25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

RADAR: Ano či Ne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Prokop Radar 21.7.2007 22:05

Ano ci ne?

NE!Proboha uz to zase jde - vygumovani mozku.To je clanek ze stylu Goeblesovi,Stalinisticke i Normalizacni propagandy.Co bylo driv Radar anebo Putinova reakce.To je standardni plan tzv.Zapadnich zemi.Nejdrive vyprovokovat a potom a potom kricet ze jsme obetmi.Ja jsem s Putinem a on nic takoveho nerekl.Radar nepatri do Cech a ti co ho chteji jsou podplaceni zbrojni mafii.Pockat alespon az Bushmeni jsou vykopnuti z Bileho domu.Krasne Cechy me Pan Buh je s vami.

PetrH 22.7.2007 22:10

Re: Ano ci ne?

22:05 zavřeli hospodu, co? Ještě, že vám někdo pomohl usednout k počítači...

Prokop Radar 23.7.2007 21:21

Re: Re: Ano ci ne?

To ne ,ale zeptejte se pana Bushe on ma problem s pitim.Soucasna vlada USA lhala svemu lidu o zbranich mass destr.,o valce v Iraku atd. ja ji proste neverim.Nechci zase prozivat dalsi valku pane vetroni.

gregg 20.7.2007 23:48

ZASE CESKA BRAMBORACKA

To neni mozny.... vsichni se shodneme, ze o moznem radaru zatim nevime skoro nic... Meli bysme ale take respektovat, ze jsme cleny NATO... takze dopredu bysme nemeli vylucovat vubec nic a namisto pozadavku na vladu aby dodala poradne a zavazne informace jsou taci, kteri chteji referendum a nechat rozhodnout lidi, kteri (vcetne mne) o tom vedi uplny kulovy....

>-(Y)

Cruton 21.7.2007 10:12

Re: ZASE CESKA BRAMBORACKA

Ano, jsme členy NATO. Proto obyvatelstvo stále nechápe, proč ohledně radaru naše vláda nejedná s NATO, ale jedná s Američany.

Prokop Radar 21.7.2007 22:20

Re: Re: ZASE CESKA BRAMBORACKA

Tak se nepodcenuj.Ja Ti pomuzu se rozhodnout.Radar zpusonuje rakovinu ne hned ale za par let kdyz uz budou zastanci tohohle nesmyslu nekde v Bahamas ci kde za penize co dostali od zbrojni mafie.Situace se meni rychle a USA bude zase hledat nepratele nekde jinde treba v eskymacich.

bruner 20.7.2007 22:08

výběr

USA nám nabízí ochranu (snad) a Rusko nabízí ropu. Co si tak vybrat obojí. Nebyl by to dobře zajištěný život? Já bych byl pro a proto se ptám, proč by to nešlo. Proč mám mít jen ochranu, ale nevystrčím paty z domu neboť nebude auto, tašky na nákup a ani ten nákup. A hlavně všude šlapat pěšky, bez ropy auta nejezdí.

Kubeš 20.7.2007 21:30

S autorem článku

plně souhlasímR^

Pete Brich 20.7.2007 19:23

Kromě domečku s bílou kupolí, jehož celá obsluha se vejde do jednoho dopravního letadla,

tu pořádnou základnu armády USA potřebujeme jako sůl!!

PB

kacir 20.7.2007 20:38

Re: Kromě domečku s bílou kupolí, jehož celá obsluha se vejde do jednoho dopravního letadla,

R^:-)

Antisionista 20.7.2007 23:06

Re: Kromě domečku s bílou kupolí, jehož celá obsluha se vejde do jednoho dopravního letadla,

Souhlasím, proti agresivním a nevyzpytatelným sionistickým židům chci plnou bezpečnost!

Cruton 20.7.2007 19:05

Autor demagogicky lže

Ad: "Z Ruska zatím zní tak neslýchané výhrůžky jaderným útokem na naši zemi a tedy hrozby zničením naší vlasti". Přesná formulace generála Solovcova však je: "Jestli se k tomu Polsko a Česká republika rozhodnou, naše raketová vojska zařadí tyto objekty mezi své cíle“. Takže Rusové nevyhrožují zničením naší krásné vlasti - Rusové jen oznamují, že v případě svého napadení americké prvky protiraketové obrany zničí. Nezajímá je ani Polsko, ani ČR - zajímá je jen zaručení zničení amerického radaru a raket. Být na jejich místě, tak bychom postupovali stejně.

