25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
emersonskej 20.2.2008 0:10

Re: Re: Omyl, pane poslanče.

1) Třebas proto, že situace kolem způsobu volby hrozila zablokováním celé volby prezidenta a tím  i ústavní krizí - halt moudřejší občas ustoupí...;-)

2) Ano tajnou volbu žádala ODS, protože, mimo jiné předpokládala, že díky tajné volbě Klause podpoří i část socanů, nespokojených s diktátorskými praktikami Paroubka prvního nafurt. A samosebou se tak dají zakamuflovat různé podloudné nákupy - co si budeme nalhávat...

3) Ano - při tajné volbě by nejspíš Klaus zvítězil s mnohem větším rozdílem a toho se Paroubek bál, jako čert kříže !!!

4) Jen volte jak libo - máte -li pocit, že Paroubek, Dráth a spol jsou pro vás to pravé... Ovšem lecos to o vás vypovídá...:-/ Jinak tomu s tím předsedou moc nerozumím !! Leda snad že by se jednalo o další volbu prezidenta v r. 2013...

Jenda 20.2.2008 0:01

Re: Re: Křeček

S tim bych se odvazil nesouhlasit. Pobocku KSC z CSSD vytvoril az PlnouParouBack, ovsem v soucasne dobe se nemohou dohodnout co je centrala a co pobocka.

emersonskej 19.2.2008 23:39

Re: No tak pane Křečku

Máte pravdu - jen mě překvapuje, že na podobný nápad nepřišel Paroubek už dávno.

emersonskej 19.2.2008 23:37

Re: Nejvíce mne zaujali Zelení

Inu proč vám to vyvracet - každý máme tu svoji pravdu, že...;-)

Alf 19.2.2008 23:03

Bratře Křečku! Vzpomeň si!

Vzpomeň si, jak jsme to v totáči táhli v nársoc. Tehdy ČSS. Tam jsme o podstatně méně důležitých věcech hlasovali tajně. Ten princip nás blažil. Tehdy, v době temna, jsme měli uvnitř strany tisíckrát víc demokracie, nežli máš Ty teď po přeběhnutí k ČSSD. Jestli by to nějak šlo, svrhni toho děsného (bohužel také bratra) bolševíka.

Joska 19.2.2008 23:01

Nejvíce mne zaujali Zelení

Jediná strana, která jednala, jak myslela. ODS nehodnotím, protože sektářským a mafianským způsobům nerozumím, ČSSD má v čele KLause 2 (Paroubka) a bolševici mne nezajímají. Lidovci ( jako vždy) zklamali a jednali nesmyslně proti svým zájmům.

Rad 19.2.2008 22:44

Re: Re: Regulovane najemne

beru!

Rad 19.2.2008 21:17

Re: Re: Proč ty vášně?

a kdo je? já myslel že hadr nadhozený bursíkem paroubkovi na hůl, a to před lety být nemoh.

janik 19.2.2008 20:23

???

Vážení členové čSSd až se dopracujete do stádia, že budete moci svobodně vyjádřit svůj názor před svým předsedou pak vám přeji úspěch. Do té doby nám dejte pokoj. PROČ jste nehlasoval pro tajnou volbu pane poslanče??? CO to teď píšete??? Jste schizofrenní strana.

Klička 19.2.2008 20:08

Re: Re: Re: Re: Zásadní omyly české politiky

Psát o tom, vysvětlovat,přesvědčovat, diskutovat. Máte pravdu, že to tak nevidí žádná politická strana. Ptáte se proč? Jednoduché. Členy současných politických stran jsou lidé, vyrostlí v éře socialismu a diktátorské vlády KSČ. Jinak to ani neumějí a nic nového se nechtějí učit. A to nemluvím o tom, že všechny současné politické strany jsou prolezlé "bývalými komunisty". Je třeba bojovat. Já osobně se s touto věcí obrátím na ústavní soud. Kdo jiný by měl dbát na dodržování ústavy. Je to sice trochu boj s větrnými mlýny, ale mlčet v této věci by byl dle mého názoru zločin.

Von 19.2.2008 18:41

Re: Re: Re: Zásadní omyly české politiky

Kličko - bezva, ale ona to takhle nevidí ani jedna politická strana! Bohužel! A co s tím!

