25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Stanislav Křeček 26.1.2009 17:47

Re: Ano, ale co nový občanský zákoník ?

Opravdu? S novým OZ nesouhlasí i právnické fakulty universit....

sdf 26.1.2009 12:46

Re: Pan Křeček

Tím že nastoupím do MHD žádnou smlouvu neuzavírám. Až si teprve cvaknu lístek, potom možná a mám na to i doklad. V opačném případě jsem jenom "někam nastoupil". Nikde na dveřích není napsáno (před vstupem) za jakých podmínek se tam vstupuje, že se má cvakat nějaký lístek... což dle mně odporuje podmínkám poskytování jakékoliv služby.

Vojta 25.1.2009 23:53

Ano, ale co nový občanský zákoník ?

V tomto článku máte pravdu. 

Ale odborně se schazujete odmítáním nového občanského zákoníku.

Pavpek 25.1.2009 20:06

Re: Kvetla IP: 213.220.199.xxx

Och, ochráncše tohoto bolševickéhomparazita.Už ho na základě tvého článku začínám milovat.

Nejsi jeho družka ???????

Ladislav N 25.1.2009 19:27

Re: Hrad IP: 80.78.156.xxx

Co příspěvek, to blbost. Gratuluji!

Ladislav N 25.1.2009 19:26

Re: Smrtící Hanta virus množený Křečíkem dlouhoocasým

Klídek, syslík Křeček už byl i předsedou parlamentní vyšetřovací komise, která prověřovala prohru v arbitráči CME vs. ČR. Závěry "Křečkovy" komise byly stejně hloupé, jako nápad tuto komis zřídit o postavit do čela právě Křečka... ;-P

Ladislav N 25.1.2009 19:15

Re: Pan Křeček

Vy, rudí socialisti, rádi jezdíte načerno na cizí účet. Syslík Křeček je typickým příkladem takového černého pasažéra. A to je taky jeho pozice, kterou jako právník obhajuje a obhajovat bude až do smrti.

Mafu 25.1.2009 18:49

nemám křečky rád

Pan Křeček pravděpodobně očekává od televize Prima objednávku na obhajobu v kauze ve které by zastupoval i stranu žalující.Hlavně inkasoval.O nic jiného v naši justici nejde.Inkasovat.Kdo koho zná.Kdo komu co zanese.

Hrad 25.1.2009 17:50

Re: Kvetla IP: 213.220.199.xxx

Reaguješ na gramatickou chybu, a stečně necháváš mimo "mísu" svou kolosání omezenost. Poslouchej slávo tlustých prkenic a zapšklá bublino neomylnosti, ať máš taky ze mně radost, tak já když jsem v rozpacích klidně napíši Xandyˇ(nad x má být háček).  :-)(Y) 

novaz 25.1.2009 17:49

křečci jenom prskají a cpou si kapsy

Soudruhovi Křečkovi nevadí, že jeho právnické kvality, stejně jako příspěvky na NP jsou chudé duchem, vylhané a populistické?

Jara London 25.1.2009 17:33

Re: Pan Křeček

Uvidíme, daemone. Čas a soudy rozhodnou.

Jara London 25.1.2009 17:31

Re: Kvetla IP: 213.220.199.xxx

Jasně, jsem hlupák. A knihy vyšli, že, voni inteligente!

Starý J. 25.1.2009 14:23

Re: Diskuse des bes ...

oprava:....a je vcelku jedno.....

Starý J. 25.1.2009 14:22

Re: Diskuse des bes ...

Prozraďte nám Vaše sladké tajemství, jak se na to přišlo, že Křeček používal neoprávněně titul JUDr.? To si na něj někdo vymyslel? A kdo?

Pokud si pamatuji, Křeček titul používal! A je vcelku jasno, při jaké příležitosti. Vždy je to porušení zákona!

Starý J. 25.1.2009 14:18

Re: "dotované" obecní byty s regulovaným nájemným....

Nechcete si koupit barák s byty s regulovaným nájemným? Pak hned poznáte, zda dotujete, nebo ne! Zda Vám příjmy z nájmu stačí na opravy a renovaci, kterou nájemníci požadují.

