22.4.2019 | Velikonoční pondělí



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


INTERNET: Psát, či nepsat? To je otázka



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 25, poslední: 25.12.2007 22:59, přehled diskusí

Samozřejmě, že psát! :
Autor: Edmont Dante Datum: 25.12.2007 11:29

Nemám čas na psaní, sem tam něco napíši, ale jsem vděčný i tomu, kdo mě nazve blbem. Jednak je to důkaz, že články čtou lidí různých pohledů a i nesouhlasných názorů a proč bych pro něho nemohl být blbem? Dále ať píšou i ti co si myslí, že to neumí, ale i ti co to skutečně neumí.  Proč zúžit spektrům názoru jenom na ty, kteří dobře ovládají pravopis nebo kteří mají většinový názor, je to ten jediný správný názor? Nebo psát mají pouze známé osobností, proč by mě nemohl o nějaký poznatek obohatit úpně neznamý a třeba i nevzdělaný člověk. Proč by právdu měli mít pouze potentáti, ale ti mají většinou máslo na hlavě, viz trefný  příspěvek pana J.G. Paška níže.

Takže já nemám problém pane Krejčí s otázkou psát nebo nepsat. Lidé by se měli přestat bát vyslovit svůj názor i když jde proti všemu co bylo už vysloveno a i když nebude "učesaný" a nebát se, že se ztrapní. A vulgarismy? Co s nimi? Mě neurážeji, spíše vypovídají o autorovi, který je nucen se k ním uchylovat z různých důvodů. Já bych se vážně zamyslel, kdybych četl o sobě z více míst, že jsem vysoce inteligentní až takřka geniální a když se dovím, že jsem pitomec, tak co, pro mě to znamená, že se od ostatních lidí vůbec neliším.

autorovi:
Autor: Homolka tobolka Datum: 24.12.2007 21:44

dík za odkaz na váš blog,slušné čtení,přidávám si do favoritů

Komunisté:
Autor: Lapončík Datum: 24.12.2007 17:04

byli odjakživa na nějaké ostré narážky či vulgarismy velmi hákliví! Sami však jich používali habaděj!:-D

Kyberdisidenti:
Autor: Pro-amnesty Datum: 24.12.2007 12:38

Co se týče čínských kyberdisidentů, ať píšou a diskutují, ale my bychom jim pak měli pomoct, když je "zašijí"

Pane autore:
Autor: Starý J. Datum: 24.12.2007 11:54

Píšete:...tak musím být také připraven na reakce, které se mi mohou, ale také nemusejí, líbit.....

To je sice pravda, ale i nesouhlas s Vaším článkem (názorem) se dá napsat sice důrazně, ale přesto slušnou formou. Co se však děje poslední dobou zde na Psu je naprosto neuvěřitelné. Zřejmě se na Psa přetáhla část polomozků z Novinek (které jsou opravdovou a nekorunovanou "chloubou" internetové diskuze), jejichž jedinou snahou je co nejsprostěji urazit autora, častěji však ostatní diskutující, kteří vysloví svůj názor k problému. Zřejmě již zcela přestala existovat cenzura, protože jinak by nebylo možné, aby celý den se zúčastňovali diskuze i jedinci, u kterých se dá uvažovat dokonce o psychiatrické diagnoze.

Hrubostí a sprostotou se vyznačují především někteří z levé části politického spektra.

Re: Pane autore:
Autor: Halama Datum: 24.12.2007 12:14

Pokud pokládáte "Jindru", "Huhu" a ostatní podobné za levé spektrum,tak se naučte znát kde máte levou a pravou ruku.....:-P

Re: Pane autore:
Autor: Roman Šula Datum: 24.12.2007 12:16

Nemusí to tak být vždy, mě obvykle spílají ti ze zelené části politického spektra...:-D

Re: Pane autore:
Autor: Zuzka Datum: 24.12.2007 12:49

Nemáte pravdu. Několikrát jsem si dala tu práci a sečetla to.Úplně nejhůř se vyjadřují příznivci pravého spektra a to víc než ze dvou třetin.  Někdy je to věta, kdy se zdá, že si autor dal práci, aby ani jedno slovo nebylo slušné. Paradoxem je, že ač ostatní nazývají nejčastěji nedostudovanými sockami, sami ani neznají pravopis a výrazy jsou opravdu žumpa. Jsou tací i nalevo, ale dejte si tu práci a zjistíte, že jsou opravdu v menšině. Přitom je jich na stránkách většina, ovšem proti takovýmto vulgaritám šanci nemají. Slušný člověk odejde.

