25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

NĚMECKO: Soud a Korán

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
karel 17.8.2007 13:10

korekt

Tady to autorce trochu ujelo: "Trochu zvukomalebněji řečeno, zachoval-li se ten křivák odpůrce vůči navrhovateli tak ohavně, že rozvrat manželství je evidentní a po navrhovateli nemůže nikdo požadovat, aby ještě jeden rok nosil stejné jméno jako tato kreatura", místo slova NAVRHOVATEL tam má být NAVRHOVATELKA, aby to bylo genderově korektní v tomto konkrétním případě (a ještě více vyplynulo, že ten křivák a kreatura je muž, zatímco ta chudák ženská, co tisíce let trpí)

Vocour 6.4.2007 13:18

Výpady...

Běžte už s tou připosranou korektností někam. Svět, ve kterém nemůžete blbovi říct, že je blb, budovat nebudu. ;-)

Mužský šovinista 4.4.2007 17:35

K feministkám nemám zvláště nadšený vztah

a   O.K. je nepochybně feministka. Je to ale feministka s transplantovaným, nadprůměrně kvalitním mužským mozkem, takže nemohu než nad článkem a také nad diskuzí  nadšení projevit. Diskuze by ale asi tu úroveň neměla, nebýt neúnavného právníka Vocoura.

To, že se nechal strhnout k osobním výpadům víc, než militantní brněnský běloch Aspergil, je nepochybně vadou na kráse jeho argumentace.

arnal 4.4.2007 0:31

hm

Můj osobní dojem: ve vleklé diskusi Vocour (+O.K.) - sam (+Harpyje) vítězí úrovní argumentace Vocour. Kazí si to ale tím, že se nechal strhnout k výlevům ad personam.

O.K. 3.4.2007 12:47

Re: Když už takhle,

Ano, jistěže je. Akorát že v tomhle případě musí před tím prvním stáním žít manželé aspoň rok odděleně. Výjimka se totiž povoluje zcela výjimečně, v případech jako je pokus o vraždu.  Je fyzické násilí, které ani nedosahuje intenzity trestného činu, srovnatelné s pokusem o vraždu? Není. Takže navrhovatelka si musí počkat. Ovšem nemusí se nechat dál mlátit, na to má plné právo.

Sch.glosátor 3.4.2007 12:13

Když už takhle,

není to dostatečný důvod k rozvodu na první stání ?

Vocour 3.4.2007 10:35

Re: Re: Re: Re: Re: Vážený Vocoure,

Veřejně se vyhlašuje jen výrok a velice stručné odůvodnění. Zbytek (podrobné odůvodnění) se veřejně až na výjimky nevyhlašuje a ani není veřejně dostupné. Ale v obecné rovině souhlasím, že by měl být odborný a srozumitelný. Jsem ale realista a vím, že splnit oba požadavky je mnohdy téměř nemožné (i když budu počítat s tím, že je toho autor vůbec schopen). Pak ale musí dostat odbornost přednost před srozumitelností, ne naopak. Doby, kdy se právo dělalo tak, aby ho chápal i pomocný dělník v ocelárně, máme už snad za sebou ;-)

Vocour 3.4.2007 10:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koukám, že se Vám nahoru přesunout nechce,

Když dojdou argumenty, zapínáme CAPS LOCK :-)

Vocour 3.4.2007 10:27

Re: Již samo

No vidiš. Spousta jiných lidí má třeba stejný názor na křesťanství.

Vocour 3.4.2007 10:27

Re: Re: Re: Vyjádřím to jednoduše.

Aha. A tu hlavu obvykle používáte k čemu? K bourání zdí?

Vocour 3.4.2007 10:26

Re: Soumrak nad námi?

Ty spíš chcípneš na blbost a neschopnost porozumět psanému textu. Jeden z příznaků degenerace evropské civilizace.

RomanL 3.4.2007 7:49

Re: Re: Taková příhoda z Indie, ani za řeč by to jinak nestálo.

Á, Vocour upaluje vdovy. Teď se odkopal...

RomanL 3.4.2007 7:47

Re: Re: Vyjádřím to jednoduše.

Hlavou. Vy jste ten komentář vypotil čím?

Reno 3.4.2007 0:16

Soumrak nad námi?

