20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jindřich 30.3.2007 14:18

Pokud nechceme, aby nám tady do nekonečna vládli estébáci a celá ta banda dalších komunistických fízlů, řízených KGB a GRU přímo z Moskvy, bez amerických základen se neobejdeme!!!

podlesh 23.3.2007 21:09

svoboda pro koho?

Takže, jestli jsem to dobře sledoval, tak slavný bojovník za svobodu projovu nakonec (po spoustě intelektuálních keců) vynechal jen jedno zakázané téma a dvě nechal. No jo, to by ještě tak scházelo, aby ta svoboda projevu byla pro každého, že.

Pešek 23.3.2007 20:44

Diskuse nad zákony,

až budou u nás předloženy, NEBUDE!

Opak si může myslet jen autor a pár fantastů.

M.M. 23.3.2007 21:13

Re: Diskuse nad zákony,

Doufám, že diskuze proběhne v Parlamentu a v Senátu.

mik 24.3.2007 8:31

Re: Re: Diskuse nad zákony,

kdo tam bude diskutovat? Bolsevicti lhari, zlodeji a vrazi s neobolsevickymi zlodeji? To si pomuzeme Rv

AeroKarel 23.3.2007 17:53

Vypráskat ze zákonů

všechny zmínky o pohlaví a  jejich kombinacích. A bude vymalováno. A každého, komu se nelíbí že ojeho způsobu života někdo slušně mluví nebo píše, nakopat (Y).

Moc keců a hádek kvůli naprosté kravině.

LV 23.3.2007 15:10

o svobodě slova

Svoboda slova mi připadá mnohem významnější než všechny (s dobrým úmyslem učiněné) vyjímky. Jsem všemi deseti pro, aby bylo každému zaručeno svobodně vyjadřovat své názory. Třeba že kdokoli, třeba homosexuálové jsou řekněme ošklivá káčátka. Je to můj názor, ať si všichni "aktivisté" políbí...

Každý ať si organizuje život, jak uzná za vhodné ale NESMÍ, NESMÍ omezovat druhého, třeba jen v názoru. Nebo v tom, že třeba já například NECHCI a nepřeji si, aby mé děti byli poučovány nějakými genderpošuky, co že je vlastně normální!!

jepice 23.3.2007 16:05

Re: o svobodě slova

Jak to těm genderpošukům zakážete, abyste neporušil jejich svobodu slova, pokud k poučování vašich dětí využijí běžné vyjadřovací prostředky ve veřejném prostoru?

Ladislav 23.3.2007 17:18

Re: Re: o svobodě slova

Pokud se nezamezi soucastnemu trendu budou skolni deti povinne posilany na kursy kde jim budou vypravet ze jaka ze je homosexualita skvela vec. V Americe se to uz obcas deje a rodice kteri tam sve deti pustit nechteji uredne diskriminuji. Ze se tim detem plete hlava a vytvareji v nich kdovijake komplexy je fuk.

Sarka 23.3.2007 23:05

A o tech komplexech

ktere se v detech udajne "vytvareji" vite odkud? Evidente toho prilis mnoho nevite, ale zato si zhusta a rad domysite podle poucky ze Vase fantasie musi byt pravdou, protoze to prece tak citite. V Americe (ve ktere mimochodem ziji vetsi cast sveho dospeleho zivota) se nikde na zadne skole nevyucuje c o tom, ze homosexualita je "skvela vec" (Kdypak jste si naposledy zmeril nos?). Na Americkych skolach se uci, krome mnoha jinych veci i to, ze homosexualita neni nic hanebneho, kvuli cemu by dotycny mel zalezt do kanalu a tam tise shnit. Vetsina homosexualu, a to muzu i zen, jiz pred pubertou tusi, ze jsou nejak jinak zamereni  a pokud se deti nevedou k toleranci, dokazou byt k temto "divnym" jedincum v jejich stredu mimoradne krute. Ostatne se - viz mnohy ze zdejsich komentaru - maji od koho ucit. Ono totiz Vasnosto prednaskou o toleranci ve skole nikoho nezmatete k tomu, aby se z nej stal homosexual - dnes je diky bohum, sdostatek evidence k tomu, abychom si byli pomerne slusne jisti ze homosexualita jako sexualni orientace a dotycny nad ni ma asi stejnou volbu jako kdyz se narodi vyhraneny levak nebo albin. Mate neco proti tomu aby se ve skole deti ucily byt slusne ke kazdemu, at je albin, homosexual nebo treba mene chapavy? - Tech je totiz taky dosxt, pokud jste si jeste nevsiml.

