19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PhDr. Sáva Pabouk 17.5.2008 18:15

Pravda o žralokovi ve Formaldehydu

...pane Žantovský, autorem ŽRALOKA V AKVÁRIU není Joseph Beyus, jak uvádíte ve svém článku, ale Damien Hirst...další informace naleznete na www.artmuseum.cz

EW 19.5.2008 17:59

Re: Pravda o žralokovi ve Formaldehydu

Ale od Cerneho to byl plagiat stejne, ne? Ostatne Cerny vlastne nic jineho neumi, nez napodobit nebo zesmesnit...

Gaston 14.5.2008 0:00

Normalizátor Žantovský napsal celkem věcný článek

Jaká úleva! Pro nás" pravdyláskovce" však je Knížák navždy odepsaný především z jednoduchých důvodů - nemá to v hlavě dobrý! A je to lidsky podobný týpek jako Klaus, tedy žádná sláva, mocí posedlý člověk s naprosto destruktivním účinkem na své okolí. Čert je vem!

clay 12.5.2008 23:53

ta dáma byla jistě souška Machalická z LN

;-D

Sutera Radomir, Sochar 12.5.2008 22:11

Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

Ma co rici ve vsech ohledech. Na AVU se neprislo na zadne pochybeni Knizaka, jelikoz si nikdo nedovolil na ne upozornovat, pripadne byl umlcen, viz prof. Naceradsky.Sam jsem byl vyloucen jako drzitel atelierove ceny toho roku v roce 1990 za to ze jsem uvedl v pred novinari, ze Knizak planuje prodat Sulamit Rahu, tanecnici od  sochare Stursy, form;narodni skvost] nejlepsi odlitek, ktery kdy vznikl spekulativni americke firme form; tehdy za cca 300 tisic Kc] pro hospodarske problemy AVU. Mimochodem jsem pritelem byvaleho spolecnika teto firmy, takze to mam z prvni ruky, vedel jsem to od nej.

Mimochodem Knizak zazaloval Lidove noviny za muj prispevek opublikovany v obdobi voleb, ktery ho udajne zbavil senatorskeho kresla, na ktere kandidoval o 2 mil Kc.Soud jsme vyhrali a dle jeho vyroku a po zamitavem odvolani udajne jiz mohu o Knizakovi rikat temer cokoli, a na to prijde nize. Postavil jsem se proti jeho puci na AVU. Knizak zneuzil tuposti tehdejsi zlate mladeze komunismu v revolucne oportunisticko bolsevickem kvasu a vytrucoval si u V.Havla rektorstvi a profesuru, byl to raketovy start. V te dobe se obsazovaly pozice pripravenymi lidmi a to nejen v ekonomice. Byl to ,,pravicovy,, puc rizeny STB a KGB, a ten spojuje vsechny soucasne blizence.Upozornil jsem na to byl jsem trestne stihan v roce 1990, pak to vysumelo.

Problemem je ze Knizak je nekompetentni a neschopny ovsem pri sve nevzdelanosti a castecnem primitivismu, je encyklopedicky naruzivy, vysype z rukavu ,kde co. Sveho casu byl  Gross korunim princem CSSD nikoli pro sve schopnosti, ale pro prizpusobivost tem v zakulisi, s Knizakem je to to same.

V Kauze Kaplicky dela vse pro to, aby nic nevzniklo, jako V. Klaus. Duvodem je malicherna zavist zamindrakovaneho megalomana, je dost fundovan, aby vedel ze je umeleckou nulou a hochtaplerem s vysokym krytim. Neverte sebevedomymn vystupum, chudacek si nad sebou pod perinou i zaplace. Proto tolik zla z nej, ale je potreba jej odstavit, NG si zaslouzi vice, umeni tez.

Sutera Radomir, Sochar 12.5.2008 22:34

Re: Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

P.S. od vzniku prvni republiky prez protektorat a komouskou hruzovladu nebylo jedine osoby, ktera by mela postaveni Knizaka, je to alarmujici, svedci to o ukazkove funkci obcanske spolecnosti v CR,

Zuzana W 12.5.2008 22:39

Re: Re: Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

V tomto s vami souhlasim, jinak jsem strucne odpovedele niz.

Zuzana W 12.5.2008 22:43

Re: Re: Re: Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

K predchozimu jeste to, ze vase soudy (prispevek niz) taky dost 'zavani' totalitni netoleranci.

