25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hans 27.7.2008 18:21

ignorovali a někteří i dvakrát

Každý rozumný člověk takováto dílka ignoruje! Je vidět že v hlavách těchto umělců je nas...o a myslí zřejmě něčím jiným než hlavou.Slečna Kuchařová je hezká dáma a jestli je v rouše Evině tak hezká jako ve snímcích v novinách tak panu Richterovi tiše závidím. Pokud chci s někým bojovat tak jsou férovější způsoby boje než do toho zatahovat nevinné lidi/ sl. Kuchařovou/  Je dost možné že autor tohoto komiksu bude nejspíš honibrk protože normální zdravej chlap na takový kraviny nemá čas. 

Eva D. 24.7.2008 14:29

Re: Re: Radni dvoji tvare

Tomu se říká  projekce. Po staročesku "podle sebe soudím Tebe".;-)

Eva D. 24.7.2008 14:27

Re: Re: Re: Richter chce i rozhodovat o mých penězích

Plácáte nesmysly, ale s nasazením. Tady jde spíš o dvě Londýnské filharmonie, jednu "neziskovou"  druhou soukromou, přičemž navíc někteří muzikanti hrají v obou.

Jan Matějček 24.7.2008 13:52

Re: Radni dvoji tvare

 Tady bylo výsttižně řečeno, že lidi na jistých postech by měli být vzorem charakteru, jedání a vystupování. Avšak realita je taková, že někteří  jsou pěkně vykutálení a mazaně těžící z našich daní. Jenomže ve veřejnosti není každý hlupák, kerý se nechá opít rohlíkem a pak není divu patřičná reakce vtipálka.

Emil XX 23.7.2008 21:43

Mám dojem, že pan Kratochvíl nic neodstartoval

Spíše máte pravdu v tom, že radní Richter prostě chtěl vykázat činnost a zdálo se mu, že přihlédnout k návštěvnosti není tak špatný nápad a vlastně by se to voličům mohlo i líbit. Zuřivou reakci "pravdoláskové! "kulturní fronty" nečekal patně ani on, ani primátor Bém. Pan Kratochvíl je v tom patrně úplně nevinně. Teď byl ovšem nevybíravým způsobem napaden a pokud realizuje svůj plán se žalobou u Evropské komise, může to mnoha lidem zamotat hlavu. A primátorův úkrok stranou, když prohlásil že Černé divadlo nëmá na dotace nárok, protože tam chodí hlavně zahraniční turisté může na orgány EU zapůsobit jako červený hadr na býka. Pak by se mohlo stát, že se budou už vyplacené dotace vracet, údajně to lze až 2 roky dozadu.

Bubik 23.7.2008 21:37

Re: K té bohapusté ptákovině

hmmm dvěstě států, šestset repríz, to máme to máme - tři reprízy na stát, když by to někde dali několikrát, tak i míň......hmm..to se fakt dotklo vědomí skoro celého světa......a propos ..kolik je států na světě? Je jich vůbec tolik?

P.S. myslím, že zejména na Cookových ostrovech,v  Libérii, Tongu, Palau, Nauru a Tualu ho lidé ocenili......;-P

Petr Kohout 23.7.2008 20:45

To mícháte moc věcí

Předně vydělali a ne vidělali :-). Komerční je to, co zaplatí náklady a ještě vydělá. Umění je trochu složitější definovat. A nakonec to nejlepší - Chaplin, Beatles, ale i třeba filmy Miloše Formana to jsou ideály. Zaplatí se, vydělají, není to hloupé a ještě se to líbí. Lucie Bílá je lokální zpěvačka, která podporuje ODS. Ale to je ovšem jen můj názor. někdy se jí daří, někdy ne. Neví si rady sama se sebou, jako ostatně většina z nás. Ovšem její Petr Kratochvíl, ten odstartoval tuto kauzu. Je podnikatel, který chce dotace. To je protimluv. |Za svoji podporu ODS má různé prebendy. Podle mého názoru dělá samé kýče i když pro něj režírují V. Morávek, P. Zelenka, J. Pokorný. Činohru dělá jen jako lakýrku. Jeho muzikály jsou nepovedené kýče. To je můj názor. Můžete mít jiný. Pan Richter je politik. Jako ostatní, jen trochu víc arogantní. Kultuře evidentně nerozumí. A protože jeho rodná strana nemá vyjasněnou kulturní politiku / neví jestli se má kultura podporovat a jak/ . Tak se občas nějaký takový hejsek zmocní pozice a celé to převorá. A protože je povrchní, tak začne dělat změny ještě než to má ujasněné a připravené. Omlouvám se za tenhle projev, ale jde i o moje peníze a raději ať skončí u J. Suchého, kterého písničky mám moc rád a zaslouží si nesmrtelnost, než u Kratochvíla, který by dělal pro peníze cokoliv. I štvavé plakáty. Těmi inicujuje jemu podobné z druhé strany ke komiksům.