Sarka 23.3.2007 23:07

korekce - vypadl mi kus vety

"...ze homosexualita jako sexualni orientace je VROZENA a dotycny nad ni ma asi stejnou volbu jako kdyz se narodi jako vyhraneny levak...."

Fafa 23.3.2007 23:55

Sarko,

ale co s rodici, kteri si mysli, ze homosexualita je hrich? Skola se plati i z jejich dani, ale jejich nazory se jaksi do prednasek uz nedostaly.

Sarka 24.3.2007 0:10

Re: Sarko,

A co s rodici, kteri si mysli ze levactvi se ma precvicit protoze to je proti Bohu a prirode, Fafo? Co s rodici kteri jsou proti lekarskym zakrokum protoze Pambu se postara? Co s rodici kteri veri ve stvoreni sveta za sest dni? Ti prece taky plati dane? Maji se podle Vas jejich nazory dostat do prednasek? Mile deti, respektujme nazor fundamentalistickych rodicu maleho Johnnyho kteri veri ze ockovani je proti Bohu, a lecit leukemii jinak modltibou a virou je hrich......

Nezlobte se, ale ja prilis casto vidim vysledky slepoty k utrpeni mladych lidi kteri vyrustali ci vyrustaji jako bile vrany do kterych si ty ostatni rady klovnou. A pokrytectvi typu "v Americe se uci ze homosexualita je bajecna vec" primo bytostne nesnasim. Mam mnoho pacientu, znamych, pratel i kolegu kteri jsou homosexualove. Ani jeden z nich nevyskakoval radosti kdyz si zacal uvedomovat ze je jiny nez vsechny ostatni deti.

Fafa 24.3.2007 3:07

Sarko,

ad levactvi - s temi rodici se asi neda nic delat, doma si budou delat, co je napadne

ad lekarske zakroky - u deti pod 18 jim odebrat prava rozhodovat o zdravotni peci o deti, nad 18 to neni nas problem

ad stvoreni sveta - samozrejme ucit na skole jako alternativni pohled; proste rict, ze veda vidi veci takhle a vira jinak 

ad homosexualita - mne ani tak nejde o otazku, jestli je vrozena nebo ziskana. Ja bych lidem toleroval jejich preference bez ohledu na geneticky puvod. Ale vrozena je pravdepodobne i zoofilie, promiskuita, fetisismus a sadismus. Snad ale neni nutne tohle vysvetlovat ve skole detem, pripadne rikat dospelym, ze vyber mezi promiskuitou a monogamnim heterosexualnim manzelstvi je jako vyber mezi spanelskou a italskou kuchyni. Navic treba sadismus a zoofilii nekde netoleruje ani trestni zakonik.

Jo, jste vynikajici nazorovy oponent, ale asi budeme nudit ostatni ctenare. Zkuste nekdy h o n zavinac a o male L. Jeste jsme si neujasnili minulou debatu o skolstvi ve Statech. Porad nevim, cim se lisi prace instrumentarky v SF a v Pocatkach.

Sarka 24.3.2007 5:57

Re: Sarko,

Nesouhlasim, Fafo. Da se s nimmi neco delat, s temi rodici. Daji se vzdelat. Mladez a deti se daji vychovat k tomu aby neurazeli a nevysmivali se lidem kteri jsou odlisni. Rodicum se da vysvetlit ze dite ktere ma dyslexii neni 'RETARDAT" A ZE SE S NI NEMUSI SCHOVAVAT A ZA NI STYDET. sTEJNE TAK SE DA POPULACE VYCHOVAT K RESPEKTU (SORRY, CAPSLOCK) k druhym.

Bohuzel nemuzu dale diskutovat vcera jsem celou noc slouzila, musim jit spat. Dobrou!

AeroKarel 23.3.2007 17:55

Re: Re: o svobodě slova

Proti veřejnému prostoru nic, proti povinnému vnucování ve škole hodně.

