24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Killparáda

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kuli 2.5.2007 19:52

kuk

V

neston 11.4.2007 12:34

Re: nefunkční odkaz

Anglická verze pracovala pro reklamní agenturu ještě celou noc až do rána, kdy jsem to přestal sledovat.  Zmizela opravdu ještě týž den, kdy byl článek zveřejněn, protože zase k večeru už tam nebyla.

Domnívám se, že tato verze reklamy sloužila i nadále po vynuceném stažení reklamy 14.9.2006 jako prostředník pro sčítání přístupů ještě po dobu dalších 6. měsíců. Ještě dnes lze zjistit, že česká verze s anglickou verzí měly jedno počitadlo, viz odkaz na statistiku navrcholu.cz, je pod českou omluvou (http://totalburnout.cz/) i anglickou omluvou (http://totalburnout.cz/eng/) a když se spustí v oddělených aplikacích, kap pouhým optickým porovnáním při přeskakování z aplikace do aplikace jednoduše zjistí, že průběhy grafů v jednotlivých dnech jsou totožné.

V souvislosti s výrokem pana Binara ve večerních zprávách ČT v den předání ceny, kde prohlásil: „Žádný výsledek nemůže ospravedlnit to, že jsme se dotkli přeživších a já bych dodal, že hlavně piety těch, kteří nepřežili“, lze předpokládat, že by tuto anglickou verzi reklamní agentura mohla smazat, ale asi nesmazala, protože by to udělala hned týž den 3.4. a ne až 6.4. po Kovanicově článku.

Zatím je ticho po pěšině, nevěstí ale nic dobrého.

Karin 10.4.2007 13:51

nefunkční odkaz

Odkaz na anglickou verzi hry je obzvláště zajímavý, protože se zobrazí pouze nápis, že na tomto serveru požadovaný dokument není  a pokud by se zde měl nacházet, ať jim dáme vědět. Nikterak nepochybuji o tom, že tam anglická verze skutečně byla, nicméně by mne velmi zajímalo KDO a PROČ tak náhle tuto verzi stáhnul....

PH 7.4.2007 2:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Kovanic neujel Jendo, ujetí jsou tu jiní experti. Od 16.května 1991 je u nás zmíněná firma registrována, ale jestli originál pochází z Ameriky ? Podle jména Erickson (syn starého Erika) bych typoval spíš na severský stát. V Amrice po jejím objevení přibývá jmén i přijmení z Evropy. Po pár generacích (4 - 5 generací do století) se určitě zapomnělo odkud vlastně praotec Erick do Ameriky přijel. Jestli to nebylo už za Vikingů.  Zkus Zrzavého Orma, nebo jinou severskou odyseu.

Druhou cestou by mohl být exodus kapitálu třetí říše po válce, fůze a návrat ztraceného syna. Tam je to ovšem daleko složitější. Měnily štíty většinou i s jejich majitelem, takže firma Erickson a McCann se mohly klidně spojit, ale nezbytně nutné je brát fakt sídlo odkud přišla do ĆS-R. Zeptej se ale přímo pana Binara, jako jednatel pobočky německé agentury na to má určitě lidi, kteří to pro tebe zjistí.

Nalistuj obchodní restřík a najdeš:

McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o., Společník McCANN-ERICKSON (International) GmbH Frankfurt 60598, Groser Hasenpfad 44 Spolková republika Německo

František Klouček 6.4.2007 19:15

Re: Re: Re: Tehdy by to už docela stačilo.

Pardon, všichni komunističtí pohlaváři v naší zemi pobírají důchody o jakých se bývalé pracující třídě ani nezdá.V tom jsme si vzali příklad od západních sousedů?Nebo je to jinak?Zákony dělají hlupci, vítězové nebo poražení?

František Klouček 6.4.2007 19:11

Není se čemu divit

Když jsou na ČT 2 v odpoledních hodinách propagovány videohry podobného typu,a já nevím, je to reklama na tyto hry, nebo výsměch nám všem, kteří platíme televizní poplatky a zbytečně se divíme co dělá RRTV.Pane Kovanic, já už se snad nebudu divit v tomto státě ničemu.