Kdy už konečně demokratické země začnou chápat,že v té které zemi bude platit pouze její zákon a žádný jiný.Proč importují do svého zákonodárství zvrácenosti koránu,které nemají v normálním kulturním prostředí co dělat.Proč nedokážou říct přistěhovalcům : když se vám tu něco nelíbí,táhněte tam,odkud jste přišli. - Mám obavu,že na tohle relativně brzy chcípnem. 

zp 2.4.2007 23:57

Již samo

vyznávání islámu by v Evropě mělo být důvodem ke zbavení způsobilosti k právním úkonům. Pokud někdo věří  schizofrenním blábolům prznitele malých holčiček, je zkrátka magor a není mu pomoci. Má - li i přesto islámský uzel na mozku, ať si táhne, odkud přišel.

kopretina 2.4.2007 23:13

Re: Je hezké Andy X, ty statečný islamisto

Ach ty jeden chudáčku. Tento článek je úplně o něčem jiném. Nech ty své nacistické pindy. ;-€Rv

sam 2.4.2007 22:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nesmysl

nenadávejte svým soukmenovcům;-)

sam 2.4.2007 22:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argument autorky,

tak jaký máš názor? .)

sam 2.4.2007 22:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koukám, že se Vám nahoru přesunout nechce,

ty, podle vyjaDŘOVÁNÍ, NEJSI PRÁVNÍK URČITĚ ;-)

sam 2.4.2007 22:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pokud neumíte plynně německy

říkej jak chceš, ty mne nemůžeš rozlobit :-)

sam 2.4.2007 22:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pokud neumíte plynně německy

jak to víš? ;-)

sam 2.4.2007 22:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koukám, že se Vám nahoru přesunout nechce,

povídej dále :-)

A.S. Pergill 2.4.2007 22:15

Re: Re: Re: Re: Vážený Vocoure,

Máte pravdu že rozsudek je odborný text. Je však veřejně dostupný, veřejně se vyhlašuje atd. Měl by proto být srozumitelný (což se s odborností nemusí vylučovat). Lékaři řeší v zásadě velice podobné problémy.

Vocour 2.4.2007 22:04

Re: Re: Re: Vážený Vocoure,

Rozsudek není prohlášení pro veřejnost, která je z 60% tupá a ze zbylých 35% nechápající. To by to vypadalo. Rozsudek je odborný text.

Joschka Fischer 2.4.2007 21:48

ne,

Aspergil je ale předseda stranické organizace MU Brno a ví vše nejlépe.

A nezapomeňte, že studoval v Sovětském svazu.

A.S. Pergill 2.4.2007 21:46

Re: Re: Re: Taková příhoda z Indie, ani za řeč by to jinak nestálo.

Schopný generál by měl v dnešni době opravdu mnohonásobné použití.

A.S. Pergill 2.4.2007 21:44

Re: Re: Vážený Vocoure,

Já vaši argumentaci plně chápu, i když se s ní úplně neztotožňuji. Jde mi ale o to, že 90% populace (spíš podhodnocuji) v zásadě nerozlišuje mezi trestněprávním a občanskoprávním řízením a dalšími věcmi, na nichž je autorčin rozbor založen. A rozlišuje na úrovni: "Já zbiju manželku, dostanu po čenichu; muslim zbije manželku a nic se mu nestane a ještě to zdůvodňují Koránem."

Právo se prostě stalo příliš složitým a samoúčelným rituálem, který je za horizontem chápání většiny populace. Je to škoda, je to problém, ale nic se s tím asi nedá dělat. Jen s tím počítat při prohlášeních pro veřejnost (což dotyčná soudkyně neučinila).

68 2.4.2007 21:43

Re: Re: Taková příhoda z Indie, ani za řeč by to jinak nestálo.

Dobře, to tedy pro začátek. A pak? Až by si Evropa oddychla? Ještě nějaké použití pro Napiera máte na mysli? Nebo to je asi tak vše, k čemu byste ho využil? Snad máte nějakou představivost přece.

AndyO 2.4.2007 21:24

Je hezké AndyO, ty statečná sionistko,:

Autor: AndyX IP: 82.224.5.xxx Datum: 02.04.2007 11:48

že nám píšeš o kauze, které jsou plné germánské noviny.Co takhle příště napsat podobnou úvahu na téma rozsudku nad Ernstem Zundelem?Ten tak v novinách netáhnul, viď?

Tedy, ne že bych neměla soucitné pochopení pro rapla, který si i přizpůsobil nick mému, aby tak zřejmě dodal váhu svým zmateným proslovům, ale přeci jen - já ten článek nepsala. Sice správně chápete, že sionisti jsou všude , ale zde jste ( jako obvykle) ťápl vedle. ;-D

Vocour 2.4.2007 21:11

Re: Taková příhoda z Indie, ani za řeč by to jinak nestálo.

Pro začátek by stačilo Napiera napodobit ve Vašem případě - Evropa by si jenom oddychla.