19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo za to může

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Čistič Jiří 26.10.2008 15:16

Re: S autorem celkem souhlasím

Pane doktore,nedělejte z Topolánka a spol. chudáky obětní beránky. Je to povrchní a laciné. Jinak souhlasím, že máslo na hlavě mají všichni zúčastnění a obměna by měla být absolutní.

Oponent 26.10.2008 7:51

Re: souhlas - NESOUIHLAS

Není pravda, že ČSSD nedělala žádné reformy. Dělala, ale ne takové, které by ožebračovaly většinu národa a přihrávaly "malou domů" 15% nejbohatších !! .... A v tom je podstata prohra ODS, lidé. obyčejní lidé, kterých je jako voličů nejvíce, už konečně řekli: DOST!

Oponent 26.10.2008 7:47

Hodně učený článek, ....

.... ovšem není řečeno to nejpodstatnější: ODS to projela kvůli svým korupčním praktikám a zejména kvůli svému asociálnímu vládnutí!! Lidi, obyčejní lidi, už se konečně na ně pořádně naštvali!! A nějaké řeči o špatném vysvětlování či o špatné předvolební kampani jsou naprosto zbytečné. ... ODS je stranou pouze pro 15% nejbohatších obyvatel, ostatní i poctivě pracující lidé, jsou pro ně lůza a socky, které je nutno permanentně odírat!

Dědek 25.10.2008 20:13

Kultivovat politiku?

Proboha kdo by ji měl kultivovat! Nejsem vyhraněným příznivcem žádné strany. Ale!! Vždycky volím proti někomu protože se mi zdá být menším darebákem než ten předcházející. Později se ukáže že je to stejný hajzlík jako ten před tím. Kultivovat politiku mohou jen lidé kultivovaní kterým jde o zájmy veřejnosti a ne o vlastní panděra.

karas 25.10.2008 7:23

Re: ještě mi vy stoupenci Julínkových (nebo spíš Cikrtových) reforem poraďte

R^R^R^!!

Ladislav N :-))) 25.10.2008 2:02

Re: zhruba polovina obcanu povazuje za silene blaboly projevy levicovych poslancu a zhruba stejna cast povazuje za blaboly projevy pravicovych poslancu

Potíž nastane, když přijde na důkazy. Pak začne být jasné, kdo lže a blábolí a kdo má pravdu. Jako typický příklad lží a blábolů odkazuji na bývalého senátora ČSSD, voliče ČSSD a komunistu Františka Vízka, který svými lžemi a demagogií plakátuje diskuse NP v domnění, že všichni jsou stejní hlupci jako on sám... ;-P

a. 24.10.2008 23:26

souhlas

naprosto s autorem souhlasím.Vždyť není pravda,že volby ODS prohrál Julínek a Topolánek.To jsou totiž lidi o kterých je slyšet a kteří konečně po dlouhé osmileté vládě mazaných a zbabělých socanů ano zbabělých,protože neměli odvahu k jakýmoliv reformám.Zdravotnictví je nejtěžší rezort a voliči podlehli laciné a neustále opakované donekonečna omílané tzv. Třicetikorunové kampani. Přitom spočítejte si,kolik utratíte za mobil,cigarety, kabelovku, kávičky, alkohol ,benzin a jiné věci daleko míň důležité jak Vaše zdraví.Zkrátka Ti co volili soc.dem.si podle mého názoru nevidí dál,než na špičku svého nosu.

kopec 24.10.2008 21:38

Re: Díky za výborný článek!

no , napred byste musel pochopit rozdil mezi tim, ze pan Bem byl nominovan a pan Rath byl zvolen.

kopec 24.10.2008 21:32

Re: Zejména pan Topolánek má ke kultivovanému chování daleko.

pane Ladislave,vite ono je to tak, ze zhruba polovina obcanu povazuje za silene blaboly projevy levicovych poslancu a zhruba stejna cast povazuje za blaboly projevy pravicovych poslancu a pana Topolanka sameho.My dva na tom nic nezmenime at se pridame na kteroukoliv stranu. O tom rozhoduji volby a ty ted rozhodly spise proto, ze blaboli pan Topolanek. Kdybychom tomu neuverili , tak povazujeme ceskoho volice za uplneho blba, a to ze jsme byli zvoleni minule za omyl.

