19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Myslík 1.6.2007 14:54

Nejčtenější na webu Petra C I B U L K Y: NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další INT

Nejčtenější na webu Petra C I B U L K Y:

 NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého

národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními

strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další

INTENZIVNÍ šíření!!!!!!!)

Sýček 30.5.2007 17:15

Šikana

Včera 29. 5. v Událostech na ČT: Tři deváťáky šikanoval osmák - bil je na záchodě boxerem a jeho kamarád to filmoval na mobil. Neohlásili to, neboť se báli, jak se zachovají jejich spolužáci. Tak co septiku, zřejmě bigotní katolické výchova - hňupe !!!

Prohnaney 29.5.2007 17:31

Šikana je jen špičkou ledovce!

Šikana je ostudou moderní společnosti a nezáleží na tom, jestli se jedná o zemi katolíků, nebo ateistů! Svědčí to o nemocné civilizaci a jejím možném brzkém zániku. Co jsme si navařili si jako společnost si musíme taky do dna snízt a vypít! Je to o výchově, když učitel nesmí seknout neposlušného žáčka rákoskou, kde už to jsme! Samozřejmě bych to  rákoskou řešil co možná nejméně, jen když už domluva nepomáhá a všechny dostupné metody se míjí účinkem. Jaké děti si vychováme, takovou budeme mít společnost. !!!

Šerlok Homeless 28.5.2007 20:12

Septiku, to co se tady snažíš ostatním sugerovat je to, pro se oběti bojí svěřit

"Byla divná (v tomto případě bigotní), může si za to sama. Jak to, že měla problémy jen ona?" Samozřejmě spolu s pštrosím přístupem učitelů. Šikanované dítě se bojí, že si svěřením nikomu nepomůže a vidí svou situaci jako bezvýchodnou.

Sýček 28.5.2007 15:36

Tak povězte, jak je to s tou bigotní výchovou.

Podle vás, proč si ta dívka sáhla na život? Bála se rodičů, církve, Boha? Která část bigotní výchovy, podle vás, způsobila sebevraždu? Nebyla to víra, ale bezvýchodné prostředí ve škole, kam musela a neměla zastání ani u spolužáků ani učitelů. Dle toho článku to nebyl první útok, kterému čelila, ale ten poslední. Jak vypadali ty předešlé těžko říct.

S/kepticus Maxi/mus 28.5.2007 15:55

Sýčkujete zbytečně

To, co jí přinutilo se zabít byl pocit, že s takovou hanbou nemůže žít. Takový pocit by těžko získala v liberální společnosti, kde sex není tabuizován a panenská čistota je směšný pojem dobrý tak pro pár pedofilních deviantů.

Ostatně člověk v liberálním prostředí se svěří rodičům, protože se nemusí stydět a nevnímá to jako vlastní selhání či něco nepatřičného.

Sýček 28.5.2007 16:17

Lžeš dost neuměle

To nebyl první útok na ni, a dost možná nebyl ani ten nejhorší. Takže si nevymýšlej a snaž se porozumět psanému textu.

Kajda 28.5.2007 16:31

Re: Lžeš dost neuměle

Máte pravdu, že, jak vyplývá z textu, to nebyl první útok na ni. Kdyby však byla vychována  liberálními rodiči, nemusela se bát svěřit se se svými problémy. Vím o čem mluvím, jelikož mám 12letou dceru. Kdyby se mi svěřila, že se k ní spolužáci takto chovají a učitel s tím nic nedělá, vyvodila bych z toho patřičné důsledky. 

 

Sýček 28.5.2007 16:49

Re: Re: Lžeš dost neuměle

Uzavřenost či otevřenost není otázka výchovy, ale povahy. "Tichá a stydlivá dívka si ovšem sama nedokázala dodat dost odvahy, aby se obrátila na dospělé, tím spíš, že spousta nadávek a příkoří, které musela trpět, měla sexuální podtext. A možná, že měla i reálné důvody se domnívat, že by jí nikdo dospělý nepomohl a ona by to pak měla ještě horší. Kamarádky se jí snažily pomoci, ale vedení školy jejich upozornění v knize stížností ignorovalo. Násilí bylo podle některých svědectví na té škole normou, proti které studenti v knihách stížností (a zejména dívky) marně protestovali a žádali zastání, většinou se nestalo vůbec nic. " to je popis klasické šikany a u českých šikanovaných dětí je největší problém, aby se svěřili dospělým. A to nejsou žádní bigotní katolíci. O šikaně nehovoří česká obět ani s rodiči, natož s učileli, tak nelžete!

