19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ypsilon 15.2.2009 16:35

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

Co JÁ bych chtěl není rozhodující, rozhodující je co dovolí stav ekonomiky. A ta je na cestě do kopru. pokud jsi si nevšiml..:-/

bebe 15.2.2009 23:12

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

ořezat českou supersolidaritu. V současné době je spoluúčast na léčení v ČT 10%- nejnižší v EU a na 1 občana na rok jde na léčení asi 750 Euro( 200 Mld Kč celkem). V tom Německu je do 25% spoluúřast a 3000 Euro na občana na rok. Otázka- Jak JE MOŽNÉ, ŽE MÁME  STEJNOU KVALITU ZA 4X MÉNĚ PĚNĚZ A S NEJNIŽŠÍ SPOLUÚČASTÍ ???

Ropák 15.2.2009 10:39

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

Sociální stát bude zachován,ale socialistický se pořád nedaří zničit.Leze mi na nervy,že k nám jezdí ze západní Evropy k zubaři,a naši lidé brečí a nechtějí platit 30Kč.

Ypsilon 15.2.2009 11:18

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

A co je u nás dneska hrazeno pojišťovnou u zubaře? V podstatě vytržení zubu a amalgamová plomba. Korunku jsem si nedávno platil celou a nebyla keramická. Už dneska jsou tu lidi, pro které je taková korunka docela drahá záležitost. Západoevropané sem jezdí, protože cena práce zubaře je tady nižší než u nich. Ceny materiálů jsou  srovnatelné. Stejně jako jako je tady levnější víceméně každá "práce "  Co je na tom divného? Já nikterak nebrečím, že mám platit 30Kč. Jen konstatuji, že těch 30 Kč je začátek a pokračování bude veelmi rychlé. Myslím, že je to realistický pohled Nechápu co Vás popouzí.

Trefil 15.2.2009 10:40

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

Ty jsi opravdu "TVRDÝ Ý".

Ypsilon 15.2.2009 11:29

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

Nick máte správný, argument netrefíte, jen výřik

Starý J. 15.2.2009 10:53

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

Souhlas! Dnešní náklady na zdravotní péči, vyšetření a léky si nedovede představit ten, kdo má to štěstí, že tuto nákladnou péči nepotřebuje, nebo hlupák, kterého to nezajímá a po Paroubkovi a Rathovi opakuje neuvěřitelně demagogickou lež, že zdravotní péče je "bezplatná" (Zřejmě nějak neberou v potaz, že již velmi dávno se u zubaře platí téměř vše a dávno jsou vysoké doplatky na léky, které mimochodem nejvíce "vyskočily" právě za ministrování Ratha). Zdravotní péče je dražší a dražší a všichni se dožadují "péče podle posledních znalostí lékařské vědy" (což se nejvíce omílalo v souvislosti s úvahami o stanovení "standardu").

A největší nesmysl tvrdí ti, co povídají něco o tom, že "si celý život platili a teď mají nárok"! U nás je "průběžné" placení zdravotní péče, peníze mizí, hned, jak se vyberou (stejně jako u důchodů). Každý může jen doufat, že až bude potřebovat, bude dost těch, co zaplatí zdravotní péči, nebo důchod,  jemu. A navíc, to co kdysi odvedl do zdravotnictví z platu necelé 2 tisíce, by mu dnes stačilo na ten paralen a možná i opodeldok!

Náklady dále porostou, protože znalostí o možnostech mediciny  rychle přibývá (stejně jako u jiných vědních oborů ), stejně rychle se vyvíjí i zdravotní technika. A někdo ty nároky občanů musí zaplatit. Je neuvěřitelně nezodpovědné a populistické ujišťování sociálních demokratů, že stačí jen "navalit" vysoké daně na tu odpornou "bohatou třídu" a máme se jako v RaJi! Těch zase tolik není! Odnese to "střední, ale i nižší  třída" zvýšenými odvody na zdravotní pojištění, které nikoho  za vlády ČSSD neminou! (Tak, jako přes hesla o ZASTAVENÍ ZDRAŽOV8NÍ na př. v Brně okamžitě odhlasovala ČSSD zdražení městské dopravy o více jako polovinu)! Bohužel ZDROJE nerostou na stromech a DLUHY SE PLATÍ!