Totéž musí dělat obec, pokud je vlastníkem.

Takže snad již chápete, jak stát z daní prostřednictvím obce dotuje tyto domy!

Pokud to nechápete, je to už jen a jen Váš problém, se kterým Vám bohužel nepomůžeme a nepomůže zřejmě nikdo!

Starý J. 25.1.2009 14:14

Re: "dotované" obecní byty s regulovaným nájemným....

Navíc regulované nájmy absolutně nestačí na opravy a údržbu. To je pak dotováno z daní obce, případně státu.

Zřejmě si dotyčný dotazující se myslí, že regulované nájmy uhradí dnešní ceny oprav a údržby!

Starý J. 25.1.2009 14:09

Re: A Křečkovy nestačilo, že se zesměšnil ne jednou, ale mnohokrát!

Až někdo řekne, že z nebe padají pečení holubi, tak to budete také zcela vážně psát do článku.

Podle Vaší reakce asi ANO. Ale pak fakt nevím, kdo je tady blbej!

kajik 25.1.2009 14:04

Re: Smrtící Hanta virus množený Křečíkem dlouhoocasým

 Noaspoň jeden modrý krkavec, který má nick vyjadřující jeho karakter.

daemon 25.1.2009 13:55

Re: Pan Křeček

nejsou v arbitráži, ale v rozhodčím řízení. ach jo... 

pravda je, že ať tak nebo tak, budou do toho vtaženi a právě v tom to dopravní podnik v liberci pěkně po... samozřejmě, pokud rozhodce vydá rozhodčí nález, pak mu ho každý soud zruší (právě protože nebyla platně sjednána rozhodčí doložka). což bude ale cestujícího každopádně stát nějaký čas a energii. takže by nebylo od věci věcmi pohnout třeba nějakým trestním oznámením.

Jan Kočí 25.1.2009 13:48

Re: Pan Křeček

No nevím kdo je stejný blbec jako ti z Liberce. Problém j přece v tom, že to cestujcí nepodepsali a přesto jsou v "atbitráže".

daemon 25.1.2009 13:16

Re: Pan Křeček

1) nejde o arbitráž, ale o rozhodčí řízení.

2) podle § 3 zákona č. 216/1994 sb. musí být rozhodčí smlouva (rozhodčí doložka) uzavřena písemně. tzn. ten cestující by to musel podepsat.

koukám, že vy budete stejný blbec, jako ti "právníci" liberekého dopravního podniku.

Větší vlastenec 25.1.2009 13:13

Re: Přítele Křečka asi vyloučíme ze Strany

Lituji, pane Londone, ale nemohu s Vaším názorem souhlasit.

Přítel ministr MUDr.David "Hitler" Rath si svoje přízvisko vybral sám, svojí politicko-osvětovou činností.

Konečně, jeho původ je též evidentní : http://www.reflex.cz/images/2009/raoul/3_raoul_~37847.jpg

A když se podíváte, jak impozantně vypadá Přítel Předseda v přilbě , bude Vám ihned jasné, jaké má přítel Předseda V v naší straně přízvisko.

Tak Čest !

Rena 25.1.2009 12:06

Re: Kvetla IP: 213.220.199.xxx

Zůstáváš obyčejným hlupákem. Podívej se na  knihy vydané nakladatelstvím Linde( Křečkovy\ knihy vyšli v několika vydáních) a nakl. Leges - jeho poslední kniha inzerována nadávno i na stránkách ihnrd.cz. Ćláky v Právníku a Advokátním buletinu. V obč. zákoníku řada vysvětlivek citujících Křečka.  Je mi tě líto...

kajik 25.1.2009 11:55

Re: Pan Křeček

 Je Londone, ty jsi jak to zvíře, které maloval Lada. Ty jsi určitě právník, nebo politik. Jedno je jisté, že vy modří bolševici máte k právu a právnímu státu naprosto stejný vztah jak bolševici rudí.

blb 25.1.2009 11:45

Smrtící Hanta virus množený Křečíkem dlouhoocasým

Vida ho dědu, sem si myslel, že je schopen kecat jen o činžích a ejhle, jeho akční radius je o něco širší. Asi se navrátil k povinné četbě přes Vánoce.

