24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

MÉDIA: Kachna jako důkaz

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A.Knapp 13.6.2008 18:19

MNE BY TELEVIZNÍ MAFIE DO PARTY NEPŘIBRALA ...

VĚDÍ ŽE JSEM JURODIVÝ PRAVIČÁK :-/

A.Knapp 13.6.2008 18:10

již dávno žijememe v MEDIOKRACIIi ...

(Y)

Lucka 13.6.2008 0:17

Re: Re: vážený pane,

Propána, ona je taky ve Vsetíně Zbrojovka a mnoho dalších podniků a aktivit!  A z toho všeho MOHLO Čunkovi taky NĚCO kápnout.    No, tomu říkám presumpce neviny, a topit někoho v kýblu vody za přídavky na děti,a  k tomu ještě někdy před léty,  to je taky zdejší kolorit. Jen mu tu hlavu každý rád přidrží, že? Čunek je komicko-tragická figura, ale přesně tyhle bláboly, jakej je to mizera, to mě teda uvádí v úžas. Ještě, že tu není soudce Lynch.......něco vlastnit , to se v těchto krajích těžce trestá. A už je to trapný, jenže některým se to hodí, nesvítí se na jejich opravdické průšvihy. Tak proč pseudokauzu Čunek občas nepopíchnout k životu, že.

Pavel 12.6.2008 23:20

Re: Salichovova zpráva

Pro některé není třeba kampaně. Media si strýce Vika nevymyslela.:-D

Valonis 12.6.2008 22:26

Re: Re: Jemelík, Jemelík,

Přehlédl jste malý detail: Zlatuše při cestě na schůzku s "přáteli" se posychrovala a meldovala obsah "přátelské" schůzky svému nadřízenému Ištvánovi. Vám to připadá normální. Zlatuše není tak naivní, aby nevěděla odkud vítr vane.

Pavel 12.6.2008 22:25

Re: Re: Naopak

R^

Valonis 12.6.2008 22:19

Re: Re: kdo je vlastně mafie? Paroubek a Benešová?!

Tenhle soud vůbec nemohl něco o Čunkovi prokázat. Spis který sestavili vyšetřovatelé patří mezi 3 nejtajněší státní tajemství. Jiný soud, který by se tím mohl zabývat byl na poslední chvíli Veseckou zablokován. Pokud nemáte pochybnosti o Čunkově vině zasaďte se o to ať to posoudí soud. Pochybuji, že by Vám byl Čunek za tuhle aktivitu vděčný. Ale zkuste to. Třeba se mýlím.

Valonis 12.6.2008 22:10

Re: A teď ještě pohádku

Tuhle krásnou pohádku bych si také rád poslechl, pane Jemelíku. Prosím, prosím.

Valonis 12.6.2008 22:07

Re: Re: Naopak

Ale jen to zkuste, H.K. Zatím se o to nikdo ani nepokusil. Budete první. To Vás neláká?

Valonis 12.6.2008 22:05

Re: vážený pane,

Pane Vydro, Čunek byl všetřován pro podezření z braní úplatku. Důležitým markantem je zjištění jestli u něho opravdu došlo přesunu peněz. Že přitom zjišťování přišli policisti na něco víc je Čunkova smůla. Přijde-li na něco takového prostý občan má povinnost to ohlásit, policie má povinnost to šetřit. O co Vám tedy jde?!

Moc se toho našpekulovalo odkud že má Čunek svoje (?) utajované milióny. Nikoho snad nenapadla tahle verze: kolem vrcholového hokeje se točí velké peníze, přímo desítky miliónů. Vsetín byl před roky na špici extraligy, takže těch peněz bylo opravdu hodně. Kde je hodně peněz tam se dost točí všelijakých lidí.  A Čunek tomu starostoval. Nemohlo mu něco kápnout z těch desítek, snad stovek miliónů? Nebyl by první!

H.K. 12.6.2008 22:00

Re: Naopak

Přece mi nikdo nevyvrátí, že dva přeběhlíci přešly do druhého tábora z vlastního přesvědčení

Vám nebude nikdo nic vyvracet. Byla by to ztráta času.

 

Laco 12.6.2008 21:06

Naopak

Jsem plátcem ČT a proto se taky na ni dívám raději než na přiblblé pořady jiných televizí. Prima se například chlubí současným vysílám z EURO, ale neví o tom, že v našem kraji většina lidí jejich signál nechytne (Brno - Olomouc).    Nevím proč se rozhořčujete na ČT ve vztahu s kaucí NSZ. Bohužel, ale mafie u nás dostala plně zelenou od ustanovení této vlády. Přece mi nikdo nevyvrátí, že dva přeběhlíci přešly do druhého tábora z vlastního přesvědčení. A když už tady byla vláda ustanovena, tak musela vydržet ať to stojí co to stojí. Proč to třeba nevyšetří NOVA. Mají přece velké zkušenosti z amerických filmů, kde vyřeší i ten nejzapklitější kriminální případ.

ekonom 12.6.2008 20:09

zrušit státní TV a jinou propagandu

Také se přimlouvám za zrušení "veřejnoprávní" propagandistické televize placené TV daní. V dnešní době není potřeba, resp. občané - poddaní ji nikdy nepotřebovali, zato vládci ano.

