19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hohonza 16.10.2007 19:30

a co takhle

zduvodneni, ze kdyz se zpomali nebo zastavi oteplovani tak nepropuknou valky zpusobene vlivy zmen klimatu. sice se tim neresi konktetni valecny problem, ale smysl to dava vetsi nez udeleni ceny miru arafatovi

PetrH 16.10.2007 22:36

Re: a co takhle

Šmarjá, neříkejte, že bin Ládin se dal na terorismus, nebo že Ahmedinežád chce vymazat Izrael jenom proto, že se jim přihřejvá mozek!;-O

bumbum 17.10.2007 1:48

Re: Re: a co takhle

a co je horsie, clovecie oteplovanie je vymysel, nielen Gore vie tocit filmy, pozrite si dokument z ineho sudka dostupny na youtube, treba hladat "global warming swindle"

Kubeš 16.10.2007 18:30

S autorem

naprosto souhlasím R^

nepolitik 16.10.2007 17:56

Tři "významní" nositelé Nobelovy ceny míru

Nelson Mandela, Jásir Arafat a Al Gore. Kdo bude další - korejský diktátor Kim Čong Il? ;-O

PetrH 16.10.2007 22:39

Re: Tři "významní" nositelé Nobelovy ceny míru

Teď by to moh bejt ten z tý Barmy, je starší, tak aby se ještě dočkal. Vyřešil to tam dobře, ne? Pár mrtvých a v celé zemi zase klid a mír jak v norském parlamentu. Kim to ještě chvilku vydrží.:-)

Jiří K. 16.10.2007 16:38

Vosáhlo, Vosáhlo

Ještě pár takovýchto článků a všichni dospějeme k názoru, že ty hrozny jsou opravdu příšerně kyselé, fakt.

Chutě do práce! ;-D

Skybird 16.10.2007 16:37

Není v pozadí současných konfliktů boj o zdroje ....

V Iráku je to nafta, jejíž zásoby jsou limitovány. V izraelsko - arabském konfliktu nejsou nepodstatnou příčinou v pozadí vodní zdroje. Dá se tedy říci, že úsilí o udržitelný rozvoj ( = rozumný, stabilní a pokud možno spravedlivě rozložený, nikoli překotný a sobecký) je zároveň úsilím o rozvoj mírový. je to tak těžko pochopitelné ?

Ladislav N. 16.10.2007 21:57

Re: Není v pozadí současných konfliktů boj o zdroje ....

A náboženský fanatismus samozřejmě zanedbáváte. ;-P

Richard III. 16.10.2007 16:29

Článek je výborný, ale ...

Zvedá se mi žaludek při čtení některých (žel mnohých) "diskuzních" příspěvků. Je to hnůj. Možná by bylo líp takové "diskuze" vůbec neotvírat.

bretfa 16.10.2007 16:23

je..

našim štěstím že česky rozumí jen nějakých 16 milionů lidí...byl by průser teprv kdybi se tenhle odpad publikoval v nějákém rozšířeném jazyce takhle to ještě jde... hlavně povinou antikomunistickou mantru a pak klidně můžete tisknout cokoli....

PetrH 16.10.2007 17:18

Re: je..

kdybi povinou... když tisknou vás, tak už opravdu cokoliRv

loiz 16.10.2007 15:15

cena za mir

Az tady na Psu prestanete oportunisticky verit ruznym marxistickym manupilatorum jako Durkinovi s jeho zcela demagogickym a ulhanym TGWS, a napadne vas zjistit si ta vedecka data primo, bez politicky korektniho filtru, tak zjistite, ze globalni klimaticke zmeny jsou podle soucasneho poznani jednou z nejvetsich hrozeb miru v budoucnosti, napriklad kvuli nucene migraci ~ miliardy lidi.

xxx 16.10.2007 13:23

Proc autor mlci o IPCC a nazorech odborniků?

Doporučuji si přečíst následujíci:

RNDr. Ladislav Metelka, PhD., Český hydrometeorologický ústav Climate Change 2007 – 4. hodnotící zpráva IPCC -http://press.avcr.cz/UserFiles/file/klima/metelka.ppt

Stanovisko Komise pro životní prostředí Akademie věd ČR k diskusi o klimatických změnách: http://press.avcr.cz/aktuality.php?id=65

Sto omylů Václava Klause Doc. RND. Pavel Nováček, CSc., Ředitel Centra interdisciplinárních studií Univerzity Palackého v Olomouci -

http://www.stuz.cz/view.php?cisloclanku=2007090010

Atei 16.10.2007 14:43

Re: Proc autor mlci o IPCC a nazorech odborniků?

Autor se pozaqstavuje  nad  cenou za  mír.

Panel   jednostrannně  halsujících ( úmyslně  nepíšu  smýšlejících)   odborníků neřeší.

xxx 16.10.2007 15:33

Re: Re: Proc autor mlci o IPCC a nazorech odborniků?

