29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Poloněmec 15.6.2008 22:55

Jako příspěvková organizace je Evropská unie zatížena rostoucím dluhem

Autor ve svém zaníceném příspěvku překonává i tradiční pražskou propagandu. EU je opravdu možné vytkout mnohé, hlavně rozšíření o chudé východoevropské země, ale tvrdit, že "Jako příspěvková organizace je Evropská unie zatížena rostoucím dluhem" je opravdová nehoráznost. EU má ve svém právu totiž zakotven Klausův ideál o vyrovnaném rozpočtu a navíc ve stávající struktuře unie neexistuje a ani nemůže existovat, mechanismus vyrovnávání dluhů, tedy rozpočtových deficitů.

Magor Milda Mgr. etc. 15.6.2008 18:11

Obávám se, že Česká Republika se svým šéfem zeměkoule Kavanem zdiskreditovala

a že nám zkrátka ta pověst na nějaké opravdové předsednictví nestačí. Pokud chceme v EU hrát v první lize, musíme se také namáhat. Dávat takové góly, jaké dává V. Klaus tomu nepomůže. Kdybychom byli třeba zaměstnancem firmy a jednali o ní stejným způsobem, asi by to pro nás špatně skončilo. Nelze sloužit dvěma pánům, Rusku i EU, takže se musí soudruch V. Klaus rozhodnout. Pokud v referendu rozhodneme, že chceme raději vstoupit do ruské unie (výhodné! Levný benzín a nafta!) nebo pokud přece ta nenáviděná EU, tak ale se všemi důsledky. Nic mezi tím nám nezbývá.

Alfons 15.6.2008 17:08

Myslet soudruzi !!

Proč válkami zabírat cizí území?

Když to jde udělat softwarově pomocí lisabonské smlouvy, která je jen primitivní program pro tento účel. Nač střílet? Oblbováním vede cesta k ovládnutí světa.;-O

Vlasta.on 15.6.2008 17:00

Já myslel, že už nebudu muset odpovídat.

Prosím, zkuste pochopit; jestli-že vám (někomu) zakáže postavit (používat) záchod, potom z toho plyne, že vám (někomu) vlastně zakázala na ten záchod jít.  Omezila vám možnosti. Třeba proto, že tam nemáte bezdotykovou baterii (příklad), z čehož má mimochodem spousta starých členů EU vyjímku.

To je celkem jednoduchá logika.

wer 15.6.2008 16:17

Re: Re: Re: To víte, že máte!!!!

Na to, zda si muzete zajit na zachod, unijni predpisy samozrejme nejsou. Proto jsem to uvedl jako priklad pro diskutera "badaxe".

Vy jste do toho zatahl vybaveni toalet. To je uplne jina problematika a na to uz jista doporuceni EU vydala. Detaily si muzete zjistit u expertu, ja vim jen to, ze duraz se klade na budovani toalet pro osoby s omezenou pohyblivosti (na vozicku). Jinak spis nez na standardizaci vybaveni verejnych toalet se EU zameruje, aby na jejich vystavbu a udrzovani byly fondy a do tech fondu pumpuje penize. Ano, jde o verejne penize, a proto se z toho mohou zastanci volne ruky trhu vzteknout. (Podle nich ta volna ruka trhu cisti i podelane zachodove misy.)

Vlasta.on 15.6.2008 15:12

Re: Re: To víte, že máte!!!!

Koukám, že cenzura sežrala. Tak znovu ...

Rozmyslete si, co kdákáte. Tak jsou na to předpisy nebo ne? A jestli ano, tak jste blbě kecal. A nezaměňujte "východ" za socialismus. Vy "zápaďáku". Jste jenom zfrustrovanej ubožáček, chlubící se cizím peřím. Nebo vy jste snad tamní kulturu vytvářel? Podle češtiny jste vyrost tady. Tak ze sebe nedělejte hauzra. Nebo opravdu myslíte, že do roku 1948 tady byly záchdy horší?

Prostě jste hloupej a hloupě kecáte. A když nemáte argument, což je zřejmě vždy, tak začnete špinit. Přitom od s....k jste tady vy.

Maucta ...

wer 15.6.2008 14:49

Re: To víte, že máte!!!!

Chapu, ze se Vam predpisy nelibi. Ale jak jinak chcete prasata z vychodu donutit, aby toalety nevypadaly jako za komunismu? (Pro mlade, co to nepoznali: V zemich vychodniho bloku byly verejne toalety z velke casti rozbite a neuveritelne spinave. Svetlou vyjimkou byvala NDR, opravdu tragicka situace byla v Bulharsku a SSSR.) Pokud si myslite, ze staci tem lidem z vychodu (vcetne Cechu) rict, aby se chovali jako domorodci ze zapadni Evropy, tak Vas na zaklade vlastni dlouholete zkusenosti mohu ujistit, ze to nestaci.

