25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Emersonskej 28.9.2007 21:01

Re: Znát minulost a poučit se z ní - to je příkaz doby !

Ten druhej bod mě opravdu zaujal - takže jinými slovy - to co tu bylo za komančů před plyšákem nebyl socialismus, ale nějaký úplně špatný a zcestný režim, jež vlastně s oním prapůvodním, ideálním a naprosto spravedlivým socialismem, jak jej chápete vy, neměl nic moc společného ??? To je opravdu zajímavé - ještě byste mohl dodat, že ti současní komunisté v KSČM a ČSSD se už samosebou poučili z chyb minulých a zasloužili by si proto novou šanci k tomu ukázat nám, jaký je ten jejich ( a váš)  prapůvodní ideální socialismus vlastně skvělý, že ???;-D;-D;-D

BuBu 28.9.2007 18:48

"Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

. . . . bláboly, bláboly . . . a nic než bláboly Starého bolševika Vízka ! A opět demagogie - jako vyšitá ze slovníku J.V.Stalina, či K. Gottwalda !

Ano soudruhu - téměř v každé evropské zemi mají komunistickou stranu (Francie, Itálie, Španělsko . . . ) ale pouze v ČR tato strana 41let loupila, vraždila a prováděla genocidu vlastního národa . . . . aby se nám teď - ústy Vondrušky, "Falmera" Filipa . . . a dalšího výkvětu pohrobků vrahů - aby se nám smála do očí a plivala do ksichtu !

Samozřejmě, že se Vám nedivím za ten článek - vždyť jste jeden z nich !

Bořek 28.9.2007 18:49

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

Nic než souhlas.

Ladislav N. 28.9.2007 20:54

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

 !! ;-)R^

Emersonskej 28.9.2007 21:02

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

Co dodat - R^R^R^

jensenn 29.9.2007 13:01

Re: "Kupředu soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás ". . . . . .

Vizek je podle toho clanku nasazena krysa !!! Falmrem neboGrebenickem otukavaji si to coz je dobre !! jemu nestaci to napsat ale snazi se do toho jeste zapojit diskusi !!!! a hleda procenta na vyfabulovane demagogii !!! Kojzar je proti nemu hadr !!!! a protoze HN nikdo necte ta k ho obcas nechaji napsat blabol v lidovkach!!!jen tak dal skoda ze jich sem pise tak malo,,,§§§!!!!!!!!!!;-D;-P;-PRvRv!!;-€;-O(Y)!!

jirka.s. 28.9.2007 17:50

To Wagner !

Pane Wagnere! Musím konstatovat, že jste pěkně poťouchlý! Takhle znemožnit  soudruha Vízka pouhým zveřejněním jeho stále opakovaných pitomostí! Ale samozřejmě, jen pokračujte, není nad to když se podobná individua sama zviditelňují!

Muki 28.9.2007 17:47

no jo

Nemam duveru v ty, co rikaji, ze ve svobodnem state je spravne neobmezovat svobodu projevu a komunisty, ale okamzite otoci o 180 stupnu, kdyz se jedna o nejake konkurencni socialisticke hnuti, jako narodni socialismus a jeho symboly a zadaji tvrde zakazy.

Bořek 28.9.2007 18:01

Re: no jo

Máte pravdu ,p.Vízek má dvojí metr.Je též otázka nejvyšší drzosti slyšet od komunistů o demokracii a o svobodných volbách.

Zion 28.9.2007 16:58

Po pravde receno,

take si pripadam jak par let po valce, kdy se ukazovalo, ze pro same partyzany nebylo v Tatrach kam slapnout :-P

Dnes to je zase samy horlivy bojovnik proti komunismu ... nekteri bojovali i ucasti na zahranicnich konferencich :-D:-D:-D (jmenovat asi neni nutno, ze?)

Ladislav N. 28.9.2007 17:07

Re: Po pravde receno,

...vy jste asi zaspal dobbu a nebo byl dvě dekády někde na pustém ostrově, že?

jirka.s. 28.9.2007 17:31

Re: Po pravde receno,

Ne, nemusíš jmenovat nikoho z účastníku zahraničních konference! Proč by naši komouši někam jezdili, když si ty své mitgenosse z Kuby, Číny,s.Koreje a jiných obskurních zemiček klidně sezve soudruh Grebeníček do Prahy, třeba do hotelu Olympic v květnu 2005, že?

