20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kaca 9.4.2008 8:41

Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

vážený pane, život single+dítě jsem si nevybrala, připravil mi ho bývalý  manžel. A můžu Vás ujistit, že žádné sociální dávky neberu (ani přídavky na děti), protože mi to za to ponižování nestojí. Takže ne na každou osamělou matku ausgerechnet vy přispíváte...

Sid 9.4.2008 9:14

Re: Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

Von se zabil?

Pokud ne, tak je porad otcem ditete...

Ivošek 9.4.2008 9:28

Re: Re: Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

Pod pojmem "otec" si osobně představuji mnohem víc než jen pouhé zasetí spermie ...

Ivošek 9.4.2008 9:19

Re: Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

R^

m.p. 9.4.2008 8:44

Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

a nejen deti ve skolkach - i Ty v socialnich ustavech, kam je rodice odlozili protoze je napr. doma bili

JanaB 9.4.2008 8:57

Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

Moje kamarádka je taky single+dítě, no a co? O dceru se vzorně stará, vydělává dost na to, aby o žádné dávky od státu neškemrala a naopak ještě ze svého sociálního pojištění přispívá na ty dítka, co se sice možná narodily v manželství, ale rodiče mají ručičky dozadu a dítka si plodí jenom jako zdroj příjmu.

Sk e pticus Ma ximus 9.4.2008 10:33

Pěkná pohádka a malá samozřejmě otce nepotřebuje, že?

Jura Jurax 9.4.2008 11:12

Re: Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

R^R^R^

Jura Jurax 9.4.2008 10:50

Re: Nechovám k "matkám samoživitelkám" žádnou úctu a jejich osud je mi ukraden.

No, taky jsou ženy, které dosud muže, s nímž by chtěly a mohly mít dítě, z různých důvodů nepotkaly, a biologické hodiny jim tikají ... a jsou dokonce takové, které sebe i případné dítě dokážou hravě uživit ...

A navíc - už jsem to tu napsal víckrát: je-li něco technicky možné, tak se to dělá a dělat bude zákon nezákon; případná nezákonnost akorát zvýší cenu. Příkladem pro toto tvrzení platným od úsvitu věků je interrupce a případně antikoncepce.

Honza42 9.4.2008 11:04

Myslím, že se mýlíte.

Pokus je nějaká žena natolik asociální, že ani v dnešní době není schopna se seznámit (svoboda pohybu, internet....), tak bych ji spíš sterilizoval než oplodňoval.

Bohužel značná část společnosti vnímá zákon tak, že co je zákonem dovoleno je i správné nebo dokonce mravně bezúhonné.

Vraždí se (protože to je technicky možné) i když to zákon zakazuje. Co myslíte, kdyby zákon vraždu nezakazoval, bylo by jich více nebo stejně? Podle Vás to je jedno. 

BOMBON 9.4.2008 11:34

Re: Myslím, že se mýlíte.

honzo, nezlobte se, ale jste nechutny :-/Rv

Honza42 9.4.2008 11:59

Re: Re: Myslím, že se mýlíte.

Já vím, to já schválně.

mag 9.4.2008 13:24

Re: Re: Myslím, že se mýlíte.

Možná že to Honza42 řekl nechutně. Ale řekl to PRAVDIVĚ ... :-/

Jura Jurax 9.4.2008 12:10

Re: Myslím, že se mýlíte.

Podumejte o rozdílu mezi vraždou a umělým oplodněním ženy, byť osamělé.

Pokus je nějaká žena natolik asociální, že ani v dnešní době není schopna se seznámit (svoboda pohybu, internet....) ... tak tohle je blbý namyšlený žgrynd; svět je složitější, než se Vám zdá. Víte, že znám i pár podobně postižených mužů?

Bohužel značná část společnosti vnímá zákon tak, že co je zákonem dovoleno je i správné nebo dokonce mravně bezúhonné. No, zákon povoluje interrupce, hormonální antikoncepci, registrované partnerství a homosexuální vztahy obecně; zato zakazuje mnohoženství (i mnohomužství), resp. povoluje v daném čase nejvýše jeden svazek, zakazuje sex ve čtrnácti a povoluje mít děti komukoliv, kdo je toho fyzicky schopen, zákon povoluje opustit rodinu s nezletilými dětmi ... jak byste komentoval tohle namátkou vybrané?

Aklechuj Hatu 9.4.2008 6:35

Vymirajici spolecnost?

Nevim proc si autor mysli, ze jsme "vymirajici lidska spolecnost." Lidskych bytosti je na svete az prilis moc, s vysledky ktere vidime ve svete na kazdem kroku. Nebo snad autor mluvi jenom o "vymirajicim poctu ceske spolecnosti?" >-;-O

Pišta 9.4.2008 6:17

Specielní či speciální

 Slovo "specielní" , je germanismus. Zase ti Sudeťáci! A Bobo se na to kouká a nic!

BOMBON 9.4.2008 1:00

to je peklo...