Ad: "Umístění amerického radaru, a jistě to bude zařízení zahrnuté do systému NATO, je pro nás příležitostí sehrát roli suverénního státu - důležitého člena aliance."

Američané tvrdí, že radar v ČR v žádném případě NEBUDE součástí systému NATO. Jinak mimochodem suverénním státem již jsme.

Pete Brich 20.7.2007 19:21

Re: Autor demagogicky lže

Čtěte i jinou literaturu než jsou Haló noviny, Crutone.

PB

Cruton 20.7.2007 19:33

Re: Re: Autor demagogicky lže

Všichni vidí, že na moje argumenty nemáte.

Pete Brich 20.7.2007 22:09

Bať.

Boj s blbostí se nedá vyhrát.

PB

Cruton 20.7.2007 22:36

Re: Bať.

Proč si myslíte, že se nad Vámi nedá vyhrát?

Martin 20.7.2007 22:47

nemate moc sanci

na vecne pripominky na ktere nejsou priznivci schopni reagovat se dockate od nich jen argumentace ad hominem

Cruton 21.7.2007 10:28

Re: nemate moc sanci

Jen ať se ztrapňují. Obyvatelé ČR nejsou hloupí a neschopnost zastánců radaru jej seriózně a slušně obhajovat registrují. Na výsledcích průzkumů veřejného mínění je zřejmé, že zastánci radaru si velkou důvěru občanů ČR nezískali.

Magor Milda 20.7.2007 18:09

NATO, EU a USA jsou sice spojenci, ale různé páry bot.

V případě útoku má základna nějakých 5 - 6 minut času na rozhodnutí, pak musí jít ale vše ráz na ráz. Několik raket musí v Polsku startovat současně, navádění a měření dráhy musí naběhnout na Brdech.

Zkuste se domluvit s byrokraty v EU nebo NATO za 3 minuty! Budou jistě na důležité služební cestě. Trochu mi to připomíná gravitační detektory, které jsou na různých místech zeměkoule, každý z nich má svoje mužstvo a stojí milióny za rok. Když explodovala před několika roky Supernova, nebyl ani jeden z nich plně v provozu. Nejbližší takovou událost lze očekávat zase za desítky, ne-li stovky let. Co myslíte, bude pak? Totéž, jako dnes, vědci budou na přednášce a doma nikdo u aparátů.

jirka.s. 20.7.2007 17:31

VÍZEK NA HRAD !!!

Re: Re: Re: Re: Raději se tedy přiznám:

Autor: F.VÍZEK IP: 88.100.57.xxx Datum: 27.04.2007 20:43

IP: 88.100.57.xxxSebevědomí mi jistě nechybí. Proč taky:  dvě maturity, dvě vysoké školy, akademický titul, výuční list, polovinu pracovního života člen vládnoucí dělnické třídy, po "sametu" ředitel, senátor, předseda výboru přes vědu, kulturu, vzdělávání a lidská práva, poté poradce, také sexuálne zdatný a pořád ještě udržím moč...  Tak co bych se nepochlubil ?   Kolik lidí v Česku může nabídnout tak bohatý curriculum vitae ?

F.VÍZEK 20.7.2007 17:37

Sebevědomí potřebuje národ jako soli!

IP.88.100.57:   Proč a kdo opět vytrhuje a lepí sem text, který uloupil a pod cizím jménem prezentuje - to je nasnadě:  Někdo z těch šesti - sedmi prevítů, kteří skryti v anonymitě chtějí vrátit bolševické praktiky, oživit totalitní systém  a pohřbít názorovou pluralitu.  Naštěstí je těch primitivů - hrstka !   Jsou politování hodni !

jirka.s. 20.7.2007 17:45

Re: Sebevědomí potřebuje národ jako soli!

A mohl bys nám, šesti sedmi prevítům vysvětlit, co se ti nelíbí na vlastních slovech a na tom, že tě třeba chceme skutečně navrhnout jako kandidáta na presidenta?