Hrdlička 12.6.2008 20:05

Re: kdo je vlastně mafie? Paroubek a Benešová?!

Je to hrůza, vždyť on ten pan soudce Cepl vůbec neví, co to je mafie. Soud vůbec neprokázal, že by došlo k nějakému ovlivňování vyšetřování údajné korupce Čunka ze strany Ceplem označených. Na druhé straně je očividné, že v celém případu šlo o likvidaci zřejmě pro někoho nepoholdného Čunka. A za tím nestála nějaká mafie? Je paradoxem, že nejvíce másla na hlavě má paní Benešová.  

Lájoš 12.6.2008 17:51

Co dělá dobře placená Rada pro Českou televizi ?

Stížností na publicistiku i některé další pořady ČT1 je již delší dobu požehnaně. Snaha  udělat s tím něco, zatím žádná. Největší starost pana generálního Janečka je, dostat z lidí co nejvíce poplatků, třeba i soudně a exekučně. Byl bych první, kdyby bylo možno ČT1 v televizoru zaplombovat, či vykleštit a zrušit zbytečně vyhozené peníze za poplatek na tisícihlavý, zatuchlý Janečkův ansábl. Kdyby si ČT1 při jejich současné úrovni programů a tudíž sledoovanosti, měla na sebe vydělat reklamou, tak nevím jak by dopadla.

Pozorovatel 12.6.2008 17:16

Re: vážený pane,

Já si myslím, že pokud se během vyšetřování nějakého případu zjistí další závažné skutečnosti podezřelé z kriminální činnosti pak by měl být dán podnět k jejich vyšetření i když třeba přímo s prvotní příčinou vyšetřování nesouvisí. A to si myslím je právě Čunkův případ.

woka 12.6.2008 16:42

Souhlas

R^

Vydra 12.6.2008 16:36

vážený pane,

obecně s Vámi souhlasím a nemohou na tom nic změnit zasvěcené odsudky lidí, kteří jsou do záležitosti dokonale zasvěceni z novin. Na věci mne však zajímá i druhá stránka, která je naprosto opomíjena. Trestní spis p. Čunka má prý 2000 stran. Z tohoto tlustospisu vyplynulo zjištění, že p. Čunek před 10 lety bral nějaké sociální dávky. Základní zásada tr. procesu stanoví, že trestní stíhání je přípustné jen pro skutek, pro který bylo vzneseno obvinění. P. Čunek byl obvněn, že před 5 lety vzal úplatek. Pro tento jednoduchý skutek bylo pořízeno 2000 stran spisu a pátralo se 10 let zpátky v jeho životě. Tvrdím, že pokud by nebyl na stíhání (a obžalobě i za cenu pozdějšího zprostění viny) politický zájem, trestní stíhání by nemohlo mít tuto podobu. Máte nějakou představu, která z mafií řídila toto ?

Schumacher 12.6.2008 16:35

A teď ještě pohádku

o Katarském princi, zaujaté justici a moudrosti ministra Němce.....

Vydra 12.6.2008 16:25

Re: Asi to tak úplně není, jak popisujete

Milý čtenáři, zřejmě Vám uniklo, že p. Jemelík kritizuje to, že rozsudek, ačkoli nepravomocný, je vydáván za konečný. Dále, není v pravomoci MS cokoli pí Vesecké posvěcovat nebo neposvěcovat.

Zdravím

ferda 12.6.2008 16:02

Sebedelší článek

nezmění nic na tom, co bylo vidět a slyšet v soudní síni. Asi se najde soudce, který se "nechá přemluvit" a rozsudek změní. Venkoncem paní Renatě jistě slíbili, že se ji nic nestane. Ale černý flek na paní Renatě a jejich kamarádech už zůstane.

JIRIK 12.6.2008 15:53

Re: Re: Zakažme svobodné působení médií, že pane jemelík

Fakt je, že pan Čunek ukládal miliony na ztracenou občanku a ani si toho nevšiml. Ani sám nedokázal doposud věrohodně vysvětlit jak k těmto penězům přišel nebo kde jsou zdaněné. Tak nehovořte, že chybějí fakta.

westík 12.6.2008 14:07

žalostná bezradnost

v soudních síních  by se mohla stát námětem pro humorný román (kdyby nebyla spíše k pláči).Jak se mně jeví, tak v současné době a při současné praxi by naše justice neodsoudila ani Attilu Huna za to, že vyplenil Řím :-/ A to má být "pilíř spravedlnosti"8-o Ach ,jo.

hariet 12.6.2008 12:59

Vy byste to asi "rozhrábl"...

