25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel 10.4.2008 10:52

Re: Re: Sice máte pravdu...ale....

Pokud se jedná o dvě různé osoby, pak jsem hlupák já a omlouvám se. Nicméně od toho Bystrova co dělá mediálního zástupce by mě to fakt docela pobavilo... Omlouvám se a přeji hezký den.

historik 10.4.2008 9:19

Re: Re: Račte

Edoušku! Ještě byste nám mohl popsat jak ohleduplně a slušně (nehulvátsky) věšeli třeba M.Horákovou, jak se stejnou ohleduplností zaváděli elektřinu do ostnatých drátů na hranicích a do nohou lidí "vyšetřovaných"  ve věznici v Uh.Hradišti. A hlavně, jestli to dělali ti gauneři Mašínové nebo citliví lidumilové z KSČ.

JURA 10.4.2008 6:43

Re: Re: Re: Re: Re: Můj otec

No jo odpor logicky vznikl po roce 1989, protože V TOMTO roce skončila radikální KSČ...odborníci říkají že nejrigidnější satelitní pohůnci SSSR....a komanči se musí něčím v demokracii bavit, když už jim spadly hračky do kanálu, že jo:)))) Hrozně se mi líbí, jak máš dobře osvojený pozdrav zločinců - KOMUNISTŮ, kteří ovládli (ne vládli) naši zemi na 40 roků. Ono, když jsi to používal každý den, tak se to těžko dostává ze slovníku...že jo:)))))

Ladislav N. 10.4.2008 0:59

Re: komunista Ivan IP: 89.176.143.xxx

Je ovšem třeba dodat, že ty patříš mezi sebranku komunistických "bojovníků", kteří nejsou schopni pochopit, že komunismus je zločinná ideologie směřující k potlačení svobod a základních lidských práv občanů. Ke studiu podobných existencí, jako jsi ty, a hlavně ke studiu důsledků, které jste svou hloupostí a nenávistí způsobili, máme samostatný ústav.

Dlouhý 9.4.2008 23:59

Re: Re: Vrah je vrah

Jiří, jsi první na řadě!Ty ale nebudeš amnestován, ale superarbitrován;-D;-D;-D!

Dlouhý 9.4.2008 23:53

Re: Mašíni jsou hrdinové o jakých nemáte ani páru, čecháčci...

Zato si můžeme přímo zde udělat páru o sadistických primitivech typu Jeronýmus Bosch.A dovolte, abych dokončil: rosteme.. přijdeme, zblbneme, a  pak už nám bude zbývat jen to království nebeské.Alespoň tam že nás vezmou!Tedy chudé duchem berou, ale primitivní hulváty.......!!!!!!!!Takže nic není jisté!!!!!!

autor 9.4.2008 23:40

Re: Sice máte pravdu...ale....

Bohužel, spletl jste se. Jde o dvě různé osoby.

68 9.4.2008 23:11

Re: Re: Vrah je vrah

Jene, já být vámi, tak jsem daleko opatrnější. Nikdy nmůžete vědět, odkud vám nějaká přilítne. Svět je pln záhad, Jene.

Jan Řezák 9.4.2008 23:10

Re: Re: Re: Vrah je vrah

Gottwald - máš pravdu. Ale koho podříznul Jičínský?

Pavel 9.4.2008 22:54

Sice máte pravdu...ale....

To co píšete je nepochybně pravda a já taky považuji zpochybňování protikomunistického odboje za lež jako věž. Jen mi přijde trochu úsměvné, když člověk, který se sám živí lhaním a přizpůsobováním pravdy (jako mediální zástupce) v zájmu nejrůznějších firem a lobby moralizuje o říkání pravd či nepravd... To mi fakt připadá jako kázat vodu a pít víno;-P

Karel Kuba 9.4.2008 22:44

Obávám se ...

... že autora článku nebude možno vyléčit.

Eda 9.4.2008 22:34

Re: Re: Mašíni jsou hrdinové o jakých nemáte ani páru, čecháčci...

Toť nikoliv sebranka, ale výkvět  odsácké demokacie a důkaz toho, jak Havlova pravda a láska stále více vítězí nad  lží a nenávistí!Co vy na to pane exprezidente.Tipuji, že dnes již je to pro vás pumpička!!!

Eda 9.4.2008 22:26

Re: Račte

Ono se nemusí ani nikam jezdit, ono se stačí prhlédnout pár fotek dokumentujících "hrdinské " činy Mašínů, Paumera a spol.Ono  si  stačí poslechnout, jak tito primitivové  beze studu vypráví o tom jak zapalovali, loupili a  sadisticky vraždili nevinné lidi! Ono tohle by mělo  a kromě pár  i zde se prezentujících  poněkud sadiscticky vychýlených  živočichů, každému člověku s rozumem a citem  jasné!Nakonec o tom svědčí i "obrovská" účast na s velkou pompou organizované besedě  s teroristou Paumerem ( celkem včetně Paumera a novinářů 10 účastníků!Jen by mě snad ještě zajímalo, co mají na vlajce členové onoho skautského oddílu , který nese jméno těchto zločinců!Tipuji, že by to mohl být hořící stoh, nebo nebo podřezaný esenbák   vše v barvách!A těch několika  primitivů , kteří zde prezentují  své svoji bezcitnost a hulvátství je mi upřímně líto!!!!

