25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Jak jsem se styděl

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Zima 26.5.2008 14:35

Tak teda,

ODS se sice presentuje jako poslední hýkající póvl, ale je nutné je s tím takto mlátit po hlavě?

jerry,the black mouse 26.5.2008 14:15

JInak to hodnotit nemohu-

R^

Bobo 26.5.2008 14:27

Re: JInak to hodnotit nemohu-

Rv

Fojt 26.5.2008 14:33

Re: Re: JInak to hodnotit nemohu-

R^R^R^

Milla 26.5.2008 14:10

zkouška

;-)

Petr 26.5.2008 13:50

Další je na řadě Holandsko,

kde už se také muslimové rozmnožili natolik, že je jistě také brzo napadne, aby se odtrhli.

Bobo 26.5.2008 14:22

Re: Další je na řadě Holandsko,

a to od Nizozemí, že?

Jozka 26.5.2008 13:39

K panu prezidentu

I kyž nejsem fandou pana prezidenta Klause,pokud jde o záležitost Kosova vysoce hodnotím jeho postoj.Za naši vládu se musíme v tomto případě stydět.Klaus jedná tak,aby naše republika neztratila čest.Co můžeme očekával od rakušáckého šlechtice Schwarzenberga.

Bobo 26.5.2008 14:10

Re: K panu prezidentu

Právě rakušácký šlechtic Schwarzenberg zná historii a ví, že Srbsko a Kosovo patřilo kdysi do rakousko-uherska. Kdešto Klaus co by ministr financi zapřel i špinavé a v ten okamžík se z naších bank staly pračky špinavých peněz a nastěhovali se k nám mafie z celého světa. Tak proč nějaký stud od Klause.

vita 26.5.2008 14:27

Re: Re: K panu prezidentu

Ale blbost - Srbsko patřilo Osmanské říši a nenechalo se "osvobodit" od Turků Rakousko-Uherskem.

To (Bosnu a) Hééércegóóóvinu musela vybóójovat infantééérija...

kopec 26.5.2008 15:32

Re: Re: K panu prezidentu

Bobo , nejak si nevzpominam, ze by patrilo Srbsko do Rakouska -Uherska. Hodte  lano. Inteligentni fandovstvi umi ocenit i kvality protivnika. Nakonec nemyslim , ze pan Schwarzenberg je slechtic v tom vyznamu slova jaky mu prikladate.

Jozka 26.5.2008 13:31

Klaus-bravo !

I když nejsem fanda prezidenta Klause,ale v případě záležitosti Kosova zabodoval.Zachoval čest naší republice.

Pavel 26.5.2008 13:23

Dostydět!

Ale Václave,není třeba se stydět.Stydět se má druhá strana,že prchla,jako zajíc.A to jde jen o uznání malinkatého státečku,který nemůže přece nikoho ohrozit.Stydím se za Srby.Ale jen na chvilku;-)

Blaho>-

Martin 26.5.2008 13:46

Re: Dostydět!

Hlupáčku,nic jsi nepochopil.V.Klaus se stydí za ""naši""současnou vládu,která aby mohla provést tuhle všivárnu musela utéct do Teplic a schovat se jako uličníci. Nic neproběhlo parlamentem.S prezidentem tentokrát naprosto souhlasím.>-

Bobo 26.5.2008 14:26

Re: Re: Dostydět!

Blbost, Klaus se stydí za to, že nás co by ministr finaci nahnal do náruče mafie.

Niky. 26.5.2008 14:58

Re: Re: Dostydět!

A před mikrofony postavily zeleno,rudo,hnědou Pajerovou-Jagues.

Alf 26.5.2008 12:31

Další paradox

Pro pořádek bych rád řekl, že v září 1938, tedy v době Mnichova, kdy Srbové resp. Jugoslávie, jako vždy stála při nás v této těžké době, skládal otec pana ministra Schwarzenberga, jehož ústy jsme uznání Kosova oznámili světu, do rukou presidenta Beneše slib loajality české šlechty k republice.  

gerontusinza 26.5.2008 12:06

Pane prezidente, vůbec se vám nedivím...... ale!!!!

