23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 18.6.2007 10:24

Re: Za Putina jako za Brezneva,

No, že to jsou od Rasputina jenom kecy, o tom tedy já nejsem ani zdaleka přesvědčen!

Mard 18.6.2007 12:14

Re: Re: Za Putina jako za Brezneva,

A i kdyby to byly kecy, tak některej z jeho blbejch generálů to může vzít vážně.

zubr.z 18.6.2007 9:40

mezinárodní právo

Pokud mne paměť neklame,v Helsinkách bylo součástí Deklarace,že si signatářské státy vzájemně nebudou vyhrožovat silou,potažmo atomovou.A toho se jeden ze signatářů dopustil.Na zničení jednoho konkrétního radaru stačí 100 až 200 kg výbušniny (TNT,kys.pikrová,atd.),netřeba atom byť jen 2 kilotuny.Je to nepřiměřené,vždyť zničit radar je tak prosté,stačí raketě naprogramovat opakovací frekvenci radaru a předpokládané umístění (čtverec QTH,např.)Jednoduchá vyhledávací automatika se už postará...Co na to Helsinský výbor?

vita 18.6.2007 9:49

Re: mezinárodní právo

"Dámy a pánové, právě jsem vydal rozkaz k bombardování Sovětského svazu". Kdypak byla podepsána SBSE? Kdypak to proslovil R.R.?

Mažňák 18.6.2007 11:19

Re: mezinárodní právo

ano, navíc cíl se známými souřadnicemi se trefuje snadno, i kdyby někdo vypnul GPS.

vita 18.6.2007 9:23

Proč tolik slov?

Pan Migraňjan (Armén jako poleno) říká co říká - a nepotřebuje žádný výklad nějakého Deleschalla. Říká "Máme vás sice za přátele, ale nebudeme mít za přítele ten americký radar. Takže, vážení, ten radar v případě potřeby vymažem ze světa. Ať bude u vás nebo v Tramtárii".

Nic jiného neříká.

"Naši" politici rozhodnou (resp. rozhodli) za nás, že tu bude, ergo bude (u nás) i cílem jaderného úderu. Stejně jako kdysi rozhodli "naši" politici, že u nás budou sovětské taktické (rozhodně ne SS-20) rakety - a tedy že části našho území budou cílem amerického jaderného úderu.

Akorát, že tehdejší politici se ani moc netvářili, jak jsou demokratičtí...

Honza 18.6.2007 9:33

Re: Proč tolik slov?

víťa má pravdu.

Když se ovšem rozhodovalo o raketách tak  to ve světě vypadalo trochu jinak a nezdá si mi, že to lze mechanicky srovnávat.

vita 18.6.2007 9:47

Re: Re: Proč tolik slov?

Ano - vždyť to píšu. Tenkrát jsme měli "lidovou demokracii" a volii jednotnou kandidátku Národní fronty. Tedy volil jak Adam v ráji - "Tady máš Evu, vyber si!". Povinně jsme se kamarádili se SSSR. Na kamarádění s USA se mě teď taky nikdo neptá.

Ovšem důsledky jsou v obou případech stejné - část našeho území je dostatečně zajímavá, aby byla cílem prvního (proti)úderu. Jednou amerického, podruhé ruského - avšak vždy jaderného.

tony 18.6.2007 10:12

Re: Re: Re: Proč tolik slov?

Kecy, teď můžeš volit strany, které se nekamarádí se CCCP, např. KSČM a ČSSD. Tenkrát jsi alternativu neměl. A proč by měl být radar likvidován jadernou hlavicí? Na něj stačí bohatě klasika.   Takže vyhrožování .

vita 18.6.2007 12:35

Re: Re: Re: Re: Proč tolik slov?

Teď můžu volit strany, které držely před volbami o základně hubu jak Fučík na gestapu nebo partyzán v ruským filmu. A teď mi říkají "když sis nás zvolil, tak drž hubu, to rozhodneme my, ty plebejče". Zatímco tenkrát jem si musel zvolit jednu stranu, která dělala totéž. Tak mi řekněte v čem je takový rozdíl...

Jediná strana, která to před volbami rozbalila, byla KSČM - za mohutného řehotu kandidátů jiných stran.

Tak nevím - mám opravdu příště volit podle toho, kdo si ze mě dělal (Y) a kdo ne?!?

