24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hufv 9.2.2009 10:15

Re: Nehájím, konstatuju

K chybám:

ad 1) ochrana obsahu - v hdmi je již zabudovaná. Pokud používáte scart, můžete bez problémů analog nahrávat - cokoliv.

ad 2) Časovač - není záležitost setopboxu, ale vlastního nahrávacího zařízení. Musíte jen nechat STB naladěný a puštěný. Je to určité omezení, ale nahrávat jde. Osobně jsem nahrávání čehokoliv už zavrhl, TV estrády a zprávy za to nestojí a filmy je jednodušší získat v lepší kvalitě jinak (dnes už i seriály).

ad 3) - nevím, papírové nabídky nepoužívám, to co je na internetu v podstatě sedí. ad 4) - tady naprostý souhlas

ad 5) - to nevím, ale je to linux a je možné si tam nahrát firmware jiný (já to ale nedělal - ovšem na webu při troše hledání toho je dost). Ale má výhodu mpeg4 (h264), takže umí HD a to jak z TV (720p, full bitrate), tak i ze vzduchu (opět 720p, ale bitrate je ořezaný).

glos 9.2.2009 18:29

Re: Nehájím, konstatuju

Dovolím si opět nesouhlasit. Časovač, aby bylo lze časově nahrávat, musí být zejména součástí funkcí set-top-boxu. Jinak s Vámi nechci polemizovat, jen jsem zděloval, že na oné skutečnosti poskytovatel neráčil upozornit.

hufv 9.2.2009 9:57

Re: Nehájím, konstatuju

Mám TV od O2 už rok a půl. Pixelování obrazu, nebo jeho rozpad, jsem řešil tak dlouho, až se nyní nevyskytuje vůbec. Pokud to obraz udělal 3x za večer, tak sice se dá říct, že to bylo výjmečně, ale přesto jsem to řešil a nyní už je obraz bez chyb - trvale. Znamenalo to výměnu párů kvůli souběhu, změnu firmware v modemu a také (což trvalo nejdéle) odstranění závady přímo na ústředně. Ladil jsem to cca 4 měsíce.

lojza suchanek 9.2.2009 7:53

Pro autorku

Pro vsechny,co jednaji s O2 ci jinyma operatorama po telefonu ->

Ono je to vsechno malicko jinak.Jde o to,ze ty lidi na tom telefonu NEJSOU zadni zamestnanci O2.Sam jsem jeden kratky cas delal pro O2 brigadu jako operator,a bylo to tak,ze si O2 najalo externi callcentrum,nebo i vice,a ti to za ne vyrizuji.Mozna ne 100% hovoru,ale vetsinu ano.Takze skutecne je velmi pravdepodobne,ze se dovolavate nekam do externiho call centra,kde ti chudaci pri nejlepsi vuli nemuzou delat nic jineho,nez O2 po stopadesate vase pripominky posilat mailem,ktere stejne nikdo necte...A kdyz cte,tak neni zadna zpetna kontrola,jestli s tim neco delaj -proc taky,proc by O2 melo neco sdelovat callcentru...Take absolutne neni mozne,aby 1 vec resil stejny clovek,ty hovory tem operatorum padaj zcela nahodne a obvykle ani neni mozne je prepojovat dale...

Tim,ze operatora budete neprijemni,si nicemu nepomuzete a jeste k tomu to odnese clovek,ktery O2 nesnasi nejspise jeste mnohem vice nez vy.Protoze je vsak hovor nahravany,tak vam to nemuze rict:-)

jb 9.2.2009 9:14

Re: Pro autorku

To je sice fakt, a takhle to funguje úplně ve všech velkých společnostech, ale občas se stane, že vás situace vytočí do té míry, že si zanadáváte. A komu jinému? Už se mi to párkrát stalo a vždycky jsem před výbuchem žádal o kontakt na odpovědnou osobu. Nikdy jsem samozřejmě žádný kontakt nedostal. Ale když to budou chtít všichni, tak se třeba dočkáme zlepšení. A jinak - kdybych šel dělat do callcentra, počítal bych s tím, že budu hasit i požáry, za které nemohu. Protože to nesnesu, nedělám tam.

Zofka 9.2.2009 20:11

Re: Pro autorku

To když já jsem onehdá soptila na operátorku, tedy ne nadávala, ale přesto pronášela věty typu "To nemůžete myslet vážně", a posléze si řekla o kontakt na nadřízeného, tak se stal zázrak, a po asi 10 či 20 sekundovém čekání na telefonu za zvuků hudby se náhle můj požadavek přemístil z kategorie nesplnitelný do kategorie možný, a náhle z doby dodání týden byly 3 hodiny :-D.

Nu což, občas se zadaří ;-)

clay 9.2.2009 7:39

Minulý rok jsem u nich taky nějaké služby objednal

nic se nedělo až na to, že mi tři měsíce inkasovali peníze za neposkytované služby...nedodali absolutně nic...tak jsem vše zrušil

DDD 9.2.2009 7:30

Odva Vám nelže.