Sk/epticus M/aximus 28.5.2007 17:06

Lžete statečně, ale zbytečně, prostě je to převážně problém katolické výchovy celé společnosti

Sýček 28.5.2007 17:57

Prostě brouk pytlík

je to tak, protože jsi to řekl? Hlupáku! ;-D;-D;-D

Ske/pticus M/aximu/s 28.5.2007 18:02

Nejste náhodou otečkovaný jirka sirka?

Dva obyčejní blbečci v jednom fóru, jako jste vy dva, to by byl přírodní úkaz ;-D

Sýček 28.5.2007 18:24

odobné blbosti jsem slýchával před lety

byly uvozeny nenapadnutelnou tezí o "Dějiné úloze dělnické třídy a jejího předvoje komunistické strany". Také oni chtěli diktovat co si má jedinec myslet a co cítit. Kolem komunistů to vždy smrdělo mrtvolami. Jsi ze stejného hnízda. Popíráním individuality člověka, normováním jeho pocitů a žebříčku hodnot se řadíš mezi své soudruhy komunisty a nacisty. Jo v zájmu pokroku..., když se kácí les... Osvětim a Souostroví Gulag. Ubožáku.

Tonda 29.5.2007 15:45

Re: Lžete statečně, ale zbytečně, prostě je to převážně problém katolické výchovy celé společnosti

Nemyslim si, ze by ti nasilnici meli bigotni katolickou vychovu. Zda se mi, ze spise smerovali k materialismu.

Kajda 28.5.2007 17:26

Re: Re: Re: Lžeš dost neuměle

Já nelžu, protože moje dcera má ve mě důvěru. Navíc se o problémech šikany spolu bavíme už od školky. Je dostatečně poučena o tom, jak se v takových případech zachovat. A nemáte už vůbec pravdu, že česká oběť o šikaně nehovoří ani s rodiči. Na naší škole jsme šikanu zažili a byla vyřešena, i když se rodiče násilníka snažili z problému vykroutit. Záleží na přístupu ředitele a učitelů té které školy, zda-li se šikanou ve škole chtějí bojovat nebo před ní zavírat oči.

Sýček 28.5.2007 18:00

Ale, ale, ale....

takže ty škloně vzdělávací pořady (bývaly tuším v úterý odpoledne) nejednaly zejména o tom jak učitel pozná, že je v jeho třídě dítě šikanované a jak to poznají rodiče?

Skeptic/us Max/imus 28.5.2007 17:04

Psanému textu nerozumíte Vy

Prostě se ani po několikáté nesvěřila rodičům.

Kajda 28.5.2007 16:17

Re: Sýčkujete zbytečně

V tomto s vámi naprosto souhlasím.

Sýček 28.5.2007 16:31

tady to je brouku pytlíku

"Ania byla s rostoucí tendencí systematicky šikanovaná několik týdnů."

Sk/epticus Maxi/mus 28.5.2007 17:38

Kde to popírá cokoli z mých tvrzení, Mirku Dušíne?

;-D

Sýček 28.5.2007 18:02

nebyla to reakce na jediný a první útok,

proto v tom nemá co dělat ani tak výchova a stud, ale nesnesitelné podmínky ve škole, kde jsou někteří žáci beztrestně napadáni.

Skep/ticus Maxim/us 28.5.2007 18:05

Poptejte se někoho s mozkem a obrněnéhotrpělivostí, co jsem vlastně napsal a pak se vraťte

8-o

sociolog 28.5.2007 16:43

Re: Sýčkujete zbytečně

Ma smysl bavit se septikem, ktery si mysli, ze realne dospivajici divky nemaji problem s panenstvim? Zcela nazavisle na tom, zda jejich okoli, zejmen rodina, je katolicke ci nikoliv? Tzv. sexuelni revoluce v tomto smyslu zvysila pouze tlaky na slabe pohlavi, ktere dnes mysli, ze MUSI vse delat tak, aby vyhovelo pubertalnim schoutkam napadniku. Zenska sexualita je totiz, zcela nezavisle na vyznani, zcela jina na sexualita muze. Ma tohle smysl vysvetlovat septikovi, ktery si mysli, ze liberalni pristup spociva ve zmene pravidel (k vlastnimu prospechu samozrejme...)? Je mozno od septika ocekavat, aby se zamyslil nad tim, ze slusnost je odvozena od na-slouchani (druhemu).

Byla snad po-slusnost, vyzadovana od nebohe divky, vysledkem naslouchani jejim divcim potrebam odpovidajicim jejimu veku a zralosti? Anebo prave naopak, nebyla "pouzita" pravidla hry, vyhovujici naprostym psychopatum, kterch se septik, i kdyz neprimo, zastava.

