19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bokonon 16.1.2008 21:19

"úspěšnou a oblíbenou zpravodajskou rozhlasovou stanici"

Pokud zadáním bylo přeměnit úspěšnou a oblíbenou zpravodajskou rozhlasovou stanici do podoby „akčních“ radií s překřikujícími se hlasateli (autoři petice proti nové podobě Radiožurnálu to nazývají „žoviálnost a rozcuchanost“), vykřikujícími čas od času nikoliv zprávy, ale momentální aktuality a senzace bez ladu a skladu, pak toto zadání je plněno opravdu úspěšně.  ;-D;-D;-D

Za koho je ten pán poslancem? Jo, ČSSD. No, spousta lidí co znám, přešla před nedávnem na BBC /CRo6. ČRo1 ztratil kredit, zařadil se po boku ČT1, stal se propagandistickou troubou. Oslavování Hofmana neberu. Sice barytonem a pomalou dikcí přežvýkal svůj referát takovým vlezlým způsobem, že zřejmě zaujal posluchače. Obsah jeho komentářů byl ovšem příšerně tendenční. Pro mně to bylo utrpení.

Barbora Tachecí bude mít těžký úkol, protože konkurovat CRo6 ke kterému utekli Radiožurnálu posluchači je skoro nemožné. Přetáhnout posluchače komerčním rádiím vidím jako též téměř neproveditelné. Fandím jí, ale už jsem přivykl skepticismu, pokud jde o českým státem placená media. Kdyby mě to aspoň nestálo ani korunu!

michal001 16.1.2008 21:15

Pana Křečka moc

nemusím, většinou nad jeho názory nevěřícně kroutím hlavou, ale tentokrát má pravdu!

Jarmil 16.1.2008 18:27

veřejnoprávní, nebo cirkus ?

Televizi mít nemusím. Rádio si pouštím především v noci, a to hlavně Prahu, Vltavu a bratislavskou Reginu. Vyjímečně jsem si na Radiožurnálu poslechl počasí a téměř pravidelně Cesty víry.

Když teď zabrousím na Radiožurnál, musím Vám nevážená paní Tachecí říci, že je to děs a hrůza. Možná to některým lidem vyhovuje. Jakou formu mluveného projevu považují nynější profesionální pracovníci  Radiožurnálu za "in", za to bych jim sebral vysokoškolský diplom. Drmolení, přebrepty, pubertální skřeky atd. atp. Ať si tak mluví v soukromích rádiích, ale za veřejnoprávní rádio musím platit měsíční poplatek.

Souvisí to zřejmě s celkovým trendem postmoderní doby: vytvářet člověka davového-stádního a povrchního, který je především dobrým producentem a spolehlivým konzumentem.

Vážená mediální rado, co s tím cirkusem uděláte? To už si může v tomto státě za naše peníze dělat každý co chce? Jestli se tento mor uchytí na Radiožurnálu, mám obavy, aby se nešířil i na Prahu  a Vltavu!!!

Poloněmec 16.1.2008 17:24

Playlist v ČR?

Zajímavé je, že Tachecí v jedněch novinách potvrdila existenci playlistu v Radiožurnálu. U radia veřejné služby to je vskutku podivné, podivnější než hloupí hlasatelé.

STK 16.1.2008 16:44

Re: Znovu opakuji, že

P.S: Dnes po obědě jsem si v "Týdnu" přečetl rozhovor s B. Tachecí. Není mi osobně příliš sympatická, ale to co odpovídala na otázky redaktora mělo smysl - věděla přesně, o čem mluví. Že se to nebude líbit všem je jasné: Není na světě člověk ten, jenž by se zalíbil lidem všem. Dělat dobré rádio je patrně opravdu, ale opravdu  "celodenní a celoroční" práce.

(Asi bych už ve svém věku neměl dost energie pod "Divou Bárou" pracovat - ale kdyby to bylo nutné, aspoň bych to chtěl zkusit.)  Mám rád lidi s nějakým (dosažitelným) cílem.

STK

Alice 16.1.2008 16:29

Re: Ne, že bych

Ubožáku kako!!!(Y)(Y)

Alice 16.1.2008 16:28

Re doktore Křečku,

jste rozhlasový fanda ale nemate čas, tak do toho nekvakejte, nerozumite tomu, kdyz muzete tvrdit zue hlasatele nemluvi prekotne a necesky- hlasatele!  Kdyz vy jste nemel cas na Hofmana , tak at ho neslysi nikdo zejo ? A kecy Haliny co ji prinesl jezisek...jezismarja a  genderová problematika , Tacheci je blba a dela z radiozurnalu  frekvenci!

mira 16.1.2008 16:11

Zhoršení neregistruju.

Pro mě osobně byl RŽ dlouhodobě neposlouchatelný.