Anonym 9.4.2008 22:20

Re: Re: Re: Re: Můj otec

Vážený pane JURA, Vy už se hádáte jen proto, že si s Vámi někdo dovolil nesouhlasit.

V článku totiž autor napsal, že odpor lidí ke kontroverznímu činu Mašínů je záležitostí vzniklou po listopadu 89. Krátce jsem tedy reagoval, že to není tak zcela pravda.

Mám svůj jednoznačný názor, kterým se ztotožňuji s mým moudrým, milovaným  a bohužel zemřelým otcem. A řekl bych, že jsem jej dost jasně vyjádřil, když Vás to tak pobouřilo.

Čest Vaší práci!

P. S. Tykám si jen s těmi lidmi, se kterými se na tom dohodnu, ale hlavně s těmi, kteří mi jsou něčím blízcí. A to Vy, nezlobte se, nejste. Spíš by mě zajímalo, kdy, tedy v které době, jste začal prezentovat své tak jednoznačné a radikální názory. Že by až v posledních 19 letech?

Ivan 9.4.2008 22:07

Skvělá sebranka

Je zajímavé sledovat tu sebranku protikomunistických bojovníků, kteří nevědí o čem vlastně žvaní a mají zcela vygumované hlavy.  Výtečný materiál pro psychiatrickou studii o deprivantech.

JURA 9.4.2008 21:37

Pro zastánce komunismu a ty co neví co je slovo odboj - proti komunismu.

Komanči....jste zločinci....a je dál zbytečné s vámi rozvíjet diskuze. Náš národ má hrdiny - vámi popravené a vězněné lidi, kteří bojovali ve 2. světové válce a nejen ty. Vy jste tady rozpoutali teror a zastrašování - po válce, ve vlastní zemi. A proto - odpor proti vám a vašemu režimu byl legitimní a co víc - obdivuhodný - při udavačství, které zde bylo.  Mašíny jste nedostali a to vás nejvíc žere. Konečně už sklapněte ty svoje nevymáchané držky. Okradli jste tenhle národ o 40 roků vývoje....tupci omezení.

JURA 9.4.2008 21:23

Re: Můj otec

Ostatně, napsat tady můžeš cokoliv...i že se tvůj tata prostřílel z vězení....a to by asi ten pravý odboj...vole!!!! A je to to o čem píše pan Bystrov....Mašínové utekli, nebyli popraveni jak 2 jejich další členové skupiny...a to je to nejhorší, co nemůžete vy komanči strávit!!!! A je naprosto zbytečné se nechat zatahovat od TEBE a TOBĚ2 podobným (PODLE MĚ PROVOKATÉRŮ) do těchto diskuzí. Mašínové a další členové jejich skupiny riskovali svůj život....2 z nich byli POPRAVENI....jen vůl a zločinný komanč bude tvrdit, že to nebyl odboj. Byl to odboj a velmi nerovný...protože komanči dobře nastudovali od gestapa zastrašovací metody na obyvatelstvo. Končos adios....provokatére;-P

JURA 9.4.2008 21:15

Re: Re: Re: Můj otec

Já s demokracií problémy žádný nemám...věru...Ty jehož otec...atd.....vole....mluv o sobě...a ne o tatovi....Tvoje názory jsou scestné...a to budeš do smrti papouškovat něco ci Ti řekne někdo jiný?????...I kdyby to byl 150x tvůj tata???? V demokracii je dobré používat svůj mozek...a mít pokud možno svoje názory....a pokud budeš používat mozek, přijdeš k tomu, že papouškování cizích názorů ke silně trapné....další už je jenmo na tobě...jo a klidně mi tykej, mě na tom zas tak nezáleží:))))

Pametnik starejch dob 9.4.2008 21:07

Nejde o ideologii, stačí položit otázku Proti jakému REŽIMU

je ozbrojený boj v pořádku.

Odpověď, těch variant by bylo více, např. proti režimu, který vraždí lidi kvůli etnickému původu ale tady je varianta "Proti takovému, který popravuje lidi na základě vykonstruovaných politických procesů, případně je střílí. když se pokoušejí uprchnout do ciziny."

Na Gottwaldův režim toto sedí stoprocentně, u Husákova režimu by to už bylo sporné.

ubu 9.4.2008 20:48

Re: Smrt komunistické totalitě

nejlepší poklopec je mrtvej poklopec

ubu 9.4.2008 20:45

Re: Re: Re: Re: Re: Úkol zněl jasně :

tebe měli vymyškovat už jako batole, ty rudej pitomej poklopče. Takový hovado aby člověk pohledal, kreténe

Kolombo 9.4.2008 19:51

Re: Re: Přestaňte si už brát Mašíny do huby . . .

