25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Politická korektnost

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 8.12.2007 8:52

Re: Re: Re: Re: V 11:09 jsem se ptal.

Ano, jsme si všichni rovni, na barvě kůže skutečně nezáleží, ale všechny kultury si rovny nejsou, všechna náboženství si rovna nejsou. Málokterá kultura je rovna té naší a např. islám je proti jiným náboženstvím jen fašistická, nesnášenlivá a nebezpečná ideologie. Viz pošlapávání práv žen a nemuslimů.

Poloněmec 29.11.2007 18:59

Re: Re: Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

Můžete mi říci školu, na které se tenhle mýtus vyučuje? Prostudujte si historickou statistiku A. Maddisona nebo C. Clarka pro předválečné údaje..

První s tím nesmyslem o přední pozici mezi 10 nejvyspělejšími zeměmi přišli čeští bolševici po únorovém puči, aby mohli dokazovat, že se bolševismus údajně hodí i pro vyspělé země. Hospodářský vývoj po tom je všeobecně známý.

Láďa 29.11.2007 2:43

Re: Re: Re: Re: Re: Proto bych byl pro něco takového jako

Ano, vysledek bude patrny zcela odlisny.

J.G. Pašek 28.11.2007 22:11

Re: Re: Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

To je chlubení na hnoji . . . . Pred válkou byla všude po světě hluboká ekonomická krize s vyjímkou Německa . . . . v pohraničí-Sudetech bylo nejhůře, protože tam byl lehký průmysl závislý na export . . . .

Rakousko s Německem tu válku prohrály a ČSR s Ruskem vyhrály  . . .  . a kolik let Rusáci okupovali a vyžírali Rakousko po válce než konečně odtáhli? . . . .

mik 28.11.2007 21:44

Re: Re: Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

R^

mik 28.11.2007 21:43

Re: Nezbývá než doufat, že nebude beznadějně pozdě...

Jenže levici přesně takovíto přistěhovalci vyhovují, to je jejich čím dál větší voličská základna. Proto snaha omezit imigraci úzce souvisí s omezením vlivu levičáků.

Atei 28.11.2007 20:59

Poučný článek

Zejména  přirovnání  "politokorektčníků"  s  komunistickými  kádry  je trefné.

Operavdu  používají  stejné postupy:

Pokud  má  protivník nebezpečně  pravdivé  a upřímné argumety tak ho označí za   "politicky  nekorektního"  nebo  "reakcionáře a  zaprodance".

A tím je protivník vyřazen a diskuse končí.

Mell 28.11.2007 20:59

Re: Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

Kučero, Kučero, nedával jste pozor ve škole, nebo jste se to už ,nebo ještě neučili, ale ČSR patřila před rokem 1948 do první desítky světa, Rakousko bylo daleko za námi a až bolševici nás dostali na úroveň rozvojových zemí.Bez bolševiků a Hitlera bychom na tom byli asi líp než Švýcarsko.

kučera 28.11.2007 20:41

Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

....však to nebyl dobrý nápad! Státní rozpočet Rakouska je o 80% vyšší než náš!

Realista 28.11.2007 20:31

Re: Tak zagůglil jsem na telegraphu

Díky. Komentáře pod článkem všem ostatním vřele doporučuji. R^

Borek@exil 28.11.2007 20:29

Re: A púak jsem se zalkl: úmyslně na prvním místě... proboha. Proč? Co o nich vůbec víte? Co vám udělali? Co víte o jejich zásluhách a roli v dnešním světě? Šalom...

Reakce přesně podle mustru politické korektnosti. To je přece jedno, kdo je jmenován první. Mohl by to třeba být bílý muž/křesťan.....to je úplně jedno. K Židům mám úctu, vážím si jich ale ortodoxní šílenci s pejzy a v kaftanech jsou stejně nebezpeční jako kteříkoliv jiní extremisté.

Realista 28.11.2007 20:23

Re: Re: Definice Guardianu podle jednoho z čtenářů Telegraphu:

Obávám se, že nepodaří bez současné újmy na zvukomalebnosti.

drak 28.11.2007 19:45

Nezbývá než doufat, že nebude beznadějně pozdě...

Nezbývá než doufat, že nebude beznadějně pozdě až přijde ten okamžik, kdy by si dostatečně velká většina obyvatel Evropy uvědomí, že současná imigrační politika a tzv. politická korektnost evropských států je nadále neúnosná a reálně hozí, že v dohledné době počítané na maximálně  desítky let přinese své trpké ovoce. Pro ilustraci uvedu příklad Kosova, kde přemnožené albánské etnikum v sedmdesátých letech vyvolávalo nepokoje nejdříve malé a opatrně a protože na ně nebylo reagováno dostatečně rasantně, přerostly ve velké a musela zasáhnout armáda. Nicméně problém se neřešil a dnes kosovští albánci požadují suverenitu. Před nějakými řádově desítkami let jich ovšem na onom území rozhodně většina nebyla. Nebýt nemístné podpory Německa a USA, tak by samozřejmě

To, co se děje poslední dobou v Paříži, lze do určité míry přirovnat k tomu, co se dělo v sedmdesátých letech v Kosovu a je jen otázkou času, kdy po dalším zdárném přemnožování začnou své nároky a požadavky nemístně stupňovat.