Ika 6.4.2007 17:28

Re: 1937 : vojenský převrat proti německé národně sociální vládě

Myslíte, že Allende byl něco jako Hitler ? Trochu jednoduché, ne ?

Jenda 6.4.2007 17:03

Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

McCann je puvodem americka reklamka. S pobockou (mimo jine) v Praze. V tomhle Gentleman trochu ujel.

Jenda 6.4.2007 16:56

Mam pocit, ze bojovnikum za svobodu se zatmelo pred ocima

na druhe strance a zbytek uz jaksi nezvladli vnimat. Pokud se na konec vubec nektery doklikal. Ano ten zacatek je drsny. Hodne drsny. O to vetsi je ta slupka, kdyz tomu kdo si chtel "jenom" zahrat vypalite do ksichtu, ze si kdysi kdosi takhle hral ve skutecnosti. Ne s par pixely na monitoru pocitace, ale s lidmi.

Mimochodem zajimalo by me, kde vzal Gentleman, ze McCann-Erickson je nemecka reklamka. Z mccann.cz: "The story of McCann-Erickson began in New York City at the turn of the century. Alfred W. Erickson started The Erickson Company in 1902. Harrison King McCann opened his own advertising agency in 1911. In the late 1920s, McCann helped get the first "world brand" off the ground by opening agencies in London and Paris in 1927 and Berlin in 1928. Both agencies merged in the 1930’s."

Sch.glosátor 6.4.2007 16:44

Jo. Tak nějak.

;-)

čtenář 6.4.2007 16:08

Re: 1937 : vojenský převrat proti německé národně sociální vládě

R^;-D

Abonent 6.4.2007 15:47

1937 : vojenský převrat proti německé národně sociální vládě

Léto 1937. Generál August von Nadeln *) provedl v Německu vojenský převrat. Říšký kancléř, předseda Německé národně sociální dělnické strany, spáchal v obklíčené budově Říšského kancléřství sebevraždu.

Následovalo několik měsíců teroru. Armádní jednotky krvavě potlačily pokus dělníků o povstání proti vojenské vládě, asi 3 000 lidí bylo bez soudu popraveno, tisíce dalších strávily dlouhou dobu (až 2 roky) ve vězení.

Diktátor von Nadeln způsobil svým rozhodnutím o zastavení rozvoje těžkého průmyslu (rozsáhlých zbrojních programů) velký nárůst nezaměstnanosti. Trvalo řadu let, než se v Německu obnovil hospodářský růst z let 1934 -37. Pravicoví ekonomové tvrdili, že obrovské zadlužování Německa za kancléře Hitlera by buď vedlo ke krachu státních financí, nebo by si vynutilo dobyvačnou válku, ale my díky myslitelům z ČSSD dobře víme, že dluhy se splácet nemusejí.

Pokrokoví lidé všech kontinentů odsuzují brutální diktaturu generála von Nadeln, a každoročně při výročí puče vzpomínají na lidovost a dobrotu kancléře Adolfa Hitlera. Škoda, že krvavý diktátor von Nadeln zemřel nepotrestán, v domácím vězení. Jeho potrestání by bylo varováním podobným diktátorům na celém světě.

*) jehličí, španělsky pinocha

čtenář 6.4.2007 15:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Možná ty Židy vnímá jako exemplární příklad toho, kam až ty věci mohou dojít. Třeba ho k tomu vedla obliba protižidovských pogromů v Evropě a vnímá to jako oberpogrom, takovou třešničku na dortu pořadatelů pogromů z celé Evropy za předchozích 2000 let .................

michal 6.4.2007 15:25

Re: "Nejde o to je-li reklama dobrá"

Nebyl to reklamou porušen Etický kodex, který si ARA či jak se ty spolky jmenují, odsouhlasila a slavně vyhlásila?!

Dag Badman 6.4.2007 15:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Kdepak, podle mne Židé s Lidicemi prostě nesouvisí. Svázáni jsou v podstatě pouze Heydrichem, hlavním konstruktérem konečného řešení. Jenomže tato vazba je dost volná, protože Heydrich má na Lidice také velmi pochybnou vazbu, rozhodně nebyly zlikvidovány na jeho popud, jedině že by to přikázal z hrobu ;-P

Jediná pevnější vazba je to, že jsou to všechno oběti války, ale to je ještě i dalších 50 milionů. Proč třeba Kovanic nevzal místo Židů miliony Rusů?

