Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: O jednom pořadu České televize
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
vládík 11.1.2009 10:03Díky Zejména za ukázku praktik ČT při "objektivním zpravodajství a publicistice". Je to zcela obecný přístup tohoto (námi krvavě placeného) media. Mimochodem: myslíte, že by přes politruky přešel pořad objektivnější, který by ovšem neměl název "Zašlapané projekty"? Praktiky ředitelů ČT se za posledních 40 let nezměnily. |
xxx Kubeš 11.1.2009 10:52Re: Díky vládík má bohužel pravdu |
azash 11.1.2009 11:57Re: Díky Krvavě placené médium ? Já to tak nevidím. Těch pár korun dám rád. A srovnávat současnou publicistiku s tou před 89 může opravu jen trouba co si nic nepamatuje, nechce pamatovat nebo nezažil. |
nejanečkovec 11.1.2009 12:39No, jestli za pár korun považujete 1440 ročně, tak je určitě doma přehazujete vidlemi. A s. Janečkovi za to vymývání mozků možná ještě poděkujete. A co se týče srovnání publicistiky? Samozřejmě to srovnávat nelze, jsme přece v jiném tisíciletí a manipulační metody jsou mnohem sofistikovanější... |
tich@dohoda 11.1.2009 13:43Re: No, jestli za pár korun no, modry bolsansky soudruhu, ja si myslim, ze vam na CT vadi to, ze tam nerikaji "pravdu" , kterou vy chcete slyset. Vy za sve penize chcete, aby CT hlasala nazory poplatne politice modrych bolsviku/ODS. Pokud by takova CT byla, vubec by vam nevadilo, ze dalsich cca 70-80% koncesionaru plati za TV, ktera se jim nelibi. Prave ti nejvetsi "antikomuniste" chteji aby CT byla jako za komunistu. Cest :-) |
nejanečkovec 11.1.2009 13:48Re: No, jestli za pár korun |
Kazan 11.1.2009 13:53Re: No, jestli za pár korun Tím jste dohodo chtěla napsat, že soudruh nejanečkovec si úmyslne pohnojuje wokna, aby se pak mohl divat na blue screen? |
tich@dohoda 11.1.2009 17:07Re: No, jestli za pár korun vite Kazane, pri tech narcich na placeni koncesionarskeho poplatku CT, vzdy beduji modro-bolsevicti soudruzi, ze musi platit poplatek za CT. Vypada to, ze za CT plati jen modri bolsani, v CR je vetsina atheistu, tito danovi poplatnici financuji provoz cirkvi, presto slysim relativne malo narku nad timto faktem. Pritom by si klidne mohli stezovat, ze soudruh farar z kazatelny napada interupce za jejich penize. Cest :-) |
Ladislav N 12.1.2009 0:56Re: No, jestli za pár korun Třeba je to tak, že "modří bolšani" poplatky platí, a ti rudí vůbec ne a nebo nemusí platit ze sociálních důvodů. A tomu zbytku je to jedno. |
vládík 12.1.2009 11:44Re: No, jestli za pár korun Jak vy to máte jasné! Každému, kdo má jiný názor dáte nálepku a je vyřízenej. No, dělalo se to tak i před padesáti, čtyřiceti, třiceti i dvace léty. Proč ne teď, že? |
vládík 12.1.2009 11:42Re: Díky Právě, že si pamatuji. Dobře pamatuji. |
Ursus 12.1.2009 18:16Re: Díky Objektivní publicistika je dost pochybný pojem, to předně. Za další - myslím si, že ČT není rozhodně "krvavě placena", spíše naopak. A zatřetí - schvalování konceptu pořadu nemá na starosti ředitel. Pokud chcete o něcem mluvit, měl byste o tom i něco vědět. Váš příspěvek mi připomíná módní nadávání na Microsoft - všichni ho kritizují, ale "každý" má Windows doma. |
tich@dohoda 11.1.2009 9:01podekovani panu Hrbkovi, za hezky clanek i doprovodne komentare. Ostatnim diskutujicim/s vyjimkou par ideologickych blbu/ dekuji za prispevky. Protoze nejsem technik, clanky jako je tento pro me byvaji zdrojem pouceni, zejmena v diskusi nasledne zazni spousta fundovanych nazoru. Clovek se porad uci, takze jeste jednou, DEKUJI . Cest :-) |
chk 11.1.2009 1:17To jsme ještě dopadli líp než... ...v americkém Settlu, kde postavili v centru velkolepé metro, a protože jim asi nezbyly peníze na jeho zprovoznění a dostatečné prodloužení, tak v něm jezdí trolejbusy. Naštěstí jsou koleje zapuštěné asi jako u nás tramvajové, tak je to technicky možné. Zato tam měli v celém centru hromadnou dopravu zdarma. Pro Terese: ČKD rozkradl jistý pan Maroušek a jeho pidifirma, který ho předtím s velkou slávou privatizoval. Lidé, kteří ho znali již z dřívějška a mělu tu "čest" s ním spolupracovat, to předpovídali hned. Naopak zásahem státu (překvapivě rozumným) byla firma opět zestátněna (tedy to co z ní zbylo) a pak znovu privatizována. Ostatní se uvidí později. |
mik 11.1.2009 0:26Ten v roce 1990 spáchal sebevraždu. Pozdě ale přece |
