23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
josef krouman 21.7.2008 20:59

to bych ani bych neřekl, to o té nejvyšší hodnotě

četnost článkků, zaštiťující se uměním, ale ve skutečnosti nechutně žebravých je toho důkazem.

Mephisto 21.7.2008 20:12

Re: Blbina

?! co je na Tarantinovi levicového... nechápu...

vikin60 21.7.2008 18:29

Semafor bez Dvořáka, Šimka,Krampola by skončil před 30roky!a

Osel 21.7.2008 18:08

Blbina

Suchý i Tarantino jsou oba stejný, nekulturní pitomci. Suchý dělá reklamu na blbost, Tarantino na násilí. Prostě levicoví intelektuálové. Toť vše.

Slune 21.7.2008 17:36

Re: Re: slátanina!

Podle me je kazdy mistr sveho oboru. Ale ten clanek je opravdu paranoidni ubohost. Doporucuji autorem probrat Wayne's World a jejich parodii na reklamy. Asi by taky neprosli, protoze se upsali Pizza Hut, Reebok a Pepsi ;)

dj.giovanni 21.7.2008 16:53

Re: Re: souhlasim s autorem

Navíc tam pánovi ke všemu nezpívali Kája s Helenkou což bylo další mínus;-D

Michaela 21.7.2008 16:26

Schilla, dobrý :) Ale přestaňte už neumětelsky zaměňovat vraždu za popravu !!

 nebo se rozlobím a budu zlá ;-D

Mephisto 21.7.2008 16:25

Re: cteni mezi radky

Podle vás musí mít každý film myšlenku? Je snad nutná podmínka toho, aby byl film kvalitní, aby měl myšlenku? Který film má vůbec nějakou výraznou myšlenku?! Tak třeba Vykoupení z věznice Shawshank - snad se shodneme na tom, že to je mimořádně kvalitní a působivý film, ale ... jakou má hlubokou myšlenku?! Nevzdávat se a vytrvat? Trochu banální ne? A co jiného...? Myslím že u spousty dalších kvalitních filmů bychom mohli pokračovat podobně...

Nene, myslím že o myšlenkách kvalita filmů není...

Mephisto 21.7.2008 15:28

Re: slátanina!

jo a srovnání Tarantina se Suchým vůbec nestojí za komentář...

Mephisto 21.7.2008 15:26

slátanina!

Panebože kdo mohl napsat takovouhle slátaninu :-/

OK. Pokud si dám jako axiom tvrzení "je-li film naturalistický, krvavý až brutální, pak je to nutně brak", pak má autor pravdu. Nemyslím si ale, že je toto tvrzení správné.

Pokud se na to alespoň pokusím podívat trochu s nadhledem, povznést se nad tu krev a spol., kterou vidím na první pohled - pak nutně dojdu k závěru, že vůbec nejde o laciný, prvoplánový, samoúčelný snímek... Právě naopak! Důvody: Pulp Fiction rozhodně není film, který do důsledku pochopíme na první podívání. Já se na něj musel podívat několikrát, než mi docvakly všechny podstatné věci (podotýkám že jsem si to předtím nepřečetl na webu). Tuhle vlastnost braky nemívají... Postavy nejsou černobílé, naopak, jsou docela komplikované. (Je Marcellus Wallas hodný, nebo zlý? A co Wincent nebo Jules? atd.) Mají charaktery. Film je naprosto perfektně řemeslně zpracován, má nesamozřejmý příběh, nechává řadu věcí na fantazii diváka, neodpovídá nám ani zdaleka na všechny otázky...

Prostě, kdo tvrdí, že Pulp Fiction není pořádný kus poctivého filmařského řemesla (umění), a že se nestal kultovním snímkem po právu, tak ten ho asi vůbec nepochopil... popř. je to 60+ letý komunista, který si po uvědomnění-si skutečnosti, že jde o novodobé dílko imperialistických američanů, prostě NEMŮŽE myslet nic jiného ;-D

ceskej Honza 21.7.2008 14:42

reklama je ideální

prestávka na záchod ( jsem pivar a musím casteji ). Dívá-li se nekdo na reklamy, je bud malé díte do 12 let, nebo nepohyblivý nemocný,  nebo trotl.

Venca 21.7.2008 13:51

Re: Re: souhlasim s autorem

Ne ne, na Kobru jsem videl pokazde jen upoutavku, takze nebylo treba sledovat samotne dilo.

Jinak i PF lze zkouknout ve zkracene verzi, viz. http://www.angryalien.com/0605/pulpfictionbuns.asp

Je tam vse podstatne a trva to rozumny cas, asi odpovidajici myslence dila.

clay 21.7.2008 13:48

Re: Re: souhlasim s autorem

dobře vám tak;-D

clay 21.7.2008 13:47

obávám se, že tohle bylo míněno vážně

8-o

cb 21.7.2008 13:42

Re: Re: Pulp Fiction

NE

krab 21.7.2008 13:26

Re: souhlasim s autorem

2.5 hodiny, ale to je jedno. Souhlasim, ze ses asi divnej, kdyz se ti PF nelibilo :) nicmene mas na to pravo, proste se ti libej jiny veci, oukej.