P.S.: To aby to panoptikum bylo ještě trochu pestřejší! Jenom nevím, zda-li jsem nepředběhl paroubaga, on ještě dvě jména tají!

kacir 20.7.2007 18:53

Re: Re: Sebevědomí potřebuje národ jako soli!

a ty jsi 10 poslanců nebo 10 senátorů, že se kasáš navrhováním 8-o;-D;-D

jirka.s. 20.7.2007 19:30

Re: Re: Re: Sebevědomí potřebuje národ jako soli!

A mohl bys mi prozradit to sladké tajemství, kterých 10 senátorů a kterých 10 poslanců navrhlo soudruha deputátpívo, že se už tak bohorovně vyjadřuje ke své kandidatuře?

kacir 20.7.2007 20:29

Re: Re: Re: Re: Sebevědomí potřebuje národ jako soli!

nevím proč bych ho měl prozrazovat, já s Dientsbierem nemám nic společnýho....jak tě to vůbec napadlo

Dan 20.7.2007 15:54

Několik otázek na autora

Citát  - "Naše země je dnes členem EU a NATO - to je naše základní pozice"  Otázka 1) Proč tedy hledáme nového velkého bratra v USA. Proč o radaru nejednáme s NATO či EU ale bilaterárně s USA?

Citát - "...a jistě to bude zařízení zahrnuté do systému NATO"  Otázka 2) Kde vzal autor tu "jistotu". Američani odmítají, že by radar přešel pod velení složek NATO!

Citát - "Poprvé v naší historii to budeme my, kdo rozhodne ..."  Otázka 3) Koho autor myslí "my". 65 % občanů ČR radar a základnu USA odmítá!!!!

PetrH 20.7.2007 16:07

Re: Američani odmítají, že by radar přešel pod velení složek NATO!

"Čelní představitelé jak USA, tak NATO se již veřejně vyjádřili, že předpokládají začlenění případného středoevropského zařízení, vybudovaného na základě bilaterální dohody, do budoucí kolektivní obranné architektury pod záštitou NATO. Než však taková architektura vznikne, může toto zařízení napomoci zaplnit potenciálně vážnou slabinu v obranyschopnosti evropských států."

Podobná vyjádření jsou celkem známá, divím se, že to nevíte. Americký i evropský přístup k otázce radaru jako prvku kolektivní bezpečnosti se postupně sbližují.

Dan 20.7.2007 16:20

Re: Re: Američani odmítají, že by radar přešel pod velení složek NATO!

Možná nemáte poně o vojenské organizaci.

"do budoucí kolektivní obranné architektury pod záštitou NATO" - ANO

Ale nikdy nebude součástí vojsk NATO a nebude podléhat velení NATO. A to podstatná vada na kráse.

kacir 20.7.2007 17:32

Re: Re: Re: Američani odmítají, že by radar přešel pod velení složek NATO!

jak naivní je představa, že až to tady bude lítat nad hlavama, bude se o obraně rozhodovat v krytu někde v západních Čechách nebo v Praze, tím že jsme součástí NATO, je i dáno, že jsme jedno území, a to že kdokoli napadne Lucembursko , Turecko nebo Francouzskou Guaynu znamená, že tím napadnul všechny, tedy i ČR....

platí to staré mušketýrské Všicni za jednoho . jeden za všechny

BAL 20.7.2007 15:42

USA jako nas trvaly spojenec je zarukou demokracie

Domnívám se, že náš pud sebezáchovy, vycvičený letitými zkušenostmi, se musí ozvat a jednoznačně hlásit nejen k strategickému radaru, ale třeba i k raketovým silům. Doba je taková, že husitský chorál o božích bojovnících, kteří nehledí na množství, už dávno neplatí. Nezáleží vůbec na tom jestli je presidentem USA Bush I. či II., Clinton či Clintonová, důležité je, aby Američané věděli, že mají v srdci spřátelené Evropské unie jeden stát, který poskytl své území strategickému radarovému systému a že mohou být klidní. Technologie vojenských zbraní nejvíce pokročila ve Spojených státech. Technologie podivuhodných radarů, jak známo, nejvíce pokročila v Pardubicích. Když to dáme dohromady staneme se navěky neporazitelní.