19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
xtl 5.4.2007 12:11

Re: Re: Pres 70 procent Nemcu je proti ucasti

Je zajímavé, že když Afghanistán okupovali Rusové a pomáhali tehdejší vládě budovat také zmiňovanou infrastrukturu, včetně škol pro všechny děti, tedy i dívky, Američané pomáhali s výzbrojí a výcvikem mudžahedínů - bojovníků za svobodu - a když tito stejní lidé, kteří po odchodu ruských vojáků zakázali dívkám chodit do škol, dokonce zabíjeli afghánské učitele, nyní bojují proti americké okupaci - jsou nazýváni teroristé, jejich přesvědčení a pohnutky k boji se nezměnily, jsou stejně odhodlaní, jenomže už nedostávají od USA řízené rakety.

Historik 5.4.2007 12:30

Bolševici nesvrhli cara a Taliban nevyhnal Rusy z Afganistanu. ač

mnozí tvrdí opak. Bolševici svrhli demokratickou vládu s využitím válečného rozvratu a německých peněz. Taliban se skládal převážně z uprchlíků, kteří v utečeneckých táborech na území Pákistánu studovali Korán, zatímco lidé jako Masůd (později zavražděný Al Kajdou) bojovali.

Rys 5.4.2007 12:46

Re: Bolševici nesvrhli cara a Taliban nevyhnal Rusy z Afganistanu. ač

Nemecke penize byly naposledy pouzity pri transportu Lenina ze Svycarska zpet do Ruska. Ze by je pak dostal pak k disposici Taliban je novinka.

Zdeněk S. 5.4.2007 22:43

Souhlas a upřesnění Re: Bolševici nesvrhli cara a Taliban nevyhnal Rusy z Afganistanu. ač

Cca. tak to bylo. Al-Kaida byla vycvičená US CIA za pomoci Protestanské ISI. Taliban byl již spíše výsledkem snažení ISI a místních náboženských vůdců. Spolupráce CIA a ISI je ale rozsáhlá a vzájemná.

Při vytlačování Al-Kaidy a Talibanu z Afganistanu bylo vždy USA… vojsky ponechán koridor pro únik velké většiny hlavních sil. Nakonec proběhl i letecký most z Pákistánu který bez narušení USA letectvem provedl stažení velké skupiny ozbrojenců Al-Kaidy a Talibanu. Vše nasvědčuje že přes veškeré proklamace USA o boji proti terorizmu bylo těmto teroristům umožněn víceméně nerušený odchod do Pákistánu bez jejich velkých ztrát, ačkoliv bylo v možnostech USA letectva tyto kolony napadnout a zničit. Nebyl tu politický zájem, vojenské prostředky byly. Ve zpravodajských hrách je to vždy trochu jiné než je to presentováno vlastnímu občanstvu. 

U části aktivistů v USA kteří se nyní ztotožňují s názorem že pozadí atentátu z 911 byl jiný než bylo a je vládou presentováno a dochází tam k názorům že za tímto atentátem stojí spíše Pakistan a jeho ISI než následně vojensky napadnuté státy Afganistan a Irák kde jde o kontrolu ropných oblastí a případných následně vybudovaných ropovodů.

Harpyje 5.4.2007 23:05

Re: Souhlas a upřesnění Re: Bolševici nesvrhli cara a Taliban nevyhnal Rusy z Afganistanu. ač

Člověčě, co to tady píšete za bludy? Protestantská ISI! Rv

Charie 5.4.2007 8:53

Bez Američanů

Němci vděčí Americe za to, že po prohrané válce nechcípl zbytek Němců hlady. Evropské státy měli co dělat sami se sebou, a hlady zemřelé německé děti by je nijak moc nevzrušovaly. Maximálně tak, jak by truchlili Češi, kdyby vymřeli cikáni.  (velká tragedie, ale žádná škoda, škoda je když nám chcípnou králíci).  Bez Američanů by dnes  německý národ. nebyl to co je.

f 5.4.2007 8:32

Komentáře plné nacionalismu

Tak takoví jste,čtenáři slavného "Psa"?(Stejní nacionalisté jako já)

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 8:26

Prostě se smiřte Vaňku s tím,

že většina lidí a je jedno jakého jsou národa, nechce válčit kvůli pofidérním mocenským ambicím USA, tedy proti svému přesvědčení o smysluplnosti takového počínání a to včetně samotných občanů USA.