Sutera 12.5.2008 22:51

Re: Re: Re: Re: Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

Jsem  v umeni netolerantni, to je o me znamo, ale predevsim vuci slendrianu a svinstvu

clay 12.5.2008 23:55

Re: Re: Re: Re: Re: Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

o vás bych si neopřel ani kolo...

Sutera 13.5.2008 21:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Knizak drazdi, ne pro sve umelectvi, ale proto ze to je ,,pravicovy,, Kolotuk II.

to bych ti ani nedoporucoval

Onse 12.5.2008 21:47

Hmmm

Hmmm, tak pan Žantovský už rozumí i problematice řízení umělecké galerie, inu univerzálně pužitelný genius. Obyčejní smrtelníci na to studují vysokou školu, absolvují několik let praxe, on si tak nejspíš deset minut brouzdal po netu a už ví všechno.

Honza 12.5.2008 20:03

Pravdolaskove at jdou do prd....

Knizaku vydrz a nenech se znechutit... Stejne jim jde jenom o prachy jako ostatne vzdycky...

inspektor Trachta 12.5.2008 10:37

pane Žantovský...

...já mám kromě těch tří dobrých důvodů proč by Knížák neměl být ředitelem NG ještě jeden, který podle mě přebije všechny ostatní:

Připadá vám všem co tu diskutujete v pořádku, že je ředitelem NG tvořící umělec, který zároveň nakupuje do galerie svá vlastní díla??? Jasnější střet zájmu u nás težko najít. Je to stejné jako by se např. soudce sám soudil a osvobodil :-P

Krom toho bych rád připomenul dění kolem výstavy M. Alše...nesmyslná arogance, se kterou vystupoval vůči svým podřízeným (kurátor výstavy O. Chrobák) navozovala otázku, jestli má cenu aby NG zaměstnávala nějaké kurátory, když o všem podstatném nakonec stejně rozhodne sám nejvyšší Knížák a svévolně přestaví na poslední chvíli instalaci výstavy. Takhle má fungovat NG?? Jako sbor cvičených pardálů, nad kterými práská bičem principál s výučním listem?? Nechci takovou Národní galerii, nechci Knížáka v žádné veřejné funkci.   

kacir 12.5.2008 11:03

Re: pane Žantovský...

Kolego, já se připojuji ! Vystihl jsi to výborně. R^ 

Karel 12.5.2008 12:57

Re: Re: pane Žantovský...

Máte pravdu, ředitelem by se dotyčný měl stát až po smrti!!!! Aby nedošlo ke střetu zájmů!!!!R^R^R^;-D;-D;-D;-D

inspektor Trachta 12.5.2008 14:53

Re: Re: Re: pane Žantovský...

Ale houby po smrti...ředitelem NG má být TEORETIK umění - tedy kunsthistorik, ne výtvarník. Výtvarník jako ředitel NG je kozel zahradníkem...Patří k omylům porevoluční doby, že se stal ředitelem NG Knížák...já proti němu jako výtvarníkovi nic nemám, Fluxus je celkem zábavná historie umění 20. století...dokonce mi ani nevadí jako politický glosátor, i když míra servility k jistému mocnáři je v jeho případě výrazně překročena směrem k naprostému nevkusu - ale nešť. 

Mě vadí princip, kdy si autor sám nakupuje vlastní dílka za státní peníze...kupodivu to nikomu z politiků nevadí, přitom by měli sborem řvát jak protržení...proč asi? ;-P 

Zuzana W 12.5.2008 16:20

Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Presne tak! Jako umelce ho cenim, ale v roli reditele NG je fak kozel zahradnikem, mate pravdu  - a docela dobre se k tomu porevolucimu omylu kdysi vyjadril dnes uz nezijici Karel Nepras.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 12.5.2008 17:29

pro paní Zuzanu

Vy si ceníte pana Knížáka jako umělce ?  A viděla jste některá jeho díla ?

Zuzana W 12.5.2008 18:00

Re: pro paní Zuzanu

Ano, ale vasich bold pismenek si moc necenim, proc je pouzivate pro zcela beznou otazku? Jestli tim chcete rict, ze vy si Knizakovy prace necenite, lze tak ucinit klidne a bez hysterie.