Toto nebyl příliš šalamounsky moudrý článek. Divím se, že to nechápete sám a matete lidi... Pochybuji o tom, že Vy byste soudil moudřeji... :-/

jurist 12.6.2008 12:58

Re: Tak postupně:

Ať je to s Ceplovým rozsdkem jak chce, mám za to, že obsahuje odůvonění, rozsudek je veřejně dostupný a snad nevypadá, že by byl vyhotoven ve stylu "jak běžel pes" - prostý výčet důkazů a úvahy soudu nikde... ˇA je-li rozsudek politikum nebo ne, uvdíme, co na to Vrchní soud (ten, ke kterému je delegována kárná žaloba na Kučeru, taky dobrý:-/). Na každý pád, hloupost žalobců je kolosální:  tím, že podali žalobu, dnes už definitivně, bez ohledu na výsledek odvolání (dovolání, stížnosti k ÚS..) docílili toho, že to,  co se dosud drželo a mluvilo se o tom uvnitř justice, se nyní se vší parádou vypralo na veřejnosti v přímém přenosu a kdo je tím lejnem jednou provždy v očích veřejnosti pomazán, je nasnadě... Na to nebylo potřeba Cepla, o to se postarali sami navrhovatelé. BTW, je smutné, že soudce Nejvyššího soudu neví, jak se má v jednací síni chovat a jeden strážce nezávislé justice jako veřejnost v jedancí síni při jednání cosi přežvykuje  v hubě... Je vůbec  s podivem, že pánové Jemelík a spol dosud nepodali ministerstvu podnět na kárnou žalobu na soudce Cepla, když si dovolil rozhodnout v rozporu s jejich rádoby právním názorem, tak, jak to obvykle dělají... Ohledně Kataru se však zde poukázalo na jednu z největších prasáren, které se Němec dopustil, a kterou Jemelík tak nadšeně schvaluje - že si nejprve dovolil pozvat Křikavovou na kobereček, jako by to byla nějaká jeho ficka a když se zvepřela, vyhrožoval kárným řízením  Tím se skutečně postavil vedle takových hovad na tomto postu, jako byl svého času Alexej Čepička, který stejným způsobem pacifikoval neposlušné soudce,  když bolševizoval justici. Zvláštní, že se nemluví o tom, že ze stejných důvodů a stejným způsobem si Křikavovou si zavolali i na Nejvyšší soud - hádejte kdo? :-/

vf 12.6.2008 12:25

Re: Jemelík, Jemelík,

Četl jste ten rozsudek? Je tam opravdu dost totálních nesmyslů......

Například že ze vztahů mezi stranami v soudní síní soudce vyvozuje, že mezi nimi nemohly nikdy být přátelské vztahy...??!!?? Tudíž schůzky před rokem nemohly být přátelské???!!!!???

vf 12.6.2008 12:22

kdo je vlastně mafie? Paroubek a Benešová?!

Naštěstí jsem bulvární fabulace na ČT přestal sledovat....

Připadá mi to, jak  zjišťuji z článků , že mafie zastoupená M. Benešovou křičí chyťte mafii....

A spousta lidí bláhově věří mafiánům, že bojují se zlem. Nechápu že si tolik lidí zamilovalo virtuální bulvární svět, který sledují jak nějaký blbý seriál.

LOJZA 12.6.2008 12:18

Jemelík, Jemelík,

přečtěte si po sobě své veledílo a zamyslete se, co o vás říká. Jste PROTI VŠEM, všichni ostatní jsou blbí, neschopní, předpojatí, nenávistní atd. Jen vy a vaše pravda, to je to, co věky přežije. Nejde jen o tento článek. Takto se projevujete neustále. Mám strašně rád takhle chytré lidi. A pokud jde o pana Cepla? Jsem zvědavý na rozhodnutí odvolacího soudu. Pokud potvrdí nález pana Cepla, budete mít koho dalšího obviňovat z blbosti.

kocour 12.6.2008 12:14

Re: Pavel Kučera

To mne u něho vůbec nepřekvapuje.

Miloš Zfrantišku 12.6.2008 12:12

Že ČT je

není nestranná, že je po vzoru Novy povrchní  a ve vleku politiků je známo. Ovšem jednostranně zaměřené komentáře pana Jemelíka ze spolku Šalamoun jsou trapné. Stačí vzpomenout na obhajobu neobhajitelného chování prezidentské kanceláře v kauze  soudního čekatele Langra.