18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

GLOSA: Správně i pozdě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
fg 26.2.2009 23:27

Re: existuje starý židovský vtip

líp to snad ani napsat nejde

ww 26.2.2009 22:31

Vládne nám tu lůza ?

Stánky novin plní poslední týden tak neskutečně absudrní téma, téma i této diskuze. Vážení, apeluji na Vaši inteligenci, vždyť je to tak jednoduché... 

Jura Jurax 26.2.2009 22:29

Re: Pan Verner neudrzi souvislou myslenku

Ale kuš - vrata navrhl docela dobrou věc ;-P a drát ve Středočeském kraji na rozhazování (cizích peněz, jak jinak) má ... :-/

Jura Jurax 26.2.2009 22:25

Re: mohli by se

Nerve, tak to je už po deváté za posledních pár dní, co s tímhle tady po různých diskuzích opruzujete, a furt je to blbina. Ten, kdo Vás naučil Ctrl-C a Ctrl-V, neudělal dobře ...

Bezpečná cesta do hospodářské krize je sbližování bohatých s chudými, najmě násilné. Zchudnou všichni. Ověřeno experimentem, jedenašedesáté výročí jehož počátku se včera připomnělo.

Jura Jurax 26.2.2009 22:21

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Přesně. R^R^R^

Jura Jurax 26.2.2009 22:19

Re: Neoprávněně pobírané sociální dávky je třeba odbrat

Hm, a slyšel jste někdy o právní pomoci "ex offo"?

ww 26.2.2009 22:18

Ale, ale

Vážení, celá diskuse je poměrně absurdní , stejně jako problém, kterého se týká. Stránky novin plní žabomyší války státní správy a samosprávy, tedy orgánů, které by měly dohlížet především na dodržování zákona. Každý sedlák i hazardní hráč ví, že dluhy se platí. Kdo to vidí jinak, musí "z kola ven". Jméno toho, kdo by měl odejít, to nechť si každý z Vás dosadí sám.

watabi 26.2.2009 21:21

Re: Člověče, tam nešlo o nějaké zapomenutí.

Vita........jenže proč to tak je? Protože se každý úředník bojí šlapat cikánům nějak víc na paty.....to až v poslední době se začíná trochu vítr obracet;-P

watabi 26.2.2009 21:15

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Ne, vážený pane. Slušný dlužník se nejdříve snaží domluvit se svým věřitelem. A to je kapánek rozdíl, račte prominout. Nenormální je, když někdo dluží a dělá mrtvého brouka.

watabi 26.2.2009 21:13

No.........

Tak tentokrát lze jen souhlasit (s malinkými výhradami...)

pra 26.2.2009 18:06

Re: Dokonce bych řekl, že pouhé mhouření očí nad "nepřizpůsobivým" chováním

Však pan Verner to sám připomíná. Už se v Janově své příležitosti chopila ultralevicová Dělnická strana, která stejně jako Rath obdivuje socialistu Hitlera.

Stredocech 26.2.2009 18:04

Re: Mimochodem tak jak to popisujete bylo za komunistů Re: Kdybych měl tu moc,

To je úplně jednoduché. Nikdo nikomu ty dávky nevnucuje, kdo je chce, ať se řídí pravidly. Ti sportovci také to kalorné nemuseli přijmout.

Když chce někdo peníze od zaměstnavatele, též se musí všelijak omezovat, např. chodit do práce včas (také třeba přes celé město), odvést úrčirý výkon atd. atd.

pra 26.2.2009 17:53

Neoprávněně pobírané sociální dávky je třeba odbrat

Dočetl jsem se, že za některé příjemce sociálních dávek, kteří mají vůči městu dluhy, přebírají s plnou mocí dávky právníci. Domnívám se, že v tomto případě by mělo být okamžitě zahájeno řízení o zrušení nároku na tyto dávky. Příjemce, který má finanční prostředky na právní úkony poskytované právníkem, je jistě dostatečně solventní, aby dávky nepotřeboval.   

lesov 26.2.2009 17:45

Kdo že to zaplatí ty dluhy?!

Tady se píše, že nepřizpůsobíví a nepaltiči zaplatí nějaké dluhy formou exekuce "jejich" dávek.

No, já myslím, že to nejsou jejich peníze ale těch, co pracujou a platí daně, co?! :-/

Petr Benes 26.2.2009 17:22

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Slusny clovek se nejdrive snazi s dluznikem domluvit, to je snad normalni, ne?

slovan 26.2.2009 14:11

Re: Pan Verner neudrzi souvislou myslenku

Nerozcilujte se, vsimnete si nac doopravdy reaguju......, ta diskuse je trochu neprehledna.

Pan Verner pise, ze radnice nedelala nic, a pak pise ze jen rozesilala upominky. Ja upominku povazuju za korektni zpusob upozorneni, pan Verner a nekteri zde ne. Ti co nepovazuji zpusob kterym jedna radnice za nekorektni(nedostatecny) by meli napsat jak by to resili oni a byl bych rad, kdyby to mohli podlozit citaci zakonu a podlozit realnymi terminy reseni. Kritizovat jednani druhych je totiz o hodne jednodussi nez jednat sam. Ja jednani radnice povazuju za solidni a zakonne. Od pana Vernera, ktery napsal ze radnice si to nechala prerust pres hlavu, bych ocekaval, ze napise, jake zkusenosti ma on, kolik dluhu vymohl a za jaky cas, jinak je jen obycejny novinarsky tlachal.

vita 26.2.2009 14:05

Člověče, tam nešlo o nějaké zapomenutí.