Kdybyste si zpravu IPCC precest, byla by Vam jasne proc IPCC dostal Nobelovu cenu miru a jakou souvislost ma globalni oteplovani k mirem ;-D

bumbum 17.10.2007 1:50

Re: Re: Re: Proc autor mlci o IPCC a nazorech odborniků?

nazory odborniku jsou v dokumentarnim filmu dostupnem i pres youtube, klicove slova "global warmin swindle"... taky o podvodu zvanem IPCC

venca 16.10.2007 13:18

Gore dostal nobelovku,

a modrasci se muzou vzteknout. Dnesniho psa ctu s mimoradnym uspokojenim, modre kvileni mi dela mimoradne dobre na dusi.:-) Je treba cenu dehonestovat, protoze ji nedostal nejchytrejsi profesor na svete, ale nejaky prezidentsky zkrachovalec, ktery by se jinak neuzivil, a tak za mrzky peniz siri nazory, ktere jsou v primem rozporu s dosavadnim poznanim pana Klause a jeho klimaticke uderky, a vyvolava stetovou paniku a ostre utoci na svobodu jednotlivce. Misto aby cenu dostal nas pan profesor prezident, ktery na pude OSN pronesl tak razantni a zasadni projev, po nemz nejmenovany vysoky statnik vyznamne zeme nadsenim vyskocil ze zidle, a bezel panu Klausovi v ustrety, aby mu poblahopral za statecnost, ktere on, jako vyznamny politik vyznamne zeme neni schopen.:-P:-D;-)

Lada 16.10.2007 13:42

Re: Gore dostal nobelovku,

Co sem pletete modre. Ti vzali do vlady zelene, takze jsou to stejni globalni oteplovaci jako  zeleni.

cca 16.10.2007 13:15

štěstí

že si podobné perly nepřečtou v Oslu, to by okamžitě výbor rozpustil sám sebe, čím větší nula tím více rad jak a komu by cenu měli udělit

krmič 16.10.2007 13:24

Re: štěstí

A vznikla by tím nějaká škoda, kdyby výbor rozpustil sám sebe?

Předseda 16.10.2007 11:56

od doby, co dostal nobelovku za mír Arafat

nemá podle mě tohle ocenění ani za mák váhu.

venca 16.10.2007 13:06

Re: od doby, co dostal nobelovku za mír Arafat

leda by ji dostal sam Klaus... to by byla jina..;-P

Miloš Zfrantišku 16.10.2007 11:37

Nobelova cena

Gorovi není tak úplně mimo. Omezení devastace životního prostředí by skutečně mohlo zabránit nebo alespoň oddálit válku zuboženého třetího světa proti nám.

emp 16.10.2007 12:24

Re: Nobelova cena

Velice zajímavé  .)  nebo též - nucené omezování ekonomiky třetího světa může vyvolat válku proti nám. Aneb - myslíte si, že se omezení devastace týká jen vyspělých zemí? Proč je většinou ve vyspělé zemi životní prostředí lepší než v té zubožené?

Miloš Zfrantišku 16.10.2007 15:03

Re: Re: Nobelova cena

Jednoduše proto, že jsme s devastací začali brzo a ještě nebylo tolik lidí. A tak jśme se vyšvyhli pěkně nahoru. No a  ti ostatní chtěji pochopitelně taky devastovat a vyšvyhnou se, ale to už tahle planeta  neskousne.

Honza42 16.10.2007 12:26

Re: Nobelova cena

Neblázněte. Pokud USA a EU opravdu vezmou pěstování biomasy (a její dovoz zejména) vážně, je téměř jistá devastace zbytků tropických pralesů a hladomor zvláště ve třetím světě. Obecně lze politiku oteplovačů považovat za tragédii pro třetí svět.

Miloš Zfrantišku 16.10.2007 15:04

Re: Re: Nobelova cena

Tudy cesta nevede. To máte pravdu.

Milan 16.10.2007 18:06

Re: Nobelova cena

Nevím, jak svou poznámku myslíte, ale problém je v tom, že na devastaci životního prostředí se podílí "třetí svět" velkou měrou. Snaha těchto zemí mít se "dobře", tj. mít životní úroveň svých "zářných" příkladů Evropy a Severní Ameriky je hlavním tahounem této devastace. Podíváte-li se na dnešní Čínu, gigantického znečišťovatele životního prostředí, Indii, kde v obou zemích žije celkem 2.4 miliardy lidí - co asi my s tím budeme dělat? Myslíte, že jim můžeme vykládat, že se mají dát jinou cestou? Omezit se? Vysmějí se nám Evropanům a naopak udělají všechno pro to, aby nás ekonomicky a samozřejmě mocensky - vojensky zničili. Každý se chce mít dobře, ať je to Afričan, Asiat, Američan z jihu, či severu, těžko jim naordinovat, jak mají žít a konat. Vezměte Brazílii: to, že se zde likvidují deštné pralesy jde samozřejmě - kromě exploatace za účelem zisku - i na účet skutečnosti, že Brazilců je dnes (nevím to momentálně přesně) asi 90 - 120 milionů, zatímco před 40 -50 léty jich bylo třetina. To se musí někde projevit - a taky ano, staví logicky silnice, nová města a osady, mají vysoký počet aut, rozšířilo se letectví, rozvinul se průmysl. Válku vidím jako nevyhnutelný důsledek tohoto rozvoje a soupeření.

Ludva 16.10.2007 11:21

Jak to souvisí s mírem ?

Výbor pro udělení Nobelovy ceny asi předpokládal, že boj proti GO bude vyžadovat omezení emisí CO2. Toho se nejlépe dosáhne vybombardováním průmyslu v rozvíjejících se zemích. No a proč za takovou perspektivu neudělit Nobelovku za zásluhy o světový mír ? Tím bombardováním se tam přece zastaví výroba zbraní.