Starý J. 19.2.2008 18:27

No tak pane Křečku

teď budete mít možnost ukázat, zda tento Váš spisek myslíte opravdu vážně. A to až budete hlasovat o dalším Paroubkově neuvěřitelném návrhu "na kultivaci politické scény" tím způsobem, že ti poslanci, co projeví jiný názor než Paroubek (tedy v ČSSD), přijdou ihned o poslanecký mandát! Paroubek to chce nyní uzákonit! Pakliže pro toto zvednete ruku, tak sem již raději nepište a nepokoušejte se o nějakou kritiku! To z vás budou již jen hlasovací stroje bez jakéhokoli opodstatnění v tom parlamentě sedět (což už bylo i dříve v případě ČSSD), tentokrát ovšem to bude dokonce uzákoněné.

Jiné strany takový zákon nepotřebují. Ačkoli teď se podle Paroubka vylepšili i někteří lidovci a jakýsi náhradník do senátu z Hradce, chce tamnějšího senátora zlikvidovat, protože volil Klause. Jako důvod uvádí, že v domovské organizaci se tak usnesli. Jenže to, že dotyčný je senátorem, není jen zásluha tamní organizace. Kdyby jej volili jen lidovci, tak by při jejich počtu neměl ani tu nejmenší šanci se do senátu probojovat. Museli jej volit i z jiných stran a především nestraníci. Proto nechápu, jak si na něj mohou dělat nárok jen lidovci? To není jako u voleb do parlamentu, kde se víceméně volí strany. Ve druhém kole voleb musí senátora volit i jiní voliči. A jakpak si místní organizace zjistila, jaký je názor voličů, kteří senátora zvolili? Co když většina z nich chtěla právě Klause? Na senátora si již strana nemůže dělat výsostné právo!

václav 19.2.2008 18:12

zbytečné řeči

Pane Křečku, mohl jste hlasovat pro tajnou volbu. Proč jste tak neučinil? Nad čím tady teď bědujete? Když byla možnost, nevyužil jste ji z předposranosti z vašeho führera. Jste obyčejný pokrytec a mluvka. 

VLADIMÍR 19.2.2008 17:42

Re: Re: Pane Starý . . .

Hlavně je potřeba se zamyslet co nám to přineslo, hlavně mladým lidem.

jeff 19.2.2008 17:32

Paroubek to tak jako vžy opět prokaučoval.l

A vy přicházíte s křížkem po funuse. A tak to bude stále dokud vám bude tenhle tvrdolín velet a dokud vy budete, jak říkal Zeman, posranci a ne poslanci.

Mirka 19.2.2008 17:25

Re: Omyl, pane poslanče.

1) proč jste si tedy nechali Paroubkem vnutit volbu veřejnou?

2) volbu tajnou žádala ODS, že?

3) při tajné volbě by prezident Klaus vyhrál drtivou většinou

4) už se těším, až bude možné znovu volit ČSSD - to tam ovšem už nebude váš předseda

VLK 19.2.2008 17:11

Re: Re: Re: Inu, pane autore, dokud budete mít mezi sebou všeliké melčáky, pohanky a romany,

Ne, to nedovedu. Klaus udělal z ODS to, co je. A všichni v ODS jsou mu za to vděčni, dnes, když už stranu nevede, více než dřív.

Ale podívejte se z tohoto pohledu na minulé zaříznutí kandidatury Zemana. Zeman udělal z ČSSD to, co je, ale aby jí dokázal přinést hlasy v době po opoziční smlouvě, musel jí dovolit se od něj distancovat. Jestli chtěl Špidla zůstat hodnověrným, musel nechat Zemana prohrát. A až třetí předseda dokázal ČSSD znovu zkonsolidovat, bohužel jen prohloubením těch negativních vlastností, které byly vidět už na Zemanovi - hulvátstvím a nedodržováním vnitrostranické i vnější demokracie.

H.K. 19.2.2008 17:06

Re: Weigla poslal za Šloufem Klaus, aby prosadil veřejnou volbu a dokázal, že komunisty ke zvolení opravdu, ale opravdu nepotřeboval.

A potřeboval? Šlouf je kamoš, chtěli si popovídat.

VLK 19.2.2008 17:02

Re: Konečně člen ČSSD, který uznal chybu Paroubka

Ano, první Křečkovo rozumné slovo, co jsem kdy četl.

Ladislav N. 19.2.2008 16:33

Re: Re: Re: Rekapitulace ...