"...Zákon zatím sleduje především zájem dítěte – mít oba rodiče" - je to, prosim, zakon nebo tata stat?

co je komu do toho, kdo a za jakych okolnosti chce dite? at si kazdy zaplati zakrok jaky chce... treba si necha prisit oud na celo nebo vaginu vmestnat mezi lopatky.... co je proboha statu, zakonodarci ci autorovi do toho?

kdy uz si konecne zacnou lidi vsimat svych problemu, sveho zivota a prestanou si hrat na socialni inzenyry a reditele zemekoule???:-/

Jirka 9.4.2008 1:10

Re: to je peklo...

R^R^R^R^R^R^R^;-D;-DR^

Kačka 9.4.2008 3:50

Re: to je peklo...

R^R^R^

zdeněk 9.4.2008 4:11

problém je že takto tak trochu změníme svou sexuální orientaci

Nebude nutné pohlavní rozmnožování. jaké budou důsledky, nevím.

BOMBON 9.4.2008 6:30

Re: problém je že takto tak trochu změníme svou sexuální orientaci

mente si svoji orientaci jak chcete... ja to budu porad zkouset postaru...;-P

ja 9.4.2008 6:22

Re: to je peklo...

Dovolím si odpovědět na Vaši otázku. Začnu si všímat sebe tehdy, až skončí sociální inženýrství nazvané "sodciální stát". Čili až nebude osamělá matka z hlediska státu a nároku na podporu nijak zvýhodněna před vdanou ženou. Když důsledně, tak důsledně.

Prostě jsme v etapě, kdy všechno je zestátněné - důchodci skrze průběžný systém, matky skrze mateřskou, otcové skrze daňové odpočty. Proti tomu stojí rodinná solidarita (do zákona zapsaná coby "vyživovací povinnost").  A jsme na začátku Vašeho příspěvku. Zákon v dnešní situaci musí brát ohled na "tátu stát".   

BOMBON 9.4.2008 6:35

Re: Re: to je peklo...

no a to socialni inzenyrstvi neskonci driv, nez zacneme pumpickou pres koule brat takove brouky pytliky, jako je autor. pekne natvrdo. a s famfarama...

zakon v dnesni situaci nemusi brat ohled na obcany, takze musi brat ohled na stat... ? muzu to z toho dovodit? a co proti tomu delate? krcite rameny a rikate vsem kolem - kdyz debilita, tad dusledna? a jdete prikladem? co to je za hovadskost? :-/

memo 9.4.2008 6:28

Re: to je peklo...

proc vubec existuji nejake zakony, kazdy at si dela co uzna za vhodne....:-/

BOMBON 9.4.2008 6:40

Re: Re: to je peklo...

co to je za ptakovinu? napsal nekdo neco takoveho?

me nazory jsou dost konzistentni a muzete je videt na www.liho.cz . rozhodne tam nic takoveho, na co (nevim proc) narazite, nenajdete.

memo 9.4.2008 7:29

Re: Re: Re: to je peklo...

"co je komu do toho, kdo a za jakych okolnosti chce dite?" muzi, kteri chteji dite a jsou sami, tak jsou vicemene diskriminovani nemoznosti si dite poridit. takze dalsi navrh by mel resit moznost nakupu deti ve specializovanych prodejnach.

BOMBON 9.4.2008 11:52

Re: Re: Re: Re: to je peklo...

a co jineho jsou vicemene adopce?

memo 9.4.2008 12:15

Re: Re: Re: Re: Re: to je peklo...

opravdu nevidis ten rozdil?!

Hanka B. 9.4.2008 7:48

Re: to je peklo...

Mě osobně zarazila formulace, že zákon sleduje zájem dítěte...a co děti z rozváděných rodin? na ty zákon bere ohled nebo opět "sleduje jejich zájem" když soud rozhoduje za ně, kdo z rodičů je dostane do péče?

osobně si myslím, že jeden milující rodič, který o dítě opravdu stojí ( a věřte mí, těhotenstství a porod nejsou a NEBUDOU kosmetickými zákroky, to snad ani nelze a kdo nerodil, nepochopí...) je z hlediska "zájmu dítěte" rozhodně lepší varianta, než dva, kteří jsou spolu jen za účelem plození a harmonickou rodinu nepřipomínají ani v nejmenším...ze stejného důvodu jsem PRO adopci dětí homosexuálními páry...

bohužel, my ženy jsem sice obdařeny možností rodit, ale tato možnost je časově omezená a pokud chce žena dítě mít, po čtyřicítce už nemá moc šance..a cos tím, když vám "hodiny tikají" a žádný "táta" v dohledu? nikdo netvrdí, že svobodná matka ůstane svobodná, na to taky nikdo nepomyslel, že?

ženy jsou prostě krvežíznivé potvory, které umělým oplodněním udělají otce s povinností platit výživné z každého muže...je smutné, že si tohle může někdo myslet...

muži holt nemají mateřské pude...ale bohužel stále rozhodují o poitice i v takovýchto věcech.

BOMBON 9.4.2008 8:08

Re: Re: to je peklo...

no, ja s vami prakticky uplne souhlasim... z meho komentare snad ani nevyplyvalo nic jineho...