16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rpuť 7.1.2008 7:02

No jo, on radar přestal být mediálně zajímavý - t.j. každý den aspoň 5 článků, z toho aspoň jeden se starostou:))

A tak začal pan starosta tlačit na pilu. V hospodě u píva se toho nakecá. Jen si ještě nevšiml, že vlastně mluví o světové atomové válce...... Konec konců, lidí, kteří věří na existenci protokolů sionských mudrců se taky dodnes najde dost;-P

S/kepticus M/aximus 7.1.2008 8:44

Existence protokolů je nezpochybnitelná, otázkou je jen jejich původ :-)))

Obsah též pěkně vystihuje židovskou povahu a je naprosto lhostejné jestli jde o podvrh či volný přepis skutečnosti.

JE 7.1.2008 12:17

Re: Existence protokolů je nezpochybnitelná, otázkou je jen jejich původ :-)))

Obsah septikových komentářů zase pěkně vystihuje septikovu povahu, a narozdíl od "Protokolů" je původ nezpochybnitelný :-----)))))))))

Mirek_K 7.1.2008 6:56

No tak ty stránky,..stránky trokavecký musím navštívit..

!

Mirek_K 7.1.2008 7:00

Re: No tak ty stránky,..stránky trokavecký musím navštívit..

..ale,...kašlu na to,ten komunistickej pitomec mě nezajímá...:-/

nup 7.1.2008 8:31

Re: Re: No tak ty stránky,..stránky trokavecký musím navštívit..

Pravda, mě Wagner taky nezajímá...:-/

eTony 7.1.2008 6:53

Dneska to tu

vypadá na bolševický kabaret.

vi 7.1.2008 6:46

Pokud je to vymyšlené, tak je to opravdu ubohost.

Chtělo by to upřesnit ten příspěvek, nenašel jsem ho. Vzbuzuje to pocit, že Wágner lže, jako když "Lidovky tisknou".

PQ 7.1.2008 23:42

Re: Pokud je to vymyšlené, tak je to opravdu ubohost.

Asi po osmnácté: www.trokavec.cz, ohlasy čtenářů, ohlas na příspěvek 87, 14.12.07.

Mistr Jan Hus 7.1.2008 6:31

Obdivovatel USA je pobouřen, že si někdo dovolil podívat se špatně na jeho vzor !

Za každým svinstvem ve svět můžeš hledat USA, to je věc všeobecně známa, Wágnere, ty americký pohunku.  ;-P

ucitelas 7.1.2008 7:22

Re: Obdivovatel USA je pobouřen, že si někdo dovolil podívat se špatně na jeho vzor !

Ne špatně -lživě  to je jako kdyby o vás někdo řekl že se chystáte odejít do USA.Protože Ameriku zbožňujete.A chcete zde radar, protže je to užitečné zařízení.

howdy 7.1.2008 7:27

Re: Obdivovatel USA je pobouřen, že si někdo dovolil podívat se špatně na jeho vzor !

Ty nejses Hus ty jses HUSAK kunadro hloupa ;-D(Y)(Y)

Kenavp 7.1.2008 10:02

Re: Obdivovatel USA je pobouřen, že si někdo dovolil podívat se špatně na jeho vzor !

Jan Hus se musí obracet v hrobě když vidí, jaký tupec a ksindl zneužívá jeho jméno.

Kouba 7.1.2008 6:26

Skutečným starostou je Filip.

Ten chrapounek z brdských lesů má jen zmasírovaný mozek normalizační protiimperialistickou propagandou.

Mjr. terazky 7.1.2008 5:23

Bývalý komunista je jako bývalý černoch:

Dyba, Tlustý, Kočárník, Šlouf, Bobošíková.....

cca 7.1.2008 6:59

Re: Bývalý komunista je jako bývalý černoch:

nebuďte Tlustý hnidopich majore!

Fudžiama 7.1.2008 2:55

Starosta má pravdu.

Nevím proč ale starosta má pravdu ! Celá debata je tady napadána pravičáky, kteří si myslí, že USA a jeho doktrína jsou zlaté tele a proto se mu klanějí. Je pro ně skoro zákonem rčení, že co USA činí, dobře činí. Zapoměli ale na to, že v Afganistánu bylo použito střel s ochuzeným uranem, to též v Iráku. Také zapoměli na válku ve Vietnamu,v Korei, a dvě atomové bomby v Japonsku. Takový stát by mi měl být příkladem no děkuji nechci.