blbost 23.7.2008 20:29

Re: Re: naivni predstava autora, ze za klipem stoji pubertak

taky nazor....8-o8-o8-o

Lee 23.7.2008 20:16

Ale panove, neblbnete

Kdybyste si radeji bez vzajemneho napadani se a osocovani poradne premleli myslenky a navrhy o kterych se zminuje p. Albert a nekteri dalsi, tak byste udelali lip. Me se taky nelibi, ze je vypsana nesmyslna odmena na dopadeni iniciatoru pornokomixu. Je to prima podpora donasecstvi povysena na radoby normu, ale podle me je to spatne. Jina vec je vypsani odmeny pri stihani nasilneho zlocince, unosce, vraha, prznitele deti a podobnych darebaku. Tady je to zcela namiste a klidne takovou odmenu mohou vypisovat i z mych dani. Ale hledat za milion autora kresleneho vtipu - byt hospodske urovne a la Urban - jimz se citim dotcen? Krapet ubohe a smesne. Proc si to radeji neda Richtr na penzijni pripojisteni nebo to nevenuje na ty zminene bezdomovce. Neverim, ze autora(y) nekdo uda, tak zla doba jeste neni.

Marat 23.7.2008 19:18

Re: Re: Nestydaté nároky "umělcu".

Hele  Zen,jsem už starý pán,už desátý rok v penzi a žijí už čtyřicet let v USA,takže už tu češtinu moc potřebovat nebudu.Ovšem proti vlastencum,kteří odešli s ČSR koncem dvacátých a začátkem třicátých let a po čtyřiceti letech zapoměli český tak,že ten češtin ukrutně,přeukrutně prznili,je má čeština přímo skvostná.Také se nehodlám živit psaním.Na to krátké povidání to snad stačí.Nepochybují že vy tu češtinu ovládáte přímo výtečně,také ji patrně potřebujete více,jak já.

balthasar 23.7.2008 18:57

Re: Re: naivni predstava autora, ze za klipem stoji pubertak

Jo, a že prej jste pěknej Ksindl .. 8-o

balthasar 23.7.2008 18:43

Re: Re: Richter chce i rozhodovat o mých penězích

Jasně, jako třeba Beethovenova Devátá je docela stejná, ať ji hraje londýnská filharmonie nebo dechařskej spolek hasičů ze Zákup. Co se klipů tejče, by mě zajímalo kdo natočil tohle a jestli to magorstát taky dostal zadarmo ;-D

Zebra 23.7.2008 17:55

Re: naivni predstava autora, ze za klipem stoji pubertak

Ještě, že máme zkušené a vědoucí Ksindly, kteří rozšlapou naivním Vhrsťům bábovičky jejich iluzí a uvedou je pevnou rukou do reálného světa. Hele, Ksindl, a taky prý si najali i agenturu detektivní, aby potvrdila, že doma žerete chrousty ?!

Zebra 23.7.2008 17:50

Re: Re: Re: Vy o voze, ja o koze..., omlouvam se, ale hledam podstatu jako vy

Ale kdepak kam se vrtnete, to bych se ulítal, jinak také: "Kampak na vás, na vás nikam, pani." abych parafrázoval jiný zvěčnělý výrok. Jestli víte čí, potěšíte i vy mě.

AndyO 23.7.2008 17:45

Re: Re: Vy o voze, ja o koze..., omlouvam se, ale hledam podstatu jako vy

Zebro, díky za obhajobu. Na vás je spolehnutí, kam se vrtnu, tam vás mám za zadkem. Pejsek by nebyl tak věrný jako vy. Těší mne to, kdo jiný to má, řečeno slovy Paroubkovými.

Ksindl 23.7.2008 16:42

naivni predstava autora, ze za klipem stoji pubertak

Je nad sluncem jasne, ze to je dalsi pokracovani kampane nasich milych divadelniku, proti Richterovi. Jim utip kohoutky, no a to se neodpousti... Pry na jeho sesazeni vypsali odmenu a najali si PR agenturu....

