25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ludva 5.2.2009 10:39

Re: Zaujalo mě

Mistr piss, ten se bez čůrajících chlapečků prostě neobejde.

R.J. 5.2.2009 10:38

Re: Ukázat netoleranci v umění

Máš pravdu, ostatně jako vždy. Znáš ten proces?

Ludva 5.2.2009 10:37

Re: Ten brouk Pytlík je lepší

Ještě lepší a věrohodnější by bylo vyobrazení Česka jako německý bordel. Červené lucerničky.... Jinak Pytlík je opravdu celý Saša.

Harpyje 5.2.2009 10:35

Re: My Češi jsme národ holubičí !

A copak se vašnostovi nezdá na výroku jeho slovanského bratra, srbského junáka, Vojislava Šešela, že Češi jsou národ zbabělců? Nejsou? Že je to jen předsudek, zaběhlý stereotyp, který se vašnosta snaží vyvrátit několika málo zářnými příklady výjimek, které potvrzují pravidlo? "Umělecké dílo", o kterém je v tomto článku řeč, není ale nic jiného než snůška předsudků, v případě tureckého záchodku nebo symbolu hákového kříže, dokonce velmi urážlivých. Pochybuji, že toto je vhodný impuls k zahájení debaty na téma "vzájemných náhledů národů na sebe uvnitř EU".

havránek 5.2.2009 10:24

ten člověk Solnička

...není ničím, ale těch funkcí... Bože, čemu rozumí??? Já se vrátil ve čtvrtek z Bruselu, vůbec se mi to dílo nelíbí, ale venku stála kolem 13,00 asi 100 m dlouhá fronta lidí s foťáky.Pane Solničke, kdo jste, co jste? Já Vám odpovím, velké h....

žaba(k) na prameni 5.2.2009 10:18

Ten brouk Pytlík je lepší

A taky výstižnější.

Harpyje 5.2.2009 10:13

Re: Cesi jako nejvetsi vlastenci a ...

Abstraktní pojmy, jako zbabělost, buranství, čecháčkovství jsou těžce zobrazitelné. http://www.arche-noah.ch/img/3affen.jpg ?

Brmboš 5.2.2009 10:01

Ono nám nic jiného nezbývá.

My jsme se nechali oblbnout i okrást Černým a to by nám vadit mělo. Když se nechal Vondra oblbnout a udělal si legraci z Evropy, tak se musí smát i kdyby z Vondry udělali Kájinka jak utíká z Mírova.

Nomen 5.2.2009 9:50

Myslím, že politologie v HK překonává slavnou Vokovickou Sorbonnu:

prokázání opravdové evropské velikosti národního ducha, ale zároveň i toho evropského. Argument, že jsme si posměšky Entropou vykoledovali, je sice pravdivý, ovšem jsou to právě ony posměšky, které odhalují, co si my Evropané navzájem o sobě myslíme a konečně se neschováváme za úsměvy na summitech.

pepan 5.2.2009 9:44

Co je vlastně umění?

Srandu z druhých si dokáže dělat každý ňouma i bez akademického titulu. V tom případě je tady každý umělcem. Stačí se podívat na umělecká díla v diskuzích pod blogy. Co příspěvek to kus hodnotného umění!

Zdeněk - Bubeneč 5.2.2009 9:44

Re: Ukázat netoleranci v umění

Patří-li do umění kýč, (tj.citové schema), pak jeho smyslem je přeci totální srozumitelnost.  

Kodl 5.2.2009 9:15

Re: dobré

až na to, že lhal. Dobré, ne??

Ho(lubičí) národ 5.2.2009 9:13

Re: My Češi jsme národ holubičí !

Ozýváš se z Bruselské entropy? A přesedlal jsi z Weltliteratur na Weltgeschichte? 8-o

Jan 5.2.2009 8:43

Zaujalo mě

Provokace a urážka není umění. V té D.Černý mistrem bezesporu je. Je však mistrem také ve schopnosti odhadnout míru lidské blbosti a za provokace a urážky si nechat zaplatit. A správně hodnoťte Černému na plastice jen výtvor Česka, ostatní země, kdyby jim možnost neukradl, by vytvářeli jiní umělci. -z webu karikaturisty http://oldrichdworak.sblog.cz/

Jiřik 5.2.2009 8:28

Re: My Češi jsme národ holubičí !

Pane, nebudu polemizovat s Vaším textem, jen s tím vaším nadpisem - tou "holubičí" povahou bychom se totiž moc chlubit neměli. Ony totiž holubice a hrdličky jsou pěkně agresivní, nesnášenlivá a vzteklá zvířata, která navíc kálejí na lidi i na umělecké památky...

No, vlastně máte pravdu ;-D

tom 5.2.2009 7:37

dobré

Snad poprvé s Vámi zcela souhlasím. Asi nejvíc dotčený by se mohl cítit  p.Vondra jako zadavatel,ale zvládl to skutečně dobře. P.Černý trefil do černého a provokace se mu dokonale povedla. I potom se zachoval jako formát.

Větší vlastenec 5.2.2009 5:17

Re: Ukázat netoleranci v umění

Ehm...

Ruskin.

Není zač.

Větší vlastenec 5.2.2009 5:12

My Češi jsme národ holubičí !