PP2 24.10.2008 21:08

Re: souhlas

    R^

kirast 24.10.2008 21:04

To se mi tedy nestává často,

ale dneska bych s autorem vesměs souhlasil.

Šoumen 24.10.2008 19:45

Re: Kdo za to může

Tak proto asi soudruh bývalý zpěvák W. Matuška jezdí na operace a se všemi zdravotními problémy do ČR, ono by tam musel platit daleko vyšší pojištění, jinak by mu pojišťovna řekla navštivte pouze doktora XXX, a ten by vám řekl bohužel, tahle operace se do vašeho pojištění nevleze. Tak jezdí sem, ale až tu bude US systém tak asi hned umře, že?

MUDr Jiří Kilian 24.10.2008 19:26

Re: Buvol IP: 193.84.175.xxx

Tak ale to jsem pak špatně vyhodnotil Vaše reakce zde uvedené.

MUDr Jiří Kilian 24.10.2008 19:24

Re: S autorem celkem souhlasím

záleží jistě i na tom, kdo se rozeznat pokouší. Jsou lidé kteří nedovedou oddělit lež od pravdy a tak jsou jak voda, rozlitá po stole, kterou si kdokoli špičkou prstu odvede na libovolnou stranu.

Já jsem napsal o tom, že tito dva politikové jsou neprávem označeni jako viníci a je slyšet volání po jejich výměně. Kdyby politika měla být taková, že poražená strana najde dva lidi, které obětuje jako viníky a ostatní pokračují dál, pak to budu mít za svinstvo a budu s těmi dvěma, na něž se ostatní vrhli jak na kořist.  Vy naopak spolu s  těmi ostatními  se pokocháte pohledem na ty dva a když se nebude nikdo dívat, ještě si na ně šlápnete ?

jepice 24.10.2008 19:17

Re: Kdo za to může

Ale pochopila, pane Loulo. Jen se vám snažím vysvětlit, že změny ve fakultních nemocnicích souvisejí se systémovým jádrem reformy jen velmi volně a proto je možné, že jejich nástin byl vypracován až po volbách, na rozdíl od skutečně důležitých reformních kroků. K těm se, pokud vím, představitelé fakultních nemocnic nevyjadřovali.

Odborná zdravotnická veřejnost je pojem velmi vágní. Doktoři jako celek se málokdy na něčem shodnou a pochopitelně se neshodli ani na reformních návrzích. Jinak, pokud je mi známo, postoupení návrhů zákonů do sněmovny zbrzdili někteří lidovci,  zejména poslanec Hovorka, který šel otevřeně proti koaliční dohodě, přejal rathovskou verzi hodnocení reformy  i se všemi jejími demagogickými nesmysly a  aktivně se podílel na mediální protireformní kampani. 

janina 24.10.2008 18:31

Re: Zejména pan Topolánek má ke kultivovanému chování daleko.

Souhlas;-D

Buvol 24.10.2008 18:15

Re: Buvol IP: 193.84.175.xxx

Nemám čas na blbosti ....

honzak 24.10.2008 18:11

Re: k poplatkům

Laďo, Ty simyslíš že jsem úplnej blb? Bez pojištění léčebných výloh nevyrážím. Jde o POVINNOU návštěvu domácích lékařům po návratu z Francie.

Ladislav N :-))) 24.10.2008 18:07

Re: Buvol IP: 193.84.175.xxx

Tady máš čerstvý výplod tvého soudruha Vízka a mou reakci na něj. Ani příště nebude jiná. ;-)

Buvol 24.10.2008 17:57

Re: Buvol IP: 193.84.175.xxx

.. a když na to reaguje duševní mrzák jako vy, je to k pláči ....