AndyO 15.2.2009 10:54

Re: Poplatky jsou jenom jednou z nepříjemných nutností, které nás čekají

pokud se nebude naše starší generace dožívat na západě obvyklého  věku, aniž by snahou o co nejdelší život zatížila, případně znemožnila rozvoj generace nové, není důvod si myslet, že máme coby země nezápadní nárok na stejné výhody, jaké plynou lidem ve státech "západních".

Prostě- smiřme se s tím, že na "západě" nejsme a z těch na "východě" jsme na tom ještě nejlépe...a že země plná perfektně obstaraných pětaosmdesátníků, která nemá ani na čisté školy s pomůckami pro každého žáka je země nemocná...a léčba bude krutá.

Z 15.2.2009 3:37

Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

Paní Jílková z ČT1 se zase ve čtvrtek 12.2.2009 vyznamenala ve své každotýdenní exhibici Máte slovo, když se „diskutovalo“ o zdravotních poplatcích. Tento pořad by se mohl klidně jmenovat – „Držte všichni hubu, tady vás budu přeřvávat já Jílková“. Paní Jílkové se moc nedařil 12.2.2009 její záměr, aby tam přítomný MUDr. Rath stál proti všem jako na „hanbě“. Jílková dovolila mluvit, resp. okřikovat jen těm diskutérům, kteří se propůjčili k okřikování Ratha. Stačilo, aby se Rath jen nadechl a chtěl mluvit a zbylí propoplatkoví diskutéři se na něj sesypali jako sršni ke spokojenosti Jílkové. Celý pořad Máte slovo byl jako vždy opět velmi komický. Na tyto kabarety paní Jílkové Máte slovo se vždycky moc těším a sleduji je s velkým pobavením. Kam se hrabe Bohdalová s Dvořákem, Šíp nebo Svěrák. Paní Jílková se navíc obléká do nepřehlédnutelných oděvních kreací, asi z vlastních návrhů, s nevšedním celkovým dozdobením a už pro tento „estetický“ zážitek z paní Jílkové stojí zato si pustit pořad ČT1 Máte slovo.

Pro Českou televizi jsou asi potřebné „osobnosti“ jako je „novinářka“ Jílková k masírování a snaze o devastaci veřejného mínění v ČR. Paní Jílková je nanejvýš vhodným „kreativním“ individuem pro tyto televizní veřejnoprávně-masírovací cíle. Celkovým pohledem na obrazovku ČT vidíme, že ČT se skládá již pouze z těchto prorežimních „kreativců“. Další takový tvořil je např. Václav Moravec, taky velmi komický. Srandovní je Václav Moravec vždycky v začátku nedělního pořadu Otázky Václava Moravce. Má vždycky rádobyležérně ruku v kapse a hraje kapesní kulečník. Tyto Moravcovy úvody miluju a těší se na ně vždycky celá naše rodina. Jenom pak litujeme všechny přítomné diskutéry napříč politickým spektrem, kteří si s ním podávají ruku.

jirka.s. 15.2.2009 10:18

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

" Otázky Václava Moravce. Má vždycky rádobyležérně ruku v kapse a hraje kapesní kulečník. Tyto Moravcovy úvody miluju a těší se na ně vždycky celá naše rodina."

A já si to hned myslel, že musíš pocházet z nějakého zvrhlého prostředí! ;-P

BTW: Docela by mne zajímalo, kdože to tady (http://www.cssdprotivam.cz/dr-rath-utekl-z-rozhovoru.html ) vlastně řve !!!