Re: Re: Pane autore:
Autor: čtenář Datum: 24.12.2007 14:34

souhlasím s Vámi. Sám jsem si několikrát dal tu práci a dospěl ke stejným závěrům. Vysvětlení je dosti prosté. Za největší pravičáky se považují nedospělí adolescenti (lze tak soudit i podle obrovské spousty nejhrubších pravopisných chyb) a jejich slovník tomu plně odpovídá. Ostatně úspěšní podnikatelé na podobné psaní nesmyslů na netu nemají čas. Ti adolescenti si přitom neuvědomují, že touto svou "obhajobou" pravice jí nesmírně škodí, protože si ji pak slušní čtenáři netu s ní mohou ztotožňovat. Likvidace podobných individuí je přitom prostá: stačí jen na jejich "příspěvky" za žádnou cenu nereagovat. Nemají-li tuto protireakci, otráví je to, a postupně vyhnijí.

Re: Re: Pane autore:
Autor: šefelín Datum: 24.12.2007 16:01

S  tímto příspěvkem,  paní  Zuzko, vyjadřuji  plný  souhlas   a  děkuji  Vám  za  něj.  

Ále dou paní radová . . . .:
Autor: J.G. Pašek Datum: 24.12.2007 17:02

Nemlich to samé si myslí tzv.  pravičáci o tzv. levičácích . . . . 

Re: Re: Pane autore:
Autor: Zen Datum: 24.12.2007 20:39

Naprosty souhlas!

Jen se da dodat: Bohuzel.

můžeme poděkovat i TV NOVA:
Autor: olaf Datum: 25.12.2007 22:59

onehdá jem ve Snídani s NOVOU slyšel: "ať už jedete autem nebo sockou". Šmánkote co je to za módu urážet nálepkováním socka? Máme (rodina) dům, auto a další vymoženosti a stejně jezdíme většinou autobusem a tramvají (tedy podle NOVY sockou), jsem tedy "zavrženíhodná socka"? Sprostotu najdete všude. A občas je sprostota horší než vulgarita - vulgární může být i nesprostý člověk (prostě se mu nedostává slovní zásoby), sprostý ale uráží úmyslně a cíleně. A mj. obvykle slovo socka v hanlivém smyslu používá "elita národa" (tedy alespon si to o sobě myslí).

Vánoce:
Autor: Zdenka Datum: 24.12.2007 11:48

Preji vam krasne proziti vanoc a hlavně se mějte rádi

Vážený autore,:
Autor: Roman Šula Datum: 24.12.2007 11:42

přeji pěkné prožití vánočních svátků bez zbytečných nervů a žaludečních potíží.

Jinak souhlasím s Vámi jako autor téměř desítky článků na NP za posledích několik měsíců, že diskuse pod články jsou mnohdy poněkud nekulturní, na druhou stranu - s výjimkou reakcí, že autor je blb, ať už je článek o čemkoliv - jsou určitým zrcadlem, jak se názor autora střetává s názory čtenářů. U citlivých témat se diskuse většinou polarizuje na souhlasné a nesouhlasné reakce a statisticky se dá odhadnout jakému procentu čtenářů článek sedl. I když do diskuse přispěje maximálně 5-10% čtenářů, navíc většina lidí spíš má snahu vyjádřit se k něčemu, s čím nesouhlasí. Také se mi stává, že mi po zveřejnění článku přijde několik mailů od lidí, kteří se zdráhají napsat svůj názor do diskuse, protože se bojí, že budou agresivnějšími diskutujícími kamenováni.

Diskuze je často čtení pro psychiatra:
Autor: Richard III. Datum: 24.12.2007 11:27

Emoce mi praví (při čtení některých výlevů), že mnozí "diskutéři" potřebují tak akorát nakopat do zadku. Ale zakazovat diskuzi bych považoval za absurdní. proto se začínám vyhýbat portálu idnes.

Přání:
Autor: Mard Datum: 24.12.2007 9:57

Vážený pane, přeji Vám hezké prožití Vánočních svátků.

hry:
Autor: PPP Datum: 24.12.2007 9:50

Možná si neuvědomujete, že diskuse pod články slouží někomu ke hrám. Hraje se o to, kdo bude první, kdo získá nejvíc reakcí na svůj příspšvek (nerozhoduje jestli kladných nebo záporných), dokonce i o to, kdo bude nejdřív odstraněn s diskuse. Těmto hráčům o obsah článku vůbec nejde. Dále se diskuse účastňují aktivisté, kteří pod jakýkoli článek umístí nadávku na některého politika, a to i pod článek o tom, že udeřily mrazy. Přesto se v diskusích najdou lidé, kteří upřesní napsané údaje a pod. Proto diskuse (nebo diskuze) nerušme.