Na zapomenutí se reaguje upomínkou, druhou upomínkou, napaří se penále...

Pořád je malér v začátcích a dá se řešit. Když je malér furt malý - ale obvyklé prostředky jak vidno nestačí - tak zfendovat. Je rozdíl zfendovat na úhradu dluhu za 10 tisíc a něco jiného 100 tisíc. A milión z nich nedostanete ani náhodou.

Jenmže u nás se problém nechá narůst do obludných rozměrů - a pak se hádáme, jak ho řešit. No, nejen u nás - Francouzi si vypěstovali rodiny, kde už ani dědeček si nepamatuje, kdy žil jinak než z dávek.

vita 26.2.2009 13:58

Kocáb se zapletl sám.

A zcela zbytečně - tedy pokud nejde o "prachy, jenom prachy nečekají/ jen po nich sáhneš/ a už tě mají!" - jak si za socíku dělal prču ze Soukupa, který si dovolil odejít z Výběru ke Gottovi.

Nacpal se do vlády na podivné funkci - jeho věc.

KK 26.2.2009 13:58

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Nemělo nabízet řešení, ale postihovat již při malých dluzích. Tak to ostatně naznačuje autor.

gerontusinza 26.2.2009 13:51

Mimochodem tak jak to popisujete bylo za komunistů Re: Kdybych měl tu moc,

poskytováno kalorné špičkovým sportovcům kteří se museli v rámci tríningu stravovat v určených jídelnách..... třeba i jezdit přes celou Prahu.... zajímavá myšlenka a le pan Kocáb se asi zeptá CO LIDSKÁ PRÁVA?;-D

gerontusinza 26.2.2009 13:47

souhlas

R^R^

alimo 26.2.2009 11:33

Re: Pan Verner neudrzi souvislou myslenku

Četl jste vůbec ten článek, nebo se jen zbytečně rozčilujete??

Nikdo nemluví ani v Chomutově, ani v článku o jednom nezaplacení. A pokud se nepletu, při těch exekucích nešlo o dluhy spojené s nájemným, ale o dluhy z nezaplacených pokut apod. Takže kdyby nedělali bo/rdel, nekradli a pod. nevím za co konkétně ty pokuty byly, tak by po nich nikdo nic nevymáhal. Jenže to znám- a jak moc dobře - pokutu mi klidně dejte, já jsem na dávkách, na mě nic nevymůžete- čili - já můžu všechno, co vy ne, protože vy chodíte do práce a tudíž exekuce na plat  by bylaprovní na řadě.A vůbec, co já se rozčiluju....:-)

Josef 26.2.2009 11:22

Re: mohli by se

Samozřejmě že článek nečetli, podívali se jen na jméno autora. Lidem tohoto typu se po zjištění jména Křečka, Vernera nebo Jelínka okamžitě zatemní v hlavě a nejsou pak již schopni vyprodukovat nic jiného než urážky nebo nesmysly.

dhimmi 26.2.2009 11:06

Článek přítele VERNERA

na první pohled vypadá ,že ho trápí "nepřízpůsobiví" spoluobčané neplatící nájem a obtěžující ty "přizpusobivé",to by ale nebyl ten správný VERNER,kdyby tam hned nenápadně nezapletl toho "podivného" KOCÁBA,který jen co nastoupil,už náš lid rozčílil.

Petr Benes 26.2.2009 10:57

Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

kdyz dluhy nebyly tak velke. Ale s nekterymi lidmi se po dobrem zkratka nic nesvede.

slovan 26.2.2009 10:43

Re: Pan Verner neudrzi souvislou myslenku

Myslite tedy ,souhlasne s panem Vernerem, ze po jednom nezaplaceni se ma ihned provest exekuce. Obcas se mi stane , ze bud zapomenu, nebo nedostanu dorucenou slozenku, pote co dostanu upozorneni nebo opakovanou vyzvu tak okamzite platim. Nemyslite, ze tim, ze jednou nekdo opomene platit a je rom,tak poslat na nej ihned exekutora by bylo diskrimihujici? Co vite o postupu pri vymahani pohledavek ?

Niky 26.2.2009 9:56

A kdo to má lehké,

soudruhu Vernere,možná,tak gauner a blb Kocáb,nebo vy.

nerv 26.2.2009 9:46

Re: mohli by se

Zkušenost ze světa.

Bezpečná cesta do hospodářské krize:

rozevírání nůžek mezi bohatými a chudými.

Někdy to končí válkou.

JK 26.2.2009 9:42

Re: mohli by se

Četli to nebo jen reagujou na jméno autora?

Ludva 26.2.2009 9:02

Re: existuje starý židovský vtip

Ten "jejich ministr" se podílel na obrání spousty lidí o více peněz než činí dávky v Janově. Asi proto má pochopení k nesplácení dluhů.