25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Glock 9.1.2008 20:52

Re: Mimochodem

Osobně bych to odhadl asi tak, že ten pán má Vůdce Maa za pravicového gangstera.

kopretina 9.1.2008 18:54

Re: Nejsem si zcela jista ze

Ta nenávist u evropské levice k Americe a také k Izraeli se dá vystopovat od druhé poloviny 60. let. Všimněte si, jak je Rusko u mnoha rusofylů idealizováno, baťuška Putin je hrdinou proti "zlotřilým" USA. Nick So z lidovek by Vám řekla, že USA ovládají ulumináti, vesmírní lidé dokonce ilumináti v USA ovládají Američany pomocí zubní pasty.;-D;-D;-D

Glock 9.1.2008 20:53

Re: Re: Nejsem si zcela jista ze

Jejda, hlavne jo neposílejte na iHned.cz. Takoví exoti tam zatím nejsou a doufám, že ještě chvíli nebudou.

kopretina 9.1.2008 22:49

Re: Re: Re: Nejsem si zcela jista ze

No myslím si, že exoti se najdou všude. Jak na Psu, tak lidovkách, aktualne.cz či na ihned.cz. Ale věřte, že na nick so z lidovek NIKDO nemá.

J.G. Pašek 9.1.2008 16:43

Pane Rychtenský, moc hezky jste to napsal . . .

R^

JK 9.1.2008 15:33

K zážitkům některých

 našich vojáků z Británie válečných let patřila i výrazná vzpomínka na návštěvy v britských rodinách. Byly dva způsoby výchovy dětí: dítě jako předmět citlivého a přísného vedení nebo dítě jako kamarád. Dítě jako kamarád – to nikdo nechápal. Karel Čapek si tu novotu ještě idealisoval, oni (a jejich potomci, kteří zůstali ve styku s některými rodinami) už viděli plody takové výchovy. Na jedné straně gentleman, na druhé zakuklený zmetek. Pochopitelně na všechny působila drtivou silou atmosféra společnosti, ideál gentlemana a nemožnost proniknout zmetkům do vedoucích posic. Podřadnost, zvěstovaná medii a posílená frustrací opuštěných emancipovaných matek, zvítězila i zde. Dnes se považuje za samozřejmou vzpurnost a svéhlavost adolescentů, řádná výchova by byla trestný čin, hlavně ale chybí vůdčí ideál a tak tito vlastně nikdy nedospějí. Svůj příspěvek vkládají zřejmě i favorizovaní černoši, považovaní po celé věky všemi pozorovateli rovněž, mírně řečeno, za neschopné dospět. Viděl jsem nedávno kanadské video, ulicí šla vojenská hudba v tradičních červených uniformách a muzikanti se krčili a uhýbali před nevolí běsnících přihlížejících – pár jich tleskalo a křičelo obdivně, tím byl ale kontrast větší. Příkladů by bylo možno uvést řadu. Je zázrak nebo spíš dílo setrvačnosti, že USA stále fungují tak, jak fungují. Hroutí-li se základy, pár profesionálů, i sebeschopnějších, to nezachrání. Je ovšem pravděpodobné, že všichni ti intelektuálové spolu s luzou, kterou stvořili, ve chvíli nouze rádi přijmou tyranii. Věřím, že někteří už jsou na tuto chvíli připraveni.

nevzdělanec 9.1.2008 16:54

Re: K zážitkům některých

Slovo kázeň je na indexu.  Bordel  otevírá vrata fašizmu.  Demokracie bez kázně je odsouzena k zániku.  Ti, kdo vypustili slovo svoboda na ulici a nahradili jím slovo anarchije dobře věděli co číní. Patří mezi ně nepochybně náš všemi milovaný, doktoráty ověnčený  Vašík.

Nekázeň plodí neúctu.  bez kázně nelze dospět k sebeovládání. Bez úcty a sebekázně nemůže být sebeúcty.  Bez sebe úcty není odvahy a vzdělání to nezachrání.  Inteligence bez kázně je k ničemu.

Pasáček koz ve Vermontu 9.1.2008 14:53

Přátelství USA - Irák

Přátelství amerického a iráckého lidu se utužuje.  V listopadu 2007 podepsal prezident Bush a irácký ministerský předseda Al-Maliki předběžnou dohodu o trvalém pobytu amerických ozbrojených sil v Iráku.  V prohlášení se konstatuje, že oba státy mají vzájemné a trvalé zájmy ve vojenské, ekonomické a politické oblasti.  V Iráku zůstane asi 50,000 vojáků. Ti budou ochraňovat americké investice do iráckého ropného průmyslu, bojovat proti terorizmu a budou také hrází proti iránské rozpínavosti.  Trvalá přítomnost americké armády bude stát 25 miliard dolarů ročně.  Americký lid to jistě rád a s nadšením zaplatí na daních. Nic jiného mu ostatně nezbývá.