Toho duševního hulváta, zcela bez zábran, jste podpořil vy ..... a dokonce 2x....  Lituji, výmluvy tohoto typu mohou zapůsobit , ale vlastní vinu skutečně necítíte?  Stud bych vám v tomto případě doporučoval i za sebe sama...:-/

Zebra 26.5.2008 12:06

Fakt jo ?

Ladislav N: "Havel žádnou výrobu zakázat nemohl."

Petr Kunetka, zlocinec: “No, moje matka pracovala v ZTS, v kryci vyrobe (traktory). Jestli jsou vsechny Vase informace tak presne, jako tato... ;(“

To jako že Havel nějakou výrobu zakázat mohl a nedejbože i zakázal ?

vita 26.5.2008 12:54

Re: Fakt jo ?

V 90. a možná ještě v 91. roce stačilo, aby V.Havel řekl cokoliv - a jeho kamarila, případně předpodělanci držící se židle se postarali o zbytek. Stačilo, aby se zmínil o "temných slušovických žilkách" - a ve Slušovicích se sami zařízli. Doslova. Stačilo, aby se zmínil, že nebudeme vyvážet těžkou vojenskou techniku - a výroba skončila. Jeho vrtichvosti se postarali i o to, aby už dohodnuté kontrakty byly vyzrazeny a aby se o dalších pokud možno nejednalo.

V důsledku jeho úletů (které občas komentoval, že je přece vyslovil jako občan - ne president) se Slovensko propadlo do trojnásobné nezaměstnanosti než byla v Česku. A výsledkem byl nárůst nacionalismu, odporu k Čehúnom - a následovalo oddělení Slovenska.

V jedné z mála světlých chvilek se V.H. vyjádřil, že se už bojí zkritizovat nějakého psa, že je ošklivý - okamžitě se najde někdo, kdo ho potáhne zastřelit. Vše skončilo až když si dovolil zkritizovat (velmi, velmi mírně) výsledky Klausovy reformy - ta neslavná věta o lampách za 15 a 20 tisíc a o blbé náladě (míněno jako kritika blbé nálady) - v tom okamžiku se stal pro babky Klausovky vtěleným Satanem.

Zebra 26.5.2008 13:13

Re: Re: Fakt jo ?

Takže nejen páně Kunetkova máti, aly i vy...Jestli on ten problém nebyl v tom, že všechny ty slovenské zbrojovky (stejně jako české automobilky a československé TOSky a další producenti našich světově proslulých - zvláště na Litoměřicku - strojírenských výrobků) vyráběly valnou měrou zaostalý šunt, který když se zrušila Varšavská smlouva, RVHP a převoditelný rubl a všemožný státní monopoly a přerozdělování a vůbec celý ten cirkus Tábor míru, se ukázal za opravdový peníze neprodejný. A holt k chudákům Slovákům se toho za socíku z "vojensko strategických" i politických důvodů nacpalo o dost více než vyšlo na Čechy, takže si to poněkud více odskákali. Ostatně, celkem pěkně se na nich ukázala platnost jednoho okřídleného Nietzcheho výroku.

vita 26.5.2008 14:39

Re: Re: Re: Fakt jo ?

Popisuji situaci začátku 90. let a obrovskou autoritu, kterou tenkrát Havel vládl. Neexistovalo nic, co by nemohl nebo nesměl - v podstatě vše, co jen naznačil, se uskutečnilo.

Takže si můžete od otázky uhejbat kam libo - tohle je realita. Byla to realita OF a OH a "bratrstva pravdylásky". A skončilo to nástupem Klause, ODS - a hlavně rudolfinským projevem, kdy se V.K. namích - a já myslím, že neoprávněně - na V.H.

