 13.3.2009 15:21

Re: Vosáhlo,

Pan Keller je tuším sociolog. Ale alespoň jméno by si mohl pan Vosáhlo ověřit, když už chce někoho jmenovitě dehonestovat.

Jakub Roth 13.3.2009 15:19

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Vy skutečně (ostatně jako obvykle) nechápete psané. Takže - ona "hraběcí rada" ;-D byla zjevná ironie, kterou jsem chtěl naznačit, že zatímco v Právu i MfD často publikující Paroubek povykuje, fakt, že některá média opačné názory (natožpak opravy ve smyslu tiskového zákona) naprosto ignorují, aniž by to entity vašeho typu nějak iritovalo.:-P

čtenář1 13.3.2009 15:02

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Nic jsi nepochopil, Ivánku, nic jsi nepochopil.

Kylchap 13.3.2009 15:02

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Ostatně - zkuste napsat např. liberální komentář do bolševických HaNo

Tak proč hýříte hraběcími radami? 

Kylchap 13.3.2009 14:52

Re: Vosáhlo,

Pane, mně se nejvíc líbí sloupky revolucionáře Jiřího Hanáka. Kdysi jsem, abych se pobavil, četl Steigerwalda. Ale on v poslední době už nepíše humorně, ale hloupě.

P.S. revolucionáře Kollera neznám, znám revolucionáře Kellera a ten píše velice vtipně. Kam se na něj hrabe Vosáhlo.

Jakub Roth 13.3.2009 14:34

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Proč bych to zkoušel? Píší a publikují tam jiní, kteří levicové názory mají. Například dost často Paroubek, Zaorálek a Sobotka. MfD se jen nechce jejich materiály tisknout v úplně každém případě. A o to jde.

Jakub Roth 13.3.2009 14:32

Re: Vosáhlo,

Ale vy to chápete, jen se vám to nechce napsat. Pokud to však opravdu nechápete (nevěřím), doporučuji jejich komentáře (a přidejte si k tomu ještě např. Hekrdlu) číst a trochu u nich myslet.

Sid 13.3.2009 14:32

Re: Vosáhlo,

Boha, o tom ten clanek ale vubec nebyl. Dostal jste se pres prvni dve vety k jadru pudla?

APLE 13.3.2009 14:24

Re: TOTO TISKNOUT CENTIMETROVY'MI PI'SMENY!!!

Tesat do kamene a umístnit před parlament

Modrá volička 13.3.2009 14:15

Přesně tak, my pravice jsme nebyla nikdy mocenská....

Kylchap 13.3.2009 14:13

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

A už jste zkoušel napsat levicový komentář do Modré fronty Dnes?

Kylchap 13.3.2009 14:11

Re: Vosáhlo,

Právo stejně nadále zůstane Ruďasem, protože redakční tým s Petrem Uhlem či Janem Kollerem svůj revolucionářský stín těžko překročí.

Tak tohle mám opravdu problém pochopit.

Jakub Roth 13.3.2009 14:11

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Ivane i vám, opakování matka moudrosti: privátní médium nejenže nemá, ale nesmí mít povinnost otisknout jakýkoliv cint kohokoliv. Právo na odpověď je legislativně dané a tohoto případu se to netýká. A nemá to nic společného s pravicovými novináři. Ostatně - zkuste napsat např. liberální komentář do bolševických HaNo.:-P

hela 13.3.2009 14:11

Re: Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Ivánku Ivánku, tato reakce je vám vlastní(Y)(Y)(Y)

hana 13.3.2009 14:09

náš"všemi milovaný" pan Paroubek

souhlas s článkem, levice bude vždy mocenská, ta už se nezmění,bylo to za našich dědů a pokračuje.Kéž by naše mládež toto pochopila, bylo by jim za čas lépe, pokud ne, budou strůjci svého štěstí.

Jakub Roth 13.3.2009 14:08

Re: Vosáhlo,

Jako obvykle máte problém s pochopením psaného textu. :-P

Ivan 13.3.2009 14:05

Vzhledem k tomu jací novináři referují o případu, nevěřím jim ani slovo.

Novináři jsou schopni jakékoliv špinavosti. Takže celý případ "Paroubek" si nejspíše pravicoví propagandisti vymysleli, jako už bezpočet jiných.

Fico na Slovensku trochu vyučil novináře, že je možné je pohnat k zodpovědnosti a to nejen za pomluvu. Je jasné, že pokud noviny o někom něco napíší, pak má mít dotyčný právo na zveřejnění svého stanoviska.  Každý názor má mít oponenturu.

Kylchap 13.3.2009 14:03

Vosáhlo,

když Vás něco nebaví, tak to nečtěte. Ale to byste nemohl prudit, že?

jiří šrámek 13.3.2009 13:53

TOTO TISKNOUT CENTIMETROVY'MI PI'SMENY!!!

Vážený pane!Toto tisknout a roznést po parlamentu!Přesvědčit někoho z poslanců,aby to přečetl v nějaké té parlamentní debatě!Kdo najde odvahu?

Eva D. 13.3.2009 13:43

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

R^R^:-/

Mephisto 13.3.2009 13:43

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

R^R^R^ tak to je přesný ;-(

Eva D. 13.3.2009 13:42

Autorovi díky!

R^Doporučuji dnešní politikon J. Šídla v HN.

Jakub Roth 13.3.2009 13:41

Re: Váš článek....

Sákryš, Kaluse? Klause, do pihele.;-D

Jakub Roth 13.3.2009 13:40

Re: Váš článek....

Omlouvám se, ale protože už mi to utíká ze stránky, odpovím Vám na dotaz ohledně Kaluse z 13:05 - Bohu žel ano, věnuji se soustavně profesné médiím od roku 89 a musím říci, že tu a tam (i když obvykle oprávněně) novináře nasrštvaně novináře adekvátně zařadil (byť vcelku s noblesou). Problém je v tom, že je ím obrátil proti sobě. Já říkám svým klientům jedno - nenasírejte zbytečně novináře, mají spoustu blbých vlastností, ale komunikujte s nimi tak, aby měli co nejmenší šanci vaše vyjádření překopat. Obvykle to jde, ale chce to snahu a pár znalostí mediální komunikace.

Jinak s Vašimi příspěvky naprostý souhlas.

Ron 13.3.2009 13:35

velmi pěkně

napsáno. Vystihuje podstatu věci úplně a podstatu povahy páně Paroubka přímo totalně!R^R^R^R^R^