Americké vyslanectví v Iráku má být dokončeno v roce 2008 a bude největší na světě. Buduje se v Bagdadu uvnitř přísně střežené Zelené zóny, kde také sídlí irácká demokraticky zvolená loutková vláda.  Na ploše 42 hektarů je 21 budov opevněných tak, aby vzdorovaly útoku minometů a raket.  Má vlastní elektrárnu a vodárnu a další zařízení, takže je zcela nezávislé na vnějším prostředí.  V areálu jsou také restaurace, společenské kluby a plavecký bazén. Všechny budovy jsou obehnány vysokou zdí s 5 opevněnými vchody.  Kolem zdi je pásmo, do kterého je vstup zakázán.  Vyslanectví bude mít 5,500 zaměstnanců, asi polovina z nich jsou bezpečnostní složky, vojáci a agenti FBI.  Vše je připraveno pro konečnou demokratizaci Iráku.  Náklady na stavbu již převýšily 1 miliardu dolarů.

Irácký lid je americkému lidu velice vděčný, vždyt´ za jeho svobodu padlo již více než 3,900 amerických vojáků. V minulém roce 2007 byly ztráty nejvyšší, 899 vojáků.

At´ žije, vzkvétá a dále se utužuje již tak dost tuhé, nerozborné a věčné přátelství amerického a iráckého lidu. At´ žije osvobozovač ujařmených národů prezident George Bush. At´ žije irácká ropa !

J.G. Pašek 9.1.2008 16:40

Udělal jsem chybu a tvůj blábol jsem si jednou přečet . . . .

Holt český rádoby-intelektuál v USA . . . na ty nikdo nemá.

Pasáček koz ve Vermontu 9.1.2008 21:31

Re: Udělal jsem chybu a tvůj blábol jsem si jednou přečet . . . .

Pane Pašku, nechte si ty nadávky do intelektuálů. Jsem pouhý Pasáček koz, i když mám americké akademické vzdělání.

J.G. Pašek 9.1.2008 21:57

Re: Re: Udělal jsem chybu a tvůj blábol jsem si jednou přečet . . . .

Community College of Vermont . . . . Vědecký Marxismus . . .

Pasáček koz ve Vermontu 9.1.2008 22:34

Re: Re: Re: Udělal jsem chybu a tvůj blábol jsem si jednou přečet . . . .

Ne, pane Pašku. Je to Goat Academy of Vermont.

Mistr Jan Hus 9.1.2008 12:28

Reakce Štampacha byla přirozená, pochopitelná a legitimní.

;-D

Jakub Roth 9.1.2008 13:18

Re: Reakce Štampacha byla přirozená, pochopitelná a legitimní.

Reakce Štampacha byla vzhledem k jeho postojům pro něj přirozená, pochopitelná, nepochybně legitimní, ale trapná. Zcela v duchu vyjádření některých imámů - Je to hrůza, ale to máte za to!

Pasáček koz ve Vermontu 9.1.2008 14:43

Útok na mrakodrapy v New Yorku

Útok na mrakodrapy v New Yorku byla velká tragedie. Tisíce lidí bylo zabito,  byly způsobeny velké materiální škody. 

To ale dělají Američané jiným národům dost často. Dva roky předtím, spolu s demokratickými státy NATO napadli Jugoslávii. Desetitisíce lidí bylo zabito a zraněno, materialní škody za miliardy dolarů. Kde to bylo asi horší? Útok dvou civilních letadel na mrakodrapy, nebo útoky stovek vojenských letadel, který trval 79 dní? Agrese byla úspěšná, Kosovo ted´ už patří albánským teroristům a USA tam mají vojenské základny.

Terorismus je pro lidstvo velké nebezpečí.

Sarka 9.1.2008 16:04

Pasacku - to v tom Kosovu

to prislo zcista jasna? Uplne z niceho nic? Bez jakekoli priciny? Byl tam klid a mir, nikdo nikomu nic nedelal, proste pohadka, a najednou z cista jasna si bez varovani prileti Americani a vyvrazdi pro sve poteseni tisice lidi? Tak nejak to bylo? Nerikejte! :-/

Mirek F. 9.1.2008 16:18

Re: Pasacku - to v tom Kosovu

Klid a mír tam nebyl, albánská UCK už předtím zahájila násilné akce za odtržení. Letecká podpora NATO se jim pak docela šikla.