Ladislav N 11.1.2009 1:59Re: Ten v roce 1990 spáchal sebevraždu. Ovšem nikoli kvůli neúspěšnému projektu českých vlaků pro metro, ale kvůli úspěšné podpoře okupačních záměrů SSSR v roce 1968. |
dort 10.1.2009 22:44recept pejsek a kočička |
vincenzo 10.1.2009 20:44Jo a ještě něco ten "bermudskej" trojúhelník Florenc – Museum – Můstek nebyl moc kvalitní návrh, jak se ukazuje, protože dělá značný problémy v současnym propojení metra s příměstskou železnicí .. dvojúhelník Hlavní nádraží-masaryčka (doopravdy, ne s pětisetmetrovym tunelem do stanice pod poříčem) by posloužil městu i lidem líp. Voni asi pánové List s Beladou nepředpokládali, že si někdo dovolí zrušit před Hauptbahnhofem a u Václava tramvajovou trať, ale stejně to nebylo moc prozíravý -- buď se měly ty linky křížit v jednom místě, nebo naopak vykrejt trojúhelníkem širší obvod centra. A jedno to křížení mělo bejt pod Wilsonem. |
Jenda 10.1.2009 23:40Re: Jo a ještě něco A proc zrovna pod Wilsonem jestli se muzu zeptat? Opravdu si myslite, ze zrovna hlavak generuje tak velke mnozstvi cestujicich pro mestskou? Kdyz vetsina lidi do Prahy prijizdi auty a autobusy a ti co prijizdi vlaky vetsinou vystupuji uz nekde bliz k okraji? |
honzak 11.1.2009 6:16Re: Jo a ještě něco Propojení vlakové a městské dopravy se plánovalo už za 1. republiky. Stahně jako přestavby pražských nádraží. Ale jaxi nezbyly peníze.... K té Florenci - za pánů Lista a Belady se používalo i Denisovo nádraží... |
vládík 11.1.2009 10:09Re: Jo a ještě něco Tři stanice v jedné je problém. Jak dlouhé chcete mít přestupní eskalátory? Bude se přestupovat z C do A přes B nebo samostatnou cestou. V druhém případě - jak vyřešíte tu spleť přestupních a výstupních tunelů. Tři stanice jsem viděl jen v NY. Ovšem přestup do třetí trati byl průchodem cca 550 m dlouhým. Možná ti pánové o problému přemýšleli víc, než vy. |
Kanuk 11.1.2009 10:15Re: Jo a ještě něco Maličkost vám unikla. Kdyby se tratě Metra měly kříži v jednom bodě, musela by být "tři patra". Takto jsou jenom dvě. Nejsem žádný špecialista na podzemní stavby, ale podle selského rozumu tři patra jsou technicky obtížnější, než dvě patra. |
Kazan 11.1.2009 11:07Re: Jo a ještě něco Nemusela. Videl jste uz nekdy vyhybku? Nebo křižovatku kolejí? |
honzak 11.1.2009 15:18Re: Jo a ještě něco He? To jako budou přejíždět soupravy z trasy na trasu? S lidmi? |
Pavel Bartoň 12.1.2009 18:39Re: Jo a ještě něco V dva chytráci, zajedte si do některého evropskeho města. Nebo se poditejte zde http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:UBahnSchemaplanMuenchenTopographisch2008.png&filetimestamp=20071125150718 jak se to dela třeba v Mnichově. To že něco neznáte, neznamená, že to neexistuje. |
vládík 12.1.2009 11:46Re: Jo a ještě něco Viděl. V jakém intervalu podle vás budou vlaky jezdit po společné koleji? |
Jirka1 10.1.2009 17:55Ještě k podzemní tramvaji Myšlenka podzemní tramvaje v Praze nebyla v 60. letech nic nového, debata o ní se vedla již ve 30. letech a v roce 1939 padlo rozhodnutí o její výstavbě: http://www.youtube.com/watch?v=jxJCdxRk-08 S nástupem Němců bylo toto rozhodnutí zrušeno a v roce 1940 bylo vyprojektováno metro - ke stavbě už nedošlo. Koncem 60. let se tedy situace zopakovala - nejdříve padlo rozhodnutí o tramvaji, pak změna na metro. Nebyl to tehdy ojedinělý koncept, stejným způsobem řešili problém i v Německu - Stuttgart, Frankfurt, Hannover. Podzemní části byly stavěny s parametry metra, ale zpočátku v nich jezdily tram linky. Později byly některé trasy kompletně převedeny na metro, v některých je doteď zachován provoz tram. Více na: http://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm |
Franta 10.1.2009 14:12Soudruh Kapek byl formát! Pamatuji si ho dobře, vždycky jako houpací kůň roztleskával sály a vyřvával k tomu " Ať zije KSČ ! " Typický komunistický papaláš, který měl na Rokycansku nemovitosti a polnosti, kde se nepráškovalo a pěstovalo a chovalo vše jiným způsobem, než co jedli ostatní spoluobčané v naší krásné socialistické vlasti. Neuměl se ani zastřelit, náš soudruh ředitel. To stačí. |
Antonín Hrbek 10.1.2009 16:11Re: Soudruh Kapek byl formát! Pro krásu svých nemovitostí si nechal pan Kapek za tovární peníze udělat nerezový plot. |
krmič 10.1.2009 12:51Zcela obecně Co je na tom divného? Ono se ve vyspělém světě nestornovaly nikdy žádné projekty? Napadla mě třeba ta letadla, o kterých byl před časem článek v Čechovinách. Skoro bych řekl, že proti tomu je nějaká hloupá tramvaj zanedbatelná. |