No podívejte se, pane Josefe. Vy jste se do toho Toronta dostal jak ? Protiprávně jste opustil vlast, bez vědomí státu a Strany, že ?  :-/

Tak to se nedivím, že jako velmi malý vlastenec neznáte naše dějiny. Že nevíte, jak hezky naši předci dokázali rozlehlé oblasti obrátit v pustinu, když na úsvitu českého státu lapali naše sousedy pro otrokářský trh. Jak pobíjeli Maďary u Lechu. Jak mlátili Němce.

Možná, že ani nevíte nic o husitském revolučním hnutí. Že až vítězství Čechů nad Čechy zastavilo spanilé jízdy, které do dalekých krajů vnesly pochodně míru a sudlice lásky. Že nevíte nic o zlotřilém Kaplíři ze Sulevic, který terorizoval ubohé Muslimy u Vídně. O Valdštejnovi. O Radeckém, tom českém napomahači Habsburků. O všech jiných Češích, kteří za svého císaře sveřepě bojovali v r.1866, v letech 1914 až 1918, též proti jiným Čechům, sveřepě bojujícím proti témuž císaři. Že nevíte nic o zločinném kontrarevolučním vystoupení tzv.legií v porevolučním Rusku.

O Češích v tzv. zahraniční armádě za 2.sv.války (no ano, Židé tvořili jen asi polovinu našeho vojska). O oklamaných příslušnících našeho národa, kteří po boku anglo-amerických leteckých pirátů bombardovali národně-socialistické Německo. Atd.apod.

Jestli Vaši předkové byli zbabělí, vraťte se do vlasti, a plivněte jim na hroby. Ale na svůj národ nadávejte, teprve až se aspoň trochu seznámíte s jeho skutečnými dějinami. Nazdar !

Josef 5.2.2009 3:20

Cesi jako nejvetsi vlastenci a ...

patriote pokud se proti Evrope bojuje hubou. Pokud se ale ma sahnout po zbranich - tak skutek,utek. Tak jsme se proslavili v minulem stoleti. Divim se jen, ze to zadneho zahranicniho karikaturistu nenapadlo. Za nase drevene venkovske zachody se dnes jiz stydet nemusime, ale za zbabelost nasich predku bychom se stydet meli  !!

hulwat 5.2.2009 2:41

Re: :-)))

Napsal jsem někde, že to co stvořil Černý je umělecké dílo? Nikoliv! Napsal jsem o reakci blba Herakleitose.

R.J. 5.2.2009 2:40

Re: :-)))

Ovšem na Tebe je ten rudý pyšný. Právem.;-D

Herakleitos 5.2.2009 2:01

Re: :-)))

Hulwat je místní blb, za kterého se stydí celý modrý kurník!

Fakir 5.2.2009 1:51

Re: :-)))

V legraci tě pochčím na pisoáru. Bude to umělecké dílo. Překvapení, které neprozradím, než na hajzlík příjdeme. Ty se budeš muset tvářit, jako že tě to velmi potěšilo, mému umění rozumíš a chápeš, že uměleckou pravdu jsem nadčasově ztvárnil na tvých kalhotách. Budeš se přitom tvářit stejně přiblble jako Vondra. Umělče.

R.J. 5.2.2009 1:45

Re: Ukázat netoleranci v umění

Co je umění, definic je mnoho, kdo to rozsoudí? Obávám se že nikdo. Snad čas, ale to již  my nebudeme vědět. Neznamená, že když se mě něco nelíbí, tak to není umění. Pokud kroutíte nesouhlasně hlavou, napřed si uvědomte historii posledních 150 let v umění , reakce tehdejších odborníků, "lidu" a kritiků, snad Vám to bude trochu nápomocno, abyste "zabrzdil" v kategorických soudech. Jinak doporučuji pro informaci a pobavení, přečíst si první soudní při, v dějinách umění, v Anglii, Whistler kontra Raskin. Zajímavé,opravdu.

hulwat 5.2.2009 1:36

Re: :-)))

Tvoje...

hulwat 5.2.2009 1:36

Re: :-)))

Toje reakce je přesně reakce blba o které autor píše.

Herakleitos 5.2.2009 1:30

Re: Entropa

Umění ano i když se mi to nemusí líbit ale dělat si legraci. Divím se, že nějaký Bulhar nedal Vondrovi přes tu křivou hubu, !

Ferdinand 5.2.2009 1:26

Entropa

Jestliže je umění urážet, jsme tedy opravdu mistři. Kdyby to vymysleli kluci na gymplu, tak se tím mohu i do určité míry bavit. Hodně bych se rozmýšlel, jestli je to nechat vystavit v aule gymnázia nebo radši někde v koutku. A stejně bych jim vytknul urážlivost projektu. No zkrátka, velký umění je umění. Ne každý Bulhar to musí pochopit.

fg 5.2.2009 1:19

Re: Ukázat netoleranci v umění

je to umění

Borek@exil 5.2.2009 1:14

Re: Ukázat netoleranci v umění

Umeni by melo povznaset, obohacovat, cinit zivot krasnejsim. Jak do toho pasuje Entropa? Nepasuje. Entropa je remeslo, nikoli umeni.