25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
janik 23.2.2008 11:39

Re: Poměrný systém

Jedna šance tu je. Ve volbách 2010 nevolme ani ods a ani čssd. Pokud by se to povedlo a vypadli ze hry nebo byli co do mandátů rovnocení ostatním, situaci by to velmi změnilo. Bohužel si společnost spletla politiku s fotbalem a tak se fandí jedněm nebo druhým. Na výsledku je to pak vidět.

Jopek 23.2.2008 9:52

pro Jaronyma

pane,jste klasickým příkladem hovězího kastráta. přeji hezký den

Hrad 23.2.2008 9:37

Re: volba presidenta

Arogantní? No a co. Vždyť v tom je přece jeden z jeho půvabů. Psí pohledy vzhlížející s obdivem k jeho novému majestátu se tetelí radostí, a tato skutečnost jim uniká. Přirovnávat volbu hlavy státu k veřejné schůzi v JZD s využitím příkladu problému, kde zasadit řepu(řepa se se sází tak na záhumence, jinak se seje), může nadchnout autora, ale zaroveň jej usvědčuje z obrovské neznalosti, které využívá na své zviditelnění blba. O "sázení" řepy rozhoduje i za "blahé" doby JZD bonita půdy a ne veřejné hlasování.  Raději si hov!!! Kdo se diví, je mu divno, kdo si hoví, je mu ....!   

strýc 22.2.2008 23:01

Re: Re: Re: Re: koruna posiluje, dolar padá

John Mischingenský on ekonom věděl že dolar padá a koruna posiluje, zubaři jsou  tu Česku levnější, přímo ráj na zemi, kdo ví, jak je na tom ČSOB, takový posterunek prezidenský není sice nic moc, ale doživotní renta, korana posiluje, no kdo by to nebral  , teď někde na kanárech odpočívá....Fakt ti amáci to umí a dolar jim padá a padá.

strýc 22.2.2008 22:51

Re: Jen tak

Pucku, zabloudil jsi běž zpátky na novimky, my už jsme u rovnic a ty ještě neumíš sčítat do 20

brok 22.2.2008 21:44

Re: Re: Tomu říkám naběhnutí na vidle!

Kdyby vládl kdokoliv spolu s KSČM, tak to bych řval. KSČM by měla být pod policejním dozorem dokud se nezbaví všech zločinců minulého režimu. A narudlá vláda tu už byla - ČSSD + KDU + US. Takže o co vám jde?

KUK 22.2.2008 21:33

uz neotravujte zavedte diktaturu...nejbohatsi clovek diktator s titulem SuperMiliardar

a je  vymalováno

disident 22.2.2008 19:14

Re: Re: Re: Politici - mafiáni.

R^Ćěkání na bruselské, mischingenské.....Ti nás spasí.

Statistik 22.2.2008 19:13

Re: Re: Re: Re: Z jakých předvolebních průzkumů získal pisatel dojem,že 25 % voličů ČSSD nechtělo Švejnara ???

Průzkum je pravdivý a 25% souhlasí. Průzkum byl dělán při návštěvách prezidenta Klause v jednotlivých krajích před volbami (taky ho kampaň nestala ani korunu na rozdíl  Švejnara) a část stážistů vítacího davu, organizovaného místní stranickou buňkou ODS, se vydavala za voliče ČSSD a bylo vymalováno.

fjertuch 22.2.2008 19:10

Re: Re: Stínové divadlo

R^Souhlas, bruselští úřednici, oligarchové moci Evropy!!

Koloděj 22.2.2008 19:04

Re: Re: Što zdělať

Nebyla -li totalit, tak Havel, Ruml, Pithart, Němcová, chramostová nebyli disidenti, ale obyčejní kriminálníci, kteři nedodržovali zíkony demokratické republiky. V tom případě, byli řágně odsouzeni, a proč se jich tedy vůbec zastáváme. V současné době se znovu regrutuji někteří, kteří vyzývají nedodržovat zákony, nejsou to však občané, ale přímo zákonodárci.

Hrobník 22.2.2008 19:01

Re: Re: NO ANO

Kecale, Když chcípneš dříve než lidé typu prasklého bubna tak se klidu nedožiješ. Pracuj a nekecej a možná vydržíš déle než prasklý buben a dožiješ se lepších zítřku.

Koloděj 22.2.2008 18:54

Re: Re: Politici - mafiáni.

Oligarchie, vláda Bruselaských. V bruselu se koncentruje moc, naši politici nemohou přijat zákon šitý nám na míru. Moc nad evropou mají bruselší úřednici, to  jasou skuteční oligarchové. Naši  poslanci j¨to je jen stínové divadlo Bruselu

Jenda 22.2.2008 18:04

Re: Autorovi

Pokud bych zustal o toho vaseho primeru s manzelkou ... muzu nesouhlasit s nazorem na dechovku, muzu odmitat chodit s manzelkou na operu, muzu si treba myslet, ze ty zlutozeleny kvetovany saty ji vubec neslusi (ale asi bych to radsi nemel rikat nahlas) a presto s tou manzelkou muzu zustat. Proste proto, ze tech veci ve kterych spolu souhlasime je vic a jsou dulezitejsi.

A pokud manzelka trva na tom, ze s ni musim souhlasit uplne ve vsem, tak je neco spatne. Tuplem pokud kolem toho dela takovy bugr jako soupritel Paroubek.

Jenda 22.2.2008 17:59

Re: Poslanci dokázali,

Mate zajimave predstavy o bijcich. Ale kdyz vam to dela radost.

Jo, a jestli jste o tom jeste neslysel, tak Cunek taky zere maly deti a trha moucham kridylka.