Obávám se, že říct "nevědí, čí jsou" lze podobně o mnoha volitelích z ODS, ČSSD i dalších partají. ;-P

Psí vrah Čumil 19.2.2008 16:31

Re: Re: Inu, pane autore, dokud budete mít mezi sebou všeliké melčáky, pohanky a romany,

Milej Juraxi, nerad vám bourám bábovičky, ale pokud jsou ti ušlechtilí zákonodárci tak zatíženi na vlastní názory a svědomí, pak mají možnost kandidovat za sebe sama - na své vlastní triko, jak správně píšete. Zbytek jsou už jen prndy, jimiž pro sebe zakrýváte, že svědomí a názory dám a pánů zákonodárců jsou většinově formovány osobním ziskem. Ostatně na takovou vaši imaginární schůzku předsedů stran se mohl dostavit s jednoznačným výsledkem toliko pan premiér Topolánek. Dovedete si ostatně představit, že by se mezi ctihodnými zákonodárci za ODS objevil šílenec, jenž by se opovážil NEZDVIHNOUT ruku PRO ing. Klause...?;-D

Ladislav N. 19.2.2008 16:31

Re: Proč ty vášně?

Když jsme věděli kdo je Švejnar už před lety, proč bychom to neměli vědět za měsíc? 8-o;-)

Ladislav N. 19.2.2008 16:29

Re: Weigla poslal za Šloufem Klaus, aby prosadil veřejnou volbu a dokázal, že komunisty ke zvolení opravdu, ale opravdu nepotřeboval.

Weigl jako Klausův přítel se ponoukat nenechal a šel za Šloufem žadonit sám... ;-P

Pete Brich 19.2.2008 16:19

Re: Re: Zase hlodavec s kapsami, z ČSSD

Lepší je s Parkinsonem vybryndat než s Alzheimerem zapomenout vypít!!

PB

Pete Brich 19.2.2008 16:16

Weigla poslal za Šloufem Klaus, aby prosadil veřejnou volbu a dokázal, že komunisty ke zvolení opravdu, ale opravdu nepotřeboval.

;-D;-D;-DPB

vitík 19.2.2008 16:06

Omyl, pane poslanče.

Jedním z největších politických paradoxů je skutečnost, že vy, poslanci sociální demokracie, necháte se uzurpovat panem Paroubkem, jako stádečko neduživých a nesvéprávných vycvičených opiček. Ale za ty peníze člověk ledacos vydrží, třeba i z ostudy kabát, že pane Křečku.

peon11 19.2.2008 15:55

Re: Křečku, Křečku,

Proto Battěka zlikvidovali. Byl o tolik chytřejší než oni. Nebyl rudá nula.

peon11 19.2.2008 15:47

Proč ty vášně?

Za měsíc už nikdo nebude tušit, kdo to ten Švejnar je.

Klička 19.2.2008 15:34

Re: Re: Zásadní omyly české politiky

Nejprve je nutno si upřesnit co je to demokracie. Vyjdeme-li z názvu (demos kritos) pak to je vláda lidu. Lid je v demokratické společnosti zastupován různými politickými stranami, které mezi sebou bojují o moc. Mají bojovat demokraticky a bez násilí. K tomu, aby mohly zastupovat lid slouží demokratické volby a nějaký způsob zjištění vůle lidu. Nejlepším a zažitým způsobem je referendum. Bez referenda nelze zjistit vůle lidu a tedy ani demokraticky vládnout .Každá vláda jakékoliv politické strany bez znalosti vůle lidu a respektování této vůle je diktaturou. Existuje ještě diktatura politických stran dovnitř sama sebe, o které jsem hovořil výše. To je diktování vůle jedné politické strany a to jakékoliv, vzhledem ke zvoleným zástupcům lidu (viz opět ústava). Zde je nutno si uvědomit, že poslanci jsou zástupci lidu a nikoliv pouze svých voličů nebo své politické strany. Důležité tady je že byli demokraticky zvoleni a ne to kým byli navrženi a nebo kým byli zvoleni. Svým zvolením se stávají zástupci všeho lidu, tedy i těch lidí, kteří je z různých důvodů nevolili. Proto jsou v ústavě zmíněné články, které musí respektovat každý občan státu, především však vrcholoví politici.

Luboš 19.2.2008 15:19

Co je nejkrásnější? ... ta lidská svoboda

Nejkrásnější je, že všichni komentátoři si vlastně notují. Neshodnou se jen v tom, na koho kydají špínu. Ale proč by se taky měli shodnout ve všem?