Chacha 15.2.2009 10:25

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

 Jediná směšná osoba byl Ratlík a tento jako jediný tam stál ne na hanbě ale přímo jako tele, krásný pohled, jak neměl co říct a vypadal jako pika.;-D;-D

Starý J. 15.2.2009 11:07

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

Vůbec neobdivuji ani Jílkovou, ani Moravce. Ale Vaše snaha a hlavně způsob, jakým se snažíte je dehonestovat (Jílkové "oděvní kreace" a Moravcův "kulečník"), svědčí o tom, že argumentačně jste naprosto zmatený a násilný. Když se nedostává skutečných argumentů, nastupuje zástupné pokusy o zesměšnění. Zřejmě Vám došlo, že DRath se ocitl, díky svým názorům a chování, v úzkých. Takže za to mohou (stejně jako si myslí s.Paroubek) média - tisk, televize a vůbec "všichni jsou proti nám" a "nikdo nás nemá rád"!

Nebylo by lepší se zamyslet, proč tomu asi tak je? Zda si za to nemůže dotyčný sám?

Ypsilon 15.2.2009 11:55

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

Jílková jen přemístila "Kotel" z Novy v jiném balení na ČT1. Víc to nemá smysl komentovat, účelem bulváru je každého pozvaného hosta znemožnit, aby se "lid" bavil..

Ratha silně nemusím, je to "huba plechová" a koleduje si. Ale o tom, že se na něj momentálně koná cílený mediální hon, nepochybuji. Stejně tak o tom, že média (soukromá) jsou spíše "modrá" a podle toho se chovají.

jirka.s. 15.2.2009 16:18

Re: "Stejně tak o tom, že média (soukromá) jsou spíše "modrá" a podle toho se chovají. "

A co se takhle zamyslet nad tím, že ta média jsou údajně  "modrá" ? Byl by snad problém, aby si Bufo bufo pořídil podobný tisk jako jsou třeba Ha/ló noviny ? Prachy na to přece má, Atnerovi dluží už miliardy!!!;-)

Virus 15.2.2009 17:41

Re: "Stejně tak o tom, že média (soukromá) jsou spíše "modrá" a podle toho se chovají. "

Podle téhle myšlenkové konstrukce  ovšem nechápu jak Topolánek s hypotékou na byt  zvládnul skoupit MfD a další ;-)

Ypsilon 15.2.2009 17:43

omluva

Nicky nekradu, jen jsem kecal na jednom blogu a nepřehodil si nick na zde užívaný

Starý J. 15.2.2009 17:43

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

Proč myslíte, že jde o "mediálně cílený hon"? Co když ta kritika Rathových kousků je naprosto oprávněná? To Vás ještě nenapadlo? Už opravdu neexistuje médium, které by ho chválilo, ale zřejmě ne proto, že jde o "hon", ale proto, že za způsob, jakým doslova "exceluje"  (v negativním smyslu) ve středočeském kraji a ve sněmovně, si nic jiného nezaslouží!

Starý J. 15.2.2009 17:46

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

P.S. Vždyť Paroubek naříká, že "už i ta levicová média......." Tím dříve by se měl zamyslet, zda je všechno v pořádku! Zřejmě není za co chválit, spíše naopak!

Ypsilon 15.2.2009 18:56

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

Svůj názor na Ratha jsem snad napsal dost jasně a kritizovat je co. Jenže on v současnosti  "neexceluje" sám. Kritizovat je co i na straně vládní garnitury, a media kritizují.  Rozhodně ale ne kampaňovitě.  Ovšem  ať nakouknete kam nakouknete, odevšad na Vás vykoukne nějaký článek o Rathovi  nebo karikatura (Paroubek pochopitelně neschází). Abych už se bál kouknot do ledničky ..... (parafráze na starý vtip z dob totáče). Podobný pocit jsem měl u honu na Čunka. A to jsem Čunka veelmi nemusel.