Knizakovych konceptualnich praci si docela cenim a samozrejme jsem je videla. NG dela vsak medvedi sluzbu.

jirka.s. 12.5.2008 18:18

Re: Re: pro paní Zuzanu

No, on asi, paní Zuzano, pasáček ukázal některý z Knížákových obrazů svým kozám a ono se jim srazilo ve vemenech mlíko! A teď mu to zaboha nemůže zapomenout! ;-)

Sutera Radomir, Sochar 12.5.2008 22:21

Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Doufam, ze nejste umelkyne Zuzano, to by zavanelo a Nepras ten byl velmi ohebny a podrazil pritele Naceradskeho, neni divu z Knizaka sel strach a slo o krmitko.

Zuzana W 12.5.2008 22:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Tak muj nazor vam 'zavani', Sutero Radomire, sochari? Kdyz jeden hodnoti nektere Knizakovy prace pozitivne, neni umelec? Knizak je v konceptualnim svete znama postava a dle meho nazoru jsou nektere jeho prace dobre. Mozna vy mate patent na rozhodovani, kdo je dobry umelec a kdo ne a proto vam kazdy opozitni nazor zavani, to je vase vec. Ja rikam svuj nazor a mam na to pravo. 

Na rozdil od vas neminim soudit Neprasuv charakter, zminila jsem se o jeho kritice Knizaka, ktera se mi zdala vystizna.

Jakub S. 12.5.2008 23:25

Pane Šutero, kdo sleduje dění kolem výtvarníků,

ví, že s ním máte osobní účty. Že jste s ním nesmiřitelně na kordy léta. Ano, spíš máte pravdu vy (a vaše rodina) - ale diskvalifikuje vás to poněkud z nezaujaté diskuse, víte...

A výstava MK v Domě pánů z Kunštátu 1989, jeho barevné kouzelné kusy nábytku - to působilo, šéfe. Živá voda, tehdy! A  že už jsem ve vnímání za těch padesát let, co znám galerie zevnitř i zvenku, hodně otrlý. Mějte se, držím palce. Ale skromnost a slušnost oproti lidem ve věku vašich rodičů, byť mi nesedí a dělají občas strašné kiksy - to se dnes nenosí, a zvlášť u  u m ě l c ů , že...

Sutera 12.5.2008 23:35

Re: Pane Šutero, kdo sleduje dění kolem výtvarníků,

Kdyz mne Knizak sesrotoval na AVU byl o sedm let starsi, nezli jsem ja nyni, o cem mluvite pane, tomu nerozumim, jaka skromnost vuci komu, na hruby pytel hrubou zaplatu. Jsem kamenik pane, musim do toho mydlit, jemnosti si nechte pro intelektualy co rozumi umeni.

Sutera 12.5.2008 23:38

Re: Pane Šutero, kdo sleduje dění kolem výtvarníků,

a cetl jste na psu nezaujatou diskuzi, pan Dolezal pise jako autor o Svejnarovi s pohrdanim, tak co tu chcete slyset za odjektivitu

clay 12.5.2008 23:59

Re: Re: Pane Šutero, kdo sleduje dění kolem výtvarníků,

ti dva si ale nic neudělali, blbe......sešrotovanej

baltahsar 13.5.2008 0:05

Re: Re: Re: Pane Šutero, kdo sleduje dění kolem výtvarníků,

No právě, nic mu neudělal a stejně o něm mele blbě, to je ještě víc k zblití, soudruhu ubytovateli.

Sutera 13.5.2008 20:43

Re: Re: Re: Pane Šutero, kdo sleduje dění kolem výtvarníků,

Clay jsi sprosty, zrejme i tupec a doufam ze nejsi i liny, to do tretice vsi dokonalosti

Sutera 12.5.2008 23:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Ja nesoudim Neprasuv charakter, moc jsem jej osobne neznal, jen par rozhovoru, ale to je jedno, je na druhe strane brodu a vi jiz sve. Jedno je vsak jiste, Knizak neni umelec a kdo to nepozna, zije v omylu. Knizak je stejne tak vyznamna postava v  mezinarodnim konceptualnim svete, jako V. Klaus mezi odborniky na zivotni prostredi, a s tim spojenymi ekonomickymi resenimi a otazkami

Na svuj nazor mate vice nezli pravo a ja mam pravo zaujmout nazor na vas diskuzni nazor, tod vse.O tom je tato diskuze a jestli se vam  to nelibi, nemela jste do ni chodit.