A kdyby už došlo na likvidaci, tedy v případě napadení Ruska křižujícímí střelami, by byla první reakce zničit tyhle radary po celém světě - a zničit je rychle a tak spolehlivě, jak jen možno. Pak by zbylo několik málo desítek minut na vyjednávání - před odpálením salvy všech odvetných raket.

Honza 20.6.2007 13:00

Re: Re: Re: Re: Re: Proč tolik slov?

Stím Juldou bych si nebyl tak jistej.

kotaz 18.6.2007 14:10

Re: Re: Re: Proč tolik slov?

v podstatě na tom nezáleží co si budeš volit Víťo, je to úžasná svoboda, kvůli tomu jsme přeci chrastili klíčema, když budem mít štěstí všecko bude ok. Myslím dokonce že Amíci i Rusáci se chovají jako pan učitel, kam přijdou tam vyhrožujou že co si tam postavěji a zaberou, jenže od Chomutova už se houfují hordy našich snědých spoluobčanů, kteří si brousí specijální nože na izolaci měděných kabelů, na takovým radaru je nějaký mědi - tak to bylo i za Rusa, je to tu nádherná země.

Milaz 18.6.2007 9:55

Re: Proč tolik slov?

Zloděj vyhrožuje, že když si namontuji bezpečnostní systém fy XY, tak mi rozbije  držku. Komu se to líbí, tak musí být spřízněn se zlodějem - jinak to nechápu.

Yurri 18.6.2007 9:58

Re: Re: Proč tolik slov?

R^R^R^

Radekh 18.6.2007 10:25

Re: Re: Proč tolik slov?

No nechápeš to proto, že zjevně nemáš žádné informace.  A u nás v novinách je nezískáš.  Dříve než příště začneš srovnávat podmínky jaderné války s vykrádáním bytů si o jaderných doktrínách něco přečti.  Třeba na stránkách prestižního amerického časopisu Foreign affairs.   Tam se dozvíš, přímo od bývalého náměstka USA ministra obrany, že radar v čechách je součástí nové Bushovy doktríny o preventivním jaderném úderu a má za úkol likvidovat zbylé rakety (pár desítek), které preventivní jaderný úder USA proti Rusku přežijí a zajistit tak možnost beztrestného zničení Ruska bez možnosti odvety, v případě, že to budou vyžadovat americké zájmy. 

Milaz 18.6.2007 10:41

Re: Re: Re: Proč tolik slov?

múžete uvést odkaz na Vámi uváděné stránky?

RadekH 18.6.2007 11:17

Re: Re: Re: Re: Proč tolik slov?

http://www.foreignaffairs.org/

Bohužel ne všechny články jsou zdarma.

Mard 18.6.2007 12:18

Re: Re: Re: Re: Re: Proč tolik slov?

No hlavně že vy asi si jej předplácíte :-) Hehehe. Preventivní jaderný úder USA, to zní velmi reálně :-) Kdy začnou to asi víte taky :-) Hehehe

vita 18.6.2007 13:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč tolik slov?

Preventivní nejadrný úder USA, preventivní válka zní více pravděpodobně?

Ale klidně se hehehejte. Nic jiného vám asi nejde.

J.Mach 18.6.2007 17:38

Re: Re: Re: Proč tolik slov?

Radekhu, kecáte, žádný takový článek ve Foreign affairs nevyšel. To jste si jenom podle svého pokřiveného pohledu na svět pokroutil smysl jednoho článku, nebo možná vás zklamala vaše angličtina.

třetí 18.6.2007 10:02

Re: Proč tolik slov?

Souhlasím. Nevím, proč si někdo myslí, že je nás třeba před někým zachraňovat. To, co tu za něco stálo už není české a o toto obyvatelstvo či území nikdo nestojí. Války se už nevedou o území, ale o suroviny a trhy, vážení. Dnes se státy neobsazují vojsky, ale monopoly. Proto si myslím, že rus nepotřebuje tu míti vojska, stačí mu Karlovy Vary, ropovod Družba a příslušný plynovod. A radar v Brdech bude jedním z dalších terčů. A názor pana Doležala, že namíření raket na něj je plně v odpovědnosti Moskvy převrací příčinu a následek.

vita 18.6.2007 10:09

Re: Re: Proč tolik slov?