Důvody: žoviálnost až vlezlost, kritizovaná nevím proč až nyní, úděsná hudební dramaturgie, časté opakování stejných zpráv neboli občasné informační vakuum. Mezi redaktory sice byly (a nadále jsou) světlé výjimky, celkový dojem však byl dost hrozný.

Nemohu posoudit, jak se projevily změny provedené militantní (feministkou? - nevím proč tak na mě působí ;)) B. Tachecí, protože toto rádio poslouchám spíš sporadicky. Z těch několika časových úsků jsem nezaznamenal žádné zhoršení. Posun v hudebních žánrech určitě není na škodu, tedy pro mě, který nemusí obden slyšet Želvu. Takže bych jim dal trochu času a snažil bych se paní BT tlačit k lepší práci, když ji tak ráda ordinuje druhým. S paní Pawlowskou bych se rozloučil hned, to přiznávám ;)

Chosé 16.1.2008 15:58

Poslouchám tvrdošíjně Radiožurnál

Poslouchám tvrdošíjně Radiožurnál, na Impulsy a ostatní komerční rádia nemám nervy, stačí mě když to slyším na svahu při večerním lyžování, abych si udělal obrázek. R-žurnál samozřejmě má do ideálu daleko, snad nejlepší je tak od 17 do 19 h. Ale rozdělil bych vysílání R-žurnálu na dvě části: Mluvené slovo – to celkem jde i když je dost co vylepšovat. Hudba: To je katastrofa, syn už mě to doma zakazuje poslouchat a má docela pravdu. Hrají nejhorší šunt co je k mání a když se zaměří na něco lepšího, tak neustálým opakováním z toho ten šunt udělají. Vyberou si třeba Nohavicu nebo Santanu, zřejmě koupí práva na jednu píseň a tu neustálým opakováním dokonale zprotiví. Když někdy jinde zaslechnu kvalitní džez, evergreeny od Franky Laina, swingovky, Ježka ale třeba i hip-hop atd. tak si musím jen povzechnout.

Leoš 16.1.2008 15:06

Souhlas

Křečku, dobře.

Pešek 16.1.2008 15:00

Trochu strpení

mějme s paní Tachecí a radiojournalem. Dal bych jí dva měsíce času, aby případně mohla zareagovat na kritiku a nechat rádio vyvinout a potom teprve případně postavit ke zdi. Máloco nové se líbí hned - tančící dům, Kaplického knihovna..... Zkuste se podívat na václavák v průběhu 19 a na začátku 20 stol., kdy se stavělo - co tam bylo předtím? Nebylo to třeba taky mnohem lepší? 

Strpení prosím, nevážený lžidoktore! My jsme si na váš titul také zvykli až tehdy, když jste si ho po letech jeho zneužívání dodělal!

Pešek 16.1.2008 14:52

Re: Re: Ne, ty už nemáš právo se vyjadřovat k ničemu

Ale Hariet, tak jako pan Křeček myslí, že je hrozné, když on má poslouchat ......(doplňte si dle článku)....... na jeho oblíbeném rádiu, myslím, že my jiní můžeme říci, že je hrozné, když máme číst na oblíbeném psíku jeho názory!  Všimla jste si, že onen Křeček píše navzdory "Oslovi", a nikdo ho nezakazuje přesto, že je to charakterově a morálně velmi vadný jedinec?

doktor 16.1.2008 14:24

Pane doktore Křečku,

jsem rozhlasový fanda, desítky let odebírám Týdeník Rozhlas a zaškrtávám si pořady, které by mne mohly zajímat. Takové jsem až dosud nikdy nenacházel na ČRo 1 - Radiožurnálu, ale spíše na stanici ČRo 2,3 a 6. Po létech jsem se na ten nový Radiožurnál podíval. Hlasatelé nemluví překotně a nečesky, informace jsou živé a čerstvé, hudba mnohem hudebnější, než ta, která povinně (proč????) prokládá mluvené slovo na ČRo 2, a na Ivana Hoffmana jsem stejně nikdy neměl po ránu čas. Jsem zhruba váš vrstevník, a přesto proti novému Radiožurnálu nic nemám. Poslouchám ovšem Vltavu, D Dur, ČRo 6 a ČRo 2. Ani dnes nemám na ČRo 1 čas.

Hariet 16.1.2008 13:45

Re: Je pozoruhodné, že pokud se Křeček "ne*ere" do regulovaného nájemného, má...

Namísto modernizace - normalizace. Normalizace s komerčními rádii. Nic nového pod sluncem, paní Tachecí. Zvolila jste cestu - tu  nejpohodlnější....Rv

Hariet 16.1.2008 13:41

Re: Konečně skončila stanice Hvězda a začala Frekvence 2

Těch hlupáků je asi podle vás víc- ale zato mají nepřeberné množství "juchajících" rádií...