Jara London 25.1.2009 10:54

Re: Pan Křeček

PS S arbitráží jako prostředkem řešení sporu souhlasíte automaticky, pokud ji DP ML doplní do přepravního řádu (samozřejmě musí mít kladné stanovisko města a nezávislé právní posouzení), a to nástupem do dopravního prostředku. Máte pak ale rovněž možnost rovněž v případě nesplnění povinností DP vůči vám využít arbitráže a vymáhat plnění po DP, protože tato možnost musí být reciproční. To jde např. v případě, kdy vás pozvrací opilec, kterérho DP nevyloučil z přepravy, ačkoliv to uvádí formou "... opilé osoby jsou z přepravy vyloučeny" v Přepravním řádu, a vy vymáháte náhradu škody (čistírna apod.).

Honza 25.1.2009 10:52

Re: Právní bezvědomí

Legalitu KSČM potvrzuje asi 15% voličů......to by SZ s 5% musela být nelegální už několik let.:-D

Jara London 25.1.2009 10:43

Re: Přítele Křečka asi vyloučíme ze Strany

Termínu "Hitler" bych v DRátově případě rozhodně nepoužil. Tam je to spíše a nejvýše "Goebels". Termín "Hitler" ve smyslu "Fuhrer", resp "Duce" je už jednoznačně obsazen Velkým Jirkou.:-D

Jara London 25.1.2009 10:38

Re: Kvetla IP: 213.220.199.xxx

Můžete mi, prosím, poslat odkazy na alespoň 2-3 právniké časopisy z té řady "odborných", v nichž jsou články pana Křečka, případně odkaz na 1-2 knihy vydané předními právnickými nakladatelstvími (která to vlastně jsou, prosím)? O vysvětlivkách k OZ - nemyslíte spíše Zákoník práce? Tam jsou, a není jich málo, tahle zmršenina je skutečně ze socanského kadlubu? Děkuji za informace.

Jara London 25.1.2009 10:31

Pan Křeček

je zcela mimo mísu a lže přesně ve smyslu své politické příslušnosti. Podstata kauzy je zcela jednoduchá - nastoupíte-li do prostředku MHD, přistupujete na smlouvu mezi vámi a podnikem, který MHD provozuje. Tato smlouva je ve formě Přepravního řádu umístěna v každém přepravním prostředku provozovatele. Pokud nedodrží cestující podmínky smlouvy (nezaplatí za přepravu, případně nedodrží další podmínky přepravního řádu - opilci), má smluvní strana právo mu buď službu neposkytnout - vyloučit z přepravy, nebo, a to je jednoznačně problém neplatičů, vymáhat po nich splnění povinnosti za poskytnutou službu zaplatit. Každý účastník dvoustranné smlouvy má v případě nesplnění smluvních povinností právo domáhat se svého, a to i arbitráží. V tomto případě je kauza naprosto jednoduchá a soudní řízení je skutečně střelba kanónem na vrabce. Navíc přepravce musí nejprve splnit všechny zákonné kroky předcházející arbitráži - udělit pokutu s uvedením lhůty na zaplacení, opakovaně vyzvat neplatiče k zaplacení, poté ho upozornit ho na riziko arbitráže a sdělit mu poslední termín pro zaplacení a teprve poté může přistoupit k arbitráži. Tento postup je jasný a jednoznačně chrání neplatiče před "nečekanou" arbitráží, o exekuci, která má také svá pravidla a je až posledním krokem (neplatiči je výsledek arbitráže oznámen spolu s výčtem kroků v případě nerespektování rozhodnutí arbitra). Neplatič má poté možnost uhradit pokutu a samozřejmě náklady řízení. Tady není co řešit, pan Křeček to pravděpodobně ví, a potom, stejně jako většina jeho stranických souputniků, vědomě lže. Pokud to neví, je jasné, proč se živí socanským parazitováním na politickém systému a nikoliv svou původní profesí.