Jenda 22.2.2008 17:56

Re: Tomu říkám naběhnutí na vidle!

Mozna z toho vyplyva, ze by hezkych par poslancu ODS mohlo volit Svejnara. A? Nevim kdo byl cely zdeseny z predstavy, ze by snad nektery poslanec mohl volit jinak nez chce Strana a nutne potreboval prosadit verejnou volbu aby na sve ovecky videl. Ale neco mi rika, ze ODS to nebyla.

Jenda 22.2.2008 17:49

Re: Re: Re: Što zdělať

Teda to byl dost mizernej sik vzhledem k tomu kolik hlasu nakonec Klaus dostal. Kolikpak komunistu v nem stalo? Dva? Tri? Pet? A kolik socdemaku? Nevite ale placate.

Jenda 22.2.2008 17:47

Re: Poměrný systém

V porovnani s bruseli jsou co se narizeni tyce nasi poslanci bridilove. A tam mate naprostou pravdu, ze neni zadna moc ktera by stala ned bruseli brzdila choutky ojronormovacu.

Fafa 22.2.2008 17:30

Re: Politici - mafiáni.

Skvele. Takze dneska ja parlament mozna pochybena instituce, ale po predani moci do Brusele bude vladnout nikym nevoleny sbor komisaru a kontrolovat je bude ta parta z evropskeho parlamentu - namatkou pani Bobosikova, panove Zelezny, Ransdorf, Remek a Zahradil.  

Hobo 22.2.2008 17:07

Poměrný systém

Tvrzení, že u nás existuje poměrný volební systém je poněkud odvážné. Jak do takového systému zapadají většinové prvky přijaté zemanoklausovskou velkokoalicí? Co já vím, nebýt jich, nebylo by ani volebního patu. Jak do poměrného volebního systému zapadá 5% klauzule?

Osobně vidím chybu ještě jinde. Formuloval bych ji do otázky: Kdo nasadí náhubek našim pilným zástupcům zákonodárcům? Svazují nás svými nařízeními stále více a více, aby nás co nejvíce ochránili před svobodou a zodpovědností, neboť jinak by neprokázali, jak o nás pečují a neukryli by své rejdy. Není tu totiž žádná, skutečně žádná moc, která by stála nezávislá nad nimi a brzdila jejich choutky.

L''ego 22.2.2008 17:04

Re: Tomu říkám naběhnutí na vidle!

Přesně tak - je úplně jedno, zda je "centralizace" či jednomyslnosti dosaženo v parlamentu dohledem, nebo na zasedání poslaneckého klubu (třeba vyloučením určitých myšlenek). Princip je stejný.

Teším se, až za pár let někdo přeběhne od ODS k soc. dem.(ovšem za klausismu, který bohužel stále trvá, to nejde tak jednoduše) a jsem zvědav, jak budou reagovat příznivci strany...

Ostatně - račte si představit, že by např. místo současné vlády ODS+KDU+Zelení+Melčák+ Pohanka vládla vláda ČSSD+KSČ+třeba Zubová :-), to bych chtěl vidět ty reakce:-), jak v novinách, tak tady na psu (při známé větší toleranci novin k pravici)

jrika.s. 22.2.2008 16:04

Re: Re: Re: NO ANO

Jo, jo! Vyznám se v nich! Nějaký čas jsem je takovým jako ty vpravoval do huby! Evidentně jsi také jeden z těch, co se cukají! ;-D

Kecal. 22.2.2008 15:33

Re: NO ANO

Komunizmem se nemusí strašit,ten se zdiskretizoval sám.Až vychcípají lidi typu prasklýho bubna bude možná klid.Chce to pracovat a ne jen hloupě kecat.;-O

Pete 22.2.2008 15:18

To, že ODS volila jednotně, je jen další argument pro změnu volebního systému.

který jste vážený pane přinesl sám. Na vidle jste si opravdu naběhl vy, nikoli autor.

;-) 22.2.2008 15:01

jedině Lenin odpověděl správně c) Re: Što zdělať

Jebať poka ťoplaja.

Milda 22.2.2008 14:58

Re: volba presidenta

Pokud je Klaus arogantní, co je potom Benito? Asi opravdu jen sexy mozek.

Milda 22.2.2008 14:49

Re: Ani v ČR,nebyl žádný poslanec zvolen jen členy své strany ! Takže má povinosti i k těm,kteří ho nevolili.

Není od věci si povšimnout, že pár dnů po volbě nějak přijímáme názor, že ten kdo neposlouchá Benita je vyvrhel a zaslouží trest. Media v každém případě.

salant 22.2.2008 14:49

Re: Re: Autorovi

Máte pravdu v tom, že by se měla dodržovat jakási dogmata za každou cenu. Asi jsem to nešikovně napsal. Myšlenka byla v tom, že pokud někam vlezu, zřejmě vím proč (nemíním tím výtah k moci), co se ode mě čeká, jaké budu mít povinnosti a jak jste správně napsal, budu se snažit ovlivnit vývoj. Ovšem, znám řadu bývalých členů KSČ, kteří dodnes tvrdí, že rozkládali stranu zevnitř.

symODS 22.2.2008 13:36

Re: Ani v ČR,nebyl žádný poslanec zvolen jen členy své strany ! Takže má povinosti i k těm,kteří ho nevolili.

Souhlasím, problém je v tom, že debatujeme o jemnostech v ústavě a mnohým se stýská po nekonečných lesích zvednutých paží. Vše se ale může opakovat.

Jana 22.2.2008 12:57

Re: Re: Re: Z jakých předvolebních průzkumů získal pisatel dojem,že 25 % voličů ČSSD nechtělo Švejnara ???

Tak si nevěřte, váš problém. ;-D