Saša 23.3.2007 14:38

Doporučuji ke studiu

tento článek holandského psychologa, specialisty na homosexualitu:

http://www.prop.sk/homosexualni_zivotni_styl.html

Ja 23.3.2007 15:12

Re: Doporučuji ke studiu

No jo, ale co je to platné? Tak jako se za bolševika nesmělo pochybovat o pravdách vědeckého komunismu, tak se teď nesmí pochybovat o pravdách vědeckého homosexualismu. Ale Evropané stejně vymřou, tak co. Oni si to muslimové uspořádají podle svého.

Pametnik starejch dob 23.3.2007 17:03

Re: Re: Doporučuji ke studiu

Může a musí se pochybovat a ca ira.

BERAN 23.3.2007 11:22

Již přes 200 let jsou Francouzi neštěstím Evropy

Jestli se podaří dostat do evropské ústavy zrušení práva veta, můžou nám v rámci "vropského práva" podobné nesmysly diktovat jako na běžícím pásmu.

Mimo jiné je evropská ústava také o možnosti šířšní tokýchto nesmyslů.

AeroKarel 23.3.2007 17:56

Re: Již přes 200 let jsou Francouzi neštěstím Evropy

To déle, než přes 200 let.

S/kept/icus M/axim/us 23.3.2007 11:02

Nesměšovat sex a rozmnožování lidského rodu

Ostatně taková Řecká civilizace byla evidentně teploušská a rozhodně se nezanikla na nedostek potomků :-)))

Jura Jurax 23.3.2007 11:12

Re: Nesměšovat sex a rozmnožování lidského rodu

neměli antikoncepční tabletky :-D:-D

k.k. 23.3.2007 11:19

Re: Nesměšovat sex a rozmnožování lidského rodu

Hlavně nebyla instituce registrovaných patrnerství. Poviností muže bylo oženit se a přivést na svět potomky. A navíc homosexualita nebyla tolerována ve všech řeckých obcích. Nelze vše posuzovat podle Athén a i v tam byla záležitostí aristokracie. V lidových vrstvách byla přijímána s poměchem o čemž svědčí i komedie hrané i Dionýsiích.

Ske/pticus Maxi/mus 23.3.2007 11:28

Ale houby s octem milý k. k.,

prostě jiný kraj jiný mrav. Ostatně, co máte proti buzíkům? Alespoň na nás "normální" zbyde více ženských, ne? :-)))

k.k. 23.3.2007 11:36

Re: Ale houby s octem milý k. k.,

Nemám proti nim nic pokud se budou chovat jako minorita. Ale ekluje se mi, když své uchylky vydáváají za normálnost. Ať si v soukromí dělaj co chtěj, ale ať neotravujou svými úchylnostmi a zvrácenostmi okolí. Toť vše.

Skept/icus Maxi/mus 23.3.2007 12:02

Klídek, vždyť ono to normální je, jen je jich prostě málo :-)

Smiřte se s tím, že určité procento populace prostě preferuje sex se stejným pohlavím. Nic s tím nenaděláme a upírat jim místo na slunci je kontraproduktivní.

Ladislav 23.3.2007 12:12

Re: Klídek, vždyť ono to normální je, jen je jich prostě málo :-)

Problem je v tom ze aktiviste vystupujici jejich jmenem pro ne (a take pro sebe) vyzaduji vsemozne vyhody na ukor spolecnosti. Ostatne neni to jediny pripad, jecet o znevyhodnovani a pak cucat ze statniho rozpoctu a chtit privilegia je zarucene fungujici podnikani - riziko zadne, vynosnost velka.

Sk/epticus Max/imus 23.3.2007 12:24

Toto je problém obecný, ne a nejen homosexuality.

Všelijakých vychcánků a vyžírků je plná EU a ta zhovadilost jménem "Listina základních práv a svobod" atd. tomu přispívá mírou nevídanou.

Fojt 23.3.2007 13:13

Re: Toto je problém obecný, ne a nejen homosexuality.

i když s vašimi vývody většinou nesouhlasím, za toto prohlášení se plně stavím, protože bohužek odpovídá pravdě. :-)