Taky má Vítkovické železárny a tu podstatnější část Škody Plzeň...

Milaz 18.6.2007 10:10

Re: Re: Proč tolik slov?

O to se právě snažíte Vy. Pokud by rusovi stačilo mít Družbu a Karlovy Vary, tak by nevyhrožoval jaderným útokem.

walter 18.6.2007 11:18

Re: Re: Re: Proč tolik slov?

to není vyhrožování, ale konstatace faktu. A zbraně jsou už částečně brány jako zbraně taktické (pro jejich množství u velmocí), zničení radaru bude důležité při odvetné akci, kdy už bude málo strategických raket a bude třeba ten radar zničit tutově. A nálož zaručuje úspěch, ikdyž se netrefí na metr přesně...

jirka.s. 18.6.2007 10:30

Re: Re: rus nepotřebuje tu míti vojska

On mu to tu totiž milicionář "třetí" už pohlídá!

Sch.glosátor 18.6.2007 11:03

To, co tu za něco stálo už není české a o toto obyvatelstvo či území nikdo nestojí. Války se už nevedou o území, ale o suroviny a trhy, vážení. Dnes se státy neobsazují vojsky, ale monopoly.

R^R^R^ Naprosto přesně. Konečně jeden chytrej mezi záplavou  blbů jakých byly plné generální štáby připravující se znovu na První světovou, pak na Druhou světovou, pak na Studenou, pak na...vždycky na tu minulou. A vedoucích politické školení mužstva. Dnes se cizí území nedobývá tankovými a leteckými svazy. Netřeba vést válku když lze levněji a výhodněji koupit.  Moderní války jsou vedeny z pragmatických ekonomických důvodů. Třebaže leckdy odlišných než jak zní "oficiální" zdůvodnění. Ale to my víme.....

mel 18.6.2007 14:07

Re: To, co tu za něco stálo už není české a o toto obyvatelstvo či území nikdo nestojí. Války se už nevedou o území, ale o suroviny a trhy, vážení. Dnes se státy neobsazují vojsky, ale monopoly.

Jenže když to nejde po "dobrém" tak se pár blbů z generálních štábů vždy hodí. Příkladem může být Irák. 

Regan 18.6.2007 15:43

Re: Proč tolik slov?

Jsi mladý chlapec a nevíš nic o životě. Ruská okupace - to bylo něco úplně jiného. Zeptej se doma.

Mirek F. 18.6.2007 9:15

proč ta hysterie?

Jelikož se USA a Rusko preventivně drží atomovkami v šachu a těch atomovek mají bohužel spoustu,  je naprosto logické, že v případě vybudování radaru na něj pár raket namířeno bude.

Putin pochopitelně vyskakovat musí, už jen proto, aby se ukázal jako rozhodný státník , ovšem jeho vyjádření mi v podstatě přijdou jako prosté konstatování skutečnosti, Američané míří na ruská vojenská zařízení, Rusové pro změnu zas na ta americká - aniž by ovšem nějaká strana měla v úmyslu začít jaderný holocaust. Bude-li radar užitečný, postavme ho, ovšem nedivme se, že si toho Rusko všimne, nějaké rozčilování, jak se zlý agresor může vůbec zabývat naším mírovým radarem, je blbost.

tokamak 18.6.2007 9:09

tak nevím,soudruzi-bratří?

Vy,co se zde předvádíte jste jedna  banda z e stejného zrna.Jste totiž Češi a to říká vše!Tak se vaší předkové chovali již v dávné minulosti a vaše děti(pokud se ještě nějaké narodí)se takto budou chovat podobně.Tak si zde nehoňte trika! Jediné ,co je skutečné je nyní to,že TI kdo budou míti ROPNÉ prameny - TI budou diktovat jak se VY budete chovat.Takže, mokrý hadr na hlavu "slavní politikáři"ty kecy,co zde vedete jsou k ho......u,jasné?A nebude to dlouho trvat!Majitelé tohoto bohatství velmi dobře ví jak je politicky využijí.Jen otázka,kdo má nyní ve světě největší zásoby ROPY,no?Já jsem prachobyčejný pragmatik a také se dle toho budu i snažit chovat.Jen tak mimochodem,kolik že má USA zásob ropy?A dál již se to píská............