čtenář 28.9.2007 16:07

Zákon vyjádřuje celkem jednoznačně jaké je postavení hnutí usilujících o potlačení občanských práv a svobod.

Otázka postavení komunistických myšlenek a jejich nositelů mimo zákon není v rovině politické, ale právní. Pokud to někdo myslí se zákazem komunistických a nacistických myšlenek skutečně vážně, pak musí dát politické brebentění stranou a trvat na dodržování zákona.

Komunisté a nacisté mají v ideologické výbavě potlačení občanských práv a svobod. O tom netřeba vést diskuse. Už to oba systémy lidstvu předvedly. Vízek nicméně mluví tak, jako by to předvedl jenom jeden systém. V tom je pro tuto společnost nebezpečný.

Ladislav N. 28.9.2007 17:08

Re: Zákon vyjádřuje celkem jednoznačně jaké je postavení hnutí usilujících o potlačení občanských práv a svobod.

 Přesně!! R^

jirka.s. 28.9.2007 17:55

Re: "politické brebentění stranou a trvat na dodržování zákona. "

Ano, souhlasím, ale:

http://web.mvcr.cz/sbirka/1993/sb51-93.pdf    Najdete tam snad nějaké sankce?

čtenář 29.9.2007 6:54

Re: Re: "politické brebentění stranou a trvat na dodržování zákona. "

Tento zákon jsem na mysli neměl. Měl jsem na mysli zákon o hnutích, která potlačují občanské svobody. Zpaměti ho neznám, ale podle toho zákona lze zakázat komanče i nácky.

PetrH 28.9.2007 13:40

Tak jsem to četl dvakrát a nepochopil

Pokud Vízek nechce říct to, že "nemá důvěru k dnešním o dvacet let opožděným bojovníkům proti komunismu", protože neustále důvěřuje dnešním - o sto let opožděným - bojovníkům za komunismus. Neslyšel jsem Vízka bojovat za legalizaci nacistických stran a jejich ideologie, ani se podivovat, že na Západě jsou tyto strany zakázané, zatímco komunistické jsou legální. Tam ovšem mají zkušenost pouze s jednou z těchto zrůdných ideologií. My s oběma.

Pešek 28.9.2007 13:21

Poučme se z minulosti:

Pane Vízku, vy jste se nepoučil z minulosti. Pokud jste byl členem zločinecké organizace, můžu vás vzít na milost, nechci vás ani zavřít ani věšet, jako to dělala vaše rodná strana, ale rozhodně vás nepovažuji za oprávněného k diskuzi podstatnější, než je diskuze o hloubce žížalích děr. Svým aktivním členstvím v KSČ před rokem 1968 jste podle mně ztratil k diskusi právo. Povídejte si u piva s lidmi, kterým nevadíte, ale neotravujte už veřejnost svými rádoby moudry. Lidé jako vy nemají morální právo cpát se do veřejného života, natož potom poučovat o všemožných právech a notabene DEMOKRACII!!

Jediná věc, která vás možná odradí je NEREAGOVÁNÍ NA VAŠE VÝPOTKY, o což žádám i všechny čtenáře pesa. Třeba potom už dáte pokoj. Na neshledanou.

čtenář 28.9.2007 16:09

Re: Poučme se z minulosti:

Jedinou možnou eliminací Vízka je skutečně nereagování.

Pojďme se na tom domluvit.

jirka.s. 28.9.2007 16:53

Re: Re: Poučme se z minulosti:

Když ono je to silnější než já! Ale máte samozřejmě pravdu! Takovému zažranému rudému hova/du můžete snést tisíc důkazů o jeho bezskrupulóznosti a hnusotě, ale stejně bude tvrdit, že HDP v Ruandě Burundi letos stoupnul o 0,65%!

Vodák 28.9.2007 16:13

Re: Poučme se z minulosti:

Naprostý souhlas. Drzost a přetvařování  bezcharakterního bolševika  jsou nekonečné.  Souhlasím s tím, že na výplody tohoto člověka je nejlepší nereagovat. Soudruhu senátore Vízku, na neshledanou.