Mimochodem ty "psychologické příčiny" musí být racionální, jinak to ani nejde. Ostatně i pudy jsou vysoce racionální, jen všelijací Vaňkové si vytvářejí ujeté představy o realitě světa.

Charie 5.4.2007 8:54

Re: Prostě se smiřte Vaňku s tím,

;-D;-D;-D"..kvůli pofidérním mocenským ambicím USA.."  :-D:-D:-D

Ježíšmarjá, ty jsi ale blb, hovnogrubno !  :-D:-D:-D:-D  !!!!

Von 5.4.2007 9:46

Re: Re: Prostě se smiřte Vaňku s tím,

Mám ještě lepší nápad - NEREAGOVAT!! To je navíc SLUŠNÉ!

janoryna 5.4.2007 10:24

Re: Prostě se smiřte Vaňku s tím, ale skeptiku,

měl byste dodat, že by se američani měli němcům omluvit za barbarské útoky proti hitlerovskému německu bay prosadili své pofidérnízájmy. kolik zabili vojáků wehrmachtu v normandii a civilistů při náletech na berlín, poruří a na konec i na prahu.

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 12:27

janoryno, všiimněte si jaký je datum, co se za tu dobu změnilo a pak něco napište.

Jinak zklouznete do stejného blábolení jako ti bezmozci výše.

hahaha 6.4.2007 3:42

septiku, blb tveho kalibru

budi neprekonatelny ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

sKoba 5.4.2007 5:12

Německo - ve dvou válkách poražená země

...se asi nikdy nevypořádá se svou frustrací. Ať si politici nasazují masky, v tom národu to pořád je. Nedávno mi zákazník z obl. automobilového průmyslu popisoval, jak při napjatém obchodním jednání v Německu jednomu z přítomných německých inženýrů praskly nervy a on se rozkřičel v tom smyslu"počkejte, my se ještě vrátíme a vezmeme si zpět, co nám patří". PS: byl to pracovník jedné vééélmi významné a u nás rovněž vyrábějící automobilky... ;-P

tedy 5.4.2007 5:56

Re: Německo - ve dvou válkách poražená země

 V tom je zakopaný pes, že se vždy zkušenost s jedincem ihned vztahuje na celý národ. Potom se také nedivme, že třeba v Rakousku uvidíte v obchodě ceduli - Češi nekraďte! - i když nelze říct, že národ v česku je jen sám zloděj. A navíc obviňujete nenápadně manažery cizích společností a to tomuto dává jakoby punc veskrze morálně špatných hlavně vedoucích osobností.

 Tímto váš útok lze považovat jako cílený nacionálně. S nacionalismem jsme měli skoncovat především, pokud chceme žít v míru a shodě v EU!

zk 5.4.2007 7:01

Re: Re: Německo - ve dvou válkách poražená země

Dával jen konkrétní příklad, netvrdil nic o celém národě. A jestli chcete skoncovat s nacionalismem, obraťte se především na Němce a Francouze. V míru a shodě v EU? To je utopie. To není shoda, to je "držet hubu a krok" a skákat jak Němci a Francouzi pískají.  

tedy 5.4.2007 7:51

Re: Re: Re: Německo - ve dvou válkách poražená země

 Vám můžu naservírovat příklady úplně opačné. Budete si myslet o Němcích jen to nejlepší? Nacionální postoje jsou ve všech zemích. Pokud je budete přiživovat, dočkáte se jednou odplaty. To bych po těch letech už v Česku považoval za starou historii. Po revoluci jsem čekal, že Češi budou kamarádi s každým Evropanem. Byl jsem naivní.

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 8:31

tedy, nacionalismus vem čert, ale národní stát je naopak to, co zaručuje klid a mír

Ostatně USA jasně ukazují, jak multietnická společnost produkuje nejagresivnější politiku současného světa.

BM 5.4.2007 9:00

Re: tedy, nacionalismus vem čert, ale národní stát je naopak to, co zaručuje klid a mír

Jo jo a preto je Australia a Kanada spickou medzi "agresormi" co Septik ?