Hariet 16.1.2008 13:38

Re: Ne, ty už nemáš právo se vyjadřovat k ničemu

Vážený, vy jste tedy "demokrat".... Proč zakazujete lidem vyjádřit své názory? Osel - to by vám slušelo líp.

Hariet 16.1.2008 13:35

Re: Ne, že bych

Vážený pane, nenadávejte lidem  do starců, vy jste jste  již asi dementní od mládí.(Když se nestydíte něčím podobným argumentovat). Je to ubohé. Pan poslanec Křeček má pravdu a jeho argumenty jsou naprosto  pravdivé. Není vám hanba?

Jura Jurax 16.1.2008 13:14

Re: Křečku,

Ale tady má na rozdíl od nájemného recht!

Jura Jurax 16.1.2008 13:11

Re: Hrůza, Hrůza, Hrůza (CRo1 i Tachecí)

R^R^R^ bohužel máte pravdu

kako 16.1.2008 12:59

Ne, že bych

paní Tachecí moc musel, ale když čtu co nám zjevil suflér ze své boudy, tak mám pocit jako by se mílovým krokem blížil gerontitidě svého spoluvěrce Jičínského. Pane Křečku hlídejte si obsah pampersek a raději se moc neprojevujte.

Jura Jurax 16.1.2008 12:47

Re: Záchrana na poslední chvíli??

No, teď  jsem zase já od Radiožurnálu odešel ... bude nás taky nemalá skupina zákazníků ... akorát co veřejnoprávní rozhlas si tenhle paskvil musím platit nedobrovolně dál ... ;-€;-O(Y)

Jura Jurax 16.1.2008 12:43

Re: Ne, ty už nemáš právo se vyjadřovat k ničemu

I slepé kuře může najít zrno, co myslíte, demokrate?

honzak 16.1.2008 12:42

Re: Re: Nevím jak Telecí změnila žurnál pro motoristy.

jen bych doplnil, že Naděžda Korabelniková navíc ve čtvrtek tkala z ušetřeného materiálu. Prot se také zalitý "lógr" nazývá Korabelnikov.

Jura Jurax 16.1.2008 12:42

Re: výjimečně se s panem Křečkem dá souhlasit - možná je to tím, že nepíše o bytech

R^R^R^

Jura Jurax 16.1.2008 12:41

Jak jsem s Křečkem nikdy nesouhlasil ohledně regulovaného nájmu

tak zde s ním naprosto souhlasím. Změna na Radiožurnálu je jednoznačně k horšímu - teď se prakticky nedá odlišit od dalších rozjuchaných koerčních stanic.

Bubik 16.1.2008 12:40

výjimečně se s panem Křečkem dá souhlasit - možná je to tím, že nepíše o bytech

sice Radiožurnál jsem neposlouchal, neposlouchám a poslouchat nebudu, ale na stanici co poslouchám mi naskakuje automaticky jeho dopravní zpravodajství. A je pravda, že z faktických informací, což je to, co za volantem potřebuji, se od Nového roku staly dopravní pindy typu Impuls. Telefonní hovory lidí, opakování informace, žoviální vyjadřování, reklama na závěr, než TMC přepne zpět.

Bylo by asi dobré, kdyby si paní Tachecí zajela do Německa a poslechla si jak mají znít nějaké dopravní informace - německy přesné monotonní odříkání problémů, bez keců, bez reklamy, bez "přímých" přenosů telefonických rozhovorů řidičů. Pak ovšem v každém vstupu stihnou podat dvakrát až třikrát více informací, než u nás.........

zděšená posluchačka 16.1.2008 12:32

kde je mé oblíbené rádio ??

;-(Nový Radiožurnál se mi nelíbí, chybí mi původní sestava pořádů i moderátoři.

Dopolední rozhovor - hrůza.

zděšená posluchačka 16.1.2008 12:29

Re: Radiožurnál

Souhlasím, s novou podobou Radiožurnálu jsem velice nespokojená.

Dopolední rozhovory - hrůza.

Celkově slabé a nezajímavé,kde jsou naši oblíbení moderátoři ?

Martin 16.1.2008 11:59

Ne, ty už nemáš právo se vyjadřovat k ničemu

Člověk schvalující komunistické dekrety na byty nemá právo se vyjádřovat vůbec k ničemu a raději by měl držet hubu a zdržovat se výhradně v kanálu.

Šnek 16.1.2008 11:49

Re: Re: Nevím jak Telecí změnila žurnál pro motoristy.

A Čudina házela koulí a nějaká Načeva zpívala. Nebo že by to bylo později? Jó a ještě jakási Jaques se prala s policajtama. Čímž jsme se dostali až ke genderové (ani pro tuhle pitomost nejsou naši intelektuálové schopni vymyslet české slovo) korektnosti.