Hop 24.10.2008 17:42

Re: souhlas

Souhlas. Hejtmani by neměli zapomínat na to, že naopak díky Topolánkovi a celostátní popularitě ODS, když byla v opozici, byli naopak před 4 roky zvolení. Tenkrát se zase hlasovalo proti ČSSD. Kdo by jinak věděl o těch "ctihodných" pánech? Pár lidí je z regionů asi znalo, ale ve větší míře se svezli na popularitě ODS. Tenkrát jim byl Topolánek dobrý, teď do něj kopou. Tohle něco vypovídá o jejich charakteru. Možná, že je nakonec dobře, že vylítli. No a slavní místopředsedové Bém a Bendl, když už rovnou něškodili, tak alespoň ničím pořádným nepřispěli ke změně situace.

Topolánek, Julínek a Cikrt nejsou žádní supermani, ale alespoň mají nějaké vize, odvahu a chuť něco dělat. Spousta jiných politiků jen žvaní.

Ladislav N 24.10.2008 17:35

Re: Buvol IP: 193.84.175.xxx

Když o hulvátech "kriticky" píše hulvát a pitomec jako ty, je to k pousmání... ;-P

Ladislav N 24.10.2008 17:33

Re: Schimanski IP: 89.102.252.xxx

Sledoval jste někdy atmosféru výstupů a střetů levice s ODS  v poslanecké sněmovně? Stále ještě platí české přísloví: Na hrubý pytel hrubá záplata!

Schimanski 24.10.2008 17:16

Re: Zejména pan Topolánek má ke kultivovanému chování daleko.

Pokud  mám jasnou představu toho co dělám  ,proč to dělám a jaký z této činnosti očekávám výsledek, nemusím se obávat nějakých slovních útoků. Pokud se tazatel ptá hloupě, v klidu vysvětlím situaci a je to. Tazatel se případně již zesměšní sám. Pokud však nevím přesně co dělám, nevím proč  to dělám ani  to jestli to je dobré a co to v budoucnu přinese, odůvodňujíc vše pouze  ideologií ,potom ovšem mám s otázkami, i těmi hloupými, těžký  problém. Proto ta arogance a vztyčené prostředníky.

Buvol 24.10.2008 17:12

Re: S autorem celkem souhlasím

Hlupáci a hulváti topolánkovského ražení mají zůstat v politice, aby tato byla kultivována, tím že jí někdo, asi nějaký deu ex machina, zbaví nekultivovaných postupů ?!! Hádám, že jste psychiatr .. ti prej nejsou po letech rozeznatelní od svých pacientů ..... 

Ladislav N 24.10.2008 17:11

Re: k poplatkům

Za to, že jste si natloukl na lyžích, tedy zranění při rizikovém sportu, byste měl platit podstatně víc, než obyčejné poplatky po 30 Kč. Např. spoluúčast 50% na léčení. A nebo se nechat připojistit úrazovým pojištěním.  To bych považoval za spravedlivé řešení. ;-)

Ladislav N 24.10.2008 17:01

Re: jen se držím vždy při zemi...

Tak u toho zůstaňte. Tam najdete svůj zob. ;-)

Ladislav N :-))) 24.10.2008 16:57

Re: doktor IP: 90.176.210.xxx

Umím si představit "smysl diskuse" s levičáky jako vy, kteří chtějí "zdravotnictví zdarma" a nic jiného. Taková diskuse s ekonomicky negramotnými diskutéry postrádá smysl. Nemůže přinést žádné řešení.

Ladislav N 24.10.2008 16:52

Re: Kdo za to může

Vědecké rady fakultních nemají ekonomické vzdělání. Takže jejich údajné protesty nejsou kvalifikované. Ostatně, žádnému lékaři není po chuti, když nu najednou ubyde část pacientů v čekárně vnucujících se do lékařovy přízně. Jsou to zákazníci, za které pojišťovna vyplácí peníze, a to i v případě, že jim nic není. ;-)

Ladislav N 24.10.2008 16:46

Re: Bendl osobně tento souboj s populistickým psychopatem Ráthem, jehož jediné nosné téma byl jeden veliký podvod, prohrál na celé čáře.

 :-)R^ !!