To radsej vykrikuj ze biju cernochov, ako ta to ucili na VUML. Na to mas.

Jura Jurax 5.4.2007 9:32

Re: tedy, nacionalismus vem čert, ale národní stát je naopak to, co zaručuje klid a mír

Maximální Skeptiku, pamatuji Vás dřív a nepoznávám Vás. Jste to ještě Vy?

BM 5.4.2007 9:46

Re: Re: tedy, nacionalismus vem čert, ale národní stát je naopak to, co zaručuje klid a mír

Je.

Len mu pribudli lomitka, aby kompenzoval, co mu v hlave ubuda.

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 12:33

Jsem to já,

nicméně je pravda, že své argumenty jsem přizpůsobil změněnému prostředí a rezignoval na cokoli, co je třeba sáhodlouze vysvětlovat.

Harpyje 5.4.2007 13:16

Re: Jsem to já,

To jste udělal dobře. Kdybyste dokonce upustil od psaní Vašich "jasných, krátkých komentářů k věci" (opravte mě, jestli Vas špatně cituji), udělal byste zajisté ještě líp. (Y)

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 14:25

Ano Harpyje, ale lépe hlavně pro Vás.

Jenže já zkrátka tu Vaší prožidovskou multikulturalistickou propagandu nehodlám tolerovat :-)

Harpyje 5.4.2007 16:05

Re: Ano Harpyje, ale lépe hlavně pro Vás.

 To je velmi jednoduché, já Vás nenutím abyste ji četl, nebo máte masochistické sklony? (Opravte mě, pokud jsem Vás špatně citovala.) ;-D;-D;-D

Ladislav 5.4.2007 9:58

Re: tedy, nacionalismus vem čert, ale národní stát je naopak to, co zaručuje klid a mír

Presne tak. Etnicky a kulturne homogenni stat je to co svym obcanum prinasi ty nejvyssi vyhody a co neohrozuje sve sousedy. Ale presvedce o tom nekoho kdo ma v hlave zazranou ideologii a na fakta kasle.

Fafa 7.4.2007 7:53

Ladislave:

Japonsko bylo a je etnicky a kulturne homogenni stat. Ale to neohrozovani sousedu bych treba Korejcum a Cinanum vysvetloval velmi nerad.

Jura Jurax 5.4.2007 9:30

Re: Německo - ve dvou válkách poražená země

No,

ono je to složitější. Jak je v nás řekněme trauma z osmašedesátého (a taky z osmačtyřicátého) etc., tak je v Němcích trauma ze dvou prohraných válek. Vyhrůžky typu "my se vrátíme a pak ... " my stěží uslyšíme od Dána nebo Španěla nebo Francouze ...

Kdesi kdysi jsem četl úvahu o německé poválečné generaci (dnešních cca padesátnících) - interpretováno ve zkratce - kluci si hrají na vojáky, ti naši jsou dobří, ti cizí jsou zlí. Kluci v Německu si hrají na vojáky, ti naši, tedy němečtí, jsou dobří ... dobří? Ale ve škole je učí, co napáchali za zvěrstva, filmy je převážně líčí jako zlé a kruté agresory atd., jenže tatínek, strýc, děda byli ve válce a ti přece nejsou zlí ... ono jen z tohohle dovozoval tehdy autor nějakou skrytou frustraci a dokonce to nějak učeně pojmenoval, to už jsem zapomněl. No a tohle jednou vyvře. Němci holt nemají Jagdgeschwader Mölders nebo Galand a U-boot Prien či Schepke; mají akorát Jagdgeschwader Immelmann - první světová je už dávno a je jaksi přijatelnější.

Hubert Mašín 5.4.2007 1:08

To jsou nějaké alternativní dějiny nebo co ?

Němci především vděčí Američanům za to, že s nimi v minulém století prohráli dvě světové války a podle toho taky ta vděčnost vypadá. Že se to nehodí takhle jasně říkat a musí se udávat jiné motivy je pochopitelné, ale snad ausgerechnet MY nemáme zapotřebí si zrovna v TOMHLE lhát.

Jiri 5.4.2007 1:17

Re: To jsou nějaké alternativní dějiny nebo co ?

R^R^R^