Pane Krejčí,:
Autor: taky Honza Datum: 24.12.2007 3:55

dobrá zpráva pro Vás: "Umná reklama na Váš blog.";-)

Špatná zpráva pro Vás: "Kážete vodu, pijete víno." Na svém blogu schvalujete a filtrujete diskuzi.8-o

Re: Pane Krejčí,:
Autor: STK Datum: 24.12.2007 16:39

Honzo, je to jeho blog. Může cenzurovat, co se mu zlíbí. Když je chytrý, zlikviduje jen tapetáře a mimoně.

A když se někdo neumí vyjádřit jinak, než jako primitivní blb (a je jich dost), sice to nevadí technice - harddisky jsou již veliké, převeliké - ale ty, kteří by si rádi početli názory, něco upřesňující, nesouhlasné a jakékoliv, ale smysluplmné musí spostu příspěvků přeskakovat, než se dostanou k něčemu, co má hlavu a patu.

K okamžiku, kdy se diskuze stočí někam jinam:  Sice to možná autora rmoutí, ale bývají to často zajímavé diskuze o tom, co lidi opravdu zajímá. A i ti dva "odborníci" - člověk se často dozví věci, které by jinak musel pracně "vygooglovávat". Nezatracoval bych to.

A protože se blíží Svatvečer, tak "Klidné vánoce všem na síti".

STK

na vině je nemístná sebestřednost bloggerů:
Autor: jezevec Datum: 24.12.2007 3:16

kteří si myslí, že je Jen Jejich Žvásty jsou důvoderm, proč někdo na stránky leze a články čte.

ale ono to není pravda. mnoho čtenářů  leze na články JEN kvuli komentářům A kvuli možnosti do diskuise přispívat. Pes už na to málem jednou dojel - zrušil diskuse a čtenost se snížila o desítky procent.

Lidi prostě nezajímá co si myslí JejichAstonstvo, ale zajímá je co si ustálená partička komentátorů myslí o tom co si myslí aston.

Pane Krejci, naprosto s Vami souhlasim.....:
Autor: tomas pansky Datum: 24.12.2007 2:13

... Mnohokrat jsem o tom uvazoval po docteni clanku a naslednych diskusi, zda s nekterymi prispevky neco neudelat. Ale nejde to. Volna diskuse je odrazem urovne spolecnosti. Ac se radi pysnime nasim vysokym vzdelanim, takovy "chat" je skutecne ukazkou urovne spolecnosti (tak trochu prehlizim fakt, ze podminkou je pristup na net). Co s tim osobne mohu delat je respektovat volne pravo vsech na vyjadreni svych nazoru a vyuzit sve pravo na podekovani tem, kteri mi za to stoji. To bych take rad udelal Vam - tesim se na Vase dalsi prispevky na Psu. Preji pozehnane vanoce. S pozdravem, top0625top@hotmail.com

Autore, lidstvo hrubne . . . .:
Autor: J. G. Pašek Datum: 24.12.2007 2:07

Ženatý fýrer ČSSD Paroubek hobloval svou překladatelku Kováčovou, ženatý fýrer ODS klátí svojí kolegyni političku Talmanovou, politička Marvanoví má 3 děti a neví s kým, a kdyby tatínkové přišli ve stejném čase na návštěvu, tak si Marvanová musí půjčit od sousedky židle, superinteligentní doktoři Rath s Mackem se fackují na jevišti pro srandu světa kvůlivá nějaké dorotě  a ukázat světu jak to chodí v ČR . . . . a vy se pane Krejčí pohoršujete, protože si nějaký čtenář prdne a uleví v komentáři pod přitroublým článkem v NP nebo pavlačové drbně Lidovkách? Hmmmmm, dobrý . . . .

Úvodník:
Autor: Lubomír Ptáček Datum: 24.12.2007 0:07

Je zajímavé, že diskuse u běžných článků na Psu jsou (víceméně) k věci, zatímco diskuse k úvodníku jsou příležitostí k exhibici.

Dodatek:
Autor: Lubomír Ptáček Datum: 24.12.2007 0:10

Jako důkaz nechť slouží dnešní komentář č. 2 k úvodníku podepsaný "Sederman".