Mohla jste si OBJEDNAT? Mohla. Byla vaše objednávka posouzena? Byla. Negativně ale byla. :-P 

LJG 9.2.2009 9:35

Re: Odva Vám nelže.

Aha! ;-D

Anka 9.2.2009 9:44

Re: Odva Vám nelže.

Jistě, když ale oni tu objednávku neposoudili nijak:-) A uznejte, že když Vám tak krásně hrají na housle - vizte: "Udělejte si z obýváku kinosál! S digitální televizí O2 TV máte 60

kanálů s filmy, dokumenty i zpravodajstvím v digitální kvalitě obrazu i

zvuku. Pohodlně se posaďte a užijte si komfort spousty příjemných

funkcí.", člověk neodolá té představě. Ve světle toho, co s touto prapodivnou firmou zažívám, mne už ani nebere, že nám "ke kilu svíčkové přihodí Tři mušketýry, jen to fikne", protože si nelze objednat programy, které se zamlouvají nám, ale ty, o kterých si Telefónica myslí, že se nám mají líbit.

mikrob 9.2.2009 7:28

SPT/Český Telecom/O2

několikrát se přejmenovali tak jako Cikáni na Romy a porád je to stejná verbež

Agent 9.2.2009 10:00

Re: SPT/Český Telecom/O2

Neurazet Eurotel !!!!!! Nebo budes muset navstivit zubare (jak rika dr.drath).;-D

sKoba 9.2.2009 6:30

Copak se SPT/Český Telecom/O2 choval někdy jinak?

Kdo by šel do smlouvy s tak tradičně pochybným partnerem? :-P

Ladislav N 9.2.2009 2:49

Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

Je přece jasné, že po telefonních linkách, kde ještě donedávna O2 limitoval stahovaná data na internetovém připojení, nemůže najednou fungovat kvalitní televize, byť najednou budete moci přenášet pouze jediný TV kanál, ne jako u kabelovky všechny současně. Datové toky na TV digi  signálu (přenosu) se sice dají snížit tuhou kompresí dat, ale kdo by se chtěl koukat na obraz poskládaný ze čtverečků? ;-P

Mně zase tenhle vypečený kyslík zablokoval mobilní karty "v šuplíku" předplacené řádově na 1000,- Kč a když jsem je chtěl oživit zaplacením dalších 200, tak mi při reklamaci odpověděl operátor, že už to nejde a že mi peníze nevrátí. Je to banda zlodějská jako Český telecom a je lepší si s nimi vůbec nezačínat.Rv

René 9.2.2009 7:12

Re: Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

á, je tady pan odborník Ladislav N. 

Mám služby od NETBOXU. Po telefonní lince ( dva páry vodičů ) mě jde do bytu telefon, internet ( rychlost přes 12 M ) a televize s 49 programy.  Výborná kvalita. R^

Předplacenou kartu musíte po 6 měsících dobít , ať už tám máte korun kolik chcete. Neustále tady poučujete lidi, aby četli smlouvy a dáváte nám  knížecí rady a hle, sám jste analfabet. Proč by měl operátor doplácet na vaši hloupost ?

clay 9.2.2009 7:35

Re: Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

tedy fakt netuším, čemu vy říkáte výborná kvalita...

a že by se neprovolaná karta musela každých půl roku dobýt, slyším taky poprvé. Pokud je to pravda, tak je to jen další kreténismus v paletě...ten vy ale evidentně rád

Pablo_CZ 9.2.2009 10:22

Re: Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

No vidis, a ted si predstav, jaky kreteni jsou treba v japonsku, kde ti po dvou mesicich ten kredit vymazou, kdyz ho neprovolas! ;-)

Martin 9.2.2009 9:53

Re: Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

Netbox neposkytuje služby přes ADSL, ale přes ETTx, pane odborníku.

Ladislav N :-))) 9.2.2009 13:41

Re: René IP: 83.240.52.xxx

Áááá, pán je odborník a plete si datovou síť Netboxu s přenosovou rychlostí (uvnitř sítě v řádu 100 Mbit/s) s telefonními dráty bývalého SPT / Českého telecomu. Tak jo. Já mám taky Netbox, představte si....  ale ne na televizi. ;-P

René 9.2.2009 19:27

Re: René IP: 83.240.52.xxx

Jenom tvrdím, že mě jde do bytu jedno UTPčko  a  fungují mě všechny 3 služby  k mé plné spokojenosti.  Je mě úplně jedno, co se děje před dveřmy mého bytu. Předtím jsem měl UPC a platil jsem 900,- za telefon a za pomalej internet.   Teď platím 560,- .

Stredocech 9.2.2009 9:32

Ty telefonní linky jistě nejsou žádný zázrak, ale limitující jsou až ty

další kabely, kterými jsou propojeny ústředny. Kvalita obrazu není valná, ale v tom smyslu, že jsou tam časté poruchy.