Zebra 26.5.2008 15:30

Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

Mno, psychologové tomu myslím říkají racionalizace selhání, u nás na vsi se říká - hlavně když to máš na co svést. Schválně vynechte mýty a jednak mi vysvětlete technku naplňování Havlovy vůle a druhak zářné perspektivy slovenských zbrojovek a zbraní v otevřené soutěži s americkými a evropskými zbrojovkami nepřetržitě se vyvíjejícími v konkurenčním prostředí.

S Turky zbavujícími Němce šrotu poděděném po Honeckerově Nationalvolksarmee můžete tak leda do krčmy v Martině - tamní důchodci vám to radostně odkejvaj.

Petr Kunetka, zlocinec 26.5.2008 15:36

Re: Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

Ja nevim, ja muzu jenom rici, ze nekolik barterovych smluv se Syrii bylo v 90. shozeno na vladni urovni...  Ale treba mate pravdu, byly velmi nevyhodne... Ale stejne, proc vlada nevystavila ZTS volnemu trhu a misto toho ty smlouvy proste blokla. S oduvodnenim, ze se jedna o nedemokraticke rezimy, se kterymi uz nekamaradime?

Petr Kunetka, zlocinec 26.5.2008 15:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

Opravuji vetu, spravne melo byt "Ale treba mate pravdu, ze byly velmi nevyhodne" ;)

Petr Kunetka, zlocinec 26.5.2008 15:37

Re: Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

Mimochodem, hezky pokus o psychologii, ale ja to skutecne jako sve selhani nevidim. Nase rodina se prave v te dobe stehovala do Cech, a skutecne jsme zadne emotivni vazby na Martin nemeli. Ale zkuste znova, treba napodruhe se psychoanalyza povede lepe ;)

Zebra 26.5.2008 15:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

Vždyť já vám nic nevyčítám ani nepodsouvám, jen hledám nejpravděpodobnější vysvětlení nejvíce odpovídající mně známým faktům. Vám přijde vysvětlení zániku ZTS Martin z Havlovy vůle pravděpodobnější, než z důvodu nekonkurenceschopnosti ? Pak by mě zajímalo, jak to Havel dle vás technicky proved.

Petr Kunetka, zlocinec 26.5.2008 16:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

A jeden duvod vylucuje druhy? Musi byt nutne jeden dominanatni? Nevim, jestli bylo vyznamnejsi, ze se nestihla restrukturalizace, nebo to, ze vlada shodila nekolik smluv, hlavne se Syrii. Nebylo to, ze se nestihla restrukturalizace duvodem, proc byly smlouvy shozeny? Ze se vlada bala penale? Nebo si myslela, ze smlouvy jsou nevyhodne? Nebo byl barter dohodnuty spatne? Nebo naopak, nebyla by sance na restrukturalizaci prave pri plneni techto smluv? A hlavne, proc se v tom vubec vlada hrabala, kdyz mel jit podnik do kyticek, mela jej nechat (vid ZTS Brno). Uz jen proto, aby nejitrila city vic, nez je nutne.

Kazdopadne tam vladni zasah byl (a byl prikladan Havlovi, i kdyz co ja vim... Ale vladu jmenoval Havel a dost uzce s ni spolupracoval, nerozdil od pozdejsich - to beznemu volici staci). Mimochodem, Meciar byl podnikovy pravnik v ZTS a jeho politicky vzestup - a nenavist k federaci - vznikla zde.

Petr Kunetka, zlocinec 26.5.2008 16:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

nestihla restrukturalizace - chtel jsem napsat nezvladla, samozrejme ;)

Emil XX 26.5.2008 19:52

Re: Re: Re: Re: Fakt jo ?

Ano, Havel měl na začátku 90 let ale zejména roku 1990 obrovskou autoritu. Ovšem, zvolení V. Klause do čela OBČANSKÉHO FÓRA tuto autoritu do jisté míry narušilo. Posléze došlo k rozpadu Občanského föra na ODS a Občanské hnutí.ODS se stala po volbách 1992 nejsilnější stranou, zatímco Občanské hnutí se nedostalo do patlamentu.