Jako obcan budu radsi upet pod moci uredniku z Bruselu, kteri mi zajisti ciste toalety, cyklostezky, a jine veci, ktere jsou v zapadni Evrope bezne, nez abych se radoval ze "svobody" pod vladou zkorumpovanych a vsehoschopnych ceskych politiku, ktere myslenka o zlepsovani zivotni urovne (ted nemam na mysli jen cisty prijem) ani nenapadne.

Vlasta.on 15.6.2008 13:59

To víte, že máte!!!!

Máte tam i rozepsáno, co na tom kterém záchodu musí být, abyste se tam moh ...... tento, jaksi, že jo, no .......

Ale za to vám mohu zaručit, že pokud si všechna ta nařízení na ten záchod dáte, tak už do smrti nemusíte kupovat toaletní papír.

Takže, dobré vysr..., přeju ....

wer 15.6.2008 11:32

Re: Re: Úředníky, nebo ty naše pitomce. Co je lepší?

To na vsechno potrebujete pravidla? Je snad v unijnich pravidlech, ze si muzete zajit na zachod? Neni, a presto tak cinite a nikdo Vas za to netresta.

badaxe 15.6.2008 7:34

Re: Diktatura Evropské unie je proto pro Českou republiku

Milý Hujere nepostřehl jste že je za dveřmi doba kdy je ČR "čistým plátcem? Tedy že i kdyby využila všechny peníze z Bruselu "dávané" bude stejně v minusu? A že žádná vláda ty dodnes "nabízené" nedokázala využít takže jsme tím plátcem už dnes? A zkuste se poptat třeba starosty v nějaké vsi co musí udělat aby dosáhl na ty "unijní peníze" ? Mimochodem unie sama nic nevytváří, jen přerozděluje to co vymůže z jednotlivých států. Takže vaše hujerské řeči jsou bez rozumu a brnkání na strunu toho že "přijdeme" o nějaké peníze je mimo, to si může myslet tak leda někdo placený státem který rovněž nic netvoří a jen si žije v představě že "moudrý stát má peníze" , nemá ani moudrý ani hloupý stát nemá žádné peníze, jen hospodaří, lépe či hůře s těmi které vytáhne s kapes těch kdo je vydělávají.

badaxe 15.6.2008 7:27

Re: Úředníky, nebo ty naše pitomce. Co je lepší?

Kupodivu (?) opět melete nesmysly, kde máte v unijních pravidlech že jde vystoupit?

Bohata 15.6.2008 0:29

Do EU jsme odvedli mnoho peněz a ona nám za to poskytla dotace?

Dotace jsme zčásti rozkrali přímo průtokem přes českou administrativu,zčásti nepřímo přidělením různých zakázek kamarádským firmám ,které natáhli ceny jako šicgumu.

Tedy vystupme z EU a vyrovnejme vzájemně pohledávky!

Mám řešení .Prodejme jim Prahu včetně živého inventáře a ustájeného dobytka .Může přece zůstat samostatným státem EU.Nová hlavní města?Pardubice a Olomouc.

Tomas Holek 15.6.2008 0:17

Re: Republika potrebuje vudce

EU o demokracii plka, ale jinak je EU poprením demokracie. Je to stejné jako když komunisté mluvili o socialistické demokracii nebo Kubu nazyvali ostrovem svobody.

Karel IV 14.6.2008 22:39

Úředníky, nebo ty naše pitomce. Co je lepší?

Báchorkami o nebezpečí úřednické Unie lidi nestrašte. Ani ti úředníci nejsou bez kontroly a stále zbývá možnost prostě ten spolek států opustit, kdyby to už bylo tak hrozné.

Myslím, že prokazatelně daleko víc škody nám dělá malost a nestydatost našich politiků, kteří možnost, že je jejich mise službou veřejnosti, považují za anekdotu určenou pro naivky.

karel.smíchov 14.6.2008 16:15

Re: hahaha

Přebíhají jako fotbalisti  KDO DÁ  VÍC 8-o8-o!

karel.smíchov 14.6.2008 16:12

Re: Diktatura Evropské unie je proto pro Českou republiku

Zápotocký  hlásal : Já jsem horník  kdo je víc ??

Euvroskeptici  hlásají ::  Já jsem Čech  kdo je víc  !!!!>->-

A. 14.6.2008 14:08

Jedině s vtipem

 Nabyla jsem dojmu, ža autor nejprve hovoří fakticky, ale poslední odstavce si z lidí a EU střílí, Možná, že ty hvězdičky na vlajce EU měl na nějaké lahvičce dobrého pití. Jinak to snad ani není možné.....

Pete Brich 14.6.2008 13:32

Re: Republika potrebuje vudce

Účelem Lisabonské smlouvy je aby se ve skutečnosti o demokracii, lidskych pravech, rovnosti, ... jen plkalo.

PB

wer 14.6.2008 13:11

Republika potrebuje vudce

Macaliku, myslim, ze vas chapu. :-D .