Sarka 9.1.2008 16:33

Vyklad konfliktu bude zajiste zalezet na tom,

na ktere strane zrovna stojite. Fakt je ten, ze tam existoval konflikt ktery hrozil jeste vice destabilizovat celou oblast. Srovnavani hrusek s jablky, priadne s predmety nejedlymi je presne to, o cem IMHO pan Rychetsky pise. Je vse co US dela perfektni? Absolutne ne. Dela US boty? Absolutne ano. Je ferove, ci alespon minimalne inteligentni srovnavat zakerne vyvrazdeni tisicu civilistu v New Yorku s vojenskymi zasahy NATO(at si o nich myslite co chcete)  v oblasti existujiciho konfliktu, -mimochodem se samozrejme jednalo o zasahy aliance jiz je Cesko clenem a tedy ma za jeji akce spoluzodpovednost? Myslite si ze neni hrube demagogicke mezi ne davat moralni rovnitko a zaroven sebe tim exkulpovat z jakekoli spoluzodpovednosti za fakt, ze zasahy v KOsovu byly cineny TAKE Vasim jmenem? Nebo snad povazujete za cestne se ke clenstvi v NATO a tedy moralni spoluucasti nehlasit, a pouze se domahat vyhod tam, kde se to hodi?

Mirek F. 9.1.2008 17:43

Re: Vyklad konfliktu bude zajiste zalezet na tom,

V roce 1938 také v jisté malé zemi také  "existoval konflikt ktery hrozil jeste vice destabilizovat celou oblast". Ještě, že se to v Mnichově povedlo tak pěkně vyřešit.

Mimochodem, a to mě zaujalo nejvíce, na kterém místě svých příspěvků odmítám spoluzodpovědnost? Věnovala jste tomu dost velkou část svého příspěvku, já bych se klidně styděl, ale jaksi se opravdu nemohu upamatovat, že bych někde spoluzodpovědnost odmítal. Zato si pamatuji velice dobře, že kosovská akce mi tehdy dost pokazila radost ze vstupu do NATO, zvláště pak vědomí, že už i ČR coby členská země je v tom namočena také.  

Sarka 9.1.2008 17:45

To je mi novinkou,

MIrku: ono se pred Mnichovem v Evrope strilelo? Vrazdilo? Hromadne vysidlovalo? Ze o tom nic nevim? Myslim ze mate trochu zamichanou historii. Navic, i toto kulhajici srovnani neodpovida na druhou cast meho komentqare: za akce NATO v Kosovu jsou HROMADNE zodpovedne VSECHNY zeme. Takze by dle Vasi logiky bylo uplne v poradku, kdyby Osama vyhdil do povetri Vinohrady a povrazdil nekolik desitek ci set Ceskcy civilistu (abychom zustali v pomernych cislech).

Mirek F. 9.1.2008 18:43

Re: To je mi novinkou,

Ano, dálo se to. Třeba (oboustranně) ve Španělsku s aktivní účastí Německa - Legie Condor atd. . Dále pak přímo u nás - v čs. pohraničí henleinovské bojůvky střílely, vraždily, hromadně vyháněly.... .

Ale dál už je váš příspěvek poněkud zamotaný. Za akci NATO jsou pochopitelně odpovědny všechny členské země. Ale, opět bych se zeptal, kde hážu vinu pouze na USA? A kde přiznávám Osamovi právo na takové zvěrstvo, které teroristé předvedli 11.9.2001?

Bohužel se zdá, že jste do diskuse přišla s představou, že co Evropan, to svalovač vin na USA. Alespoň v mém případě se mýlíte. Jestli si chcete zahorlit proti nějakému antiUSA nevděčníkovi, jste, obávám se, na špatné adrese:-).

Sarka 9.1.2008 17:50

Navic se obavam ze je prilis snadne

obratit tuto "pterdu" proti Vasem vlastnimu argumentu: Kdyby totiz Evropske mocnosti tehda pred Mnichovem ci kolem Mnichova mely ty cojones pouzit silu (ano, i za cenu ztrat na zivote) proti malemu urvanemu diktatorkovi, mohly dnes zit miliony lidi kteri zarvali prave na zbabelost a neochotu tehdejsich politiku "udelat chybu". Peace in our time, zajiste. Pan Chamberlain to mel dobre vymyslene.