Lec nejen septik, ze strany i jinych pseudovedeckeho nicku tady zaznela obhajoba darwinismu, aniz by se tito zastanci doktriny obdivovane m. j. Marx Engelsem zamyslel nad tim, ze Darwin svym principem, ze jen nejsilnejsi preziva, mel jen a jen na mysli nasili, ktere se projevujici se MEZI druhy. UVNITR druhu pati opak, nebot moderni etologie prokazala, je mezi "svymi" je nasili prave nejruznejsimi zpusoby ritualisovano, aby vznikla dotycnemu druhu co nejmensi ujma.

Asi jeste septikovi nedoslo, ze uz fakt, ze se dorozumivame stejnou reci, nas definuje coby stejny druh. Takze je otazkou, jak chce nahradit napr. katolicke anbeo treba buddhisticke uceni hlasajici "lasku" ci "karunu" (milosrdenstvi) coby universalni princip mezilidskych vztahu svou üreudoliberalni doktrinou relativizace veskerych hodnot (dle vlastni uvahy ...) Kdy nasim septikum dojde, ze se svou de facto obhajobou universelniho nasili stavi mimo vlastni druh. Clovek cloveku vlkem. Marx, ktery o tom byl presvedcen, chtel tento princip nahradit "vykoristovanim" prirody...

Ske/pticus Ma/x/imus 28.5.2007 17:16

Sociologu, Vy povrchní žvanile

Dívky jsou daleko dříve sexuálně vyspělé než chlapci stejného věku.

Nezastávám se žádných psychopatů, ale říkám, že reakce té dívky byla neadekvátní.

Darwin nepsal nic o přežívání silnějších, ale přežívání lépe přizpůsobených.

Násilí tu neobhajuji, ale je součástí našeho druhu, ať se Vám to líbí nebo ne. Naopak křesťané popřeli přirozené instinkty a vzorce chování a hrozně se diví, že jim ta úchylná nauka po tisíc let nefunguje a stále svádí své neúspěchy na druhé lidi, Satana apod.

Sýček 28.5.2007 18:04

Prostě brouk pytlík

je to tak, protože jsi tak řekl? text Hlupáku !

Ske/pticus Max/imus 28.5.2007 18:07

Říká obyčejný blbeček, dříve otečkovaný jirka sirka

;-D

Sýček 28.5.2007 18:22

podobné blbosti jsem slýchával před lety

na škole a bylo to uvozeno nenapadnutelnou tezí o "Dějiné úloze dělnické třídy a jejího předvoje komunistické strany". Také oni chtěli diktovat co si má jedinec myslet a co cítit. Kolem komunistů to vždy smrdělo mrtvolami. Jsi ze stejného hnízda. Popíráním individuality člověka, normováním jeho pocitů a žebříčku hodnot se řadíš mezi své soudruhy komunisty a nacisty. Jo v zájmu pokroku..., když se kácí les... Osvětim a Souostroví Gulag. Ubožáku.

AeroKarel 28.5.2007 19:00

Re: Tak povězte, jak je to s tou bigotní výchovou.

Tak znovu, nejspíš se bála ostudy, a to tak silně, že se ani nedokázala svěřit rodičům. Na ty bych spoléhal více, než na pedagogy. Nebo i policii, prostě cesty jsou, ale to se nesmíte bát méně smrti, než mluvení o sexualitě, v tomhle případě nejspíš dost zvrhlé. A jsme znovu u bigotního (katolického) prostředí.

Sýček 28.5.2007 19:19

Tak znovu,

nebyl to první atak, šikanovali ji několik týdnů, šikanované děti ani v čechách se obvykle nesvěřují rodičům (Je to tak častý případ, že jsou pedagogové speciálně školeni, jak rozpoznat šikanu ve třídě. I rodiče jsou informováni jak poznat, že jejich dítě je šikanováno.). To co cítilo to děvče, nebyl strach z ostudy, ale to bude následovat ve třídě. Nikdo ani pedagogové, kteří byli opakovaně upozorňováni žákyněmi, že je ta dívka šikanována, tomu nezabránil. Jak dlouho bys ty vydržel každodenní slovní a fyzické napadání. A katolickou bigotnost vynech, utrpení a mučednictví si naopak váží. Kdopak vychovával tebe, že máš tak pokroucené názory?

Magor Milda, Dr.Sc. 28.5.2007 15:23

Nemá to s náboženstvím nic společného

jde spíše o spotřební myšlení některých polských mládenců. Už za mého mládí takový kawaler před schůzkou zaskočil na hřbitov, kde mu pumbuček připravil vhodné květy, aby svoji partnerku patřičně naladil. Na venek velmi věřící polská veřejnost je uvnitř dost nejistá. Jde-li o požitek, pumbuček počká, potom se vyzpovídáme a vše je v pohodě. Stejně je tomu s krádežemi. Polský zloděj bývá silně věřící, pumbučka si po činu ale udobří pokáním.