Liška 15.2.2009 11:46

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

Občane, máte pravdu především v tom, že dílko paní Jílkové je skutečně k smíchu, témata , které v pořadu nastoluje, jsou tak složitá, že za tak krátký čas, který je pořadu vymezen, nemůže nic osvětlit , jen snad poukázat jen na to, že existuje. Figurky, které do pořadu p. Jílková zve, stojí za to vidět a slyšet, už jen to svědčí o úrovni pořadu a moderátorka to umocní svou inteligencí. Přeji další zábavné pokoukání!

jeff 15.2.2009 13:19

Re: Paní Michaela Jílková z ČT je komické stvoření. Pořádá srandovní televizní kabaret s názvem Máte slovo

nechtěl byste takové programy režírovat třeba s Tvrdíkem. Talentů není nikdey dost.

StandaT 14.2.2009 21:12

Sorry

Sorry, ale Kubek se na cestu váženého lékaře nevrátí, i kdyby ušel tisíce kroků. Jednou lokaj, do smrti lokaj.

Klaudius 14.2.2009 22:14

Re: Sorry

Kubek ve svém vyjádření dvakrát odsoudil asociální poplatky ministra Julínka(placení dětských a seniorských pacientů), pochválil novou verzi poplatků, ale zároveň požadoval vyrovnání ztrát dětským lékařům, které utrpěli po zrušení asociální Julínkovy reformy.

Jarmila 14.2.2009 17:42

Rath a jeho příznivci se vzdalují realitě

Proč pan dr. Rath, který vystudoval zdarma za daně ostatních medicinu, raději neléčí prý mu to docela šlo na rozdíl od politiky. Podařilo se mu rozeštvat pacienty, lékárníky i politiky.;-O;-O;-O

Na současném bordelu ve vybírání poplatků má lví podíl, přesto, že původní návrh na jejich vybírání byl z jeho hlavy, ještě když byl předsedou LOK, kdy prohlásil, že stávka lékařů, kterou v té době organizoval, musí pacienty bolet. Tehdy mu na nich nezáleželo, dnes se za ně údajně rve.

Celý ten cirkus byl z jeho hlavy.

jirka.s. 15.2.2009 10:21

Re: " ...raději neléčí prý mu to docela šlo na rozdíl od politiky."

No, víte, Jarmilo, já bych zase na nějaké fámy moc nedal ! Osobně bych si od dRáta nenechal přilepit ani náplast! ;-(

vlasta 15.2.2009 11:12

Re: " ...raději neléčí prý mu to docela šlo na rozdíl od politiky."

R^. Jako laik nejsem s to posoudit kvality lékaře, proto se při výběru musím řídit těmi kritérii, které posoudit mohu. Při vší úctě by dr. Rath tedy nikdy nemohl být moje volba.

jirka.s. 15.2.2009 16:23

Re: " ...raději neléčí prý mu to docela šlo na rozdíl od politiky."

"Při vší úctě ...."   8-o8-o8-o

janoryna 14.2.2009 16:02

příjmy pojišťoven zkrátilo především to,

že stát v rámci reformy platí míň na státní pojištěnce (důchodce, nezaměstnané atd.). výpadek právě měly nahradit ty poplatky. v tom je problém...

AndyO 14.2.2009 16:18

Re: příjmy pojišťoven zkrátilo především to,

nikoliv stát platí. Daňoví poplatníci platí míň...

Nesvádějte to na reformu, neboť platby se stále zvyšují, nejsou nižší.

janoryna 14.2.2009 16:41

Re: příjmy pojišťoven zkrátilo především to,

čím se zvyšují a neříkejte, že pravicová vláda zvýšila zdravotní daň ? a stát začal méně peněz daňových poplatníků dávat nastátní pojištěnce (důchodce, nezaměstnané atd.) andy, spokojenej ?