Ksindl 23.7.2008 16:39

Re: Radni dvoji tvare

v klipu vystupovala Kucharova zadarmo!!! Kde si vzal kulantni castku????

Zebra 23.7.2008 15:59

Re: Vy o voze, ja o koze..., omlouvam se, ale hledam podstatu jako vy

Máte holt ten problém, pane Alberte, že dostatečně (možná dokonce, ó hrůza, vůbec) nesledujete produkci pani AndyO a nemáte sebrány, archivovány a katalogizovány její spisky. Jinak byste snadno zjistil, že podobně jako svého času V.I.L. či později J.V.S.Dž. se jistě k libovolnému tématu vyčerpávajícím způsobem vyjádřila, jeho podstatu vystihla a řešení našla.

Doufám, že si tuto připomínku vezmete k srdci a pochopíte, jak byl váš požadavek na vysvětlení jejího stanoviska extra vám nehorázný. Mě by třeba taky zajímalo, jak by si pani představovala "nevířit, neznámé autory zesměšnit", ale potlačím zvědavost a na nic se neptám, aby nevyšlo najevo, že taky nemám příslušný archlív.

Bretislav Albert 23.7.2008 15:57

Se mi zdá, že vy o krupicový kaši...?

Mila AndyO, ja umim cist, dokonce me naucili kdysi cteni mezi radky. Odkazujete me na vas text, kde rikate ze je treba ucinit protiuder a tim zesmesnit autory. Ja rikam, ze jakekoliv eskalovani problemu jen povede k vetsi polarizaci a vyhrocovani problemu. Je treba resit problem a ne rozestvavat zainteresovane strany. Stojim si za svym nazorem, ze pokusem o denunciaci za milion se Richtr zcela ocitl mimo misu a jen dal najevo svoji zivotni filozofii: penize zmuzou vsechno. Ja tvrdim, ze nezmuzou. Existuji i vyssi hodnoty jako je napriklad obcanska cest, dobre jmeno, pratelstvi a duvera. A vzpomnerte si, ze v nasem spolecensko politickem prostredi nikdy denunciantum psenka nekvetla. Stali se navzdy symboly verejneho opovrzeni.

Sam jsem ale velmi zvedav jestli tucna odmena povede k odtajneni autorstvi. Zatim sazim na duveru a pratelstvi autoru a spoluautoru komixu.

Zebra 23.7.2008 15:45

Re: Re: Nestydaté nároky "umělcu".

Vy jste ale maximalista ! Dyť na mrtvýho Frantíka je to docela slušný !

Eva D 23.7.2008 14:53

Re: Re: Richter chce i rozhodovat o mých penězích

R^ Děkuji, ptáte se i za mne. Nějak nechápu, proč najednou je pan Hrušínský, člen a pokračovatel několika generací jindy uznávané herecké dynastie, který sebral odvahu a investoval peníze i energii do založení a provozování divadla, na ošklivci u lidí, kteří se prohlašují za milovníky umění.

Nikdo  ze zastánců těch jediných pravých umělců  to nevysvětlil, nikdo na to neodpovídá. Zřejmě to nedokážou, o to víc nálepkují. Celá ta věc by mi mohla být ukradená, ale tohle, tohle mi vadí! ;-€ 

AndyO 23.7.2008 14:06

Re: Vy o voze, ja o koze..., se mi zdá, že vy o krupicový kaši

text

Bretislav Albert 23.7.2008 13:57

Re: K té bohapusté ptákovině

Ja na takove ty ciste benefice pro stat a mesto moc neverim. Ono se za tim vzdy skryje neco jineho, ale nebudu vam vasi pravdu brat a kazit iluze. Verte si jejich lidumilstvi. Zcela primarni podstatou veci je, Klokane03 a pratele, ze o penezich, ktere jsme povinni odvadet ve svych danich statu potazmo obci, rozhoduji nejake grantove komise slozene z podivnych a jedinych spravedlivych. Ze urad vymyslel dalsi urad, navic kvuli tomu aby byl z obliga. Ze se vubec o kulturu stara nejaky urednik a jeho urad a rozhoduje kdo ano a kdo ne. Jiz temer dvacet let jsme svepravni obcane a presto je nam castecne odpirano, abychom o nekterych vecech spolurozhodovali sami. Je mi jasne ze se z dani musi vyclenit castky na chod statu, statni a obecni spravy, armadu, policii atd. Ale ona je v tech danich skryta i podpora cirkvi, kultury, skolstvi, zdravotnictvi a take na socialni vydaje. Z nich nekteri obcane jen berou, aniz by za cely zivot prilozili ruku k dilu a vytvorili za jedinou korunu nejakou hodnotu. Proc bychom pri modelu nizsich dani z prijmu nebo z podnikani nemohli vyuzivat institut tzv. danovych akontaci a vlastne tak pridelovat konkretni penize konkretnim lidem ci tvurcim skupinam? Ja osobne nechci dotovat cirkve a jejich cinnost, ale klidne prispeju nejakym samaritanum starajicim se o lidi na okraji spolecnosti, kteri se nyni povaluji v nasem vnitrobloku, kam je vyhnali prazsti radni kdyz predtim sidlili v centru.

