19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hulwat 16.10.2008 17:30

Re: Vražda nebyla na křtu,

On má jen rudooranžovou pěnu u huby.

Starý J. 16.10.2008 17:30

Re: to ascari (ad 8.03)

Pročpak Paroubek už léta tady řve, že Mrázek byl šéfem podsvětí? Oni mu někdy něco dokázali? Podle Vaší teorie by měli Mrázka také blahořečit, protože mu nebylo nic dokázáno.

Paroubek s Rathem, dva největší obviňovači každý den vypouští tisíce obvinění o tom, jak ODS uplácí, zpronevěřila, jak Dalík podplatil toho či onoho, jak koupil "přeběhlíky", Rath zase jak Bendl okradl stát, o kolik miliard již ten stát okradl.

Dokázali snad někdy něco ze svých obvinění. Rath už se musel po soudu mnohokrát omluvit a zaplatit pokutu, na Paroubka ani nepodávají trestní oznámení, bylo by to naprosto zbytečné. Nic se  z jejich obviňování neprokázalo a Vy se ptáte, zda už bylo něco prokázáno evidentní mafii - klanu Kočků!

hulwat 16.10.2008 17:27

Re: Hra podobná ruské ruletě.

Střílečka proběhla mezi "kmotry".;-D Hráli tu novou socdemáckou hru. Kdo první vykopí na stůl milion má první tři rány. Když protihráč přežije, tak má taky tři rány. Hra končí v okamžiku kdy jeden z nich nejeví známky života.

Schumacher 16.10.2008 17:27

kdyby nebylo Kubiceho,tak by Václav Havel a jeho komunističtí a estébáčtí kamarádi dávno seděli

Neseděli. Příslušné paragrafy na které by to šlo napasovat, zrušilo Federální shromáždění v roce 1990 ;-D

Schumacher 16.10.2008 17:26

Jako u leckterých u nás.

Nakonec ho dostali na daně. Na rozdíl od nás tam berňáky vždycky fungovaly lépe než federálové.

kocour 16.10.2008 17:25

Odvážný?

A to jako v čem? Stále čekám, až mi někdo vysvětlí, z čeho jsou ti kolotočáři podezřelí. "Být mafián" samo o sobě nic neznamená.

kocour 16.10.2008 17:21

Re: to ascari (ad 8.03)

Ano, Mrázka NĚKDO zabil. A proč bych to měl spojovat zrovna s Kočkou? A bát se? To jako myslíte vyjít na ulici? To mne s daleko větší pravděpodobností jednoho dne skolí infarkt.

A za druhé, ať něco udělal nebo neudělal, o to mi nejde. Jde mi o to, že to má být klíčová informace, co vlastně ti mafiáni pášou, a tahle informace v tom článku chybí. Ergo ten článek není nic jiného než typická manipulace stupidním stádem ... 

... no nic, já zas vidím mafii kolem Václava Havla, tam je taky sešněrovaný každý s každým, všichni jsou strašní kamarádi, jdou si na ruku a mají moc ovlivňovat veřejné mínění určitě větší, než nějaký Kočka ...

Starý J. 16.10.2008 17:20

Re: Vražda nebyla na křtu,

On tady "bleje" a co děláš ty? Jak by se asi dalo nazvat to tvoje blití?

Pusto v hlavě, zato v hubě samý sprostý smrad a ještě ho pouštíš ven! Typický volič dona Paroubka! Jenom odporné a hnusné nadávky vypouští tito utečenci z Novinek!

Jakub S. 16.10.2008 17:18

Výborný a odvážný článek, radost číst!

Na rozdíl od těch faktů. Ty jsou ovšem tristní, zoufale...

Kajda 16.10.2008 17:14

Re: Co je a co byla AXA???

Kromě penzijního fondu je to taky hotel v Praze.

AntiBubu 16.10.2008 17:13

Re: Vražda nebyla na křtu,

To Ti Ty Modré vemeno nestačí . . . že si tu (už asi hodinu) . . . bliješ do své vlastní modré tlamy ??? RvTo jsi vážně takový Óbr-Kretén ????? 8-o8-o8-o . . . ještě větší - než jsme doufali ???      

Který vůl Tě nechá chodit bez dozoru ! Kurňa- vždyť je to trestný čin - Nechat vzteklou Modrou     hyenu volně pobíhat ! ;-D;-D;-D

reagovat

Nomen 16.10.2008 17:10

Co je a co byla AXA???

PetrH 16.10.2008 16:58

Re: Vražda nebyla na křtu,

Protože se na křtu ještě nestačili dostatečně ožrat. Takže byla po křtu a proběhla mezi osobami, na křest pozvanými.