Sarka 9.1.2008 17:51

sorry - petardu, samozrejme

(ustrim-li tim dech a praci nekterym zvlast pricinlivym oponentum - ano, jsem prachmizerna typistka a nikdy se to nenaucim. Happy? ;-))

NET 9.1.2008 18:20

Re: sorry - petardu, samozrejme

Sarko, nemusite se omlouvat za pretvoreni nekterych slov. Tady nejsme ve skole na hodine cestiny! Kdo chce, ten Vam porozumi a neurazi Vas. Jen piste! Vy vite, na rozdil mnoha v CR, o cem pisete. Neni podstatny pravopis, ale myslenka!!!

Tonevadí 9.1.2008 18:14

A proč tenkrát se měly jen ty "Evropské mocnosti"?

Proč ne ty "Zámořské"? Těm nevadilo ani roky potom, co jejich evropští bratranci houfně hynuli pod armádou "malého uřvaného diktátorka". Museli se nechat "napadnout", v obou světových válkách - velmi pozdě - a pak teprve nám přišli tahat kaštany z ohně.  V jiných případech - nesvětových válkách - na to "napadení" moc dlouho nečekali, přišlo jako na zavolanou: španělsko-americká, mexická, a jiné v daleké dálavě, kde byli ohrožováni.  

I v iránských vodách jsou ohrožováni, provokováni...       

Mirek F. 9.1.2008 18:47

Re: Navic se obavam ze je prilis snadne

Kdyby měly v roce 1938 jednat stejně jako NATO v Kosovu (všimněte si prosím, že píši NATO, nikoliv USA), tak by nejspíš Ádovi poslaly demonstrativně na pomoc pár letadel, aby ti vzpurní Češi pochopily marnost udržení Sudet a konečně přestali být překážkou světového míru... Chamverlain si alespoň tohle odpustil...

Tonevadí 9.1.2008 17:57

Sarka nám to dala:"zasahy v KOsovu byly cineny TAKE Vasim jmenem"

jojo, bez nás (vlastně bez Havla), by se tam těžko sami se svejma bombarderama odvážili.

Copycat od Brežněva: ten by se taky těžko na nás v 68 sám troufal. Proto musíme za to vinit i naše bratry Poláky, Bulhary, atd.     

čtenář 9.1.2008 11:59

Též mi US levicoví intoši zejména

na univerzitách přijdou nebezpečnější, než jsou ti evropští. Té současné vlně sebevražedného bláznění kolem Bushe apod.  lze ale rozumět ve světle toho, že právě teď mezi intelektuály na univerzitách apod. působí podstatná složka pocházející z bývalých hippies, kdysi synáčků a dcerušek z lepších rodin, kteří zase jednou našli recept na štěstí lidstva a aby ho mohli uskutečnit, potřebovali rozvrátit zavedený demokratický systém. Zatímco my jsme se tady potýkali se sovětskými tanky,  na Západě bojovala zlatá mládež na barikádách za "nový, lepší svět".  Velmi malá menšina jich pozdně přežívá v původních nudistických kempech, pár se jich dalo na terorizmus,  to bylo poněkud horší,  ale z většiny se stali zase "měšťáci", kteří se uhnízdili v establishmentu a nyní nostalgicky vzpomínají na výstřelky svého mládí. To ovlivňuje jejich dnešní politické postoje, takže žádnej div. V Evropě je toho příkladem Joschka Fischer.

Pasáček koz ve Vermontu 9.1.2008 14:49

Re: Též mi US levicoví intoši zejména

Pane Čtenáři, snad by bylo nejlépe ty americké university zavřít. A nikdo by již nerušil budování nového světového řádu pod vedením USA.

Jarda 9.1.2008 20:16

Re: Re: Též mi US levicoví intoši zejména

Pasacku stojis si na vedeni jestli nejake mas. Ctenar ma na mysli vyhradne evropske univerzity a to z casu o kterych zrejme nemas vzhledem ke svemu veku nejmensi poneti. Pro Zapad rok 1968 byl rokem revolucnich bouri a barikad ve Francii, Nemecku a jinde, na fasistickou agresi SSSR proti CSSR si bohuzel vubec nevzpomenou.  Rikaji Ti nco jmena jako Rudi Dutschke? Z tech "revolucionaru o par pozdeji byli teroristicke skupiny jako Bader-Meinhof, italske "Rude brigady", rude armady nemecka a japonska kteri unaseli a vrazdili staniky a prumyslniky (Aldo Moro, Schleischer atd.) Pozdeji se z nich stali politici jako Joshka Fisher. Chces-li se k necemu vyjadrit musis vedet o co se jedna.

Ctenari bravo Tvuj prispevek by vpravde nejvystiznejsi.