 Pravičáci proti komu by měl sloužit radar, proti Iráku nebo Iránu, proti světovému terorismu, vždyť to je hloupost. Irán ani Irák žádné zbraně hromadného ničení nemá a přes to na něj USA zaútočilo, v tom nebyl terorismus nebo ohrožení USA ale pouho pouhá ropa,která USA dochází.

Nechci tady žádný radar ale normální život  bez válek a napětí. Pokud vláda vyjednává za zády většiny národa, která zde radar nechce le to vláda vlastizrádců a zaprodanců a měla by skončit.

68 7.1.2008 3:25

Re: Starosta má pravdu.

Přesně! Představte si Fudžiamo, trávit zbytek života v ilegalitě v případě, že vlastizrádci zvítězí! Ze skrýše do skrýše, většinou pěšky, umělé fousy, často o hladu... Vím co máte na mysli, co je Vám trnem v oku. Ještě že nejste sám, je vás hodně v Čechách a můžete si tedy potom vypomáhat. To bude trochu úleva.

exulant 7.1.2008 3:41

Re: Starosta má pravdu.

Ochuzeny uran v kulometnych strelach a nuklearni exploze je dost podstatny rozdil, pokud to pan starosta mel na mysli. A ty se udajne mely pouzit take i v byvale Jugoslavii. Valka v Koreji - kdo ji asi zacal? I Severni Korea priznava dnes ze to byli oni a vy porad verite to co nam vykladala strana a vlada pred 55 lety. Jo, MacArthur, korejsky vrah, jeste jsem to nezapomnel. A stalo ho to zamestnani kdyz chtel zastavit Cinany. Tak si tedy berte za priklad Sovetsky Svaz a Rudou Cinu.

RZ 7.1.2008 3:52

Re: Re: Starosta má pravdu.

A jen na okraj - proti Sev. Koreji bojovala vojska OSN pod velením MacArthura. Tenkrát ještě byla OSN akceschopná.

jm0 7.1.2008 10:03

Re: Re: Re: Starosta má pravdu.

no .. akceschopná .. v podstatě to byla armáda USA pod vlajkou OSN pod velením McA. ani tenkrát.

jezevec 7.1.2008 3:42

Re: Starosta má pravdu.

Správně! Když necháme agresory bejt, oni nás taky nechaj na pokoji. Historicky ověřeno! Bránit se je nemravnost, a čumět někam radarem je agrese - co kdyby byl útočník slabší a radary sám neměl. .

PQ 7.1.2008 5:31

Re: Starosta má pravdu.

Miláčku, mezi střelou s ochuzeným uranem, tedy vcelku nezářící normální průbojnou střelo a atomovkou je vééélice podstatný rozdíl. Tvrdit tedy, že p. starosta má pravdu je dost žertovné.

Mistr Jan Hus 7.1.2008 6:27

Re: Starosta má pravdu.

R^R^

howdy 7.1.2008 7:28

Re: Re: Starosta má pravdu.

(Y)(Y)(Y)

JE 7.1.2008 8:33

Re: Re: Starosta má pravdu.

Neberte si do huby Jana Husa, vy komunistická zrůdo.

Karel 22 7.1.2008 7:20

Re: Starosta má pravdu.

Nechci tady žádný radar ale normální život  bez válek a napětí - chybí Vám  zřejmě KLID NA TVOŘIVOU PRÁCI. Nebyl jste náhodou za bolševika autorem "mírových rezolucí"? 8-o8-o8-o

tony 7.1.2008 8:25

Re: Starosta má pravdu.

Já vám zase připomenu kdo byl v Afganistánu první, kdo nám sebral Zakarpatskou Ukrajinu, rozdělil si s Hitlerem Polsko, vyvraždil desetitisíce poláku v Katyni a kdo nás naposledy okupoval.

Kenavp 7.1.2008 10:17

Re: Starosta má pravdu.

Válku v Koreji a ve Vietnamu vedli USA jako zadržovací vůči komunismu. Jestli toto nejsi schopen pochopit, tak tě lituji. Je však možné, že vlastně bránili svět proti zločinné ideologii tvému srdci blízké. To by také znamenalo, že ti je blízký i fašismus. Ty jsi se nám ale vybarvil!

Saul 7.1.2008 11:06

Re: Starosta má pravdu.

Myslím, že stanoviska obou soudruhů - starosty i "Fudžiamy" - nejsou projevem nedostatku chápavosti (ten by v takové míře snad ani nebyl možný), ale že jsou to postoje zaplacené. Pak ovšem nemá smysl s nimi diskutovat.