Nikdo nemá povinnost nechat se zotročit. každý má právo se bránit, a to všemi prostředky i proti takzvané "společnosti". Když vás nemá právo zabít jeden lotr, nemá je ani 10 lotrů, byť by si to "demokraticky" odhlasovali.  Levičáci  považují padesátá léta za "šanci", komunistické vraždy  a loupeže jsou jen "chyby". Zato dnes se cítí vykořisťováni a manipulováni, protože se jim prý "nedostatečně naslouchá". Nikdo je nenutí pracovat pro kapitalisty, ani nakupovat podle nich drahé zboží. Stačí, když si vyrobí svoje, rozdělí a na kapitalisty se můžou vykašlat. To by ale nemohli být hamouni, co slintají žádostivostí nad věcmi, které sice nedovedou vymyslet ani vyrobit, chtějí je využívat ale nechtějí za ně zaplatit požadovanou cenu. Kdyby je chtěl sklátit mor, šel bych si odplivnout na jejich mrtvoly i přes riziko, že to chytnu taky!

chytrý horák 9.4.2008 19:43

Re: Re: Račte

no, vždyť to říkám, někteří tam ani nemusí.

Pametnik starejch dob 9.4.2008 19:41

Ano, vojáci Wehrmachtu a SS byli němečtí dělníci ve vojenských uniformách

Mimochodem, kolik divizí má papež? (c) J.V.Stalin.

Patrik 9.4.2008 19:41

Re: Re: Re: Račte

No tak víme dost a z nás nemusíte dělat blbce.Ale co Vaše generace?Např.tady čtu nick BUBU.ten musí lidi odpuzovat a přímo levici nahánět voliče.Myslím,že Vaše generace moc radit v politice nemůže.

Alena 9.4.2008 19:39

Re: Máte to marné : nezapomeneme ani na hrdiny, ani na zločince

R^R^R^

Kolombo 9.4.2008 19:36

Re: Re: Račte

lepší nekomunista loupežný vrah než jakýkoli komunista. Ten totiž není loupežným vrahem jen ze zbabělosti a vypočítavosti. Jakmile zjistí,  že za loupeže a vraždy nic nehrozí, ztratí jakékoli zábrany. Jen se tomu už neříká loupež a vražda, ale historická nebo sociální spravedlnost a z vrahů jsou bojovníci za šťastný zítřek všeho lidstva.

Patrik 9.4.2008 19:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestaňte si už brát Mašíny do huby . . .

Poklope,že se s tím primitivem zahazujete.To je asi jako Bareš z Roháčovky co udával a dnes je to velký pravičák.Ale v místě bydliště raději drží hubu,protože ho známe,ale v práci je silný.

Kolombo 9.4.2008 19:30

Re: Re: Re: Račte

Ztráta paměti spolu s nedostatkem důrazu je tragédií. Komunisté jsou odporné kreatury, které se dokáží chovat naprosto sadisticky, když jsou silnější, a jako neviňátka která by neublížila mouše když jsou slabší. Sami dokáží své protivníky nenávidět až za hrob, ničit jim rodiny a sadisticky je pronásledovat / vysídlování, nucené práce, tvrdé tresty a konfiskace za pouhý pokus o útěk ze socialistického ráje / a na druhé straně prohlašovat o dnešním režimu, že potlačuje jejich lidská práva víc než ten čínský nebo kubánský práva tamních obyvatel! Všichni výše postavení komunisté měli za své "zásluhy" obdržet spravedlivý podíl na státním majetku ze kterého by si všechny "sociální jistoty" zabezpečovali sami. Popřípadě v solidární spolupráci se severokorejskými soudruhy. Jak já k tomu přijdu, že musím platit na tyhle gaunery! Komunista vás málem zabije a když to přežijete, přinutí vás "humanista" toho chudáka živit. Když on je na tom špatně, ubožák, když už nemůže nikoho nutit k otrockým pracem a držet za ostnatým drátem! Čert aby vzal humanisty i komouše. Jsou to dvě stránky jedné mince, ideálně se doplňují.  Taky když vládne levice, humanisti a pacifisti drží hubu. I kdyby se zbrojilo jako o závod! Oběma vadí převelice lidé samostatní a nezávislí, imponuje jim tupé stádo.

Pavel 9.4.2008 19:27

Střílet

Jsem rád,že se stále více lidí přidává ke střílení.S odstupem času je vidět,že střílení je ospravedlnitelné.Ani se nedivím,že v některých zemích je používání zbraně povoleno a mnoho lidí nosí zbraň.Dokonce i u nás kdysi farář nosil zbraň a měl zbrojní průkaz.Já se ho tak bál,že jsem si z něj raději střílel;-P

Blaho>-