Já mám jinou zkušenost, mě tam nešel nastavit ten ADSL. Nakonec přišel technik do bytu, provizorně to připojil na své heslo, to ale přestalo po čase fungovat. Tak jsem zavolal opět, asi po šesté, na 800123456 ale pozor, nic jsem nemačkal, ono Vás to nakonec přepne na živého operátora. Nakonec se mě slečna  operátorka zeptala na heslo, zadané v připojení. A  ukázalo se, že mě je poslali špatné a ten technik, který je z mailu pro jistotu kopíroval to nevěděl. Po zadání správného hesla to fungovalo.

hufv 9.2.2009 9:43

Re: Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

ale může.

Taky nemám O2 moc v lásce, ale mám od nich ADSL i TV. Taky jsem měl problém se současným přenosem TV a internetu, ale jen do chvíle, než jsem vyměnil modem a nechal na pokoji jejich konfiguraci. Mají ji už vychytanou a jakýkoliv pokus měnit QoS nebo filtry na routeru skutečně vedl k problémům.

Pokud máte slušnou TV s vysokým rozlišením, pak jiná možnost než IPTV většinou není (lidí, kteří mohou mít 802 nebo optiku moc není (myslím, že to jen v pár městech na severní Moravě).

Standardní UPC nebo i satelit - Digi TV mají tak malý bitrate, že se na slušné TV na to nedá dívat. UPC navíc jen digitalizuje analog - pokud vůbec vysílá digitálně.

Martin 9.2.2009 0:54

Telekomunisti

Co by také člověk čekal od telekomunistů, že ?

doktor 9.2.2009 0:39

Tu trojkombinaci, zvanou Trio,

mám u O2 už druhý rok. Až na nějaké menší technické problémy (dodaný ovladač dodaného STB má víc tlačítek, než funkcí, a jen zjednodušený návod) jsem s ním spokojen. Tu nabídku většího počtu programů O2 nabízela tak, že ji každý měl v lednu t.r. zadarmo. NIC MOC! Takže o ně nestojím, a trochu se divím, že někdo ano. Jinak při telefonické objednávce čehokoliv z O2 je nejhorší najít tu správnou linku (odpovídáte mačkáním čísel na automatisované telefonické dotazy, které nejsou zcela přesné. Pak už záleží jen na operátorovi, což jsou těžce si doma přivydělávající amatéři, kteří se třesou před svými španělskými pány pány strachem o práci. Pokud s nimi mluvíte lidsky, rádi pomohou. U O2 jsem zůstal kvůli svému konservatismu: telefon od Telecomu mám asi 40 let, a všechny nabídky jiných operátorů byly vždycky tak falešné a vlezlé, že mne pokaždé předem odradily.

Haui1 9.2.2009 10:08

Re: Tu trojkombinaci, zvanou Trio,

Před dvěma lety jsem potřeboval od jisté spořitelny pro mne důležitou informaci. Po hodině prodírání se skrze nabídky a mačkání tlačítek jsem byl pořád neúspěšný. Potřeboval jsem mluvit s člověkem, protože automat to nezvládal. Přímé spojení na operátora v nabídce nebyla. Naštěstí tam byl záznamník. I nechal jsem jim tam pár neslušných slov a radu, ať dají tuto volbu do hlavní nabídky. A světe div se, za tři dny tam byla.

Standa 9.2.2009 0:37

O2 zdarma

Mám opačný problém. Služby poskytli, ale nedokáží si je zinkasovat z účtu. Dva měsíce ze mě dělali nemožného blba, takže jsem jim vzkázal jediné: nezinkasujete - platit to nebudu. Jsem zvědavý, kdy mi odpojí linku, když mám nastavené inkaso :-).

Caliga 9.2.2009 0:13

Milá dámo,

gogo nelže.

gogo 9.2.2009 0:09

Milá dámo,

jsem rád, že zvolna chápete, co my poučení víme již mnoho let....kdo se z vlastní vůle zaplétá s Telecomem, nyní O2, je prostě blázen a není mu pomoci

Trepifajaxl 9.2.2009 0:18

Re: Milá dámo,

Ba. Nejdříve jsem, jak byla možnost, od nich odešel s internetem, chvíli po  té s mobilem a nakonec i s pevnou linkou. Jejich velkorysé nabídky mi stále docházejí poštou ale naučil jsem našeho psa odnášet je v hubě do popelnice.

Jakub S. 9.2.2009 0:24

Re: Milá dámo,

Mě se neustále vemlouvají telefonem, opakovaně a tvrdošíjně. A velice mile, až laškovně (jedna) či urputně bojujíce s únavou stálého opakování (druhá). Tak aspoň vím, co jim mám doporučit. Jenomže jsem gentleman ze staré školy, nedovedu je někam poslat. Jak to řešit?