Nesnažte se mne obviňit z něčeho, co nedělám, ano?

čtenář 6.4.2007 15:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Oni ti Židé a Lidice a spousta a spousta jiných věcí k sobě neodmyslitelně patří. Samozřejmě jsou lidé, kteří by ty Židy hrozně rádi vyseparovali, není-liž pravda, Dagu Badmane ? Nějak to pak nejde spontánně truchlit nad oběťmi nacismu, že ?

Dag Badman 6.4.2007 15:15

Re: Ty Židy o kterých se nepíše.

To snad byli většinou Rusové, Ukrajinci a další národy, ne?

Sch.glosátor 6.4.2007 15:09

Ty Židy o kterých se nepíše.

Takové ty úplně obyčejné, semleté strojem oněch známých jmenovaných.

Sch.glosátor 6.4.2007 15:05

A založila Stille Hilfe

na pomoc nacistickým zločincům.

Non Nobis 6.4.2007 14:51

Re: Re: Tehdy by to už docela stačilo.

Kdežto paní Heydrichová, která taktak unikla válečnému soudu za využívání otrocké práce vězňů, do smrti spokojeně pobírala penzi generála SS - pardón - generála policie... Pardón - masového vraha!

Byg 6.4.2007 14:47

Re: "Nejde o to je-li reklama dobrá"

Přípodotek: Už jenom tato vášnivá diskuze jasně prokazuje, že ta reklama účinná je.

Non Nobis 6.4.2007 14:45

Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Takováhle upoutávka muzea holocaustu samozřejmě neexistuje - takhle nějak vypoadá reklama na Památník Lidice - jen si klikněte na ty odkazy. 

Takhle BY vypadala, kdyby ji dělala stejná firma, jak pro Lidice. Vám to nepřišlo divný, že něco takovýho může existovat?

Ach bóže...

Byg 6.4.2007 14:44

Re: Re: "Nejde o to je-li reklama dobrá"

Pozor bavíme se o různých věcech, jedna věc je reklama, která sama o sobě nikomu neubližuje (nemluvím o tom, že mě se takový druh reklamy taky nelíbí). Jiná věc je, pokud se nějaké špatné věci odehrávají v reálu. Ale o tom druhém, tedy o realitě, jsem vůbec nemluvil a samozřejmě působit komukoli utrpení je špatné, o tom není sporu. Samozřejmě ani ta reklama by neměla působit nějakou citovou újmu židům apod., ale není to zas tak strašné aby se to mělo nějak zakazovat. Pořád je to 100x mírnější než třeba utrpení zvířat na jatkách, což je kupodivu legální :-).

Dag Badman 6.4.2007 14:44

Re: Ano,těch Židů je opravdu hodně.

Kterou druhou stranu máte na mysli?

Dag Badman 6.4.2007 14:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Sakryš, omlouvám se. Ježíš Kristus, stačí? ;-D

Nicméně jsem netušil, že spadá do stejné katerogie.

Non Nobis 6.4.2007 14:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Zapomněls na Ježíše Krista!

Sch.glosátor 6.4.2007 14:33

Ano,těch Židů je opravdu hodně.

Ale o těch  bezejmenných na té druhé straně se nepíše....

Dag Badman 6.4.2007 14:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Já si myslím, že si tam ty své Židy nacpal Kovanic naprosto zbytečně až nesmyslně. Kdyby to vynechal, tak by to na vyznění článku vůbec nic nezměnilo.

Dag Badman 6.4.2007 14:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro L a podobné

Tak konstruujte svůj vlastní seznam ;-) , ale nemyslím, že byste mne tím nějak překvapil. Naopak se domnívám, že jsem tím seznamem překvapil minimálně málo informovaného Vlada. A o to přece jde, ne? ;-)

jm0 6.4.2007 14:05

Re: Re: Stejna svoloc, kera pise toto:

tedy, nemohu si tím samozřejmě být zcela jist, nicméně jsem si téměř jist, že Pozorovatel tím propagovat komunismus nechtěl .. to bylo varování