F.VÍZEK 88.100.57 28.9.2007 13:10

Poučme se z minulosti

Když poučení z minulosti, tak propagujme to nejdůležitější: Člověk se nenarodil pro to, aby neslyšel, neviděl a – nemyslel. Člověk se neučil dlouhé roky správně mluvit, aby poté - mlčel.

Takzvanou stádnost, která individualitu nectí a potlačuje, nepropagujme, ať se barví dožluta, dozelena, dohněda, doruda, domodra či dočerna.  Važme si každého, kdo se svým názorem otevřeně nese „kůži na trh“ a snaží se nám oponovat. Zdokonaluje nás, protože nutí hledat nová fakta, nové souvislosti.  A otázka nemohlo by to být jinak? je na místě nad každým lidským problémem.

K pravdě nejlépe dojdeme sporem, nikoliv umlčováním, zákazy, čili mocensky a silou.  Ale dá to fušku, jak připomínal už TGM a dodával: demokracie je diskuse.  

F.VÍZEK 88.100.57 28.9.2007 13:20

Re: Poučme se z minulosti

Ctím pravdu a uznávám pouze souboje NÁZORŮ - ne osobní souboje lidí za vyslovené názory. A zejména ctím INDIVIDUÁLNÍ odpovědnost a ne kolektivní vinu.  Na rozdíl od mnohých toto vztahuji nejen na nacisty (jak to udělal už Norimberk  hned po válce) , ale i na komunisty (!!!)

Trvám na tom, že zrušit KSČM je možné jedině tím, že je umenší či dokonce "vymažou" svobodné volby, čili lepší kvalita nekomunistických stran a ne trapná komise pana Štětiny, která ještě nedodala jediný konkrétní čin, za který by bylo možné KSČM postavit před soud.   Verbální antikomunismus provozovaný bolševickými metodami nám dělá leda ostudu a ze samotných komunistů zbytečně ty, kterým "se ubližuje" .  

J.G. Pašek 28.9.2007 15:14

Járádjátra - tyrádjátra - onrádjátra - járádjátra, tyrádjátra - onrádjátra . . . .

Vízku, dej tam jinou desku . . . .

Unavený 28.9.2007 17:25

Re: Re: Poučme se z minulosti

Vízku, stále stejné reakce na tvé články, a ty nic. Jsi prostě nezmar splachovací. Takže po miliontý prvý: Vízku jdi do PRD.LE!!!

Bořek 28.9.2007 17:50

Re: Re: Poučme se z minulosti

Otázka kolektivní viny není nic nového.Tu praktikovali komunisté i nacisti.Např.myslíte,že všichni obyvatelé Lidic a Ležáků (podobně vyhlazených obcí bylo více)měli něco společného s atentátem na na říšského protektora?Proč děti,které neměli dělnický původ,měli problémy při přihlášení ke studiu?Moje sestra utekla s rodinou na západ a moje rodina měla problémy.To je též ukázka použití kolektivní viny ze strany komunistů.

fafnir 28.9.2007 13:30

Re: Poučme se z minulosti

demokracie je diskuse,Vízku zkuste diskutovat s Kim Čong Ilem,nebo companerem Fidelem,Nebo tu máme svěží případ Burmu,jedte tam diskutovat,ale mám pocit,že v tom případě se nevrátíte.

Zion 28.9.2007 16:54

Re: Re: Poučme se z minulosti

Hele, fafnir, Vam pripada, ze v S. Korei nebo na Kube je demokracie? 8-o

Pokud ne, tak proc tam pana Vizka posilate? Jen z toho duvodu, abyste se ho zbavil, protoze Vy diskutovat neumite nebo nechcete? (Urazky NEJSOU diskuse - at si spicky ODS rikaji, co chteji)

jirka.s. 28.9.2007 17:10

Re: Re: Re: Poučme se z minulosti

Proč tam francka posílá! No přece aby tak tu demokracii zavedl, když se mu zdá, že tady žádná není!

P.S.: Tedy ty ses fotrovi taky vyvedl!;-D;-D;-D