Nezbývá, než doufat, že dostatečná většina dostatne rozum a donutí konečně politiky problému řešit na rozdíl od současného stavu, kdy se o nich nesmí mluvit. Jenže ony mezitím narůstají do rozměrů, které možná ani nebudeme schopni zvládnout.

Jura Jurax 28.11.2007 19:42

Re: Zcekla přesné, potvrzuju.

Ale tehdy v osmašedesátém to byli revolucionáři za peníze rodičů ... nadšení a blbí študentíci, které jsem tehdy já s životní zkušeností obyvatele ruské gubernie ČSSR nedokázal pochopit a měl je za voly a užitečné idioty, jež nevědí, co činí ... ale dostali rozum a dnes jsou s nich opory společnosti ... ta dnešní rebelující luza je horší - to jsou nevzdělaní, primitivní frustrovaní paraziti, co rozum tak hned nedostanou, zato je spojuje nenávistné náboženství a rasová nenávist k "bílým", kteří jim svou prací zajištují životní úroveň, o níž by se jim v jejich původních zemích nemohlo ani snít, i kdyby pracovali ...

Jura Jurax 28.11.2007 19:33

Re: Re: při tom, co se opakovaně děje v Paříži

Až jim ta parazitující nevzdělaná a nevzdělatelná luza ty kavárny vymlátí a je přitom trošků pocuchá a ogriluje molotovovým koktejlem, i levicoví intelektuálové prozřou   ... možná ... ;-€

Jura Jurax 28.11.2007 19:31

Re: Re: Jenže pokud se tu musulmani dostanou k moc, tak poživatelům sociáních dávek bude ouvej.

No - ono je možná levnější upustit něco drobných prostém lidu, aby vladaře miloval a nechcípal hlady, než živit armádu - přijde draho a může přerůst přes hlavu ...

Fafa 28.11.2007 19:28

Broku,

to je sice tak nejak teoreticky pravda. V praxi ale plati, ze jakmile hostitel pokytne azyl, tak uz v pristi generaci si deti azylantu mysli, ze maji na domov hostitele stejne pravo jako autochtonni obyvatelstvo.

Smutnym poucenim je azyl neposkytovat, i kdyby to znamenalo nechat azylanty umirat v jejich domovskych statech. Vy jste uz slysel o smecce vlku, ktera do sveho plneho teritoria pusti vlky ze sousedstvi jenom proto, ze u sousedu je malo zradla?  

Jura Jurax 28.11.2007 19:25

Re: Re: V 11:09 jsem se ptal.

hoWno smrdí nemůžete ani napsat, místní cenzor by se z toho po*ral :-D

Jura Jurax 28.11.2007 19:24

Re: Po demokracii bez přívlastků a demokracii lidové přichází ...

R^R^R^

Fafa 28.11.2007 19:18

Ergo,

a co takova neprijemna moznost, ze na tom vydelavali nekteri, treba The Honourable John Company. A pro zmenu doplaceli nekteri jini, jako treba ti, kteri pacifikovali Indii, kdyz se to John Company vymklo z rukou.  

Fafa 28.11.2007 19:10

Wabi:

ale vsechna tri etnika vice mene zapadala do predstav o zapadni kulture a predevsim do predstav o chovani obcana statu zapadni civilizace. Problem dejme tomu s Alzirany ve Francii prece neni jejich rec, ale jejich obvykle vzorce chovani.  

Fafa 28.11.2007 19:06

Ta definice sedi,

jenom misto prig by se rovnou mohlo psat prick

Mell 28.11.2007 19:05

Pane Teplý,díky za zajímavý článek,

vidím, že jste probudil i hejno hus, které teď potrefené kejhají.

Mell 28.11.2007 19:03

Re: Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

Kdo ti Šneku propláchl mozek, prozraď nám to.

Fafa 28.11.2007 19:02

Huberte:

mate pravdu v tom, ze byt "celovek kavkazkovo lica" neni v Moskve zadne prochazka ruzovym sadem.

Mell 28.11.2007 19:01

Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

Ty bys Sýčku odsoudil i Masaryka za odtržení od císařství.

Šnek 28.11.2007 18:58

Re: Re: Hus si nezaslouží slova pochopení

Tenhle Luther také před rozsáhlým auditoriem předváděl jak je potentní. Což může mnohým připadat také nekorektní a přece je to pravda. Hus, Luther, Zvingli, Mohamed a jak se všichni jmenují, raděj od nich dál.

Šnek 28.11.2007 18:52

Re: Re: s kym ma pan Teply v nasi republice problemy,

Oprava: natropily.

Šnek 28.11.2007 18:52

Re: s kym ma pan Teply v nasi republice problemy,

Angličanům to natropili předchozí vlády a dnešní generace má právo o tom bez obalu mluvit. A ne tak, že se někdo nechá odsunout v parlamentu do zadních lavic. Janže tam jsou zřejmě k sobě jiní než u nás. Bylo by zajímavé vidět jak Paroubka strkají někam dozadu. Pozor, pro ty méně obdařené, to byl vtip.

Šnek 28.11.2007 18:47

Re: Re: Re: V 11:09 jsem se ptal.

Tady není co si uvědomovat. Všichni jsme si rovni: Palestinci, árijci, černí, žlutí, židi nebo homosexuálové - a to vše i v jiném pořadí. Co je na tom k nepochopení a hlavně, v čem spočívá ten rasizmus? Nejsou oni intelektuál, těm se takové zkraty stávají často.