Ludva 16.10.2008 16:54

Vražda nebyla na křtu,

ale po křtu. A to je dost velký rozdíl. Jinak opravdu se na pana Paroubka lepí smůla, v osobním i profesním životě. Jeho první úvaha o rezignaci byla správná. Kdoví, co zase podělá.

kurbet 16.10.2008 16:48

Re: Soud s Ďuričkou bude krásný..až jako estébák bude líčit, kteří sociální demokarté spoluopracovali s estébákem a za co - a kteří

Je pravděpodobnější že bez kauce "unikne" elitnímu utvaru langrově České policií..

kurbet 16.10.2008 16:43

Re: Volby

:-D:-D:-D

Kajda 16.10.2008 16:30

Re: Volby

No to bychom si pomohli. To už tady 40 let bylo a dopadlo to tak, že jsme všichni v(Y)

Kajda 16.10.2008 16:29

Autore!

Váš článek nemá chybuR^R^R^

Provázanost podsvětí s politiky zprava i zleva je zřejmá. A jelikož každý o každém ví, kde ho bota tlačí, tak místo snahy zatnout bývalým vekslákům a grázlům z řad politiků tipec je v naší kotlině smrad. K vyvětrání toho smradu toti jaksi chybí politická vůle;-€

Sanitr 16.10.2008 16:22

Re: vadí-nevadí

...skoda, at by to trefilo kohokoliv z te spolecnosti, bylo by to dobre.

Chris Kelvin 16.10.2008 16:15

Re: to ascari (ad 8.03)

Kdo byl Kocoure jeden z největších šíbrů polistopadové podnikatelské scény? Mrázek? Uvědomte si, že Mrázka někdo zabil. Kdo to byl? Vy nemáte strach.........???

:-)

huhu 16.10.2008 16:11

Paroubek je zjevně napojen přes kočky na ruskou mafii

viz Kočkův společník v podnikání - "nezvěstvý" Kriplajokv

Zebra 16.10.2008 16:04

Re: Milý projev průměrně inteligentního a nadprůměrně vzdělaného voliče ODS:

Ovšem, to je naprosto adekvátní reakce na obmyslné konstatování faktu, že vrah Ďuričko byl sponzorem ODS. To může být každý, kdo něco podobnýho udělá, rád, že to neřek před BuBíkem, tím klukem ušatým, osobně, to by ho moh BuBík klidně umátit a nikdo by se nemoh divit, že !

Figel 16.10.2008 16:01

Re: Seš chodící mrtvola, autore.....!!!!!!

I vy brepto.

Boleslav 16.10.2008 15:46

Volby

Proto zítra volte KSČM!!!!!!!!!!

kocour 16.10.2008 15:44

to ascari (ad 8.03)

Já: "A co vlastně všichni ti kočkové provedli, že jsou za organizovaný zločin, zkráceně mafii? Bylo by nějaké konkrétnější obvinění, než že za komančů byli v PZÓčkách?

Ascari: "konkrétně jim nikdo nic nedokázal, jen v obchodním rejstříku je zaznamenané jejich spolupůsobení s jistými interpolem hledanými mafiány.Víte on Al Capone byl nakonec taky odsouzen jen za daňový únik,vraždu mu nikdo nedokázal. Vy byste ho patrně za to rovnou blahořečil."

Neptal jsem se na důkazy, ptal jsem se na obvinění. Nemám pocit, že by ČR připomínala Chicago 30. let. Mluví se o mafii, ale ukazuje se, že jsou to jen domněnky. Al Caponovi sice nic moc nedokázali, ale aspoň věděli, co by mu dokázat chtěli ...  co chceme dokázat Kočkům a Ďuričkům?

Jen se ptám, od seriozního novináře bych čekal, že to uvede automaticky.

PetrH 16.10.2008 15:42

Re: Soud s Ďuričkou bude krásný..až jako estébák bude líčit, kteří sociální demokarté spoluopracovali s estébákem a za co - a kteří

On nebyl estébák, on byl jenom agent. A StB agentům nepořádala seznamovací večírky a plesy v opeře, takže může mluvit tak akorát o svém řídícím důstojníkovi.;-P

Niky 16.10.2008 15:41

Re: Seš chodící mrtvola, autore.....!!!!!!

Jasně,že jo!

PetrH 16.10.2008 15:29

Re: Milý projev průměrně inteligentního a nadprůměrně vzdělaného voliče ODS:

Když on ten Heraklit sem ty své pindy začal lepit furt dokola... Vízkova a Čumilova škola, zdá se. A pokud na to někdo zareaguje, on to místo přemýšlení o odpovědi nalepí zas. To by nas/ralo i svatýho. Vy takové věci jistě neděláte, že ne?;-)

PavelS 16.10.2008 15:29

Re: Soud s Ďuričkou bude krásný..až jako estébák bude líčit, kteří sociální demokarté spoluopracovali s estébákem a za co - a kteří

Já myslím, že bude preventivně propuštěn na kauci a hned pojede za Krejčířem do JAR

oprava 16.10.2008 15:28

Re: zajímavý článek

Pan Kubice neni u policie nikoli vinou ODS, ale v dusledku zakona, ktery mu bez VS vzdelani neumoznoval zastavat funkci, v niz pracoval. Je to nepochybne skoda. :-(