Bretislav Albert 23.7.2008 13:51

Vy o voze, ja o koze..., omlouvam se, ale hledam podstatu jako vy

Karikatura a to jakkoli vyhrocena svym vizualnim sdelenim by nemela byt predmetem soudnich tahanic na ochranu osobnosti. Vzpomenme na "Slunce v dusi" a jeho penis v Reflexu, na to jak kreslir Cermak vypodobnil Posselta, Paroubka, Bin Ladina, Bushe, Jelcina, Castra a jine potentaty. To bychom byli v permanentnim valecnem stavu s pulkou sveta. Na karikaturu by nemel potrefeny verejne reagovat, jen tim problem jehoz je akterem, vyhroti, zviditeni a divaky rozdelene na priznivce a odpurce jeste vice nabudi k reakcim. Myslim si, ze chybou pana radniho Richtra bylo verejne vyhlaseni o denunciacni odmene ve vysi milion korun. Je to ve sve podstate k nicemu. I kdyby se nasel novodoby "Curda" a prasknul sve druhy, neni co s uspechem zalovat, neni oc se soudit. Zachranovat cest zeny a svou je treba jinak nez pres soudni talary, pochopil to i Richtruv souverec Macek a resil to zakernym zahlavcem. Ten videoklip obehl svet i s prislusnymi komentari: Zfackovany ministr! Obavam se, ze ho videlo vic lidi nez propagacni klip Prahy za sedm milionu...

Informovaný 23.7.2008 13:13

Re: Re: Re: Pan Richter má stejná práva, jako každý jiný občan.

pardon, to patří níže.

AndyO 23.7.2008 12:51

Re: Re: Re: Richtr nesmi kazat vodu a s pritelkyni popijet vino...

to musíte, pane Alberte, holt číst všechno a nejen to, co se vám hodí. Svůj názor jsem vyjádřila při brekotu pana Suchého a článcích o zlotřilosti radního velmi jasně, pokud jste je nečetl, váš problém.

Myslím, že vyjadřuji své názory zde velmi jasně a velmi dlouho. Také s tím mám dost problémů, málokdo je ochoten mi vlastní názor dovolit.

I má výše uvedená poznámka není jízlivost, ale vyjádření názoru- názoru, že i kdyby byl radní sám satanáš, není možné ho trestat nějakými pornokomiksy, notabene když autor se srabácky skrývá.

Článek je právě o tomto, rozpravy o nejlepším způsobu financování kultury byly a jsou jinde. Zkouším se držet článku, ne toho, co chtějí nějací komentátoři.

Neurážejte se a přemýšlejte.

Zen 23.7.2008 12:50

Re: Nestydaté nároky "umělcu".

Zpatky do vany a ucit se cesky!

Zen 23.7.2008 12:49

Re: ne, že by to zrovna byla vhodná forma odvety,

Bez sance. Kdyz ho Strana da na predni misto kandidatky, tak neni sily, ktera by zabranila jeho zvoleni. Kor v Praze :-/

Klokan03 23.7.2008 12:39

K té bohapusté ptákovině

Pokud jsem to měl možnost sledovat, činily náklady na spot cca 7 mega a účastníci včetně přítelkyně pana radního v něm účinkovali zdarma. Za těch 7 mega získala Praha komerční spot, který dobře plní účel, pro který byl natočen, i když nemá žádné oskarové ambice. Spot byl vysílán v cca 200 státech a měl 600 repríz. Jestli jste schopne zajistit něco podobného levněji, určitě vás na magistrátu přijmou s otevřenou náručí. Kdo zná trochu ceny televizní reklamy, ví o čem je řeč.

Informovaný 23.7.2008 12:35

Re: Re: Pan Richter má stejná práva, jako každý jiný občan.

Ano, ale pan Richter, protože tu jeho postava vystupuje, by měl také dostat nějaký podíl :-D