Cituji: "Republika dnes potřebuje jen opravdového politického vůdce, ..." V Lisabonske smlouve se porad plka o nejake demokracii, lidskych pravech, rovnosti, ... nedivim se, ze vam takova smlouva nevoni.

vlasta 14.6.2008 12:36

Re: No ale uvažovat o této variantě

by nebylo na škodu. Štěstí přeje připraveným ;-)

Majkkl 14.6.2008 12:18

Už mi chybí jen

zvolání "Na stráž!" nebo něco podobného. Podle vás asi bude nejlepší z té pitomé EU rychle vystoupit, že...

PROKOP BUBEN 14.6.2008 11:30

Re: Diktatura Evropské unie je proto pro Českou republiku

Ano přijetí, nebo nepřijetí smlouvy, která určitě není neměnná by mělo být referendem, zda být či nebýt v EU strukturách.....Naší prapodivní europoslanci typu Zahradil, Železný atd. si berou příklad z poslanců Říšského sněmu, kde mnozí také nechtěli vidět žádné výhody spojení v jednom státě....

Jirka Stejskal 14.6.2008 11:09

Vazeny pane, rad bych se vas zeptal,

jestli jste skutecne tak "hloupy", nebo jestli si jenom delate ze ctenaru srandu.

Byt s kritikou soucasne EU souhlasim, reseni rozhodne neni v "izolacionismu". Jestli si myslite, ze v soucasnem globalizovanem svete je prtava Ceska republika schopna zajistit svym obcanum to, co od ni ocekavaji - bezpecnost, demokracii, prosperitu, tak se pletete. Z dlouhodobeho pohledu neni jine cesty nez Spojene staty Evropske. Zamerne nepouzivam EU, nebot ta tim resenim neni. Vondr, a ostatni evropsti papalasi se snazi pres mega koncerty udelat z EU neco sexy, a pritom by to bylo tak "jednoduche". Pokud by nabidli ustavu, podobnou jako maji USA  - to je jednoduchou listinu, srozumitelnou pro kazdeho "kuchare", ktera nechava zasadni moc v rukach obcanu, nebojim se, ze by nebyla prijata. Pak by totis lidi mohli mit na Evropu skutecne vliv. Toho se ale soucasna evropska geronto-kracie boji a tak splodila Lisabonskou smlouvu, ktera se jenom jako "ustava" tvari, ale zasadni mocenske pomery nechava beze zmeny - komise je temer vsemocna, parlament to pouze komentuje a vsichni ostatni jen ziraji.

Ja osobne si myslim, ze Lisabonska smlouva - pokud by veslav zivot je prvni krok k prvni valce  v Evrope po vice nez 60 letech.

Jenda 14.6.2008 10:50

Sakra sakra takovejch penez, jak ja bych s prisal?

Nenapada vas nejaky zpusob jak subjektivne uzitecne propagovat spojenou evropu za erarem pridelene prachy?

janoryna 14.6.2008 10:48

Diktatura Evropské unie je proto pro Českou republiku

nepřijatelná z mnoha důvodů. tak co tam ještě děláme ? eu není varšavská smlouva a když vystoupíme tak k nám brusel tanky nepošle. takže využijme šanci, kterou nám ods airsko nyní poskytuje. pryč s eua všemi smlouvami o odvodech a fondech. žádné peníze z bruselu ČR nepotřebuje. anemusí sevyplňovatžádné dotazníky apak dělat vyúčtování azdůvodňovat, že podpora kámošovo firmě je ve veřejném zájmu.

vlasta 14.6.2008 10:40

Re: Moje řeč.

Joska 14.6.2008 9:47

Re: hahaha

Co je to za blbce ten Mačalík. Neznate ho někdo.

Libor.w 14.6.2008 8:48

Re: Re: hahaha

Přes všechny problémy je parlamentní demokracie to nejlepší co zatímexistuje.TO by jste chtěl zpět národní shromáždění s Aloisem Indrou v čele?

senior 14.6.2008 7:22

Re: hahaha

Nejkrasnejsi odstavec,ktery patri do humoristickych listu,nejlepsi by to bylo v byvalem Dikobrazu.Jejich zodpovednost se rovna vlastnimu prospechu.Kdyby jim slo o vlast,tak by se snazili vsemozne o to aby republika vzkvetala a netloukli by se po hlavach pro kazdou blbost.Nekteri maji na zbohatnuti jen jedno volebni obdobi,tak se musi snazit,aby se zabezpecili.To je ta parlamentni demokracie.

Otakar 14.6.2008 7:17

Opravdový politický vůdce?

Ano. Ale, kde ho vzít a nekrást? V současné politické garnituře prostě hledej kde hledej není. Může to být člověk jak z pravého, tak i levého politického spektra s jasnou a to podtrhuji národní politickou vizí. Žádní eurohujeři, bioidioti, právdoláskaři, křesťanští vizionáři, rudoši a podobní nemohou mít šanci a nutně to předpokládá právě tyto vyděračské pidistrany dostat ven ze hry, což v současném hulvátském a intrikánském politickém prostředí bez  jasné politické vize a chirurgických řezů těžko půjde.