Diametralni rozdil ovsem tkvi v tom, ze kdyz ja mam stejnej nazor na Suchyho (asi je dobrej, ale me to proste nebere), tak ja na nej musim platit, ty ne.

RomanL 21.7.2008 13:26

Re: souhlasim s autorem

Ano, přesto že to vypadá jednoduše, je ten film na pochopení trochu náročnější, a pokud jste až do konce viděl "7-8 Kober jdoucich nepretrzite po sobe v prehazenem poradi" a ne ucelený, logický a inteligentní příběh notně okořeněný černým humorem a nezapomenutelnými scénami, je zcela evidentní, že pointa tohoto skvělého filmu vám zřejmě navždy zůstane utajena. ;-)

RadekH 21.7.2008 13:20

Re: Pulp Fiction

Nechtěl jste říct místo bůh blb?

RadekH 21.7.2008 13:19

Re: souhlasim s autorem

Zažíval jsem stejné pocity v devadesátých letech v Kanadě.  Udiveně jsem pozoroval lidi kolem, chroupající pop-corn a vybuchující smíchy nad rozstříknutými mozky a přihlouplými vulgárními fórky.  Jinak nuda, nuda a špína.

cb 21.7.2008 12:52

Pulp Fiction

je jediny Tarantinuv film, na ktery ma smysl se kouknout vicekrat, ale Tarantino je proti Suchemu Buh.

billis 21.7.2008 12:50

A ty ses d'bil, autore...

"Umelec" Suchy zije z nakradeneho Slitrovi.

Venca 21.7.2008 12:41

souhlasim s autorem

Asi jsem divny, ale take nechapu cim je Pulp Fiction kultovni a tak "jiny", ze ma takovou popularitu. Jednou jsem ho utrpel na navsteve u znamych, kde na nej se zaujetim a obcasnym spokojenym mrucenim koukalo asi 8 lidi, a ja nevedel, co si behem te tri(ctyr?)hodinove nudy pocnout. Pripadalo mi to asi jako 7-8 Kober jdoucich nepretrzite po sobe v prehazenem poradi. Dobre jsem si jmeno rezisera zapamatoval, aby uz se mi nic podobneho v zivote neprihodilo.

cb 21.7.2008 12:38

Re: Jiné vysvětlení ...

Jackson tvrdil, ze v kufru nebyla  zadna duse, ale nekolik zarovek. ;-D

cb 21.7.2008 12:36

Re: Karel Čapek

R^

milkom 21.7.2008 12:36

Re: cteni mezi radky

Pulp Fiction jsou prostě a jednoduše Tarantinovy Slavnosti sněženek.  ;-) 

jhm 21.7.2008 12:25

Re: Re: Čtení k neuvěření

Kluci nezačali střílet jako první. Kluci udělali jen takovou drobnou chybičku, chtěli si nechat kufřík i s jeho obsahem, podraz se nepromíjí.

Ten kluk co umřel v autě byl komplic, zastřelen nešťastnou náhodou.

Jestli z té scény někdo vyvodi závěr že požití hambáče způsobuje nesmrtelnost, tak jeho duševní pochody naprosto nechápu.

Co dále nechápu je jakým právem autor článku označuje Tarantina za umětele (u něj tele?) to je opravdu docela velká drzost.

Ttt 21.7.2008 11:56

To je doufam mysleno ironicky

Predpokladam ze tento clanek je minen jako ironie.

Nedovedu si totiz predstavit ze by si to nekdo doopravdy myslel a pritom byl dost inteligentni na to, aby dokazal cist a psat.

milan007 21.7.2008 11:35

autorovi

Kde berete jistotu , že je pan Suchý umělec. Jeho poslední scénky kolem dotací pro jeho divadlo to příliš nepotvrzují.

krab 21.7.2008 11:34

Re: cteni mezi radky

ten film je ku*va vtipnej, ty hlasky si opakujou miliony lidi - tim je kultovni. Navic je netradicne sestrihanej (ne chronologicky), jenotlivy pribehy se postupne propojej, ma i pointu...

Proste milionum lidi se ten film strasne libi. Samozrejme ne kazdymu, mas pravo to oznacit za hovadinu. Ovsem rozdil mezi touto hovadinou a tim co produkuje pan Suchy je to, ze za tuto hovadinu nemusis platit, pokud to za hovadinu povazujes.

Mimochodem, pristi tejden jedu do parize, musim konecne zjistit jak rikaj ve francii Whopperu :-)

krab 21.7.2008 11:27

Re: totální neznalost

Presne, slo o hamburger z Big Kahuna Burger, kterej se objevuje ve vice filmech, mimojine i na nejnovejsim Death Proof. Ovsem v realu se nevyskytuje :)